zdravím vše okolo po dlouhé odmlce jsem se rozhodl podělit se svým novým projektem , rozhodl jsem se použít nazev z důvodů kombinace stavebních součástí .
hlavní částí podvozku včetně kabiny se stal dárce orgánů soudrud VLADIMIREC T-25a
použitý zapadní motor INDENOR 2,3 D
a v letošním roce přibyde přední hnací náprava ARO M461
z uprav podvozku pouze implantace motoru a přestavba brzd na kapalinové půl brzdy
RVHP
Re: RVHP
Nejdříve mě podle názvu tématu napadl slangový výraz pro nákupní tašku na kolečkách - "Ráno vyjede-hovno přiveze" .
Ale vážně: to stavíš anebo budeš jenom upravovat k obrazu svému?
Dej více info a fotek - co to je zač? - jak vypadá dárce základu v origo stavu apod.? Díky
Ale vážně: to stavíš anebo budeš jenom upravovat k obrazu svému?
Dej více info a fotek - co to je zač? - jak vypadá dárce základu v origo stavu apod.? Díky
-
- Příspěvky: 102
- Registrován: stř črc 04, 2007 7:31 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: RVHP
fotky budou průběžne , jinak je to origo základ ruského stroje , a já provádím upravy
1- když jsem ho přivezl neměl motor , původně tam byl dvouválec vzduchem chlazený , ale byl totálně po smrti
takže tranplantace druhého motoru , v mém případě Indenor 2,3 D daval se do FORD Sierra , Peugeotu a do Volhy
2 - brzdy byly původně pásové ovladané táhlem , přestavba na kapalinu
1- když jsem ho přivezl neměl motor , původně tam byl dvouválec vzduchem chlazený , ale byl totálně po smrti
takže tranplantace druhého motoru , v mém případě Indenor 2,3 D daval se do FORD Sierra , Peugeotu a do Volhy
2 - brzdy byly původně pásové ovladané táhlem , přestavba na kapalinu
Nemažete , klepe To .