Traktůrek od sychrováka
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: pon čer 14, 2010 10:10 pm
- Bydliště: Sadská
- Kontaktovat uživatele:
Re: Traktůrek od sychrováka
Co ta 1,8D escort. Je těžkej? Ještě tady jeden je
Re: Traktůrek od sychrováka
Mám 1,6D a uvažuji o silnějším do nového 4x4Pavel Šedivý píše:Co ta 1,8D escort. Je těžkej? Ještě tady jeden je
Ten seat je malej,lehkej je to obyč karbec najeto cca 60 tisíc a chce za nej 1500 je se vším,jen nasadit a jet )
Malýmu bude osm a chtěl jsem stavět pro něj,ale nechám mu tento.dáme radlici,moc práce na něm nebude.
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
Re: Traktůrek od sychrováka
Achjo,zase změna já se věnuji v rámci možností,, Sychrotraku"
A tento předělává otec ale motor 0,8 si vzal pán co ho potřebuje do auta.
Zbyl mu Seat 1,4D tedy W
1,
A ted tam je ta náprava oktávka s nevařenýma polosama- byli onehdá dělané na zakázku.Snad vydrží.
2. Poměr diferáku na oktávce s 16" kolama je cca 1:3 což je málo při výstupu s diferáku toho seata.......takže ještě jednu převodovku.....???
Nebo to má někdo na přímo??
Převodovky máme k dispozici : Volha/žuk/ a mercedes dodávka- krátká.
Vadí mi to dlouhé čůro,jak jste to řešili???
A tento předělává otec ale motor 0,8 si vzal pán co ho potřebuje do auta.
Zbyl mu Seat 1,4D tedy W
1,
A ted tam je ta náprava oktávka s nevařenýma polosama- byli onehdá dělané na zakázku.Snad vydrží.
2. Poměr diferáku na oktávce s 16" kolama je cca 1:3 což je málo při výstupu s diferáku toho seata.......takže ještě jednu převodovku.....???
Nebo to má někdo na přímo??
Převodovky máme k dispozici : Volha/žuk/ a mercedes dodávka- krátká.
Vadí mi to dlouhé čůro,jak jste to řešili???
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
Re: Traktůrek od sychrováka
Celý byl rozebrán do šroubku a pomalu se natírá a dává dohromady,dnes jsem umyl nápravu a zjistil že manžeta je v háji.Snad oktaváckou někde najdu.........
přední náprava se musela o 10 cm poposunout aby se 1,4 Seat D vešel........O víkendu snad už budeme osazovat motor....
Potřebuji tu urychlit a nastěhovat Sychrotrack a pokračovat na té mé 4x4
A hlavně si udělat místo
přední náprava se musela o 10 cm poposunout aby se 1,4 Seat D vešel........O víkendu snad už budeme osazovat motor....
Potřebuji tu urychlit a nastěhovat Sychrotrack a pokračovat na té mé 4x4
A hlavně si udělat místo
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
Re: Traktůrek od sychrováka
No a teď vyřešit to řazení aby nečlo moc do boku.........
Teď se vyrábí konzolky,ale už si nepamatuji jak to bylo v autě zadělané ale uchycení je jen na dvou bodech.Vpředu u hlavy a u převodovky.Zdá se mi to málo.
A vůbec nevím co je to u té převodovky za nálitek s dírou jak to teď vadí rámu.........
Teď se vyrábí konzolky,ale už si nepamatuji jak to bylo v autě zadělané ale uchycení je jen na dvou bodech.Vpředu u hlavy a u převodovky.Zdá se mi to málo.
A vůbec nevím co je to u té převodovky za nálitek s dírou jak to teď vadí rámu.........
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
Re: Traktůrek od sychrováka
Motor osazen a teď vymýšlím hydrauliku.Nerozumím tomu,jaké čerpadlo,když chci jen kvůli malé sklopce a čelnímu zvedání radlice na sníh??
Jak u motoru Seat /golf 1,4 D/ naroubovat dvouřemenici??a v jakým poměru??Poradí někdo??
Jak u motoru Seat /golf 1,4 D/ naroubovat dvouřemenici??a v jakým poměru??Poradí někdo??
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
Re: Traktůrek od sychrováka
...tak se další octávácký motor dočkal zaslouženého odpočinku...
Re: Traktůrek od sychrováka
Nojo no........ale teď budem jezdit za polovic.........
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
Re: Traktůrek od sychrováka
ty jo ale za ten půl rok co sem tu registrovaný tak nejmín 3-5 motorů šlo do věčných lovišt ..... No já teda mezi ně patřím taky ale jak říkáš "jezdíme za polovic " ale u mě je to tak za 1/4 jsem zvědav na konečnou podobu zatím se mi to líbí
Pokud tvůj plán selhal, změň plán, ale nikdy neměň svůj cíl!
Re: Traktůrek od sychrováka
Teď se mi nezdá motor je chycen ve předu za silenblok a vzadu na uhlopříčku měl být za jeden bod,dali jsme příčku a stejně se mi zdá že by to chtělo třetí bod.Už si nepamatuji jak držel v tom Seatu Terra.
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
Re: Traktůrek od sychrováka
já mam na Citroenu 1.9D co mam ve stroji silentblok vepředu nahoře vzadu na převodovce taky nahoře a pak jeden dole u vany na pravý straně(drží tim i jedna poloosa) nevím jak to máš ty ale myslím že by si tam měl mít taky 3
Pokud tvůj plán selhal, změň plán, ale nikdy neměň svůj cíl!
Re: Traktůrek od sychrováka
Na kangu Renaultu si to pamatuji,tam byl takový třmen jako třetí bod ale u tohodle
Takhle to tam je teď uchycený,ten zadní u převodovky bude mít výztuhu
ale práve se to trochu houpe.
Takhle to tam je teď uchycený,ten zadní u převodovky bude mít výztuhu
ale práve se to trochu houpe.
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
Re: Traktůrek od sychrováka
Ahoj Sychrováku,
už pár dní tu sleduji, jak si v podstatě povídáš sám se sebou. Ač s tímto tipem nemám též žádné zkušenosti, tak si dovolím vyjádřit několik mých názorů k Tvým problémům. Jako největší bych označil nedostatek místa okolo převodovky. Ideální by bylo kdyby se motor s převodovkou dal posunout tak, aby celá převodovka již byla v prostoru kde je již rám širší. Součastně chápu tvojí snahu o co nejnižší uložení motoru s převodovkou ale musíš počítat s tím že vývod řazení je hodně nízko. Aspoň to tak na fotkách vypadá. A k třetímu bodu uchycení převodovky bych řekl, že by nejspíš měl byt v blízkosti řazení na spoji dvou půlek obalu převodovky. Spodní oko pro šroub držáku silentbloku je pravděpodobně vidět na jednom bočním pohledu na převodovku(K 06 řazení.jpg) a máš pod ním hever a druhý, asi o deset cm výše a s hrůzou zjišťuji, pokud to není jenom nějaký klam že už ho půlka chybí zřejmě z nedostatku místa(A 44.jpg ). Vedle těchto dvou ok by se ti měl vejít držák se silentblokem a do boku tento ukotvit přes asi 10ti cm táhlo do dalšího pružného uložení k rámu. Přední uložení se zdá byt v pořádku a zadní na převodovce v autě bylo nejspíš podobně jako ve předu, taky jenom zavěšené na houpačku. Vím že jsem tě nepotěšil ale držím Ti palce. Ahoj
už pár dní tu sleduji, jak si v podstatě povídáš sám se sebou. Ač s tímto tipem nemám též žádné zkušenosti, tak si dovolím vyjádřit několik mých názorů k Tvým problémům. Jako největší bych označil nedostatek místa okolo převodovky. Ideální by bylo kdyby se motor s převodovkou dal posunout tak, aby celá převodovka již byla v prostoru kde je již rám širší. Součastně chápu tvojí snahu o co nejnižší uložení motoru s převodovkou ale musíš počítat s tím že vývod řazení je hodně nízko. Aspoň to tak na fotkách vypadá. A k třetímu bodu uchycení převodovky bych řekl, že by nejspíš měl byt v blízkosti řazení na spoji dvou půlek obalu převodovky. Spodní oko pro šroub držáku silentbloku je pravděpodobně vidět na jednom bočním pohledu na převodovku(K 06 řazení.jpg) a máš pod ním hever a druhý, asi o deset cm výše a s hrůzou zjišťuji, pokud to není jenom nějaký klam že už ho půlka chybí zřejmě z nedostatku místa(A 44.jpg ). Vedle těchto dvou ok by se ti měl vejít držák se silentblokem a do boku tento ukotvit přes asi 10ti cm táhlo do dalšího pružného uložení k rámu. Přední uložení se zdá byt v pořádku a zadní na převodovce v autě bylo nejspíš podobně jako ve předu, taky jenom zavěšené na houpačku. Vím že jsem tě nepotěšil ale držím Ti palce. Ahoj
Re: Traktůrek od sychrováka
Ahoj,já vím předělávat něco co je hotové je těžké,lepší je stavět nové.
A že si semnou nikdo nepíše,je proto že to není tento traktor ,,in exclusive )Ikdyž po SZ jsem rad dostal dost.Stejný motor má i Chavier
má to dobře promyšlené jen málo fotek.Psal mi jak na ten třetí bod,má to jak ty píšeš a tím by se motor měl ustálit.Ano řazení bude oříšek a je pod rámen,protože těžiště tlačíme co nejníže,ale né níž než ostatní části podvozku a náprav.
V místě obalu převodovky je už kuchnuto do rámu,byde vystuženo a skombinováno s krytem řazení.Oktávka byla vejš a bylo to jednodušší,ale nechce se nám předělávat kapotáž a další věci.
Jsem rád že si napsal.Má parketa je
spíše stavařina a truhlařina........v ostatním je to jenom koníček.
A že si semnou nikdo nepíše,je proto že to není tento traktor ,,in exclusive )Ikdyž po SZ jsem rad dostal dost.Stejný motor má i Chavier
má to dobře promyšlené jen málo fotek.Psal mi jak na ten třetí bod,má to jak ty píšeš a tím by se motor měl ustálit.Ano řazení bude oříšek a je pod rámen,protože těžiště tlačíme co nejníže,ale né níž než ostatní části podvozku a náprav.
V místě obalu převodovky je už kuchnuto do rámu,byde vystuženo a skombinováno s krytem řazení.Oktávka byla vejš a bylo to jednodušší,ale nechce se nám předělávat kapotáž a další věci.
Jsem rád že si napsal.Má parketa je
spíše stavařina a truhlařina........v ostatním je to jenom koníček.
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
Re: Traktůrek od sychrováka
Neviem či ti toto pomôže, zaťovi som dával do jeho traktora motor s favorita a radenie som robil takto. Kompletné radenie z Š-1203, samozrejme upravené héble. Konzolu radenia k prevodovke som vyrábal. Na tyči radenia je upevnený kruh s kĺbikom do ktorého je zapojená páka ktorá zabezpečuje natočenie páky radenia. Kruh zároveň slúži na radenie rýchlosti. Do kruhu zapadá vidlička, ktorá je spojená s predlohovou tyčou strednej konzol radenia. Samozrejme strednú konzolu môžeš otočiť vrchom dole, podľa toho ako to vychádza lepšie rozmerovo a takisto musíš zvoliť vhodný uhol pri upevnení, aby ľahko natáčalo páku radenia. Ale je to náchylné na vôľu v jednotlivých konzolách a kĺboch a je to potrebnú často mazať, stačí starým olejom.