5748 od cottrel78

Moderátor: Lukashil

Zpráva
Autor
jozef
Příspěvky: 35
Registrován: ned lis 23, 2008 1:30 pm

Re: Moje 5748

#16 Nový příspěvek od jozef »

cottrel78 píše:Tak, kdyz jsem tam mel tu lehkou napravu, zadnej problem jsem s ni nemel, jen jsem vymenil 4 loziska, po dvou na obou stranach v kolech, jelikoz mi tekly gufera, v ty hlinikovy misce, tak uz jsem vymenil zrovna ty loziska a gufera v kolech. Na jedny strane byly dobry a na druhy byly vnitrky sal takovy chyceny. Heled nemel jsem s tou napravou jedinej problem! Kdyz to clovek nepretezuje a ma tam zavazi jen co je od vyrobce Zetoru tak to funguje tak jak ma.Jen ten rejd je malinko mensi,ale s tim uz clovek musi pocitat. A kdyz jsem predelaval tu lehkou na tezkou, tak v prevodovce ani v tom spodnim domecku se uz nic nepredelava, ten muzes nechat pridelanej zespodu na prevodovce. Dokonce ani ta hridelka co ti bude koukat z toho domecku, na ktery je pridelanej ten unasec(s jehlovymi lozisky)tak ten akorat sundas.To je ta hridelka co ma na konci zavit jakoby k motoru s dirkou pro zavlacku, tak ta tam zustava. Pak dopredu k motoru uz je to jiny.
Pamatas sa este,ked si prerabal tu prevodovku? Zaujima ma,ci si tam daval koleso staleho zaberu redukcie so sikmymi zubami alebo s priamymi.To koleso je pohanane od drazkovej hriadele a na nom je ulozene vlozene koleso.Jeden cas som zhanal to koleso staleho zaberu redukcie a v predajni mi tvrdili,ze sa nevyraba a ani sa neda zohnat.
A este jedna otazka a to ohladom vykonu traktora.Ako sa sprava motor teraz,ked si zamenil napravu?Vladze potiahnut v terene s tou tazkou alebo to bolo lepsie s tou lahkou?
Dik za odpoved.

Uživatelský avatar
maršl
Příspěvky: 3012
Registrován: stř říj 17, 2007 11:03 pm
Bydliště: Kančí hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje 5748

#17 Nový příspěvek od maršl »

jozef píše:
cottrel78 píše:Tak, kdyz jsem tam mel tu lehkou napravu, zadnej problem jsem s ni nemel, jen jsem vymenil 4 loziska, po dvou na obou stranach v kolech, jelikoz mi tekly gufera, v ty hlinikovy misce, tak uz jsem vymenil zrovna ty loziska a gufera v kolech. Na jedny strane byly dobry a na druhy byly vnitrky sal takovy chyceny. Heled nemel jsem s tou napravou jedinej problem! Kdyz to clovek nepretezuje a ma tam zavazi jen co je od vyrobce Zetoru tak to funguje tak jak ma.Jen ten rejd je malinko mensi,ale s tim uz clovek musi pocitat. A kdyz jsem predelaval tu lehkou na tezkou, tak v prevodovce ani v tom spodnim domecku se uz nic nepredelava, ten muzes nechat pridelanej zespodu na prevodovce. Dokonce ani ta hridelka co ti bude koukat z toho domecku, na ktery je pridelanej ten unasec(s jehlovymi lozisky)tak ten akorat sundas.To je ta hridelka co ma na konci zavit jakoby k motoru s dirkou pro zavlacku, tak ta tam zustava. Pak dopredu k motoru uz je to jiny.
Pamatas sa este,ked si prerabal tu prevodovku? Zaujima ma,ci si tam daval koleso staleho zaberu redukcie so sikmymi zubami alebo s priamymi.To koleso je pohanane od drazkovej hriadele a na nom je ulozene vlozene koleso.Jeden cas som zhanal to koleso staleho zaberu redukcie a v predajni mi tvrdili,ze sa nevyraba a ani sa neda zohnat.
A este jedna otazka a to ohladom vykonu traktora.Ako sa sprava motor teraz,ked si zamenil napravu?Vladze potiahnut v terene s tou tazkou alebo to bolo lepsie s tou lahkou?
Dik za odpoved.
ty kola se sikmymi zuby sou z rady 70 a vyse a kdyz sme se hrabali v prevodovce na 6748 tak nam to taky rikali ze se to nedela-u nas byl komkretne problem s tou bronzovou vlozkou a taky s podrenymi vnitrky kol a meli sme problem sehnat brusku na kulato jak na venek tak na vnitrek, ale nakonec sehnali a vymena kol se nekonala
Ford 8970, Landini 125, Zetor 12145, 6945, 6045 s nakladačem, vyvážečka STS Kesla 203T, štěpkovač Eschlbock Biber 7 Trio, Kubota B 1600

jozef
Příspěvky: 35
Registrován: ned lis 23, 2008 1:30 pm

Re: Moje 5748

#18 Nový příspěvek od jozef »

maršl píše:
jozef píše:
cottrel78 píše:Tak, kdyz jsem tam mel tu lehkou napravu, zadnej problem jsem s ni nemel, jen jsem vymenil 4 loziska, po dvou na obou stranach v kolech, jelikoz mi tekly gufera, v ty hlinikovy misce, tak uz jsem vymenil zrovna ty loziska a gufera v kolech. Na jedny strane byly dobry a na druhy byly vnitrky sal takovy chyceny. Heled nemel jsem s tou napravou jedinej problem! Kdyz to clovek nepretezuje a ma tam zavazi jen co je od vyrobce Zetoru tak to funguje tak jak ma.Jen ten rejd je malinko mensi,ale s tim uz clovek musi pocitat. A kdyz jsem predelaval tu lehkou na tezkou, tak v prevodovce ani v tom spodnim domecku se uz nic nepredelava, ten muzes nechat pridelanej zespodu na prevodovce. Dokonce ani ta hridelka co ti bude koukat z toho domecku, na ktery je pridelanej ten unasec(s jehlovymi lozisky)tak ten akorat sundas.To je ta hridelka co ma na konci zavit jakoby k motoru s dirkou pro zavlacku, tak ta tam zustava. Pak dopredu k motoru uz je to jiny.
Pamatas sa este,ked si prerabal tu prevodovku? Zaujima ma,ci si tam daval koleso staleho zaberu redukcie so sikmymi zubami alebo s priamymi.To koleso je pohanane od drazkovej hriadele a na nom je ulozene vlozene koleso.Jeden cas som zhanal to koleso staleho zaberu redukcie a v predajni mi tvrdili,ze sa nevyraba a ani sa neda zohnat.
A este jedna otazka a to ohladom vykonu traktora.Ako sa sprava motor teraz,ked si zamenil napravu?Vladze potiahnut v terene s tou tazkou alebo to bolo lepsie s tou lahkou?
Dik za odpoved.
ty kola se sikmymi zuby sou z rady 70 a vyse a kdyz sme se hrabali v prevodovce na 6748 tak nam to taky rikali ze se to nedela-u nas byl komkretne problem s tou bronzovou vlozkou a taky s podrenymi vnitrky kol a meli sme problem sehnat brusku na kulato jak na venek tak na vnitrek, ale nakonec sehnali a vymena kol se nekonala
To je dobre aspon si nemusel kupovat novu drazkovanu hriadel a vlozene koleso.Inac nevies ci je rozdiel v pocte zubov medzi tym kolesom s priamymi a so sikmymi zubami?Ono to v podstate sluzi pri redukovanych rychlostiach a ten rozdiel v prevodovom pomere,ak nejaky by bol,tak zrejme nepospoznas,akurat, ze ten prevod so sikmymi zubami ma tichsi chod a viac znesie.
Dik za odpoved.

duska
Příspěvky: 92
Registrován: úte říj 30, 2007 5:40 pm
Bydliště: Valašské Klobouky

Re: Moje 5748

#19 Nový příspěvek od duska »

jozef píše:
maršl píše:
jozef píše:
cottrel78 píše:Tak, kdyz jsem tam mel tu lehkou napravu, zadnej problem jsem s ni nemel, jen jsem vymenil 4 loziska, po dvou na obou stranach v kolech, jelikoz mi tekly gufera, v ty hlinikovy misce, tak uz jsem vymenil zrovna ty loziska a gufera v kolech. Na jedny strane byly dobry a na druhy byly vnitrky sal takovy chyceny. Heled nemel jsem s tou napravou jedinej problem! Kdyz to clovek nepretezuje a ma tam zavazi jen co je od vyrobce Zetoru tak to funguje tak jak ma.Jen ten rejd je malinko mensi,ale s tim uz clovek musi pocitat. A kdyz jsem predelaval tu lehkou na tezkou, tak v prevodovce ani v tom spodnim domecku se uz nic nepredelava, ten muzes nechat pridelanej zespodu na prevodovce. Dokonce ani ta hridelka co ti bude koukat z toho domecku, na ktery je pridelanej ten unasec(s jehlovymi lozisky)tak ten akorat sundas.To je ta hridelka co ma na konci zavit jakoby k motoru s dirkou pro zavlacku, tak ta tam zustava. Pak dopredu k motoru uz je to jiny.
Pamatas sa este,ked si prerabal tu prevodovku? Zaujima ma,ci si tam daval koleso staleho zaberu redukcie so sikmymi zubami alebo s priamymi.To koleso je pohanane od drazkovej hriadele a na nom je ulozene vlozene koleso.Jeden cas som zhanal to koleso staleho zaberu redukcie a v predajni mi tvrdili,ze sa nevyraba a ani sa neda zohnat.
A este jedna otazka a to ohladom vykonu traktora.Ako sa sprava motor teraz,ked si zamenil napravu?Vladze potiahnut v terene s tou tazkou alebo to bolo lepsie s tou lahkou?
Dik za odpoved.
ty kola se sikmymi zuby sou z rady 70 a vyse a kdyz sme se hrabali v prevodovce na 6748 tak nam to taky rikali ze se to nedela-u nas byl komkretne problem s tou bronzovou vlozkou a taky s podrenymi vnitrky kol a meli sme problem sehnat brusku na kulato jak na venek tak na vnitrek, ale nakonec sehnali a vymena kol se nekonala
To je dobre aspon si nemusel kupovat novu drazkovanu hriadel a vlozene koleso.Inac nevies ci je rozdiel v pocte zubov medzi tym kolesom s priamymi a so sikmymi zubami?Ono to v podstate sluzi pri redukovanych rychlostiach a ten rozdiel v prevodovom pomere,ak nejaky by bol,tak zrejme nepospoznas,akurat, ze ten prevod so sikmymi zubami ma tichsi chod a viac znesie.
Dik za odpoved.
pokud se má zachovat prevod tak pocet zubu musi zustat stejny, jak pises je mnohem tichsi chod, kvalitnejsi prenos(šířkou kola se ladí počet zubu v záberu) u primeho je jen jeden, ma vyssí ucinnost, nevyhoda je axialni sila (zalezi na sklonu zubu)=>dimenzovani lozisek

cottrel78
Příspěvky: 24
Registrován: čtv pro 27, 2007 5:40 pm
Bydliště: Libňatov

Pro Jozefa ze Slovace

#20 Nový příspěvek od cottrel78 »

Jak jsi se ptal, na to jestli zvladne 50ka tezkou napravu. Muzu z vlastni zkusenosti rict, ze traktor si urcite lehceji poradil s lehkou hnanou napravou, ktera tam byla. Traktor jede, ale neni to ot prave orechove, je pravda kdyby tam byl motor 6701 nebo 6901 bylo by to urcite snazsi jak v terenu tak na silnici. Az spis casem bych si do toho sehnal o neco silnejsi motor, ale ta 50ka to zatim zvlada. A co se tyka tech kol v prevodovce, tak uz ti bylo odpovezeno, ze drazkovana hridel se sikmymi zuby na konci je na 70kovy traktory, tahle 5748-6748 maji drazkovani rovne. Je to urcite tim, ze na 70ce je treba vetsi a kvalitnejsi prenos sily, coz je udelano sikmymi zuby na drazkovane hrideli a vlozenem kolu.

Uživatelský avatar
Zetor
Příspěvky: 1448
Registrován: ned zář 16, 2007 7:53 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Moje 5748

#21 Nový příspěvek od Zetor »

Dík za odpověď,na to jestli ta 55ka utáhne tu těžkou jsem se chtěl taky zeptat.Tak to je super když to jde tahle předělávat,myslel jsem že je tam jinej převod.Jj jak píšeš,asi je to o přístupu jak se k té lehké člověk chová.
Zetor that's life...
Malotraktor 4x2 domácí výroby - zatím ve vývoji
Vilém :-)

jozef
Příspěvky: 35
Registrován: ned lis 23, 2008 1:30 pm

Re: Moje 5748

#22 Nový příspěvek od jozef »

Zetor píše:Dík za odpověď,na to jestli ta 55ka utáhne tu těžkou jsem se chtěl taky zeptat.Tak to je super když to jde tahle předělávat,myslel jsem že je tam jinej převod.Jj jak píšeš,asi je to o přístupu jak se k té lehké člověk chová.
Suhlasim :friends: je to o pristupe.Povodne som mal nehnanu,tak som zohnal za nejakych 11.000,-Sk manzetovu bez pneumatik.Vyzerala celkom o.k.,ale menili sme loziska,lebo sa sami rozsypali a navyse v pravej polonaprave chybalo puzdro v ktorom je vedena poloos.Bolo aj patricne vidno,ze ta poloos pri otoceni kolies drela o vnutro polonapravy,niekoho za to nakopat do vajec :pohlavek:. Dalsia vec je ta spojka s lamelami.Nechcel som ju rozoberat a len dufam,ze nieje spravena napevno,ako to na JRD robili.Bol by som velmi sklamany,keby mi odisli unasace alebo domceky... :pistol: Teraz po GO funguje ako ma a nedavam na nu ani zavazia zatial,lebo tie loziska na ktorych su ulozene otocne capy sa mi vonkoncom nepozdavaju na to aby niesli tu vahu a nechce sa mi ich casto menit.
Inac,rozpraval som sa s clovekom,ktory cely zivot stravil na JRD a tiez skusali dat tazku napravu na 55 agregat,co to spravi.No,upustili od toho,kedze ten traktor sa trapil.

ládík
Příspěvky: 17
Registrován: sob pro 20, 2008 8:08 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje 5748

#23 Nový příspěvek od ládík »

cottrel78 píše:Moje Zetor 5748ka
prosim te ty uz asi nemas tu lehkou napravu ja ji taky scháním

Uživatelský avatar
Kolchozník
Příspěvky: 224
Registrován: pon říj 27, 2008 9:24 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje 5748

#24 Nový příspěvek od Kolchozník »

hele odkud jsi? v profilu není k přečtení jedno písmenko jako byly to mělo byt ň takže by jsi byl z Libnatova? je to kousek ke me
Zetor 3011 Diesel
Zetor 6718 r.v. 1974
http://www.youtube.com/user/KolchoznikCJ

cottrel78
Příspěvky: 24
Registrován: čtv pro 27, 2007 5:40 pm
Bydliště: Libňatov

Re: Moje 5748

#25 Nový příspěvek od cottrel78 »

Ano, jsem z Libnatova u Upice.A nekdo se me ptal na tu lehkou napravu, jestli jeste mam? Tak tu uz bohuzel prodal.

vvv
Příspěvky: 53
Registrován: ned pro 23, 2007 10:54 pm
Bydliště: 55205

Re: 5748 od cottrel78

#26 Nový příspěvek od vvv »

zdravim kolego ja sem z křížanova tyjo na koho tu člověk nenarazííí... koukal jsem že tu jste z libnatova 2..
Zetor 6718, crystal 8045, T 815, Unk 320,warinsky k 406... Atd atd

Uživatelský avatar
ondra
Příspěvky: 4744
Registrován: sob lis 17, 2007 9:03 am
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Re: 5748 od cottrel78

#27 Nový příspěvek od ondra »

Safra tady nas ted je z nachodska a trutnovska všechny vas tu vytam
Zetor 6718 , Zetor 6945 , Zetor 7341 , New holland Tl 90 , Valtra N 141

miildaa
Příspěvky: 127
Registrován: ned led 25, 2009 1:06 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: 5748 od cottrel78

#28 Nový příspěvek od miildaa »

ahoj nemas prosimte kontakt na ty gumy potreboval bych 14.9 13 28 diky

Uživatelský avatar
Kolchozník
Příspěvky: 224
Registrován: pon říj 27, 2008 9:24 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: 5748 od cottrel78

#29 Nový příspěvek od Kolchozník »

zdar
Dnes jsem te videl na Podrači. Jel si z Radče a musim říct, že máš pěknej traktor 8) . Motor pokuřuje máš přidáno ne? Jinak krásnej zvuk má hlavně při podřazování.
Zetor 3011 Diesel
Zetor 6718 r.v. 1974
http://www.youtube.com/user/KolchoznikCJ

cottrel78
Příspěvky: 24
Registrován: čtv pro 27, 2007 5:40 pm
Bydliště: Libňatov

Re: 5748 od cottrel78

#30 Nový příspěvek od cottrel78 »

Jo, člověče, jel jsem v ten čtvrtek přes Radeč. Jel jsem nahoru na bývalé JZD k tátovi do práce.Měl jsem za sebou podvozek na vyklápěcí káru. Až bude hotová dám sem fotky. Traktor by měl mít seřízený čerpadlo. Byl možná studenej.

Odpovědět

Zpět na „Zetor 4712-6745“