PF-62
Moderátor: DYK
Re: PF-62
Chci se zeptat, zda tento traktorek jsi koupil nebo hodláš koupit? Přesně tyto fotky jsem si asi před půldruhým rokem stáhnul z nějaké inzerce. Jinak můj názor je, že bez pohonu zadních kol to asi do pole na těžší práce nemá cenu. Je fakt když jsem s naftovou frézou (11hp) se sulkou naorával pro brambory, tak ta sulka se mnou byla sakra znát. I když oproti klečím volant je volant.
- Zetor
- Příspěvky: 1448
- Registrován: ned zář 16, 2007 7:53 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: PF-62
Ahoj, nekoupil jsem ho a ani nehodlám koupit, spíš bych stavěl, ale PFky jsou celkem drahé a teď potřebuju finance někde jinde. Já jsem ty fotky našel na stránkách o PFkách. Máš pravdu, do pole to moc nebude na těžké práce, ale jak jsem psal, myslím že vše kromě orby by to zvládlo, na tu bych to třeba přestavěl zpátky na řidítka bez sulky. Krásně jsi napsal to co mi vrtá hlavou, rád bych vyměnil řidítka za volant a hledám nějaké řešení . Já bych to využíval hlavně na převážení materiálu po zahradě. Tráva, listí, dřevo, třeba i shrnout sníh...pionier píše:Chci se zeptat, zda tento traktorek jsi koupil nebo hodláš koupit? Přesně tyto fotky jsem si asi před půldruhým rokem stáhnul z nějaké inzerce. Jinak můj názor je, že bez pohonu zadních kol to asi do pole na těžší práce nemá cenu. Je fakt když jsem s naftovou frézou (11hp) se sulkou naorával pro brambory, tak ta sulka se mnou byla sakra znát. I když oproti klečím volant je volant.
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
- Bydliště: Velka Bites
- Kontaktovat uživatele:
Re: PF-62
PF si drzi cenu,protoze jsou hodne poctive, dnes kdyz to srovnam s mountfieldama, tak je to k smichu..ktera pudni freza dnes disponuje 3stupnovou prevodovku se zpateckou, diferencialem s uzaverkou, dvema vyvodama nahonu, vlastni brzdou a taznou silou 800 kg. A ta tazna sila je ciste teoreticka, ja jsem na sve PF odvezl na vleku 35 metraku mokre zeminy.Zetor píše:Ahoj, nekoupil jsem ho a ani nehodlám koupit, spíš bych stavěl, ale PFky jsou celkem drahé a teď potřebuju finance někde jinde. Já jsem ty fotky našel na stránkách o PFkách. Máš pravdu, do pole to moc nebude na těžké práce, ale jak jsem psal, myslím že vše kromě orby by to zvládlo, na tu bych to třeba přestavěl zpátky na řidítka bez sulky. Krásně jsi napsal to co mi vrtá hlavou, rád bych vyměnil řidítka za volant a hledám nějaké řešení . Já bych to využíval hlavně na převážení materiálu po zahradě. Tráva, listí, dřevo, třeba i shrnout sníh...pionier píše:Chci se zeptat, zda tento traktorek jsi koupil nebo hodláš koupit? Přesně tyto fotky jsem si asi před půldruhým rokem stáhnul z nějaké inzerce. Jinak můj názor je, že bez pohonu zadních kol to asi do pole na těžší práce nemá cenu. Je fakt když jsem s naftovou frézou (11hp) se sulkou naorával pro brambory, tak ta sulka se mnou byla sakra znát. I když oproti klečím volant je volant.
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
- Zetor
- Příspěvky: 1448
- Registrován: ned zář 16, 2007 7:53 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: PF-62
No to máš pravdu To samé je třeba ta TJ, M6 a podobné... Taky jsou hodně drahé. Jinak Mountfielda máme, takže mám s čím porovnávat a máš pravdu v tom, že se můžeš jen smát. To samé třeba porovnání s MF, tady je fotka našich strojů http://nasetraktory.eu/forum/download/f ... &mode=view .Mira80 píše: PF si drzi cenu,protoze jsou hodne poctive, dnes kdyz to srovnam s mountfieldama, tak je to k smichu..ktera pudni freza dnes disponuje 3stupnovou prevodovku se zpateckou, diferencialem s uzaverkou, dvema vyvodama nahonu, vlastni brzdou a taznou silou 800 kg. A ta tazna sila je ciste teoreticka, ja jsem na sve PF odvezl na vleku 35 metraku mokre zeminy.
Jinak řešení je třaba i toto, viz foto. Ale konstrukce se mi nějak moc nelíbí. Myslím že v tahu, když jde většina váhy na zadní nápravu + váha obsluhy, tak se musí ta převodovka rozlomit. Nedej bože ještě nějaké rozšiřovací podložky ke kolům
- brigadnik
- Příspěvky: 1070
- Registrován: stř říj 17, 2007 10:20 am
- Bydliště: Žatecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: PF-62
hydraulice moc nerozumím, ale rád bych se zeptal, jaký olejový čerpadlo by jste doporučili dát k pf? Má to vůbec smysl? Viděl jsem to na netu na fotkách, ale nevim, kolik to utáhne, na nějakej menší naviják to asi nebude co?
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
- Bydliště: Velka Bites
- Kontaktovat uživatele:
Re: PF-62
tak samo o sobe PF cerpadlo utahne zejo. Spis zalezi na soucinu prutoku a tlaku. Ja osobne bych nevolil vetsi nez tak 6 ccmbrigadnik píše:hydraulice moc nerozumím, ale rád bych se zeptal, jaký olejový čerpadlo by jste doporučili dát k pf? Má to vůbec smysl? Viděl jsem to na netu na fotkách, ale nevim, kolik to utáhne, na nějakej menší naviják to asi nebude co?
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
- brigadnik
- Příspěvky: 1070
- Registrován: stř říj 17, 2007 10:20 am
- Bydliště: Žatecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: PF-62
Takže bych měl shánět čerpadlo s objemem 6ccm, to znamená, že při jmenovitých otáčkách dá potom 6l/min? Když bych tím poháněl hydromotor, jaký vybrat? Chtěl bych asi co nejnižší otáčky, ale zase aby nešla účinnost hodně dolu. Je to na malej kloubák s motorem pf, kterej je ve vývoji. Známej má kloubák z dvou pf spojený kloubem k sobě přes vývody tzn. 4x4 a čerpadlo tam měl takhle udělaný, ale zvedal s nim jenom ramena. Teď tam má motor slávii , ten má čerpadlo na sobě.
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
- Bydliště: Velka Bites
- Kontaktovat uživatele:
Re: PF-62
nene, cerpadlo s geometrickym objemem 6 ccm, to potom dava pri 1500 rpm 9 litru oleje za minutubrigadnik píše:Takže bych měl shánět čerpadlo s objemem 6ccm, to znamená, že při jmenovitých otáčkách dá potom 6l/min? Když bych tím poháněl hydromotor, jaký vybrat? Chtěl bych asi co nejnižší otáčky, ale zase aby nešla účinnost hodně dolu. Je to na malej kloubák s motorem pf, kterej je ve vývoji. Známej má kloubák z dvou pf spojený kloubem k sobě přes vývody tzn. 4x4 a čerpadlo tam měl takhle udělaný, ale zvedal s nim jenom ramena. Teď tam má motor slávii , ten má čerpadlo na sobě.
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
- Skoda130Rs
- Příspěvky: 746
- Registrován: pon říj 27, 2008 8:33 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: PF-62
kdybys chtěl mam tu maličke čerpadlo orsta, prutok odhadem tak 10l/min
- brigadnik
- Příspěvky: 1070
- Registrován: stř říj 17, 2007 10:20 am
- Bydliště: Žatecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: PF-62
má nějakej štítek popř. nějaký bližší info? Mě by se líbilo čerpadlo z auta, protože už má řemeničku a i kdyby byla velka, tak má minimálně na hřídelce ložisko, takže se dá pohánět přímo, obyč zubový když na něj dam řemenici a nedam proti ložisko tak je po něm.
- brigadnik
- Příspěvky: 1070
- Registrován: stř říj 17, 2007 10:20 am
- Bydliště: Žatecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: PF-62
Sehnal jsem za pár korun jednu pf bez řidítek, tak jsem se rozhodl postavit si malýho kloubáka. Tady je pár fotek ze započatý stavby. Řízení by mělo být z muliny, kdyby někdo měl domu tu páku s tisícihranem tak beru:) Kloub je dělanej z náboje z kola 7,50-16, dvě ložiska proti sobě. Připomínky uvítám. Rozvor by měl být cca 1150mm (něco mezi holdrem A12 a tz4k14). Bojim se, jestli to ale nebude moc dlouhý