Vepředu to má "normální" navijáky, lano je vedeno pod traktorem dozadu, přes horní kladku (pak by tam měla být ještě nad pancířem další - směrová - kladka). Naviják vepředu je proto, aby se předek dotížil, je to celkem obvyklé řešení, v ČR se takhle vyráběla nástavba pro Zetor 5245.CBS píše:Tam kam neprejde, tam sa vytiahne. Zdá sa že soudruzi z NDR to prekoumali, aj na vzere je samá kladka, mne sa páči to krytie motora zospodu. Ktovie čo to má za bubon v predu, žeby druhý naviják? Iný dôvod nevidím v tom, prečo upravili 300. Alebo to je ešte z čias, keď bola 303 ešte len pikantnou myšlienkou.
Na zadních to být nemuselo, není důvod, ta Zeta má podobné rozložení hmotnosti jako třeba Super nebo Crystal, a když s těma traktorama nejezdila v lese guma, tak po zadních nejezdily... Přední náhon by tam byl "spíš na obtíž", protože má menší rejd, a při rozměrech Zety by menší rejd šel v lese hodně poznat.