trakrůrek od xxmm
trakrůrek od xxmm
tento srojek jsme před nedávnem koupili - používá se jen na ježdění pro dřevo do lesa
motor- oktávka (dle čísla motoru začínající 2kou)
převodovky:
1. oktávka nebo kompatibilní
2 nějaký na snížení rychlosti
nápravy:
přední: kyvná homemade náboje z oktávky
zadní zůžená oktávka
brzdy - jednookruhové, kapalinové, bubnové na všech kolech z oktávky
kola
přední: otočené disky 13" ze škody 120
zadní: 15" šíp
pøíslušenství- vozík
šířka cca 110
rozvor cca 130
celková délka cca 220
co už se udělalo:
výměna sedačky za použitelnější
zvednutí volantu
blatníky
vyrobyl se nandavací závěs s koulí jako má auto
vozík dostal tyčky na dřevo a větší bednu na nářadí
co je třeba dodělat:
brzdy
v řízení je vyčvachtaný čep mezi převodkou a spojovačkou
kastlík na baterku a pořešit dobíjení
bude třeba natřít blatníky a i kapotu
motor- oktávka (dle čísla motoru začínající 2kou)
převodovky:
1. oktávka nebo kompatibilní
2 nějaký na snížení rychlosti
nápravy:
přední: kyvná homemade náboje z oktávky
zadní zůžená oktávka
brzdy - jednookruhové, kapalinové, bubnové na všech kolech z oktávky
kola
přední: otočené disky 13" ze škody 120
zadní: 15" šíp
pøíslušenství- vozík
šířka cca 110
rozvor cca 130
celková délka cca 220
co už se udělalo:
výměna sedačky za použitelnější
zvednutí volantu
blatníky
vyrobyl se nandavací závěs s koulí jako má auto
vozík dostal tyčky na dřevo a větší bednu na nářadí
co je třeba dodělat:
brzdy
v řízení je vyčvachtaný čep mezi převodkou a spojovačkou
kastlík na baterku a pořešit dobíjení
bude třeba natřít blatníky a i kapotu
Naposledy upravil(a) xxmm dne ned úno 27, 2011 6:14 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát úno 13, 2009 9:12 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: trakrůrek od xxmm
Mas dobry stroj ale ta podlaha asi nic moc pres ten kardan
- josip
- Příspěvky: 1959
- Registrován: čtv črc 05, 2007 12:07 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: trakrůrek od xxmm
na ten volant si mal dat klbik
- modrazem
- Příspěvky: 51
- Registrován: pon bře 23, 2009 9:16 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: trakrůrek od xxmm
jj vypada dobre a jaka byla kupni cena??teda jestli chces rici,,jinak je to good pomocnik
neořu,nevláčim,ale na dřevo si zajedu..
Re: trakrůrek od xxmm
hele nohy se tam tak akorát vejdoumaly traktorista píše:Mas dobry stroj ale ta podlaha asi nic moc pres ten kardan
pod tím plechem je 2há převodovka (proto je tak velký)
on se tam jeden přidal a druhý už doma nebyljosip píše:na ten volant si mal dat klbik
a stejně by to vycházelo dost těsně kolem motoru
cena byla 10ka + za traktůrek s vozíkem + náhradní motor(ikdyž motor asi nepoužijeme tenhle jde jak hodinky)modrazem píše:jj vypada dobre a jaka byla kupni cena??teda jestli chces rici,,jinak je to good pomocnik
neví někdo z čeho je motor co má blok jako oktávka a výfukový potrubí svedený všechny 4 válce do "trubky" rovnoběžný s blokem a pak u 1.(nebo)4. přírubu na výfuk
Re: trakrůrek od xxmm
včera byl fakt úspěšný den:
přijedem do lesa a zjistíme, že nějaká zku**ná sv*ně ukradla 5 kmenů připravených na pilu a nařazala si je do paliva
pak jsme nabrali pařez a zlomili spojovačku na řízení (větší překvápko z týhle nehod nás ještě čeká)
po povaření spojovačky se odvez vozík dřeva dom
pak jsme objevili ještě jeden strom na pilu tak ten se dotáh k těm dalším a těsně u tý hromady prasknul jeden úchyt přední nápravy a aby toho nebylo málo tak traktůrek odmít nastartovat
tak jel na káře za autem dom
provizorně se povařila náprava a tradá do lesa (tam jsme 4x přetrli řetěz na tahání kmenů )
při návratu z lesa jsme potkali máti s tím, že policajti už hodinu na někoho čekaj naproti našemu baráku
přijedem do lesa a zjistíme, že nějaká zku**ná sv*ně ukradla 5 kmenů připravených na pilu a nařazala si je do paliva
pak jsme nabrali pařez a zlomili spojovačku na řízení (větší překvápko z týhle nehod nás ještě čeká)
po povaření spojovačky se odvez vozík dřeva dom
pak jsme objevili ještě jeden strom na pilu tak ten se dotáh k těm dalším a těsně u tý hromady prasknul jeden úchyt přední nápravy a aby toho nebylo málo tak traktůrek odmít nastartovat
tak jel na káře za autem dom
provizorně se povařila náprava a tradá do lesa (tam jsme 4x přetrli řetěz na tahání kmenů )
při návratu z lesa jsme potkali máti s tím, že policajti už hodinu na někoho čekaj naproti našemu baráku
- Pepino
- Příspěvky: 1404
- Registrován: čtv črc 05, 2007 12:08 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: trakrůrek od xxmm
a jak to nakonec dopadlo s tema bengosema ?
Koupím Jawa 350 typ 354 mezityp s pulbubny, nebo prvni typ s velkymy bubny. Případně stejnou 250 mozno i vrak..
Koupím VELOREX 350 na stavu nezáleží, pokud možno s doklady, nebo zvlášť.
Predem dik..
Koupím VELOREX 350 na stavu nezáleží, pokud možno s doklady, nebo zvlášť.
Predem dik..
Re: trakrůrek od xxmm
nijakPepino píše: a jak to nakonec dopadlo s tema bengosema ?
po polní cestě jsme dojeli k vesnici tam to nechali stát a šli k domovu
mezitím benga odjeli
Re: trakrůrek od xxmm
něco taky připíšu že se něco děje
nedávno se střihnul klínek na unašeči zadní nápravy (vypadalo to jak kdyby originální někdo ztratil a udělal náhradní z pásoviny)
-------------
ještě sem vymyslel vcelku dobrej zlepšovák jak vozit dřevo ze vzdálenějšího lesa,
les je zároveň bažinou, není do něj cesta (no je ale tam by vysokej traktor snad projel zpátky leda na navijáku)
udělali sme všelidovou brigádu. sehnali dostatek techniky (traktůrek, 2x vozík za auto, 1x škoda 120)
a udělali přepřahcí systém traktůrek jezdil slalom mezi stromama z lesa až na pěknou cestu tam přepřah a škodovka jela zbylý 2kilometry do vesnice
na rychlost to vycházelo překvapivě dobře a většinou čekalo auto na traktůrek
celkem se odvezlo asi 20metrů dřeva
nedávno se střihnul klínek na unašeči zadní nápravy (vypadalo to jak kdyby originální někdo ztratil a udělal náhradní z pásoviny)
-------------
ještě sem vymyslel vcelku dobrej zlepšovák jak vozit dřevo ze vzdálenějšího lesa,
les je zároveň bažinou, není do něj cesta (no je ale tam by vysokej traktor snad projel zpátky leda na navijáku)
udělali sme všelidovou brigádu. sehnali dostatek techniky (traktůrek, 2x vozík za auto, 1x škoda 120)
a udělali přepřahcí systém traktůrek jezdil slalom mezi stromama z lesa až na pěknou cestu tam přepřah a škodovka jela zbylý 2kilometry do vesnice
na rychlost to vycházelo překvapivě dobře a většinou čekalo auto na traktůrek
celkem se odvezlo asi 20metrů dřeva
Re: trakrůrek od xxmm
vyměnil jsem svíčky
a teď to startuje překvapivě dobře při dnešních mrazech na první otočení startéru po týdnu stání
a teď to startuje překvapivě dobře při dnešních mrazech na první otočení startéru po týdnu stání
Re: trakrůrek od xxmm
Brzdy opraveny
Zatím jen zadní uvidí se jak to bude brzdit s nákladem prázdný to brzdí víc než dobře
Díly jsou následující: konzole pedálů felicie, válec s posilovačem felicie, trubky (2x ze Š120 k zadní kostce + na válci spojit další 2 vývody trubkou z brzdovýho třmenu z Š120), brzdový štít komplet Š120, přípojka na podtlak z brzdovýho válce Š120 z přípojky na kapalinu(do sání jsem vyvrtal díru nad tím přepadem každopádně není to ideální chtělo by to nějakou delší přípojku nebo hodně malou sponu protože je tam fakt málo místa)
Vcelku dobrá past bylo to že na každým štítě byl jiný druh prasátka na jednom byl už novější co je společný s favoritem do něj jde rovnou zatočit brzdová trubka na druhým bylo nějaký starší takže tam jsem použil průtokový šroub a mezikus z hlavního brzdovýho válce Š120 (šroub z válce do prasátka nešel moc dlouhej)
Jako na potvoru jsem si při přípravě sundal jen jednu hadici a to z toho kde bylo favoritový prasátko (takže jednu trubku jsem ohýbal 2x
Dál výměna sloupku řízení za sloupek ze Š120, ještě musím sehnat lepší volant(tenhle byl prasklej)
Taky výměna nefunkčního teploměru s kapilárou za funkční ze Š120 (čidlo do motoru pasuje v pohodě závit je stejný)
Odvrtal jsem zalomený šroub na přírubě výfuku slepil spoje lepidlem a zalepil jsem jednu díru ve výfuku (po této úpravě provedeno zjištění že seštelování ventilů nic moc)
V neposlední řadě se porovnal přední lem kapoty, přidal se kus plechu k výfuku a v přední části se asi o 10cm snížila
Zatím jen zadní uvidí se jak to bude brzdit s nákladem prázdný to brzdí víc než dobře
Díly jsou následující: konzole pedálů felicie, válec s posilovačem felicie, trubky (2x ze Š120 k zadní kostce + na válci spojit další 2 vývody trubkou z brzdovýho třmenu z Š120), brzdový štít komplet Š120, přípojka na podtlak z brzdovýho válce Š120 z přípojky na kapalinu(do sání jsem vyvrtal díru nad tím přepadem každopádně není to ideální chtělo by to nějakou delší přípojku nebo hodně malou sponu protože je tam fakt málo místa)
Vcelku dobrá past bylo to že na každým štítě byl jiný druh prasátka na jednom byl už novější co je společný s favoritem do něj jde rovnou zatočit brzdová trubka na druhým bylo nějaký starší takže tam jsem použil průtokový šroub a mezikus z hlavního brzdovýho válce Š120 (šroub z válce do prasátka nešel moc dlouhej)
Jako na potvoru jsem si při přípravě sundal jen jednu hadici a to z toho kde bylo favoritový prasátko (takže jednu trubku jsem ohýbal 2x
Dál výměna sloupku řízení za sloupek ze Š120, ještě musím sehnat lepší volant(tenhle byl prasklej)
Taky výměna nefunkčního teploměru s kapilárou za funkční ze Š120 (čidlo do motoru pasuje v pohodě závit je stejný)
Odvrtal jsem zalomený šroub na přírubě výfuku slepil spoje lepidlem a zalepil jsem jednu díru ve výfuku (po této úpravě provedeno zjištění že seštelování ventilů nic moc)
V neposlední řadě se porovnal přední lem kapoty, přidal se kus plechu k výfuku a v přední části se asi o 10cm snížila
Re: trakrůrek od xxmm
vodní pumpa dostala nový ložiska, ucpávku (ze škody 120) a vrtulku(nepřežila demontáž)
při tý příležitosti jsem taky vyměnil termostat (originál se sice hýbal ale nezavíral)
krátkodobý plán: seštelovat ventily
střednědobý: čepy řízení
dlouhodobý: škubající spojka
při tý příležitosti jsem taky vyměnil termostat (originál se sice hýbal ale nezavíral)
krátkodobý plán: seštelovat ventily
střednědobý: čepy řízení
dlouhodobý: škubající spojka
Re: trakrůrek od xxmm
...jen tak dál,děláš to dobře...
Re: trakrůrek od xxmm
vozík si vyžádal generálku
nějak se nám zdálo že je korba poněkud nakloněná dozadu a skrz podlahu už taky bylo vidět
po sundání podlahy se přišlo na důvod proč je nakloněná korba (konstrukce nevydržela a praskla)
když už sem to rozebíral padlo rozhodnutí zvětšit korbu ze současných 160cm na 2metry
rozhodli sme se nových 40cm posunout před nápravu aby zatěžkávali traktor
k tomu bylo třeba prodloužit trubku oje změřil jsem jí metrem a řek známému co má plnou zahradu železa jestli tam nemá asi 7cm průměru
Přivez trubku co se přesně vešla na současnou oj (věřím že kdybych to měřil šuplerou tak tam takovou trubku nenajde)
fotky až po Vánocích
ještě jsem dostal krásný závaží na předek: ocelový kvádr 30x5x70cm
nějak se nám zdálo že je korba poněkud nakloněná dozadu a skrz podlahu už taky bylo vidět
po sundání podlahy se přišlo na důvod proč je nakloněná korba (konstrukce nevydržela a praskla)
když už sem to rozebíral padlo rozhodnutí zvětšit korbu ze současných 160cm na 2metry
rozhodli sme se nových 40cm posunout před nápravu aby zatěžkávali traktor
k tomu bylo třeba prodloužit trubku oje změřil jsem jí metrem a řek známému co má plnou zahradu železa jestli tam nemá asi 7cm průměru
Přivez trubku co se přesně vešla na současnou oj (věřím že kdybych to měřil šuplerou tak tam takovou trubku nenajde)
fotky až po Vánocích
ještě jsem dostal krásný závaží na předek: ocelový kvádr 30x5x70cm
Re: trakrůrek od xxmm
v chladiči prorezla díra, kouknul jsem se na cenu nového a to je fakt síla
pak na bazarový a ty jsou z ceny novýho odvozený takže taky hrůza tak jsem začal hledat náhradu
oktávkový chladič má na šířku asi 40cm a většina nových chladiců má nad 50cm
moje kapota vezme přesně 50cm
pak na bazarový a ty jsou z ceny novýho odvozený takže taky hrůza tak jsem začal hledat náhradu
oktávkový chladič má na šířku asi 40cm a většina nových chladiců má nad 50cm
moje kapota vezme přesně 50cm