ŽtM-107-H-2 - Žebrák
Moderátor: DYK
ŽtM-107-H-2 - Žebrák
Tak jsem začali dělat na lištové sekačce ŽtM-107-H-2 kterou nám přivezl Chobotek - Díky
Takhle nám jí Chobotek přivezl - řekl bych, obdivuhodné.
Takhle vypadala
Aktuální stav
Více fotek ZDE
Takhle nám jí Chobotek přivezl - řekl bych, obdivuhodné.
Takhle vypadala
Aktuální stav
Více fotek ZDE
Janka Radotín, Trusty Bentley JAP London, Tj-6,5-1,Tj-5, PF-62, ŽtM-107-H-2, Zetor 15, Deutz D25, Traktorbagr Predátor a další...
Re: ŽtM-107-H-2 - Žebrák
Opět parádní práce... Někdy se na ty Tvé kousky budu muset zajet podívat... Krása
A ten převoz, tak ten je neskutečný
A ten převoz, tak ten je neskutečný
Naposledy upravil(a) Tom dne úte úno 14, 2012 8:16 pm, celkem upraveno 1 x.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: ŽtM-107-H-2 - Žebrák
Kdybych neviděl tu fotku s trabantem tak neuvěřím. Chobotku klobouk dolu
Re: ŽtM-107-H-2 - Žebrák
Není ten motor podobný, nebo nepasoval by tu ten z PF-62 ?
Na PF-62 je: BD-1S72-A
Na PF-62 je: BD-1S72-A
Re: ŽtM-107-H-2 - Žebrák
Tady je motor BD -1S 58-A/140,obsah 180 ccm,4,3 koně.PF -62 je větší a silnější a nebudou asi pasovat ani příruby.Jistě to nevím,ještě jsem se nekoukal.
Janka Radotín, Trusty Bentley JAP London, Tj-6,5-1,Tj-5, PF-62, ŽtM-107-H-2, Zetor 15, Deutz D25, Traktorbagr Predátor a další...
Re: ŽtM-107-H-2 - Žebrák
Ahoj!
Taky jsem šťastným majitelem tohoto historického stroje a mám jeden problém. Potřeboval bych demontovat bubny na kterých jsou namontována kola a vyměnit šrouby, kterými se upevňují disky kol. Matice na poloosách nejsou problém, ty jsem odšrouboval snadno, na jedné straně jsem sice musel opravit závity jak v matici, tak na poloose, ale to by bylo v pořádku. Nemůžu však stáhnout bubínek z poloosy, je tam asi přirezlý. Stahovák mám dobrý, masivní tříprstý, ale ani s tím nehnu. Nevíte někdo jak to tam je řešené uvnitř? Přemýšlel jsem, zda to lze nahřát, ovšem nechce se mi do toho. Může mi někdo poradit, prosím?
Taky jsem šťastným majitelem tohoto historického stroje a mám jeden problém. Potřeboval bych demontovat bubny na kterých jsou namontována kola a vyměnit šrouby, kterými se upevňují disky kol. Matice na poloosách nejsou problém, ty jsem odšrouboval snadno, na jedné straně jsem sice musel opravit závity jak v matici, tak na poloose, ale to by bylo v pořádku. Nemůžu však stáhnout bubínek z poloosy, je tam asi přirezlý. Stahovák mám dobrý, masivní tříprstý, ale ani s tím nehnu. Nevíte někdo jak to tam je řešené uvnitř? Přemýšlel jsem, zda to lze nahřát, ovšem nechce se mi do toho. Může mi někdo poradit, prosím?
Re: ŽtM-107-H-2 - Žebrák
Prostříkal bych to WD a klidně několikrát zopakoval a pak se pokusit je sundat stahovákem,našponovat stahovák,poklepat kladívkem a určitě to půjde.
Janka Radotín, Trusty Bentley JAP London, Tj-6,5-1,Tj-5, PF-62, ŽtM-107-H-2, Zetor 15, Deutz D25, Traktorbagr Predátor a další...
Re: ŽtM-107-H-2 - Žebrák
Ahoj!
Díky za info, ovšem je pravda, že jsem to tak již zkoušel, měl jsem to i mírně nahřáté (asi tak 120C) a stále nic. Je tam nějaké těsnění?
P.S. Přeji Ti krásné Vánoce a hodně zdraví a štěstí v novém roce. V.
Díky za info, ovšem je pravda, že jsem to tak již zkoušel, měl jsem to i mírně nahřáté (asi tak 120C) a stále nic. Je tam nějaké těsnění?
P.S. Přeji Ti krásné Vánoce a hodně zdraví a štěstí v novém roce. V.
Re: ŽtM-107-H-2 - Žebrák
Předcházející problém jsem již vyřešil (po prostudování zde uložených fotografií), důkladně nahřál s nakonec stáhnul velikým stahovákem. WD nemělo šanci.
Nyní řeším jaká je správná tepelná hodnota svíčky vhodné do tohoto motoru. V hlavě mám namontovanou přechodku M18 x 1,5 na M 14 x 1,25. Svíčka, kterou jsem vymontoval (získal se strojem) je L7Y (dlouhým závitem je řešena větší výška závitu v přechodce. Jaká byla správná tepelná hodnota podle výrobce?
Nyní řeším jaká je správná tepelná hodnota svíčky vhodné do tohoto motoru. V hlavě mám namontovanou přechodku M18 x 1,5 na M 14 x 1,25. Svíčka, kterou jsem vymontoval (získal se strojem) je L7Y (dlouhým závitem je řešena větší výška závitu v přechodce. Jaká byla správná tepelná hodnota podle výrobce?
Re: ŽtM-107-H-2 - Žebrák
Tak jaká tam má být originál tak to fakt nevím,dal jsem tam svíčku co dávám do tery.
Janka Radotín, Trusty Bentley JAP London, Tj-6,5-1,Tj-5, PF-62, ŽtM-107-H-2, Zetor 15, Deutz D25, Traktorbagr Predátor a další...
Re: ŽtM-107-H-2 - Žebrák
Díky za rychlou odpověď.
Čili předpokládám něco běžného. Přiznám se, že nevím co patří do Terry, nikdy jsem ji neměl. Takže poprosím, zda mi to můžeš prozradit.
Čili předpokládám něco běžného. Přiznám se, že nevím co patří do Terry, nikdy jsem ji neměl. Takže poprosím, zda mi to můžeš prozradit.
Re: ŽtM-107-H-2 - Žebrák
N 17 C
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: ŽtM-107-H-2 - Žebrák
Dyku dík,to je rychlost!
Janka Radotín, Trusty Bentley JAP London, Tj-6,5-1,Tj-5, PF-62, ŽtM-107-H-2, Zetor 15, Deutz D25, Traktorbagr Predátor a další...
Re: ŽtM-107-H-2 - Žebrák
Taky děkuji, tak uvidíme, jestli to bude fungovat lépe. Prozatím to není stále ono. Ahoj !
Re: ŽtM-107-H-2 - Žebrák
Tak nevím, jsem z toho nějaký zmatený. Prozatím nejlepší výsledky dává asi tak 50 let stará svíčka Pal 18-5. Možná to bude také tím, že jiskřiště je přesně tam, kde konstruktéři zamýšleli, protože není třeba žádná přechodka na svíčku se závitem M 14