tak mi kdyztak napis SZ kdyby jsi se rozhodl k prodeji a kdyztak tam napis i cenu protoze tam je prome rozhodujici uz rok a pul nakou 70tku shanim ale kdyz je za rozumny peniz tak je hned pryc predem diky za odpovedQěták píše:Nemyslel jsem do starých 120 ,ale třeba to Octavií nebo Fabií.Přece Golf a Octavie jsou bratři s motory TDI.Casser X píše:Zdar,
nevím, jestli se motory Pumpe-Düse dávaly do škodovek, myslím si na 99% ze ne. Tenhle motor nemá klasické vstřikovací čerpadlo, ale, jednoduše řečeno, podávací čerpadlo tlačí naftu pod vačku, ta ji stlačí na vysoký tlak (několikrát vyšší než u normálního vstřikovacího čerpadla) a přímo v trysce je elektroventil, který pustí naftu v přesný okamžik na přesně dlouhou dobu do válce. Tenhle motor mám ve svém Fordu Galaxy, dával se ještě do Golfa, Passata, Sharana (což jsou se Seatem Alhambra a Fordem Galaxy trojčátka ) atd.
To pirat:Jedna asi půjde z domu.
Qětákuv DEUTZ FAHR
Moderátor: DYK
- pirat
- Příspěvky: 1569
- Registrován: stř led 02, 2008 8:41 pm
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový pomocník
Re: Nový pomocník
Tak ten Deutz se mi líbí hned po novým zetoru.Ta zelená barva a do toho ty obloukové tvary dělají své je to kráásný traktor,ale na nové zetory to ještě furt nemá-prostě zetoru fandím ikdyž teďkom v kvalitě nejsou zrovna nejlepší.
Jinak skoro soused taky kupoval myslím loni Deutz Fahr agroton 90 a oni mu přeprogramovali software v řídíci jednotce na agroton 140-prý se to liší jenom v softwaru řídící jednotky
koupil to v Rakousku,má to skoro plnou palbu(max.rychlost 50km/h,odpružená přední náprava+kabina) dal za to něco kolem milion a půl.
Je to soukromý zemědělec má něco kolem 100ha a k tomu má ještě druhý traktor Zetor proxima.
O poruchovosti sem s nim nemluvil páč ho vůbec neznám jen z doslechu jsem ale slyšel že jezdí prozatím bez poruch a te Zetor proxima má natočeno 2500Mth a taky bez poruch.
Jinak skoro soused taky kupoval myslím loni Deutz Fahr agroton 90 a oni mu přeprogramovali software v řídíci jednotce na agroton 140-prý se to liší jenom v softwaru řídící jednotky
koupil to v Rakousku,má to skoro plnou palbu(max.rychlost 50km/h,odpružená přední náprava+kabina) dal za to něco kolem milion a půl.
Je to soukromý zemědělec má něco kolem 100ha a k tomu má ještě druhý traktor Zetor proxima.
O poruchovosti sem s nim nemluvil páč ho vůbec neznám jen z doslechu jsem ale slyšel že jezdí prozatím bez poruch a te Zetor proxima má natočeno 2500Mth a taky bez poruch.
Zetor 3011 Zetor 6718 Zetor 7341
Re: Nový pomocník
a vyfoť prosím palubní desku na fotkách ji není moc vidět.Díík
Zetor 3011 Zetor 6718 Zetor 7341
- Casser X
- Příspěvky: 415
- Registrován: čtv pro 13, 2007 6:47 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Nový pomocník
Našel jsem něco k tomu motoru:
(http://www.deutz-fahr.cz/agrofarm-85-100.php#)
je to přímo ten Tvůj motor, 96 koní.(http://www.deutz-fahr.cz/agrofarm-85-100.php#)
- bastardtraktor
- Příspěvky: 4632
- Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Nový pomocník
Moc pěkný
ten traktor má svůj vlastní osobitý design a liší se od ostatních, které jsou vetšinou navzájem podobné.
Ten nízký liščí čumák je asi super pro výhled.
ten traktor má svůj vlastní osobitý design a liší se od ostatních, které jsou vetšinou navzájem podobné.
Ten nízký liščí čumák je asi super pro výhled.
ooooooooooooo
- Chudej farmar
- Příspěvky: 875
- Registrován: čtv črc 05, 2007 10:42 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Nový pomocník
koukam ze v tech motorech mas dobrej hokej.. kdyz zacnem u felicie 3 golfa a 2 tak tam zadne tdi nebylo ale jen D nebo TD to znamena vstrik do predkomurky az od 94 myslim zacalo vw davat motory TDi to znamena primy vstrik a byly to motory co se davali do 3 a 4 golfu passatu B5 a B4 octavie a ostatni koncernova auticka tyto motory meli 66kw a 81kw(pricemz ta 81 mela nataceci lopatky turba!) nekdy myslim v 99 prisel PD a to byly motory o vykonu 74kw 85kw a 96kw vsechny tyto motory se montovali do oktavii a 96kw byla ve fabii RS 96 mela 6kvlat.. pak prisli ty 103kw 2.0 ale pry maji problemy nic mene vw pry ted preslo bohuzel na common rail takze bude jeste vice poruch.. nejlepsi byly stara TDi ta sezrala vsechno a nebylo problem na nich najezdit 400tis km.. PD uz jsou narocnejsi na naftu a udrzbu o camonu ani nemluvit vim jaky jsou to svine haklivy na naftu hlavne na traktorech jsou s tim problemyCasser X píše:No já taky nemyslel 120-ku, do té se naftové motory nemontovaly na 100% , myslel jsem novou Oktávii. Do Felicií asi dávali jen naftové motory bez turba, dudíž nebyly označovány TDI. Motor "Pumpe-Düse" je označen také TDI, ale u VW není TDI jako TDI. Oba motory ( PD i normální turbodiesel s čerpadlem) se označují stejnĕ "TDI", přitom jsou naprosto rozdílné. Do Oktávek se dávaly ty normální, do Golfa určitĕ oba typy motorů, do Passatů také, záleží na roku výroby ...
Studoval jsem fakt rád miloval jsem Suchdol CZU - Holky, chlast, pohoda :-) ted uz jen práce ale dělám jako jeden z mála to co me baví :-)
5 traktorů, 170ha, 40ks dobytka... vše v podstatě dělám sám :-)
5 traktorů, 170ha, 40ks dobytka... vše v podstatě dělám sám :-)
Re: Nový pomocník
chudej to myslím napsal jasně a přesně,ty common rail jsou teda pěkné svinstva je to náročné na naftu jak cyp máto sice kultivovanější chod motoru a je to méně hlučné ale stejně se mi líbily ty staré TDI když si to tak bublalo
jo a když náhodou koupíte někde horší naftu tak ten jeden vstřikovač u common rail stojí 12 tisic,prý to tady neumí ještě moc opravovat tak to mění celé
jo a když náhodou koupíte někde horší naftu tak ten jeden vstřikovač u common rail stojí 12 tisic,prý to tady neumí ještě moc opravovat tak to mění celé
Zetor 3011 Zetor 6718 Zetor 7341
- Qěták
- Příspěvky: 275
- Registrován: úte říj 28, 2008 4:10 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový pomocník
Tady to máš v plný kráse:antipo píše:a vyfoť prosím palubní desku na fotkách ji není moc vidět.Díík
Deutz-Fahr ganz klar
-
- Příspěvky: 50
- Registrován: stř říj 29, 2008 7:45 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový pomocník
Mňa by zaujímalo,kde je ten traktor vyrobený. Robia sa niektoré modely DEUTZ-FAHR v Taliansku?Lebo to by moc dobrá správa nebola.
Dizajnovo sú to podľa môjho vkusu jedny z najkrajších súčasných traktorov.Len tá zelená má moc "veselý" odtieň.
Blahoželám ku kúpe a nech dlho slúži!
Dizajnovo sú to podľa môjho vkusu jedny z najkrajších súčasných traktorov.Len tá zelená má moc "veselý" odtieň.
Blahoželám ku kúpe a nech dlho slúži!
- Qěták
- Příspěvky: 275
- Registrován: úte říj 28, 2008 4:10 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový pomocník
Tyto malé traktory se dělají v Itálii spolu s Same a Lamborghiny.petersveter píše:Mňa by zaujímalo,kde je ten traktor vyrobený. Robia sa niektoré modely DEUTZ-FAHR v Taliansku?Lebo to by moc dobrá správa nebola.
Dizajnovo sú to podľa môjho vkusu jedny z najkrajších súčasných traktorov.Len tá zelená má moc "veselý" odtieň.
Blahoželám ku kúpe a nech dlho slúži!
V německu se dělají až ty větší jak DF Agrotron,Same Iron,Lamborghiny R6.
Deutz-Fahr ganz klar
- bastardtraktor
- Příspěvky: 4632
- Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Nový pomocník
Není bez zajímavosti, že do koncernu
Deutz -Fahr patří dnes i italský Lamborghini a švýcarský Hurliman
Ty značky žijou dál - maj aspoň své barvy.
Prodávaj se dále traktory s nápisy Lamborghini i Hurliman
ale třeba švýcaři si mi postěžovali, že s původním Hurlimanem, který měl svá specifická konstrukční řešení už to nemá noc společného
Ty stroje těchto značek jsou prý pod kapotou dost podobné.
Přezto se ale myslím liší od ostatních značek mimo tento koncern
Deutz -Fahr patří dnes i italský Lamborghini a švýcarský Hurliman
Ty značky žijou dál - maj aspoň své barvy.
Prodávaj se dále traktory s nápisy Lamborghini i Hurliman
ale třeba švýcaři si mi postěžovali, že s původním Hurlimanem, který měl svá specifická konstrukční řešení už to nemá noc společného
Ty stroje těchto značek jsou prý pod kapotou dost podobné.
Přezto se ale myslím liší od ostatních značek mimo tento koncern
ooooooooooooo
- Qěták
- Příspěvky: 275
- Registrován: úte říj 28, 2008 4:10 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový pomocník
Tak vám přináším foto prvního pokusu o sestrojení konzole závaží na Deutze.Těch tašek tam bude asi 8 a jedna váží 25 kg.
Stále je co zlepšovat .
Stále je co zlepšovat .
Deutz-Fahr ganz klar
Re: Nový pomocník
To závaží přidáváš, protože má lehkej předek a když s ním pracuješ tak se ti staví na zadní?
Jezdím se strojema, kterým věřím John Deere
- Qěták
- Příspěvky: 275
- Registrován: úte říj 28, 2008 4:10 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový pomocník
Ještě jsme s ním moc nepracovali ,ale je to kvůli menšímu prokluzu kol třeba v orbě a taky 3m disky nejsou nic lehkýho.
Deutz-Fahr ganz klar