DH 0115
Moderátor: Franta.cz
Re: DH 0115
Zdravím,
mám tu jeden mrtvej motor z DH 0115 (ojnice šla do světa) kdyby někdo chtěl
mám tu jeden mrtvej motor z DH 0115 (ojnice šla do světa) kdyby někdo chtěl
Slunce už není středem sluneční soustavy, teď už to jsou prachy...
Re: DH 0115
Co v tom je za motor ?Lojza2 píše:Zdravím,
mám tu jeden mrtvej motor z DH 0115 (ojnice šla do světa) kdyby někdo chtěl
Zetor 6718 , Zetor 6945 , Zetor 7341 , New holland Tl 90 , Valtra N 141
Re: DH 0115
Zdravím a prosím o další pomoc a radu.
Při snaze přijít na důvod kuckání a samovolného zhasínání motoru svého DHčka jsem demontoval karburátor za účelem pročištění. Zpoza prostoru za karburátorem jsem našel utržený červený kablík, který netuším kam jeho konec patří – viz. foto. Druhý konec jde někam pod kryt co je vypínač motoru. Můžete mě prosím poradit kam kablík patří?? Nikde jsem nenašel nic utrženého
Dík.
Při snaze přijít na důvod kuckání a samovolného zhasínání motoru svého DHčka jsem demontoval karburátor za účelem pročištění. Zpoza prostoru za karburátorem jsem našel utržený červený kablík, který netuším kam jeho konec patří – viz. foto. Druhý konec jde někam pod kryt co je vypínač motoru. Můžete mě prosím poradit kam kablík patří?? Nikde jsem nenašel nic utrženého
Dík.
Re: DH 0115
tento drátek vede k cívce, a původně sloužil k zastavení motoru přicarlosovo píše:Zdravím a prosím o další pomoc a radu.
Při snaze přijít na důvod kuckání a samovolného zhasínání motoru svého DHčka jsem demontoval karburátor za účelem pročištění. Zpoza prostoru za karburátorem jsem našel utržený červený kablík, který netuším kam jeho konec patří – viz. foto. Druhý konec jde někam pod kryt co je vypínač motoru. Můžete mě prosím poradit kam kablík patří?? Nikde jsem nenašel nic utrženého
Dík.
špatném náklonu. mě by být propojený s čidlem hladiny oleje. jednoduše řečeno, jestli se ti za provozu dotkne kostry motoru, tak to zakucká a zdechne.
Re: DH 0115
Aha, to by mělo logiku. Jenže čidlo hladiny oleje je ale na druhé straně motoru! Tady v prostoru za karburátorem nic není. Možná, že ten drátek tady ani nemá co dělat.Bimbo84 píše: tento drátek vede k cívce, a původně sloužil k zastavení motoru při
špatném náklonu. mě by být propojený s čidlem hladiny oleje. jednoduše řečeno, jestli se ti za provozu dotkne kostry motoru, tak to zakucká a zdechne.
Každopádně při dalším hledání příčiny problémů jsme našel stržený závit v hlavě pro svíčku.
Takže nyní stojím a hlava je v opravě.
Re: DH 0115
Už se to začíná rýsovat. Já to mám ale úplně jinak, respektive, mám to nějaké očesané.
Protože:
a) Černě označené vodiče tam vůbec nemám
b) Kontrolka oleje tam sice je ale končí nezapojeným konektorem – zeleně označené
c) Snímač tlaku oleje je kde? To je to červeně označené?
Dík Carlos
Protože:
a) Černě označené vodiče tam vůbec nemám
b) Kontrolka oleje tam sice je ale končí nezapojeným konektorem – zeleně označené
c) Snímač tlaku oleje je kde? To je to červeně označené?
Dík Carlos
Re: DH 0115
Nemám momentálně foťák po ruce ale přikládám jednu z nedávných fotek skutečnosti.
Takhle jsem to koupil.
- nejsou vidět žádné vodiče pro/od čidla tlaku oleje
- kontrolka oleje (ve stínu pod nádrží) má nezapojený konektor
- jediné co je zapojené je konektor s vodiči od vinutí z motoru (modrá šipka). Zřejmě napětí pro klakson, který je ovšem utržený
Takhle jsem to koupil.
- nejsou vidět žádné vodiče pro/od čidla tlaku oleje
- kontrolka oleje (ve stínu pod nádrží) má nezapojený konektor
- jediné co je zapojené je konektor s vodiči od vinutí z motoru (modrá šipka). Zřejmě napětí pro klakson, který je ovšem utržený
Re: DH 0115
Ano, čidlo hladiny oleje je to, jak jsi označil červenou šipkou. Tak jak to máš zapojené, je skutečně čidlo mimo provoz. Je otázkou proč tomu tak je. Pokud předchozího majitele zlobilo, nebo to byl nějaký tuningář, který chtěl odstranit všechno, co je na motoru "přebytečné". Myslím, že kdybys propojil ten upadlý kablík přímo na olejové čidlo, tak by to také fungovalo, akorát bys neviděl blikat kontrolku. Nevím, jak je dlouhý, ale co koukám na fotku, tak by možná dal až k čidlu oleje. Mimochodem, poslal jsem ti SZ.carlosovo píše:Už se to začíná rýsovat. Já to mám ale úplně jinak, respektive, mám to nějaké očesané.
Protože:
a) Černě označené vodiče tam vůbec nemám
b) Kontrolka oleje tam sice je ale končí nezapojeným konektorem – zeleně označené
c) Snímač tlaku oleje je kde? To je to červeně označené?
Dík Carlos
MT8 132.2, Multicar M22-D, Multicar M22 P-D, DH0115,
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II
Re: DH 0115
BINGO!
Nechal jsem vyvložkovat v hlavě závit pro svíčku, zašel preventivně koupit nové těsnění i novou svíčku a přitom jsem zjistil, že ta původní svíčka je pro 2takt motor, takže jsem dal origoš, zaizoloval nezapojený drát od cívky pro kontrolku oleje,…dal vše dohromady, nakopnul motor …a vše OK!
Nutně jsem potřeboval včera něco vykopat, takže jsem v očesané konfiguraci (bez tlakového čidla, řádně nastaveného karburátoru atd.) dal 5hod bagrování a vše OK. Žádné kuckání a chcípání motoru!!!
Teď nebudu mít pár dní na DHčko vůbec čas, ale pak bych to chtěl dát kompletně dopořádku. Kdyby něco nesedělo, opět se ozvu pro radu
Díky VŠEM co dali radu!
Carlos
Nechal jsem vyvložkovat v hlavě závit pro svíčku, zašel preventivně koupit nové těsnění i novou svíčku a přitom jsem zjistil, že ta původní svíčka je pro 2takt motor, takže jsem dal origoš, zaizoloval nezapojený drát od cívky pro kontrolku oleje,…dal vše dohromady, nakopnul motor …a vše OK!
Nutně jsem potřeboval včera něco vykopat, takže jsem v očesané konfiguraci (bez tlakového čidla, řádně nastaveného karburátoru atd.) dal 5hod bagrování a vše OK. Žádné kuckání a chcípání motoru!!!
Teď nebudu mít pár dní na DHčko vůbec čas, ale pak bych to chtěl dát kompletně dopořádku. Kdyby něco nesedělo, opět se ozvu pro radu
Díky VŠEM co dali radu!
Carlos
Re: DH 0115
Zdravím všechny příznivce.
Taky jsem zakoupil pro svou potřebu starší stroj a rád bych se zeptal , co budu potřebovat
na opravu hlavního čepu otoče .
Je to dosti již vyběhané a rád bych to přes zimu dal do pořádku.
Děkuji za info , popřípadě foto.
Taky jsem zakoupil pro svou potřebu starší stroj a rád bych se zeptal , co budu potřebovat
na opravu hlavního čepu otoče .
Je to dosti již vyběhané a rád bych to přes zimu dal do pořádku.
Děkuji za info , popřípadě foto.
Re: DH 0115
Jsem zpět a ještě jednou posílám díky především pro Bimbo84, Boniek a Mipi5!
Teď bych v dalším kroku oprav dal rád dohromady to čidlo oleje. Máte někdo tušení jak správně funguje? Já bych očekával, že za normálních okolností je rozepnuté a když je málo oleje tak sepne a vyzkratuje cívku. Tím zhasne motor.
Jenže když jsem proměřoval čidlo, tak jsem naměřil nějaké kOhmy. To mě nějak nesedí.
Máte zkušenost?
Teď bych v dalším kroku oprav dal rád dohromady to čidlo oleje. Máte někdo tušení jak správně funguje? Já bych očekával, že za normálních okolností je rozepnuté a když je málo oleje tak sepne a vyzkratuje cívku. Tím zhasne motor.
Jenže když jsem proměřoval čidlo, tak jsem naměřil nějaké kOhmy. To mě nějak nesedí.
Máte zkušenost?
- pepa.traktor
- Příspěvky: 4262
- Registrován: úte led 27, 2009 3:03 pm
- Bydliště: táborsko
Re: DH 0115
nebude tam spíš plovák hladiny já se párkrát nesrovnal na patkách a popojel nakloněnej a už to ¨po vypnutí problikávalo a nestartovalo tak srovnat a normálně to šlapalo --viděl bych spíš plovák ale nikdy sem to rozebraný nemělcarlosovo píše:Jsem zpět a ještě jednou posílám díky především pro Bimbo84, Boniek a Mipi5!
Teď bych v dalším kroku oprav dal rád dohromady to čidlo oleje. Máte někdo tušení jak správně funguje? Já bych očekával, že za normálních okolností je rozepnuté a když je málo oleje tak sepne a vyzkratuje cívku. Tím zhasne motor.
Jenže když jsem proměřoval čidlo, tak jsem naměřil nějaké kOhmy. To mě nějak nesedí.
Máte zkušenost?
zetor 5645,7211,unhz500 a ted lítám fabií 1,9 sdi combi + teraccan s vlekem +multivan+ mini coper a přibyl 6745
Re: DH 0115
Sice jsem se ještě do čištění čidla tlaku oleje nepustil, ale udělal jsem zatím teoretickou přípravu abych věděl co mě čeká. Respektive, zašťoural jsem na internetu.
Z níže přiložených obrázků je patrno, že se zřejmě nejedná o klasický plovák, ale o cosi v plastovém krytu, který je rozebíratelný. Takže teoretická šance úspěchu vyčištění tady je.
Z níže přiložených obrázků je patrno, že se zřejmě nejedná o klasický plovák, ale o cosi v plastovém krytu, který je rozebíratelný. Takže teoretická šance úspěchu vyčištění tady je.
Re: DH 0115
Kdysi jsem to čidlo měl vyndané a už nevím jestli jde rozebrat nebo nejde. V tom čidle není ani co čistit, je tam plovák, který spíná kontakt, kdy se bagr nakloní tak, že by motor nebyl mazaný, tak to chcípne. Když jsem zjišťoval před dvěma léty, kolik by stálo nové, tak za něj chtěli 3 500,- a to jsem za to dát nechtěl.
Zetor 4011, Zetor 7341, JCB 3C III