PF-62
Moderátor: DYK
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: stř bře 31, 2010 11:17 am
Re: PF-62
Dobrý den, mám PF61 z r. 58 a nechal jsem u ní udělat výbrus, nový píst, nové pístní kroužky, nový pístní čep, nové bronzové pouzdro, nová ložiska a simerinky, vyvážená klika...
Když jsme to skládali s kamarádem zpátky tak nás docela nepříjemně zaskočila spojka a to tak, že je pořád sepnutá a nejde ji rozepnout. Předtím fungovala docela rozumně a teď najednou to nejde
Když je rozebraná tak přítlačný segment funguje, ale v okamžiku nasazení to vůbec nevypne a tím pádem se PFka nerozjede a jde přes zuby...
Setkal jste se s tím už někdo ?
Díky za odpovědi
Když jsme to skládali s kamarádem zpátky tak nás docela nepříjemně zaskočila spojka a to tak, že je pořád sepnutá a nejde ji rozepnout. Předtím fungovala docela rozumně a teď najednou to nejde
Když je rozebraná tak přítlačný segment funguje, ale v okamžiku nasazení to vůbec nevypne a tím pádem se PFka nerozjede a jde přes zuby...
Setkal jste se s tím už někdo ?
Díky za odpovědi
Re: PF-62
Nemáš otočenou lamelu?jaroslav.marcal píše:Dobrý den, mám PF61 z r. 58 a nechal jsem u ní udělat výbrus, nový píst, nové pístní kroužky, nový pístní čep, nové bronzové pouzdro, nová ložiska a simerinky, vyvážená klika...
Když jsme to skládali s kamarádem zpátky tak nás docela nepříjemně zaskočila spojka a to tak, že je pořád sepnutá a nejde ji rozepnout. Předtím fungovala docela rozumně a teď najednou to nejde
Když je rozebraná tak přítlačný segment funguje, ale v okamžiku nasazení to vůbec nevypne a tím pádem se PFka nerozjede a jde přes zuby...
Setkal jste se s tím už někdo ?
Díky za odpovědi
Re: PF-62
hojte lidi´tak sem dělal rejhy na brambory a mám to jak když bejk chčije.ty radličky lítaj ze strany na stranu.je to normální?mám to za frezou ta jak pluh na volno´,jen taženy,nemá to být nejak aretovaný?myslím jako celej ten kloub(závěs).dik za případnou radu.
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: stř bře 31, 2010 11:17 am
Re: PF-62
Otočenou lamelu ? To snad nejde vždyť lamela je na koutouči a ten má na sobě kužel na ten tisícihran co jde ze spojky... Ale už mě to pěkně s*re
Re: PF-62
To není možné,to musí fungovat,podívej se ještě na přítlačák zda je v pořádku a jak funguje ložisko.jaroslav.marcal píše:Otočenou lamelu ? To snad nejde vždyť lamela je na koutouči a ten má na sobě kužel na ten tisícihran co jde ze spojky... Ale už mě to pěkně s*re
- charlie
- Příspěvky: 221
- Registrován: úte říj 21, 2008 2:37 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: PF-62
To: jaroslav.marcal
Pé-eFka má místo vypínacího ložiska uhlíkový kroužek ( něco jako u Trabanta ), a ten může být ubroušený a už dostatečně neodmačkne přítlačák.Pokud se měnila lamela,tak se musí páky přítlačáku znovu seřídit - tedy pokud máš spojku u které to jde.Budeš muset nějak doměřit, jestli vůbec kroužek může páky přítlačáku odmačknout.( v rozpojeném stavu asi proti hraně spojovací příruby)
To: skrblik
radličky jsou za frézou jsou originál v univerzálním závěsu na nosiči nářadí stranově napevno, pouze
se mohou horizontálně natáčet kolem tažného čepu.Pokud jedeš po rovině - paráda.
Ale jak se dostaneš na příčný sklon, tak je to všechno na pi.... Fréza musí táhnout pod určitým úhlem, aby se kompenzoval skluz po svahu a dělá brázdu šikmo.Občas to srovnáš a pak vzniká to " bejčí chc....
Pak je nutné to řešení, kdy jsou radličky volně i v příčném směru.Ale je jim nutno nějak určit směr,
protože je vychýlí každá nerovnost a je to zase jako v předchozím případě.
Mám to takhle : radlice jsou na rámu, závěs je volný příčně a otočný horizontálně kolem tažnéno čepu.Před radličkami jsou výškově nastavitelná kola, která omezují hloubku záběru.První brázda je důležitá, musí být co nejrovnější. Další se dělá tak, že jedna radlice kopíruje tu předchozí brázdu a druhá radlice dělá další.Brázda současně vede i jedno kolo frézy. U té radlice, co kopíruje se musí pomocí kolečka omezit hloubka záběru.
Při tomhle řešení může fréza táhnout klidně šikmo a je samozřejmě v jiném bočním náklonu, než rám s radlicemi.Řetězy mají za úkol omezit boční výkyv těžkého rámu při otáčení, aby se neopřel o pneumatiku a nezpůsobil utržení vzorku.Kolečka se v provozu ukázala jako moc malá a musí se vyměnit za větší.
Pro všechny, co jezdí po rovině se takové řešení může zdát zbytečně složité, ale po mnoha pokusech
se to osvědčilo jako jediná trochu použitelné možnost.
Pé-eFka má místo vypínacího ložiska uhlíkový kroužek ( něco jako u Trabanta ), a ten může být ubroušený a už dostatečně neodmačkne přítlačák.Pokud se měnila lamela,tak se musí páky přítlačáku znovu seřídit - tedy pokud máš spojku u které to jde.Budeš muset nějak doměřit, jestli vůbec kroužek může páky přítlačáku odmačknout.( v rozpojeném stavu asi proti hraně spojovací příruby)
To: skrblik
radličky jsou za frézou jsou originál v univerzálním závěsu na nosiči nářadí stranově napevno, pouze
se mohou horizontálně natáčet kolem tažného čepu.Pokud jedeš po rovině - paráda.
Ale jak se dostaneš na příčný sklon, tak je to všechno na pi.... Fréza musí táhnout pod určitým úhlem, aby se kompenzoval skluz po svahu a dělá brázdu šikmo.Občas to srovnáš a pak vzniká to " bejčí chc....
Pak je nutné to řešení, kdy jsou radličky volně i v příčném směru.Ale je jim nutno nějak určit směr,
protože je vychýlí každá nerovnost a je to zase jako v předchozím případě.
Mám to takhle : radlice jsou na rámu, závěs je volný příčně a otočný horizontálně kolem tažnéno čepu.Před radličkami jsou výškově nastavitelná kola, která omezují hloubku záběru.První brázda je důležitá, musí být co nejrovnější. Další se dělá tak, že jedna radlice kopíruje tu předchozí brázdu a druhá radlice dělá další.Brázda současně vede i jedno kolo frézy. U té radlice, co kopíruje se musí pomocí kolečka omezit hloubka záběru.
Při tomhle řešení může fréza táhnout klidně šikmo a je samozřejmě v jiném bočním náklonu, než rám s radlicemi.Řetězy mají za úkol omezit boční výkyv těžkého rámu při otáčení, aby se neopřel o pneumatiku a nezpůsobil utržení vzorku.Kolečka se v provozu ukázala jako moc malá a musí se vyměnit za větší.
Pro všechny, co jezdí po rovině se takové řešení může zdát zbytečně složité, ale po mnoha pokusech
se to osvědčilo jako jediná trochu použitelné možnost.
Re: PF-62
jaky davate predstih na tyhle motory?
http://s4.postimage.org/qqmw5lpod/HPIM6005.jpg
si myslim tak citove 3,5mm at to hezky chyta
http://s4.postimage.org/qqmw5lpod/HPIM6005.jpg
si myslim tak citove 3,5mm at to hezky chyta
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
Re: PF-62
Vypadá to že tam je nanejtovaný silnější obložení taky se mě to stalo.Musel jsem ho ofrézovat na slabší a nejde to moc dobře,myslím frézovat.Pf-ka teď jezdí dobře.Před chvílí jsem dosázel brambory.Pořádně to proměř a uvidíš.Místo grafitovýho kroužku se taky používá spojkový ložisko myslím ze škody1203.zajíc.
Re: PF-62
Dával jsem jej tam před rokem a funguje bezvadně. Používalo se u těch starších typů dvanáctsettrojek,je to axiální ložisko 511Z35 a používá se tuším i u TK-ček. http://www.nd-traktory.cz/loziska/speci ... -na-packy/
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: ned říj 26, 2008 9:46 pm
- brigadnik
- Příspěvky: 1071
- Registrován: stř říj 17, 2007 10:20 am
- Bydliště: Žatecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: PF-62
pár fotek z poslední doby
http://postimage.org/gallery/4yl8jro/cef2e577/
http://postimage.org/gallery/lm2yf7q/88d66d34/
http://postimage.org/gallery/4yl8jro/cef2e577/
http://postimage.org/gallery/lm2yf7q/88d66d34/
Re: PF-62
prosím foto dvojmontaže sa nenájde???brigadnik píše:pár fotek z poslední doby
http://postimage.org/gallery/4yl8jro/cef2e577/
http://postimage.org/gallery/lm2yf7q/88d66d34/
kto nič nerobí,nič nepokazí