DH 0115

Moderátor: Franta.cz

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Lojza2
Příspěvky: 236
Registrován: pon lis 03, 2008 6:57 pm
Bydliště: náchodsko

Re: DH 0115

#301 Nový příspěvek od Lojza2 »

Zdravím,
mám tu jeden mrtvej motor z DH 0115 (ojnice šla do světa) kdyby někdo chtěl
Slunce už není středem sluneční soustavy, teď už to jsou prachy...

Uživatelský avatar
ondra
Příspěvky: 4744
Registrován: sob lis 17, 2007 9:03 am
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Re: DH 0115

#302 Nový příspěvek od ondra »

Lojza2 píše:Zdravím,
mám tu jeden mrtvej motor z DH 0115 (ojnice šla do světa) kdyby někdo chtěl
Co v tom je za motor ?
Zetor 6718 , Zetor 6945 , Zetor 7341 , New holland Tl 90 , Valtra N 141

carlosovo
Příspěvky: 27
Registrován: sob srp 27, 2011 9:18 pm
Bydliště: Plzeň

Re: DH 0115

#303 Nový příspěvek od carlosovo »

Zdravím a prosím o další pomoc a radu.
Při snaze přijít na důvod kuckání a samovolného zhasínání motoru svého DHčka jsem demontoval karburátor za účelem pročištění. Zpoza prostoru za karburátorem jsem našel utržený červený kablík, který netuším kam jeho konec patří – viz. foto. Druhý konec jde někam pod kryt co je vypínač motoru. Můžete mě prosím poradit kam kablík patří?? Nikde jsem nenašel nic utrženého :vztek:
Dík.
IMG_5277.JPG

Bimbo84
Příspěvky: 4
Registrován: pát čer 15, 2012 10:00 am
Bydliště: Mělník

Re: DH 0115

#304 Nový příspěvek od Bimbo84 »

carlosovo píše:Zdravím a prosím o další pomoc a radu.
Při snaze přijít na důvod kuckání a samovolného zhasínání motoru svého DHčka jsem demontoval karburátor za účelem pročištění. Zpoza prostoru za karburátorem jsem našel utržený červený kablík, který netuším kam jeho konec patří – viz. foto. Druhý konec jde někam pod kryt co je vypínač motoru. Můžete mě prosím poradit kam kablík patří?? Nikde jsem nenašel nic utrženého :vztek:
Dík.
IMG_5277.JPG
tento drátek vede k cívce, a původně sloužil k zastavení motoru při
špatném náklonu. mě by být propojený s čidlem hladiny oleje. jednoduše řečeno, jestli se ti za provozu dotkne kostry motoru, tak to zakucká a zdechne.

carlosovo
Příspěvky: 27
Registrován: sob srp 27, 2011 9:18 pm
Bydliště: Plzeň

Re: DH 0115

#305 Nový příspěvek od carlosovo »

Bimbo84 píše: tento drátek vede k cívce, a původně sloužil k zastavení motoru při
špatném náklonu. mě by být propojený s čidlem hladiny oleje. jednoduše řečeno, jestli se ti za provozu dotkne kostry motoru, tak to zakucká a zdechne.
Aha, to by mělo logiku. Jenže čidlo hladiny oleje je ale na druhé straně motoru! Tady v prostoru za karburátorem nic není. Možná, že ten drátek tady ani nemá co dělat.
Každopádně při dalším hledání příčiny problémů jsme našel stržený závit v hlavě pro svíčku. :pistol:
Takže nyní stojím a hlava je v opravě.

Uživatelský avatar
Boniek
Příspěvky: 691
Registrován: stř led 05, 2011 3:44 pm
Bydliště: Pardubice

Re: DH 0115

#306 Nový příspěvek od Boniek »

Zapojené to má být takhle:
Obrázek

Obrázek

carlosovo
Příspěvky: 27
Registrován: sob srp 27, 2011 9:18 pm
Bydliště: Plzeň

Re: DH 0115

#307 Nový příspěvek od carlosovo »

Už se to začíná rýsovat. Já to mám ale úplně jinak, respektive, mám to nějaké očesané. :zapomel: :vztek:
Protože:
a) Černě označené vodiče tam vůbec nemám
b) Kontrolka oleje tam sice je ale končí nezapojeným konektorem – zeleně označené
c) Snímač tlaku oleje je kde? To je to červeně označené?

Dík Carlos
Přílohy
dh.jpg

carlosovo
Příspěvky: 27
Registrován: sob srp 27, 2011 9:18 pm
Bydliště: Plzeň

Re: DH 0115

#308 Nový příspěvek od carlosovo »

Nemám momentálně foťák po ruce ale přikládám jednu z nedávných fotek skutečnosti.
Takhle jsem to koupil. :(
- nejsou vidět žádné vodiče pro/od čidla tlaku oleje
- kontrolka oleje (ve stínu pod nádrží) má nezapojený konektor
- jediné co je zapojené je konektor s vodiči od vinutí z motoru (modrá šipka). Zřejmě napětí pro klakson, který je ovšem utržený
Přílohy
skutek.jpg

Mipi5
Příspěvky: 56
Registrován: pát lis 25, 2011 5:04 pm
Bydliště: Rychnovsko

Re: DH 0115

#309 Nový příspěvek od Mipi5 »

carlosovo píše:Už se to začíná rýsovat. Já to mám ale úplně jinak, respektive, mám to nějaké očesané. :zapomel: :vztek:
Protože:
a) Černě označené vodiče tam vůbec nemám
b) Kontrolka oleje tam sice je ale končí nezapojeným konektorem – zeleně označené
c) Snímač tlaku oleje je kde? To je to červeně označené?

Dík Carlos
Ano, čidlo hladiny oleje je to, jak jsi označil červenou šipkou. Tak jak to máš zapojené, je skutečně čidlo mimo provoz. Je otázkou proč tomu tak je. Pokud předchozího majitele zlobilo, nebo to byl nějaký tuningář, který chtěl odstranit všechno, co je na motoru "přebytečné". Myslím, že kdybys propojil ten upadlý kablík přímo na olejové čidlo, tak by to také fungovalo, akorát bys neviděl blikat kontrolku. Nevím, jak je dlouhý, ale co koukám na fotku, tak by možná dal až k čidlu oleje. Mimochodem, poslal jsem ti SZ.
MT8 132.2, Multicar M22-D, Multicar M22 P-D, DH0115,
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II

carlosovo
Příspěvky: 27
Registrován: sob srp 27, 2011 9:18 pm
Bydliště: Plzeň

Re: DH 0115

#310 Nový příspěvek od carlosovo »

BINGO!
Nechal jsem vyvložkovat v hlavě závit pro svíčku, zašel preventivně koupit nové těsnění i novou svíčku a přitom jsem zjistil, že ta původní svíčka je pro 2takt motor, takže jsem dal origoš, zaizoloval nezapojený drát od cívky pro kontrolku oleje,…dal vše dohromady, nakopnul motor …a vše OK! :jazyk:
Nutně jsem potřeboval včera něco vykopat, takže jsem v očesané konfiguraci (bez tlakového čidla, řádně nastaveného karburátoru atd.) dal 5hod bagrování a vše OK. Žádné kuckání a chcípání motoru!!! :ano: :wink:
Teď nebudu mít pár dní na DHčko vůbec čas, ale pak bych to chtěl dát kompletně dopořádku. Kdyby něco nesedělo, opět se ozvu pro radu :zapomel:

Díky VŠEM co dali radu! :hm: 8) :pohar:

Carlos

zdesy
Příspěvky: 247
Registrován: sob dub 14, 2012 7:59 pm
Bydliště: Vracov

Re: DH 0115

#311 Nový příspěvek od zdesy »

Zdravím všechny příznivce.
Taky jsem zakoupil pro svou potřebu starší stroj a rád bych se zeptal , co budu potřebovat
na opravu hlavního čepu otoče .
Je to dosti již vyběhané a rád bych to přes zimu dal do pořádku.
Děkuji za info , popřípadě foto.

carlosovo
Příspěvky: 27
Registrován: sob srp 27, 2011 9:18 pm
Bydliště: Plzeň

Re: DH 0115

#312 Nový příspěvek od carlosovo »

Jsem zpět a ještě jednou posílám díky především pro Bimbo84, Boniek a Mipi5! 8)
Teď bych v dalším kroku oprav dal rád dohromady to čidlo oleje. Máte někdo tušení jak správně funguje? Já bych očekával, že za normálních okolností je rozepnuté a když je málo oleje tak sepne a vyzkratuje cívku. Tím zhasne motor.
Jenže když jsem proměřoval čidlo, tak jsem naměřil nějaké kOhmy. To mě nějak nesedí.
Máte zkušenost?

Uživatelský avatar
pepa.traktor
Příspěvky: 4262
Registrován: úte led 27, 2009 3:03 pm
Bydliště: táborsko

Re: DH 0115

#313 Nový příspěvek od pepa.traktor »

carlosovo píše:Jsem zpět a ještě jednou posílám díky především pro Bimbo84, Boniek a Mipi5! 8)
Teď bych v dalším kroku oprav dal rád dohromady to čidlo oleje. Máte někdo tušení jak správně funguje? Já bych očekával, že za normálních okolností je rozepnuté a když je málo oleje tak sepne a vyzkratuje cívku. Tím zhasne motor.
Jenže když jsem proměřoval čidlo, tak jsem naměřil nějaké kOhmy. To mě nějak nesedí.
Máte zkušenost?
nebude tam spíš plovák hladiny já se párkrát nesrovnal na patkách a popojel nakloněnej a už to ¨po vypnutí problikávalo a nestartovalo tak srovnat a normálně to šlapalo --viděl bych spíš plovák ale nikdy sem to rozebraný neměl
zetor 5645,7211,unhz500 a ted lítám fabií 1,9 sdi combi + teraccan s vlekem +multivan+ mini coper a přibyl 6745

carlosovo
Příspěvky: 27
Registrován: sob srp 27, 2011 9:18 pm
Bydliště: Plzeň

Re: DH 0115

#314 Nový příspěvek od carlosovo »

Sice jsem se ještě do čištění čidla tlaku oleje nepustil, ale udělal jsem zatím teoretickou přípravu abych věděl co mě čeká. Respektive, zašťoural jsem na internetu.
Z níže přiložených obrázků je patrno, že se zřejmě nejedná o klasický plovák, ale o cosi v plastovém krytu, který je rozebíratelný. Takže teoretická šance úspěchu vyčištění tady je. :)
Přílohy
oilguard.jpg
cidlo_3.jpg
cidlo_2.jpg
cidlo_1.jpg

Uživatelský avatar
Dvordy
Příspěvky: 2105
Registrován: pon črc 09, 2007 8:50 am
Bydliště: Táborsko

Re: DH 0115

#315 Nový příspěvek od Dvordy »

Kdysi jsem to čidlo měl vyndané a už nevím jestli jde rozebrat nebo nejde. V tom čidle není ani co čistit, je tam plovák, který spíná kontakt, kdy se bagr nakloní tak, že by motor nebyl mazaný, tak to chcípne. Když jsem zjišťoval před dvěma léty, kolik by stálo nové, tak za něj chtěli 3 500,- a to jsem za to dát nechtěl.
Zetor 4011, Zetor 7341, JCB 3C III

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - lesní stroje a bagry“