Qětákuv DEUTZ FAHR
Moderátor: DYK
- Chudej farmar
- Příspěvky: 875
- Registrován: čtv črc 05, 2007 10:42 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Nový pomocník
toz pekna masinka gratuluju takze to ma jen 2 kvalty pod zatizenim?, to uz neni moc na dnesni dobu jinak fakt fajn masina na kolik to vyslo 1mega? nebo vice? akorat doufam ze se k tomu budes chovat lip jak k tem 70tkam
Studoval jsem fakt rád miloval jsem Suchdol CZU - Holky, chlast, pohoda :-) ted uz jen práce ale dělám jako jeden z mála to co me baví :-)
5 traktorů, 170ha, 40ks dobytka... vše v podstatě dělám sám :-)
5 traktorů, 170ha, 40ks dobytka... vše v podstatě dělám sám :-)
- Qěták
- Příspěvky: 275
- Registrován: úte říj 28, 2008 4:10 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový pomocník
Těch rychlosti pod zátěží neni moc ale podle mě to stačí.Vyšel nás něco těsně pod milion i s přední hyraulikou.Měli jsme od Daňhela nabídku na JD 6230 Standard za 1 090 000 Kč ale bez tý přední hydrauliky tak to je dalších 40 000 navíc.Chudej farmar píše:toz pekna masinka gratuluju takze to ma jen 2 kvalty pod zatizenim?, to uz neni moc na dnesni dobu jinak fakt fajn masina na kolik to vyslo 1mega? nebo vice? akorat doufam ze se k tomu budes chovat lip jak k tem 70tkam
Jinak jsme od toho prodejce dost dostali zdarma-Pracovní světla, rádio, maják, koule do závěsu, 2. kombinézy DF, model, kšiltovku a DVD Agrotron K.
Deutz-Fahr ganz klar
Re: Nový pomocník
Ahoj když máš Deutzi do těžby hoď pár fotek do vlákna ukt, lktTom píše:Gratuluji ke koupi, my máme 5 Deutz - Fahrů, a maximální spokojenost, jediné co zlobí tak je přední náprava na Agroplusech, ale máme je v těžbě, takže to má čelní rampovač, takže to trpí.
A kabina je globální problém všech nových traktorů. Němcům a podobné pakáži to nepříjde, ale Češi, kteří jsou zvyklí, že do traktoru nasoukají sedm lidí je to problém Mě se to taky nelíbí
Jezdím se strojema, kterým věřím John Deere
- Zetor 6211
- Příspěvky: 469
- Registrován: stř led 02, 2008 7:41 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Nový pomocník
to Qěták: natoč někdy video s novou mašinou, jestli to taky náhodou nemá zvuk jako dodávka jako např. JD... A hlavně se o to starejte líp než o 70tky, ale jinak výhodná koupě, když jste k tomu dostali i světla atd...
Zetor 6245(s motorem7201)
Nothing runs like a Deere :-)
Nothing runs like a Deere :-)
- Qěták
- Příspěvky: 275
- Registrován: úte říj 28, 2008 4:10 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový pomocník
Zvuk to má takovej dost drkotavej a není to nic tichýho.Taky do není comon-rail ale pumpe-duse jako dieslový motory ve škodovkách.
Přední vývoďák neni potřebe prtože nemáme žádný rotačky ani louky.
Tady je docela dobrá stránka o tom traktoru: http://www.agrofarmtractor.com/
Přední vývoďák neni potřebe prtože nemáme žádný rotačky ani louky.
Tady je docela dobrá stránka o tom traktoru: http://www.agrofarmtractor.com/
Deutz-Fahr ganz klar
- Qěták
- Příspěvky: 275
- Registrován: úte říj 28, 2008 4:10 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový pomocník
Tady je video se zvukem: http://www.youtube.com/watch?v=5La0xEi0AgE
Deutz-Fahr ganz klar
- Casser X
- Příspěvky: 415
- Registrován: čtv pro 13, 2007 6:47 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Nový pomocník
Zdar,
nevím, jestli se motory Pumpe-Düse dávaly do škodovek, myslím si na 99% ze ne. Tenhle motor nemá klasické vstřikovací čerpadlo, ale, jednoduše řečeno, podávací čerpadlo tlačí naftu pod vačku, ta ji stlačí na vysoký tlak (několikrát vyšší než u normálního vstřikovacího čerpadla) a přímo v trysce je elektroventil, který pustí naftu v přesný okamžik na přesně dlouhou dobu do válce. Tenhle motor mám ve svém Fordu Galaxy, dával se ještě do Golfa, Passata, Sharana (což jsou se Seatem Alhambra a Fordem Galaxy trojčátka ) atd.
nevím, jestli se motory Pumpe-Düse dávaly do škodovek, myslím si na 99% ze ne. Tenhle motor nemá klasické vstřikovací čerpadlo, ale, jednoduše řečeno, podávací čerpadlo tlačí naftu pod vačku, ta ji stlačí na vysoký tlak (několikrát vyšší než u normálního vstřikovacího čerpadla) a přímo v trysce je elektroventil, který pustí naftu v přesný okamžik na přesně dlouhou dobu do válce. Tenhle motor mám ve svém Fordu Galaxy, dával se ještě do Golfa, Passata, Sharana (což jsou se Seatem Alhambra a Fordem Galaxy trojčátka ) atd.
- pirat
- Příspěvky: 1569
- Registrován: stř led 02, 2008 8:41 pm
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový pomocník
to qetak neuvazujes o prodeji nektere z tech sedmdesatek kdyz sis koupil toho deutze ????
- Qěták
- Příspěvky: 275
- Registrován: úte říj 28, 2008 4:10 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový pomocník
Nemyslel jsem do starých 120 ,ale třeba to Octavií nebo Fabií.Přece Golf a Octavie jsou bratři s motory TDI.Casser X píše:Zdar,
nevím, jestli se motory Pumpe-Düse dávaly do škodovek, myslím si na 99% ze ne. Tenhle motor nemá klasické vstřikovací čerpadlo, ale, jednoduše řečeno, podávací čerpadlo tlačí naftu pod vačku, ta ji stlačí na vysoký tlak (několikrát vyšší než u normálního vstřikovacího čerpadla) a přímo v trysce je elektroventil, který pustí naftu v přesný okamžik na přesně dlouhou dobu do válce. Tenhle motor mám ve svém Fordu Galaxy, dával se ještě do Golfa, Passata, Sharana (což jsou se Seatem Alhambra a Fordem Galaxy trojčátka ) atd.
To pirat:Jedna asi půjde z domu.
Deutz-Fahr ganz klar
- Casser X
- Příspěvky: 415
- Registrován: čtv pro 13, 2007 6:47 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Nový pomocník
No já taky nemyslel 120-ku, do té se naftové motory nemontovaly na 100% , myslel jsem novou Oktávii. Do Felicií asi dávali jen naftové motory bez turba, dudíž nebyly označovány TDI. Motor "Pumpe-Düse" je označen také TDI, ale u VW není TDI jako TDI. Oba motory ( PD i normální turbodiesel s čerpadlem) se označují stejnĕ "TDI", přitom jsou naprosto rozdílné. Do Oktávek se dávaly ty normální, do Golfa určitĕ oba typy motorů, do Passatů také, záleží na roku výroby ...
- Qěták
- Příspěvky: 275
- Registrován: úte říj 28, 2008 4:10 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový pomocník
To máš pravdu.Casser X píše:No já taky nemyslel 120-ku, do té se naftové motory nemontovaly na 100% , myslel jsem novou Oktávii. Do Felicií asi dávali jen naftové motory bez turba, dudíž nebyly označovány TDI. Motor "Pumpe-Düse" je označen také TDI, ale u VW není TDI jako TDI. Oba motory ( PD i normální turbodiesel s čerpadlem) se označují stejnĕ "TDI", přitom jsou naprosto rozdílné. Do Oktávek se dávaly ty normální, do Golfa určitĕ oba typy motorů, do Passatů také, záleží na roku výroby ...
Deutz-Fahr ganz klar
- Casser X
- Příspěvky: 415
- Registrován: čtv pro 13, 2007 6:47 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Nový pomocník
Trochu jsme odbočili od Tvého stroje. Nemáš nĕjaké podrobnĕjší údaje o tom motoru v Tvém traktoru?