Kunčičák
-
- Příspěvky: 1088
- Registrován: úte čer 15, 2010 7:46 pm
- Bydliště: Letohrad
Kunčičák
Zdravím fandy traktorů, rozhodl jsem se zkusit postavit malotraktor z těchto dílů:
Motor....................VW 1,6D bez turba
Přední náprava........Aro m461
Zadní náprava.........Aro m461
První převodovka.....VW + zavařený difernciál
Druhá převodvka......redukční z PV3S
Kola.......................6,50x16
Řízení.....................orsta 80l + pístnice z kombajnu E514
Rám.......................U-profil (nevím jestli nebude slabý)
Hyraulika.................čerpadlo ZBC-12L, pstnice vpředu i vzadu
Šířka......................120cm na středy kol
Rozvor....................to se uvidí jak to vyjde. Plánuji kolem 160cm
celková délka...........cca 2,4m
Ještě jsem ani nezačal a už má problém s umístěním redukční převodovky. Pro její velikost není moc variant na umístění do rámu.
Na prvních dvou fotkách jsem zkoušel umístit redukční převodovku, jak by vycházely kardany na napojení náprav. Ani jedna varianta není úplně ideální. U první varianty vychází převodovka mimo rám, zase vychází dobře na napojení předku a motoru. U druhé varianty vychází převodovka do rámu už lépe, ale byl by zase dost zalomený kardan na předek. Uvidím, až bude kus rámu jak to bude vycházet doopravdy. Co si o tom myslíte?? Budu rád za každou radu.
Přikládám fotky:
Motor....................VW 1,6D bez turba
Přední náprava........Aro m461
Zadní náprava.........Aro m461
První převodovka.....VW + zavařený difernciál
Druhá převodvka......redukční z PV3S
Kola.......................6,50x16
Řízení.....................orsta 80l + pístnice z kombajnu E514
Rám.......................U-profil (nevím jestli nebude slabý)
Hyraulika.................čerpadlo ZBC-12L, pstnice vpředu i vzadu
Šířka......................120cm na středy kol
Rozvor....................to se uvidí jak to vyjde. Plánuji kolem 160cm
celková délka...........cca 2,4m
Ještě jsem ani nezačal a už má problém s umístěním redukční převodovky. Pro její velikost není moc variant na umístění do rámu.
Na prvních dvou fotkách jsem zkoušel umístit redukční převodovku, jak by vycházely kardany na napojení náprav. Ani jedna varianta není úplně ideální. U první varianty vychází převodovka mimo rám, zase vychází dobře na napojení předku a motoru. U druhé varianty vychází převodovka do rámu už lépe, ale byl by zase dost zalomený kardan na předek. Uvidím, až bude kus rámu jak to bude vycházet doopravdy. Co si o tom myslíte?? Budu rád za každou radu.
Přikládám fotky:
To se musí kalit co to dá....
-
- Příspěvky: 626
- Registrován: čtv čer 23, 2011 10:01 am
- Bydliště: Kunčice u Letohradu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kunčičák
Myslim si, žes vybral krásný jméno pro traktor
-
- Příspěvky: 1088
- Registrován: úte čer 15, 2010 7:46 pm
- Bydliště: Letohrad
Re: Kunčičák
dík, hlavně aby to jezdilo...Venca R píše:Myslim si, žes vybral krásný jméno pro traktor
To se musí kalit co to dá....
Re: Kunčičák
A seš si jisty že tu redukčni převodovku opravdu potřebuješ? Je tu traktor co žene difry z v3s přimo poloosama.
KDE KOLA KONČÍ KOLOPÁSY ZAČINAJÍ
Re: Kunčičák
lenze dify z v3s maju prevod skoro 1:4 plus kolove redukcie 1:2,14 a hned mame prevod 1:8,5DIFER píše:A seš si jisty že tu redukčni převodovku opravdu potřebuješ? Je tu traktor co žene difry z v3s přimo poloosama.
a tento traktorik ma napravy z ara ktore maju prevod mozno 1:3 takze ta v3s rozvodovka tam urcite nebude na skodu
Re: Kunčičák
Jenže v3s ma 20 kola a on ma 16 jestli se nepletu, jen abysme byli korektni, at ji tam klidně da pokud se mu tam vleze, ta přidavka mi připada brutalně velika v porovnani s tou napravou.
KDE KOLA KONČÍ KOLOPÁSY ZAČINAJÍ
- Rendy9999
- Příspěvky: 1644
- Registrován: stř črc 04, 2007 12:58 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kunčičák
jedno je jisté , tu přídavku nerozláme
-
- Příspěvky: 237
- Registrován: stř led 04, 2012 5:45 pm
- Bydliště: Osvětimany
Re: Kunčičák
to je pravda ale aby ji uvezl
-
- Příspěvky: 237
- Registrován: stř led 04, 2012 5:45 pm
- Bydliště: Osvětimany
Re: Kunčičák
zajimavé je že to věčina lidí nemá ani vyzkoušené ale všichni už to maji natřené jak na věky
Re: Kunčičák
tak to ma jen nápravy, u toho se dá předpokládat,že na tom už nbebude nic dělat, ale pravda je že spousta lidí nejdřív barví a pak zkouší
- demo69
- Příspěvky: 235
- Registrován: čtv zář 24, 2009 7:55 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Kunčičák
zdravím krajana! Konečně sis založil nové téma . Koukám, že ses do toho pěkně opřel. Co se týče těch barviček - taky jsem to tak dělal a bylo to k prdu (max. to natřit základovkou aby to nerezatělo). Až začneš stavět rám....., tak vše stejně odřeš. Traktor s nápravama aro + redukční převodovkou z V3s tu min. jeden je http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 13&t=12638. Koukám, že máš taky vyosenej zadní diferák - nebylo by tedy lepší spíše sehnat redukční převodovku z gaz 69? Vycházelo by ti vše daleko lépe. Ať se ti daří
-
- Příspěvky: 1088
- Registrován: úte čer 15, 2010 7:46 pm
- Bydliště: Letohrad
Re: Kunčičák
Redučka má výhodu vypínatelného vývodu, který ještě nemám, ale snad bude. Nápravy jsem nekrátil já, takže jsem si nemohl vybrat polohu difu u náprav. Pokuď se tam nevleze, budu muset jít jinou cestou.
Jinak děkuji všem za reakce.
Jinak děkuji všem za reakce.
To se musí kalit co to dá....
Re: Kunčičák
kola 6,50-16 maju obvod 235 cm a v3s kola 8,25-20 maju obvod 285 cm co je sice rozdiel ale nie taky ako v prevodoch naprav 1:3 ku 1:8,4 to je skoro trojnasobok takze si myslim ze ta rozvodovka tam bude mat svoj vyznamDIFER píše:Jenže v3s ma 20 kola a on ma 16 jestli se nepletu, jen abysme byli korektni, at ji tam klidně da pokud se mu tam vleze, ta přidavka mi připada brutalně velika v porovnani s tou napravou.
Re: Kunčičák
Přiznavam že sem nevěděl že aracke difry maji převod jenom 1ku3,proto sem myslel že tu redukci v kolech v3s bude aspon častečně kompenzovat rozdil v obvodu kol,proto k otazce " a mysliš ze ji tam budeš opavdu potřebovat sem připojil ?,
KDE KOLA KONČÍ KOLOPÁSY ZAČINAJÍ
Re: Kunčičák
Diferenciál ARO M461 má převod 5,15 : 1.