Traktor L&M 4x4
Re: Traktor L&M 4x4
Ahoj ako máš pospajene, motor a prevodovky, dal by si nejake detalnejšie fotky?
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: ned lis 28, 2010 2:34 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Traktor L&M 4x4
Tak toto mam rad taky rozmer akurad , prosbička tie detajly
- lubomir123
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob pro 17, 2011 12:30 pm
- Bydliště: Myjava
Re: Traktor L&M 4x4
Dám aj dalšie foto ale dnes už to asi nestihnem a zajtra ráno odchádzam do roboty až do 28.12. Zatial dám len to čo mám už nafotené.
- lubomir123
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob pro 17, 2011 12:30 pm
- Bydliště: Myjava
Re: Traktor L&M 4x4
Tak tu je nejaké foto čo som našiel tak na rychlo
Naposledy upravil(a) lubomir123 dne čtv pro 22, 2011 7:32 pm, celkem upraveno 1 x.
- lubomir123
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob pro 17, 2011 12:30 pm
- Bydliště: Myjava
Re: Traktor L&M 4x4
Viac pridám keď sa vrátim.Neviem ešte ani kam idem,šéf mi povie až ráno pred odchodom a neviem či na hoteloch bude wifi za rozumnú cenu,ale ak by nebola tak vám všetkým prajem krásne vianoce...
- traktorfanda
- Příspěvky: 1175
- Registrován: čtv říj 30, 2008 6:10 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: Traktor L&M 4x4
Parádní mašina.
Mám dotaz k čemu je vepředu pod rámem ten válec?
Mám dotaz k čemu je vepředu pod rámem ten válec?
- DODOTRAK
- Příspěvky: 1024
- Registrován: ned lis 02, 2008 10:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Traktor L&M 4x4
skutočne podarený stroj možno ešte pár kg váhy mu pridať a pôjde to aj v tak ťažkých pôdach. Velkosť je uplne super to si fakt vymákol. Fakt pekný ešte ho trošku vyhladkať a ďalší stroj v top 10
-
- Příspěvky: 70
- Registrován: ned říj 23, 2011 12:16 pm
- Bydliště: topolčany
Re: Traktor L&M 4x4
mas tam aj prevodovku na vyrovnanie pomeru zadnej a prednej napravy?DODOTRAK píše: skutočne podarený stroj možno ešte pár kg váhy mu pridať a pôjde to aj v tak ťažkých pôdach. Velkosť je uplne super to si fakt vymákol. Fakt pekný ešte ho trošku vyhladkať a ďalší stroj v top 10
Re: Traktor L&M 4x4
nepotrebujepr týchto rozmeroch kolies a typov náprav mat nemusí a predna naprava je cca o 1-2 5 rychlejšie trochu hladaj po fore alebo si najdi tabulku na vypočt prevod pomerov
Šibaj, furman, kone bičom, ak si dobrým pohoničom...
Re: Traktor L&M 4x4
tady je a pro pořádek uvedu že auttorská práva patří Jiřinovi
http://prevody.alm.cz/
http://prevody.alm.cz/
- lubomir123
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob pro 17, 2011 12:30 pm
- Bydliště: Myjava
Re: Traktor L&M 4x4
Všetkých vás zdravím a v prvom rade sa ospravedlňujem,že píšem tak neskoro.Človek mieni a pán boh mení-mám stále nejako moc práce v robote a aj doma .Ďalej chem poďakovať za chválu ktorú tu čítam... No a idem na všetky tie vysvetlenia:
Tak začnem tým spájaním motora s prevodovkami-K motoru som mal aj prevodovku,ktorá sa skladala z troch častí 1-obal spojky, 2-skriňa prevodovky, 3-koncový dekel prevodovky.Je to prevodovka originál k motoru.Rozobral som ju a nechal som si len hriadel a obal spojky s ložiskom na ktorý som skrutkami pripevnil železnú platňu vypálenú na plazme.Na prevodovku GARANT som priskrutkoval druhú takú platňu rovnakého tvaru.Platne majú po obvode uši z dierami cez ktoré sa skrutkami zatiahnu k sebe.Hriadel do prevodovky je nadvarená z pôvodnej prevodovky,(samozrejme som ponechal presný kolík) a aj spojka zostala pôvodná.Druhú prevodovku mám urobenú presne tým istým spôsobom len platne sú iného tvaru a je tam medzi platňami ponechaná medzera na pohon čerpadla hydrauliky.Hriadele sú zasa nadvarené a spojené drážkovanou spojkou ako na kardane.Všetko je umiestnené v jednej osi od kľuky motora až po poslednú prevodovku a všetko je zvárané doma vo sveráku bazickými elektródami.(zatim všetko drží).
Ako už tu písali Trikko a Angel prevod medzi prednou a zadnou nápravou je 1:1.Je tam nepotrebný lebo tieto nápravy a kolesá k sebe pasujú skoro ako z originálnej výroby.Je tam malý rozdiel ktorý je pre moju potrebu v norme.Predok zapínam všade okrem asfaltu kde je aj tak nepotrebný.A aby som nezabudol-Predné kolesá sa točia naozaj len o máličko rýchlejšie.Mám ešte informácie že do ARA M461 sa montovali 3 druhy diferákov,ktoré sú na pohľad z vonku rovnaké,len prevodový pomer je iný.Ja mám myslím ten stredný a ak by sa mi podarilo zohnať ten najpomalší tak by som bol nad mieru spokojný.(Túto informáciu mám od známeho ktorý mal tých vozov ARO už asi aj 10 kusov)
Ten válec na predku rámu je príprava na prednú hydrauliku.Chcel by som urobiť podobnú ako je na Zetoroch major a s možnosťou demontáže celej prednej hydrauliky do 5 minút.Vymyslené to mám len čas chýba-tak ako všetkým.
Popis by bol,ešte tie fotky chýbajú,čo bude trocha problém.Keď som robil tento základ nevedel som ešte že niekedy budem dávať fotky z výroby na nejaké stránky a tak to nemám ani nafotené.Keď to budem mať v garáži nad kanálom tak to nafotím aspoň z vonku a dám to sem.
Momentálne sem tam špárnem do tej čelnej hydrauliky,ale ide to slimačím (šnekovým) tempom.
Tak začnem tým spájaním motora s prevodovkami-K motoru som mal aj prevodovku,ktorá sa skladala z troch častí 1-obal spojky, 2-skriňa prevodovky, 3-koncový dekel prevodovky.Je to prevodovka originál k motoru.Rozobral som ju a nechal som si len hriadel a obal spojky s ložiskom na ktorý som skrutkami pripevnil železnú platňu vypálenú na plazme.Na prevodovku GARANT som priskrutkoval druhú takú platňu rovnakého tvaru.Platne majú po obvode uši z dierami cez ktoré sa skrutkami zatiahnu k sebe.Hriadel do prevodovky je nadvarená z pôvodnej prevodovky,(samozrejme som ponechal presný kolík) a aj spojka zostala pôvodná.Druhú prevodovku mám urobenú presne tým istým spôsobom len platne sú iného tvaru a je tam medzi platňami ponechaná medzera na pohon čerpadla hydrauliky.Hriadele sú zasa nadvarené a spojené drážkovanou spojkou ako na kardane.Všetko je umiestnené v jednej osi od kľuky motora až po poslednú prevodovku a všetko je zvárané doma vo sveráku bazickými elektródami.(zatim všetko drží).
Ako už tu písali Trikko a Angel prevod medzi prednou a zadnou nápravou je 1:1.Je tam nepotrebný lebo tieto nápravy a kolesá k sebe pasujú skoro ako z originálnej výroby.Je tam malý rozdiel ktorý je pre moju potrebu v norme.Predok zapínam všade okrem asfaltu kde je aj tak nepotrebný.A aby som nezabudol-Predné kolesá sa točia naozaj len o máličko rýchlejšie.Mám ešte informácie že do ARA M461 sa montovali 3 druhy diferákov,ktoré sú na pohľad z vonku rovnaké,len prevodový pomer je iný.Ja mám myslím ten stredný a ak by sa mi podarilo zohnať ten najpomalší tak by som bol nad mieru spokojný.(Túto informáciu mám od známeho ktorý mal tých vozov ARO už asi aj 10 kusov)
Ten válec na predku rámu je príprava na prednú hydrauliku.Chcel by som urobiť podobnú ako je na Zetoroch major a s možnosťou demontáže celej prednej hydrauliky do 5 minút.Vymyslené to mám len čas chýba-tak ako všetkým.
Popis by bol,ešte tie fotky chýbajú,čo bude trocha problém.Keď som robil tento základ nevedel som ešte že niekedy budem dávať fotky z výroby na nejaké stránky a tak to nemám ani nafotené.Keď to budem mať v garáži nad kanálom tak to nafotím aspoň z vonku a dám to sem.
Momentálne sem tam špárnem do tej čelnej hydrauliky,ale ide to slimačím (šnekovým) tempom.
- lubomir123
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob pro 17, 2011 12:30 pm
- Bydliště: Myjava
Re: Traktor L&M 4x4
Zdravím.Mám trocha času tak pridávam nejaké jarné foto a video.Snád sa bude páčiť a možno niekoho aj inšpiruje
http://www.youtube.com/watch?v=TVChBOvyoG0
http://www.youtube.com/watch?v=xpM5NKKA0QM
http://www.youtube.com/watch?v=i_ckgQ46IZM
http://www.youtube.com/watch?v=TVChBOvyoG0
http://www.youtube.com/watch?v=xpM5NKKA0QM
http://www.youtube.com/watch?v=i_ckgQ46IZM
-
- Příspěvky: 1282
- Registrován: úte zář 11, 2007 9:29 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Traktor L&M 4x4
To celne nesene naradi by sneslo vlastni pojezd a misto pevneho tretiho bodu retez. Pak by to lepe kopirovalo teren a neprizvedavalo by se to (jak je to videt na tom videu).