Argumenty pro výrobu 4x4 místo 4x2
-
- Příspěvky: 122
- Registrován: pon led 26, 2009 11:46 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Argumenty pro výrobu 4x4 místo 4x2
Vím, že se to už tady probíralo a myslím, že jsem vše toho týkající přečetl ale řeším dilema.
Chci stavět domaděl a pořád se nemůžu rozhodnout jestli 4x4 nebo že stačí 4x2.
Na 4x2 už prakticky kromě hydrauliky mám všechno a můžu začít stavět.
Vypadalo by to následovně: Motor - peugeot 405D spolu s převodovkou, rovnou do zadní zúžené nápravy V3S, přední náprava M25. (tohle všechno mám už připraveno).
V případě 4x4 bych musel dokoupit přídavku V3S a přední nápravu V3S (protože uzávěrku předku bych v případě 4x4 chtěl v každým případě). To jsou samozřejmě peníze navíc + pracnost. Bydlím ve středních čechách, takže tady žádný extrémy moc nejsou ale v zimě nebo v lese by se 4x4 hodila.
Otázka zní, vyplatí se investovat peníze (5-6tis navíc) a smířit se s bídným rejedem ?(kterej mi na tom nejvíc vadí a kloubák stavět nechci) nebo se na to vykašlat a udělat jen 4x2 s tím, že bych nic už kupovat nemusel.? Zajímalo by mě, jaký na to máte názor/zkušenosti...
Chci stavět domaděl a pořád se nemůžu rozhodnout jestli 4x4 nebo že stačí 4x2.
Na 4x2 už prakticky kromě hydrauliky mám všechno a můžu začít stavět.
Vypadalo by to následovně: Motor - peugeot 405D spolu s převodovkou, rovnou do zadní zúžené nápravy V3S, přední náprava M25. (tohle všechno mám už připraveno).
V případě 4x4 bych musel dokoupit přídavku V3S a přední nápravu V3S (protože uzávěrku předku bych v případě 4x4 chtěl v každým případě). To jsou samozřejmě peníze navíc + pracnost. Bydlím ve středních čechách, takže tady žádný extrémy moc nejsou ale v zimě nebo v lese by se 4x4 hodila.
Otázka zní, vyplatí se investovat peníze (5-6tis navíc) a smířit se s bídným rejedem ?(kterej mi na tom nejvíc vadí a kloubák stavět nechci) nebo se na to vykašlat a udělat jen 4x2 s tím, že bych nic už kupovat nemusel.? Zajímalo by mě, jaký na to máte názor/zkušenosti...
- Roman
- Příspěvky: 4463
- Registrován: stř črc 04, 2007 6:20 pm
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Argumenty pro výrobu 4x4 místo 4x2
Co tam budeš mět za kola? Podobné to má udělany i soused, vzadu kola s ventry a jezdi jak pán. Holandik je taky 4x2, radši sem investoval do pořádnéch gum a závaží a pro my učely je to tank. Je to o tym, jak řiká Vladimir2, že néslabši článek na jakymkoliv traktoru je ta spojka mezi volantem a motorem (řidič), ta vždy odkrágluje traktor, né traktor sám sebe.kalina píše:Vím, že se to už tady probíralo a myslím, že jsem vše toho týkající přečetl ale řeším dilema.
Chci stavět domaděl a pořád se nemůžu rozhodnout jestli 4x4 nebo že stačí 4x2.
Na 4x2 už prakticky kromě hydrauliky mám všechno a můžu začít stavět.
Vypadalo by to následovně: Motor - peugeot 405D spolu s převodovkou, rovnou do zadní zúžené nápravy V3S, přední náprava M25. (tohle všechno mám už připraveno).
V případě 4x4 bych musel dokoupit přídavku V3S a přední nápravu V3S (protože uzávěrku předku bych v případě 4x4 chtěl v každým případě). To jsou samozřejmě peníze navíc + pracnost. Bydlím ve středních čechách, takže tady žádný extrémy moc nejsou ale v zimě nebo v lese by se 4x4 hodila.
Otázka zní, vyplatí se investovat peníze (5-6tis navíc) a smířit se s bídným rejedem ?(kterej mi na tom nejvíc vadí a kloubák stavět nechci) nebo se na to vykašlat a udělat jen 4x2 s tím, že bych nic už kupovat nemusel.? Zajímalo by mě, jaký na to máte názor/zkušenosti...
http://www.traktorista.estranky.cz
Zetor 5718
domádo new holland TCE 45 r.v. 2009
motorobot PF 61 r.v. 1957
kultivátor MS 06 r.v. 1995
Zetor 5718
domádo new holland TCE 45 r.v. 2009
motorobot PF 61 r.v. 1957
kultivátor MS 06 r.v. 1995
-
- Příspěvky: 122
- Registrován: pon led 26, 2009 11:46 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Argumenty pro výrobu 4x4 místo 4x2
v případě 4x4 bych chtěl mít kola z ventry na obou nápravách...
- timexy
- Příspěvky: 1841
- Registrován: čtv srp 25, 2011 3:41 pm
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Argumenty pro výrobu 4x4 místo 4x2
Určitě bych volil verzi 4x4.
Pak se nemusíš rozmýšlet kam stím zajet a jestli to vytáhneš nebo ne.
Pokud stím budeš jezdit i v zimě , tak bez čtyřkolky budeš mít problém
Pak se nemusíš rozmýšlet kam stím zajet a jestli to vytáhneš nebo ne.
Pokud stím budeš jezdit i v zimě , tak bez čtyřkolky budeš mít problém
Re: Argumenty pro výrobu 4x4 místo 4x2
Za prve už jednou tu to tema bylo stači dat o jednu straku dal, chtěl jsem tě ti doporučit bubina 4x4x4 ale skřet byl rychlejši, tam to s Pepou autorem bubina jsme rozebirali. Ale nemusel bys mit řizeny ten zadek a ta přidavna převodovka z v3s u tohoto systemu neni třeba tim padem z těch peněz co maš by ještě mohlo něco zustat na darky.
KDE KOLA KONČÍ KOLOPÁSY ZAČINAJÍ
-
- Příspěvky: 122
- Registrován: pon led 26, 2009 11:46 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Argumenty pro výrobu 4x4 místo 4x2
Díky, no já jsem všechny témata který se toho týkaj četl, zajímaj mě hlavně zkušenosti a srovnání, jestli to prostě za tu práci, malej rejd a peníze navíc stojí. ?DIFER píše:Za prve už jednou tu to tema bylo stači dat o jednu straku dal, chtěl jsem tě ti doporučit bubina 4x4x4 ale skřet byl rychlejši, tam to s Pepou autorem bubina jsme rozebirali. Ale nemusel bys mit řizeny ten zadek a ta přidavna převodovka z v3s u tohoto systemu neni třeba tim padem z těch peněz co maš by ještě mohlo něco zustat na darky.
No že bych mohl udělat bubina bez řiditelný zadní nápravy je dobrej nápad, děkuju.
- šaman
- Příspěvky: 140
- Registrován: úte říj 20, 2009 7:37 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Argumenty pro výrobu 4x4 místo 4x2
jsi psal ze chces predni uzaveru,ale V3S ji ve predu nema!!!
Re: Argumenty pro výrobu 4x4 místo 4x2
Ale dá sa dobre dorobiť, a ja a vela ludí čo malo 4x2 a prešlo alebo dorobilo predný náhon tak by už od 4x4 nechceli ist ale je to len vec názoru a hlavne na čo to chceš a v akých podmienkach to budeš použivatšaman píše:jsi psal ze chces predni uzaveru,ale V3S ji ve predu nema!!!
P.S a ak si ochotny tie peniaze do toho dat tak daj a lutovat ich nebudeš
-
- Příspěvky: 122
- Registrován: pon led 26, 2009 11:46 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Argumenty pro výrobu 4x4 místo 4x2
No právě, že se dá uzávěrka dodělat. Jinak traktor budu používat pro práce na poli a občas vození dřeva z lesa. Používat bych ho chtěl i v zimě. Jinak nepotřebuju tahat mnohakubíkový klády na jeden zátah, nejsem línej jet 2x... Ten malej rejd mi ale vrtá hlavou, bo si pamatuju, když jsem kdysi jezdil s V3S, že to žádnej šlágr nebyl...
- milstav1
- Příspěvky: 2401
- Registrován: pon lis 15, 2010 12:06 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Argumenty pro výrobu 4x4 místo 4x2
No a cotale použit na předek jinou nápravu jinak já měl kloubáka a teď mám mam řízenou nápravu a chybí mi ten rejt ten kloubák se otočil kolem stromu nebo aj napoli to bylo jiné jak stem předním řízenímkalina píše:No právě, že se dá uzávěrka dodělat. Jinak traktor budu používat pro práce na poli a občas vození dřeva z lesa. Používat bych ho chtěl i v zimě. Jinak nepotřebuju tahat mnohakubíkový klády na jeden zátah, nejsem línej jet 2x... Ten malej rejd mi ale vrtá hlavou, bo si pamatuju, když jsem kdysi jezdil s V3S, že to žádnej šlágr nebyl...
Re: Argumenty pro výrobu 4x4 místo 4x2
Lenže si zober aku máš V3S dlhu, a aka bude dlžka traktora, a riadenie na v3s nejde nejak lachko a na traktore použiješ predpokladam hydraulicke ORSTU, PIESTNICU ATD...TAKŽE to nebude tak zle keby bolo tak tu neni vyše polovice traktorov v 4x4 z prednou v3skalina píše:No právě, že se dá uzávěrka dodělat. Jinak traktor budu používat pro práce na poli a občas vození dřeva z lesa. Používat bych ho chtěl i v zimě. Jinak nepotřebuju tahat mnohakubíkový klády na jeden zátah, nejsem línej jet 2x... Ten malej rejd mi ale vrtá hlavou, bo si pamatuju, když jsem kdysi jezdil s V3S, že to žádnej šlágr nebyl...
- milstav1
- Příspěvky: 2401
- Registrován: pon lis 15, 2010 12:06 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Argumenty pro výrobu 4x4 místo 4x2
Tuším že tu někdo psal že poloměr otáčení je tušim 5 metrú to jako neni zlé jo ?Toreto píše:Lenže si zober aku máš V3S dlhu, a aka bude dlžka traktora, a riadenie na v3s nejde nejak lachko a na traktore použiješ predpokladam hydraulicke ORSTU, PIESTNICU ATD...TAKŽE to nebude tak zle keby bolo tak tu neni vyše polovice traktorov v 4x4 z prednou v3skalina píše:No právě, že se dá uzávěrka dodělat. Jinak traktor budu používat pro práce na poli a občas vození dřeva z lesa. Používat bych ho chtěl i v zimě. Jinak nepotřebuju tahat mnohakubíkový klády na jeden zátah, nejsem línej jet 2x... Ten malej rejd mi ale vrtá hlavou, bo si pamatuju, když jsem kdysi jezdil s V3S, že to žádnej šlágr nebyl...
Re: Argumenty pro výrobu 4x4 místo 4x2
zaleži na co to maš když udelas 4x2 udelas malinkej stroj kerej všude vleze a jak piše roman zaleži hodne na gumach ale jestli to maš na praci na poli a v lese tak by se ti hodilo vic 4x4 ale zase to bude dlouhy a v3s rejd nic moc ikdyž se da zvetšit spis bych volil předni napravu gaz aro atd
Re: Argumenty pro výrobu 4x4 místo 4x2
z velkým traktorom sa nezatočis tak ako s tím malim tvojim čo mas na obrázku len tolko ti poviem ..milstav1 píše:Tuším že tu někdo psal že poloměr otáčení je tušim 5 metrú to jako neni zlé jo ?Toreto píše:Lenže si zober aku máš V3S dlhu, a aka bude dlžka traktora, a riadenie na v3s nejde nejak lachko a na traktore použiješ predpokladam hydraulicke ORSTU, PIESTNICU ATD...TAKŽE to nebude tak zle keby bolo tak tu neni vyše polovice traktorov v 4x4 z prednou v3skalina píše:No právě, že se dá uzávěrka dodělat. Jinak traktor budu používat pro práce na poli a občas vození dřeva z lesa. Používat bych ho chtěl i v zimě. Jinak nepotřebuju tahat mnohakubíkový klády na jeden zátah, nejsem línej jet 2x... Ten malej rejd mi ale vrtá hlavou, bo si pamatuju, když jsem kdysi jezdil s V3S, že to žádnej šlágr nebyl...