MINI 070, 075
Re: MINI 070, 075
Áno motor je trabík lahká úprava a má to silu má to tak upravené aj kamarát viac rokov a beží mu to výborne
a trabant motor je tiež vzducháč dá sa povedat bezúdržbový dnes som ešte vyrobil pluhy na sadenie zemiakov
ešte treba vyrobit vyorávač a pod. a na traktorík urobím klasickú hydrauliku a potom aj dopredu radlicu
ktorú mám doma org. len ju namontovat ale postupne.
a trabant motor je tiež vzducháč dá sa povedat bezúdržbový dnes som ešte vyrobil pluhy na sadenie zemiakov
ešte treba vyrobit vyorávač a pod. a na traktorík urobím klasickú hydrauliku a potom aj dopredu radlicu
ktorú mám doma org. len ju namontovat ale postupne.
Re: MINI 070, 075
Dost dobrý
Re: MINI 070, 075
Zdar chlapi přidávám fotky z rekonstrukce :-D - dneska jsem začal a doufám že brzo skončím - budu dávat nový motor s fiat 126p - měl by se tam vlézt .
http://rudolfkrizak.rajce.idnes.cz/Rekonstrukce/
http://rudolfkrizak.rajce.idnes.cz/Rekonstrukce/
Re: MINI 070, 075
Uvažoval som aj ja nad takým motorom len ten je dost široký nemeral som to ale tak sa mi to zdalo a preto som dal z trabanta tokto to má už dost prerobené trabant je menší namá olojovu vanu žiadne ventile akrátka jednoduchí ale som zvedavý jak to bude vyzerat s 126-ku držím palce !!!!
Re: MINI 070, 075
No, nevím jestli je to vhodná volba. Když jsem měl domaděl, a chtěl jsem tam dát motor z malucha (traboše jsem nechtěl), tak mě od toho odrazovali, že to není dobrý motor do traktoru. Chlazení tam dej z traboše (celý ventilátor) je to menší a účinnější. Kdyžtak prolez tady na foru Doma dělané traktory 4x2 (bude to pakárna, ale pár lidí to má pěkně udělané). Nebo najdi téma Tomův Haťan, tam by mohl být nějaké odkaz na někoho, kdo ten motor měl. A nebo napiš uživateli Toretovi, on měl v domadělu jednu dobu motor z malucha, tudíž by mohl mít nějaké fotky, jak to tam měli udělané.Ruda94 píše:Zdar chlapi přidávám fotky z rekonstrukce :-D - dneska jsem začal a doufám že brzo skončím - budu dávat nový motor s fiat 126p - měl by se tam vlézt .
http://rudolfkrizak.rajce.idnes.cz/Rekonstrukce/
Nicméně tu přestavbu budu pozorně sledovat...
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
- SERDA
- Příspěvky: 805
- Registrován: sob lis 29, 2008 6:16 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: MINI 070, 075
To si neumim rozměrově představit ,přesto přeji co nejmín problemů a samozřejmě jsem zvědav jak to dopadne.
Serda
Re: MINI 070, 075
Tak motor z traboše tam nechci dát kvuli tomu že je i větší jak ten z malucha a hlavně je to 2Takt takže míchání oileje s benzínem . motor z malucha je i víc do stran když sse sněj odstrojí všcchno co je na víc tak je docela malý na delku je stejně dlouhý jak orygo motor - ten je ještě funkční ale běhá už skoro 25 let . nedávno jsem strhl závit na svíčce ale vložka je tak nešikovně udělaná že zakrývá celé jiskřiště a myslím že se změnil i kompresní poměr. Jo a ještě k tomu maluchovi - on je to takový ďáblík - nevím jak traboš ale u malucha jdou oba dva písty nahoru zároveň akorát, že jeden pálí a druhý vyfukuje - to z motoru činí takovou poskakujicí žábu. Doufám že bude všecko ok - při nejhorším dám zpět původní motor ale ten je o polovinu slabší . co si budem říkat 26 Hp je rozíl oproti 11.
Re: MINI 070, 075
Ale pořád to je dvoutakt a dost masivní konstrukce - kostrukce tohoto motoru vychází s poválečné doby(to se ještě na materiálu nešetřilo) - a taky spotřeba je někde jindemirototh píše:Uvažoval som aj ja nad takým motorom len ten je dost široký nemeral som to ale tak sa mi to zdalo a preto som dal z trabanta tokto to má už dost prerobené trabant je menší namá olojovu vanu žiadne ventile akrátka jednoduchí ale som zvedavý jak to bude vyzerat s 126-ku držím palce !!!!
Re: MINI 070, 075
Jinak jsem viděl malucha s motorem s Hajabuzy 1200 ccm a docela pila - stačilo uděla převodovku 1:3 a šlo by to i na miniho - byly by tam vlastně i 2 převodovky.
Re: MINI 070, 075
Zdar Rudo
Nechci tě od malucha zrazovat,ale ty vibrace jsou opravdu velké.Jinak motor super.Kamarád ho má v domadělu a právě kvůli vibracím už pokukuje po něčem jiném.Zkoušel je ukrotit hodně tvrdými silentbloky a pak mu praskl blok(měl ještě jeden na nahrádní díly).Opravdu si to nedovedu představit v minikovi(To z něj vytřese duši)Co takle diesel od wildtecu?Ten je výkonově slabší jak origo,ale ten krouťák má.
Hodně zdaru
Tapak
Nechci tě od malucha zrazovat,ale ty vibrace jsou opravdu velké.Jinak motor super.Kamarád ho má v domadělu a právě kvůli vibracím už pokukuje po něčem jiném.Zkoušel je ukrotit hodně tvrdými silentbloky a pak mu praskl blok(měl ještě jeden na nahrádní díly).Opravdu si to nedovedu představit v minikovi(To z něj vytřese duši)Co takle diesel od wildtecu?Ten je výkonově slabší jak origo,ale ten krouťák má.
Hodně zdaru
Tapak
Re: MINI 070, 075
Tapak píše:Zdar Rudo
Nechci tě od malucha zrazovat,ale ty vibrace jsou opravdu velké.Jinak motor super.Kamarád ho má v domadělu a právě kvůli vibracím už pokukuje po něčem jiném.Zkoušel je ukrotit hodně tvrdými silentbloky a pak mu praskl blok(měl ještě jeden na nahrádní díly).Opravdu si to nedovedu představit v minikovi(To z něj vytřese duši)Co takle diesel od wildtecu?Ten je výkonově slabší jak origo,ale ten krouťák má.
Hodně zdaru
Tapak
No právě ty vibrace jsou jedina velká potíž - v originál maluchovi je motor na pružinách takže to když tak zkusím nějak udělat - co se týče to ho dýslového wildteca tak je dosti drahý - motor z malucha mám za 1000Kč se vším :-D
Re: MINI 070, 075
Ahojte páni ,je tu diskusia o motoroch ja som dal toho trabíka kamoš to má už asi 5 rokov jazdí mu to dez problémov jednak je to vzducháč a nie je velký môžeš ho mat naštartovaný len takna mieste a neprehreje sa je pravda že je to dvojtakt ale zase jednoduchí dá sa povedat dezúdržbový motor ,rozmýšlal som aj ja na malucha ale to žesa strašne trasie to ma odradilo mal som aj také auto dalej so uvažoval na tico len tam to chladenie a riadacia jednotka a už to komplykuje keby bol nejaký malý diesel hladký ale zase chladenie a pod.ale treba skúsit .
Re: MINI 070, 075
Rudo, dej ten motor na tuhé pružiny a tu hřídel s hardyspojkama nahraď normálním kardanem s kloubama. Jinak se s těma hardyspojkama brzo rozluč...
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: MINI 070, 075
to mi je jasné že ta hřídel nevydrží ale zatím nemám co tam dát - skusím prošmějdit bazoš a aukro jestli se tam něco nenajde - uvažoval jsem o kloubech co jsou od volantu k řízení , ale ty by to nemuseli vydržet -přece jenom má to 1000 krát větší otáčky- ten motor.Tom píše:Rudo, dej ten motor na tuhé pružiny a tu hřídel s hardyspojkama nahraď normálním kardanem s kloubama. Jinak se s těma hardyspojkama brzo rozluč...
Re: MINI 070, 075
Tak jistě že jednodušší motor bude na údržbu levnější a méně náročný ale jak jsem psal je to dvoutakt a je větší a mi se nechce nijak výrazně měnit vzhled miniho :-Dmirototh píše:Ahojte páni ,je tu diskusia o motoroch ja som dal toho trabíka kamoš to má už asi 5 rokov jazdí mu to dez problémov jednak je to vzducháč a nie je velký môžeš ho mat naštartovaný len takna mieste a neprehreje sa je pravda že je to dvojtakt ale zase jednoduchí dá sa povedat dezúdržbový motor ,rozmýšlal som aj ja na malucha ale to žesa strašne trasie to ma odradilo mal som aj také auto dalej so uvažoval na tico len tam to chladenie a riadacia jednotka a už to komplykuje keby bol nejaký malý diesel hladký ale zase chladenie a pod.ale treba skúsit .