Pamatas sa este,ked si prerabal tu prevodovku? Zaujima ma,ci si tam daval koleso staleho zaberu redukcie so sikmymi zubami alebo s priamymi.To koleso je pohanane od drazkovej hriadele a na nom je ulozene vlozene koleso.Jeden cas som zhanal to koleso staleho zaberu redukcie a v predajni mi tvrdili,ze sa nevyraba a ani sa neda zohnat.cottrel78 píše:Tak, kdyz jsem tam mel tu lehkou napravu, zadnej problem jsem s ni nemel, jen jsem vymenil 4 loziska, po dvou na obou stranach v kolech, jelikoz mi tekly gufera, v ty hlinikovy misce, tak uz jsem vymenil zrovna ty loziska a gufera v kolech. Na jedny strane byly dobry a na druhy byly vnitrky sal takovy chyceny. Heled nemel jsem s tou napravou jedinej problem! Kdyz to clovek nepretezuje a ma tam zavazi jen co je od vyrobce Zetoru tak to funguje tak jak ma.Jen ten rejd je malinko mensi,ale s tim uz clovek musi pocitat. A kdyz jsem predelaval tu lehkou na tezkou, tak v prevodovce ani v tom spodnim domecku se uz nic nepredelava, ten muzes nechat pridelanej zespodu na prevodovce. Dokonce ani ta hridelka co ti bude koukat z toho domecku, na ktery je pridelanej ten unasec(s jehlovymi lozisky)tak ten akorat sundas.To je ta hridelka co ma na konci zavit jakoby k motoru s dirkou pro zavlacku, tak ta tam zustava. Pak dopredu k motoru uz je to jiny.
A este jedna otazka a to ohladom vykonu traktora.Ako sa sprava motor teraz,ked si zamenil napravu?Vladze potiahnut v terene s tou tazkou alebo to bolo lepsie s tou lahkou?
Dik za odpoved.