jaroslav stuchlý píše:já mám řadící páku navařenou od samotnýho začátku takhle chlapy,můj táta to měl tak už od roku 71 na červeným ZT 303
To vypadá pěkně a jednoduše,mohl by jsi ty tvé prodloužené šaltry lépe nafotit,líbí se mi to,dík.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
ahoj Poulme já mam navařenou jen tu na silniční tu na zpátečky mám origo tady ta je jen nastavená stejně silnou kulatinou a dotvarovaná tak aby ti nešla do kapoty trochu hůř se vylejzá pravou stranou ale na řazení je to super i když jsem mrňavej tak mi to jde do ruky pěkně a řadím dvěma prsty lehce fotky ti pošlu zejtra teď už je tam na focení tma tak snad vydržíš
OK,v pohodě.
Mně to kvedlání s pákama mezi nohama dost štve,uvažuji,že bych si to třeba udělal podobně jak je to v Krystalech.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Šikovné,nenapadlo mne to takhle zakroutit,funguje to takle v pohodě?
Jinak u toho upraveného ZT to vyřešil tím,že má kabinu posunutou dopředu a sedí v podstatě nad převodovkou,takže ty šaltry jenom víc zahl do boku,proto má společnou náplň oleje z převodovky i pro hydrauliku,protože vyhodil nádrž na hydrauliku i na naftu a tu má na pravé straně pod kabinou.Celkem šikovná úprava,skoro i lepší jak u ZT323
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Poulme já mám tu IFKU od 83 roku co ji dovezly,samozřejmě s ní rajtoval táta kterej to takle hned převařil podle tý starý červený ale jak povídám jsem mrňavej a jde mi to do ruky uplně parádně akorát to trošku omezuje vylejzání pravou stranou,no to se dá oželit,no ještě dodělat pár ptákovinek a potom se hned pustím do pluhu v květnu má být veteran sraz tak bych tam chtěl bejt s celou soupravou mám paterák origo němce B200 akorát mi schází jedna předradlička tak kdyby se někdo našel a měl ji doma navíc hned jdu do ní jak to dodělám kompletně tak jsem naházím zase nějaké fota,jinak včera jsem poladil násobič kterej mi díky těm vysypanejm ložiskám nechodil několik let tak mám radost jak malej kluk všechno krásně chodí tak jak má,no kdyby se dělala pravidelná udržba jak se má tak jsem takovýhle věci vubec nemusel opravovat protože mám teprve najeto necelých 6000 motohodin,tak chlapy at se daří a jen a jen ať nás přibývá co má tyto traktory zdarek všem Jarda
poulm píše:
Jinak u toho upraveného ZT to vyřešil tím,že má kabinu posunutou dopředu a sedí v podstatě nad převodovkou,takže ty šaltry jenom víc zahl do boku,proto má společnou náplň oleje z převodovky i pro hydrauliku,protože vyhodil nádrž na hydrauliku i na naftu a tu má na pravé straně pod kabinou.Celkem šikovná úprava,skoro i lepší jak u ZT323
Hele Polume to se mi moc nezdá že sedí na přvodovce je pravda že kabinu má posunutou dopředu ale jedna řadička mu vychází přímo vedle rozvaděče a hned vedle má originál ruční brzdu. Podle mě tam bude muset mít nějakej mechanizmus na řazení..
To radenie, je tam určite prerobená celá kulisa, hydraulickú nádrž najskôr zrušil aby sa mu tam jednoduchšie montovala nová kabína, musel to biť kopec práce. U nás bol plán doniesť kabínu z 323, ale keď to chce človek doriešiť všetko podobne ako na 323 potrebuje prerobiť a najlepšie zohnať z 323 aj plno krámov, aby dosiahol niečo ako bol prototyp ZT 315. Keby bola dotupnosť nových ND iná, ale keď človek pri väčších opravách čaká či sa naskytne súčiastka v použiteľnom stave, alebo pôjede ZT do hutí veľká eufória na brutálne inovácie nie je.
Každopádně to má udělané moc pěkně.
Ten traktor hodlá kupovat tady někdo z fora,tak se brzo ukáže.
Myslím,že zrušil i tu horní palivovou nádrž a má tam jenom ty plechy,nádrž ma pod kabinou na pravé straně.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Vypadá dobře,ale netuším,jaký tlak snesou ty voštiny.Sice je taky určený na chlazení motorového oleje,ale nejspíš bude zařazený někde na přepadové větvi,kdežto na té Ifě 6VD je chladič vložený ve výtlačné větvi,ikdyž je tam pojistný obtokový ventil na 2-3bary,tak tam bude tlak špičkově kolísat až k 5ti barům.
Co myslíte,vydrželo by to?
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Tak záleží,jakého přeplňovaného tlaku by se dosáhlo.
200 koní by šlo z toho vyšroubovat,ale bylo by to tak někde na 100m dráhy na tractorpulling a doufat,že tě nevyliskají písty a klika nepodá ruku
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí