Sharan, Alhambra, Galaxy
Re: Sharan, Alhambra, Galaxy
Recenze Fordu Galaxy:
Ford Galaxy i jeho technicky shodní konkurenti v tabulkách spolehlivosti zrovna nebodují. Přesto jde o vozy, jenž jsou dnes na trhu ojetin ve třídě MPV něčím, jako felicia mezi malými auty – jakousi implicitní volbou.
Ford Galaxy
Na vůz, který vidíte na fotkách, můžete narazit také pod označením Volkswagen Sharan či Seat Alhambra. Všechny tři se vyrábí ve společném závodě v Portugalsku. Zatímco sharan se od alhambry liší jen detaily designu a cenami, tak Ford Galaxy má mírně odlišnou i nabídku motorů. Pěti či sedm míst, zcela rovnou podlahu, příjemně vysokou pozici sezení i solidní jízdní vlastnosti však poskytují bez ohledu na znak výrobce.
O začátku všechny modely nabízely motory 1,9 TDI (66 kW) a 2,8i VR6 12V (128 kW). Alhambra a Sharan pak nabízely (od roku 1996) ještě výkonnější variantu motoru TDI (81 kW), dále zážehové čtyřválce 2,0i 8V (85 kW) a 1,8i 20V trubo (110 kW – od 1998). Ford dlouho nedostával rodinné stříbro koncernu VW, a to silnější verze motoru TDI, takže kdo chtěl něco mezi 66 a 128 kilowaty, musel sáhnout jedině po zážehovém čtyřválci 2,3i 16V (107 kW), který známe Ford Galaxy z vyběhlého modelu Scorpio. Ke sjednocení nabídky dieselových pohonných jednotek pro všechny tři sourozence došlo až při modernizaci v roce 2000, kdy agregáty 1,9 TDI dostaly vstřikovací systém „pumpa-trysky“ (PD) a byly nabízeny ve dvou výkonových verzích – 66 a 85 kW. V roce 2003 přibyla ještě verze třetí – 96 kW – spojená se šestistupňovou převodovkou. V roce 2000 také motor 2,8i VR6, vidlicový šestiválec z produkce VW charakteristický velmi úzkým rozevřením řad válců a bohužel i vysokou spotřebou paliva, dostal čtyřiadvacetiventilovou techniku, což přineslo zvýšení jeho výkonu až na 150 kW. Společně s tím dostal buď šestistupňovou manuální, nebo pětistupňovou automatickou převodovku s možností sekvenčního řazení. Zajímavostí jsou verze s pohonem všech kol, nabízené od konce roku 1996 u sharanu pod názvem 4-Motion, u alhambry jako Allrad.
Velký vnitřní prostor má i svá negativa. Motory TDI totiž mají jen velmi malé odpadní teplo, takže pomalu vytápějí i interiér mnohem menšího golfa. V prvních dvou letech výroby ještě nebyly turbodieselové modely vybavovány přídavným topením spalujícím naftu, takže v nich budete mrznout.
Ford Galaxy
Příčinou toho, že sesterský Volkswagen Sharan tento rok dokonce spadl až na samý konec statistiky německých orgánů technického dozoru (TÜV), není celková nekvalita auta, ale zejména jedna párová součást. Jde o spojovací tyče řízení, v jejichž čepech rychle vznikají vůle i na kvalitních německých, natož na rozbitých českých vozovkách. V druhovýrobě dnes již seženete tyče s většími a tudíž odolnějšími čepy. Jinak se majitelé vozu potýkají zejména se známými problémy jinak skvělých motorů TDI (váhy vzduchu, turbodmychadla, nutnost dbát na včasné, lépe i preventivní výměny rozvodových řemenů). Do roku 1998 se krom těchto běžně léčitelných chorob mohla vyskytnout ještě jedna neléčitelná – motor 1,9 TDI ve své slabší verzi měl problémy s chlazením, výsledkem čehož mohlo být dokonce zadření motoru agregátu. Ke zmíněnému datu byla provedena konstrukční úprava bloku motoru.
HODNOCENÍ
SPOLEHLIVOST 3
TECHNICKÁ ÚROVEŇ 4
CENY OJETIN 2
PROVOZNÍ NÁKLADY 3
SERVIS 3
PARAMETRY
Karosérie Velkoprostorový automobil
Motory
Zážehové řadové čtyřválce 2,0i (85 kW), 2,3i 16V (107 kW) atmosférické a přeplňované 1,8i 20V turbo (110 kW)
zážehové vidlicové šestiválce 2,8i VR6 12V (128 kW), 2,8i VR6 24V (150 kW)
vznětové řadové čtyřválce 1,9 TDI (66, 81, 85, 96 nebo 110 kW)
Pohon přední kola
Rozměry 4641x1810x1790 mm
Rozvor 2835 mm
Zavazadlový prostor 330 až 2600 l
Palivová nádrž 70 l
Oficiální prodej v ČR ano
PLUSY
+ vnitřní prostornost
+ variabilita
+ až sedmimístné uspořádání
+ jízdní vlastnosti
+ komfort odpružení
+ úsporné a pružné motory 1,9 TDI
+ suverénní šestiválec 2,8 VR6 (od 2000)
+ nízká ztráta hodnoty při následném prodeji
MÍNUSY
- omezená dynamika (1,9 TDI/66 kW, 2,0 MPI)
- vyšší těžiště
- nedostatečná kvalita prvních ročníků výroby
- tradiční výklopné dveře místo posuvných
– velmi slabé topení (TDI do 1997)
JAK ŠEL ČAS.
1995: Představení modelu. Motory 2,3i 16V (107 kW), 2,8i VR6 12V (128 kW), 1,9 TDI (66 kW). Pro Seat a VW nenabízen čtyřválec 2,3i 16V, ale jen 2,0i 8V.
1998: Pro Seat a VW motor 1,8i 20V Turbo (110 kW).
2000: Rozsáhlá modernizace modelu. Motory 1,9 TDI-PD (66 nebo 85 kW). Nový motor 2,8i VR6 24V (150 kW), nová šestistupňová manuální a pětistupňová samočinná převodovka Tiptronic.
2003: Decentní modernizace modelu. Nový motor 1,9 TDI-PD (96 kW) se šestistupňovou převodovkou.
2005: Nový motor 1,9 TDI-PD (110 kW).
ČASTÉ ZÁVADY
· vůle v čepech spojovacích tyčí řízení
· zadření motoru (TDI/66 kW do 1998)
· vadná turbodmychadla (zejména TDI/81 kW do 1999)
· přetržený rozvodový řemen (TDI)
· vadný senzor hmotnosti vzduchu (TDI)
· závady klimatizace (do 1997)
· vůle v řízení
· vadné alternátory
· opotřebené a potrhané silentbloky motorů
· zvlněné brzdové kotouče
DOPORUČENÝ MODEL
1,9 TDI-PD (96 kW)
Přeplňovaný vznětový řadový čtyřválec, osmiventilový rozvod OHC, vysokotlaké přímé vstřikování paliva „pumpa-tryska“.
Důvody: Na trhu je zatím jen dva roky, tím však seznam nedostatků výkonného TDI končí. Systém pumpa-tryska je zatím velice spolehlivý, snad jen hlučnost zde je vyšší, než u špičkové konkurence.
NEBRAT
1,9 TDI (66 kW)
Přeplňovaný vznětový řadový čtyřválec, osmiventilový rozvod OHC, přímé vstřikování paliva rotačním čerpadlem.
Důvody: Devadesát koní je na tak velký vůz prostě málo, navíc základní TDI bylo zezačátku nespolehlivé a zoufale slabě topilo.
Ford Galaxy i jeho technicky shodní konkurenti v tabulkách spolehlivosti zrovna nebodují. Přesto jde o vozy, jenž jsou dnes na trhu ojetin ve třídě MPV něčím, jako felicia mezi malými auty – jakousi implicitní volbou.
Ford Galaxy
Na vůz, který vidíte na fotkách, můžete narazit také pod označením Volkswagen Sharan či Seat Alhambra. Všechny tři se vyrábí ve společném závodě v Portugalsku. Zatímco sharan se od alhambry liší jen detaily designu a cenami, tak Ford Galaxy má mírně odlišnou i nabídku motorů. Pěti či sedm míst, zcela rovnou podlahu, příjemně vysokou pozici sezení i solidní jízdní vlastnosti však poskytují bez ohledu na znak výrobce.
O začátku všechny modely nabízely motory 1,9 TDI (66 kW) a 2,8i VR6 12V (128 kW). Alhambra a Sharan pak nabízely (od roku 1996) ještě výkonnější variantu motoru TDI (81 kW), dále zážehové čtyřválce 2,0i 8V (85 kW) a 1,8i 20V trubo (110 kW – od 1998). Ford dlouho nedostával rodinné stříbro koncernu VW, a to silnější verze motoru TDI, takže kdo chtěl něco mezi 66 a 128 kilowaty, musel sáhnout jedině po zážehovém čtyřválci 2,3i 16V (107 kW), který známe Ford Galaxy z vyběhlého modelu Scorpio. Ke sjednocení nabídky dieselových pohonných jednotek pro všechny tři sourozence došlo až při modernizaci v roce 2000, kdy agregáty 1,9 TDI dostaly vstřikovací systém „pumpa-trysky“ (PD) a byly nabízeny ve dvou výkonových verzích – 66 a 85 kW. V roce 2003 přibyla ještě verze třetí – 96 kW – spojená se šestistupňovou převodovkou. V roce 2000 také motor 2,8i VR6, vidlicový šestiválec z produkce VW charakteristický velmi úzkým rozevřením řad válců a bohužel i vysokou spotřebou paliva, dostal čtyřiadvacetiventilovou techniku, což přineslo zvýšení jeho výkonu až na 150 kW. Společně s tím dostal buď šestistupňovou manuální, nebo pětistupňovou automatickou převodovku s možností sekvenčního řazení. Zajímavostí jsou verze s pohonem všech kol, nabízené od konce roku 1996 u sharanu pod názvem 4-Motion, u alhambry jako Allrad.
Velký vnitřní prostor má i svá negativa. Motory TDI totiž mají jen velmi malé odpadní teplo, takže pomalu vytápějí i interiér mnohem menšího golfa. V prvních dvou letech výroby ještě nebyly turbodieselové modely vybavovány přídavným topením spalujícím naftu, takže v nich budete mrznout.
Ford Galaxy
Příčinou toho, že sesterský Volkswagen Sharan tento rok dokonce spadl až na samý konec statistiky německých orgánů technického dozoru (TÜV), není celková nekvalita auta, ale zejména jedna párová součást. Jde o spojovací tyče řízení, v jejichž čepech rychle vznikají vůle i na kvalitních německých, natož na rozbitých českých vozovkách. V druhovýrobě dnes již seženete tyče s většími a tudíž odolnějšími čepy. Jinak se majitelé vozu potýkají zejména se známými problémy jinak skvělých motorů TDI (váhy vzduchu, turbodmychadla, nutnost dbát na včasné, lépe i preventivní výměny rozvodových řemenů). Do roku 1998 se krom těchto běžně léčitelných chorob mohla vyskytnout ještě jedna neléčitelná – motor 1,9 TDI ve své slabší verzi měl problémy s chlazením, výsledkem čehož mohlo být dokonce zadření motoru agregátu. Ke zmíněnému datu byla provedena konstrukční úprava bloku motoru.
HODNOCENÍ
SPOLEHLIVOST 3
TECHNICKÁ ÚROVEŇ 4
CENY OJETIN 2
PROVOZNÍ NÁKLADY 3
SERVIS 3
PARAMETRY
Karosérie Velkoprostorový automobil
Motory
Zážehové řadové čtyřválce 2,0i (85 kW), 2,3i 16V (107 kW) atmosférické a přeplňované 1,8i 20V turbo (110 kW)
zážehové vidlicové šestiválce 2,8i VR6 12V (128 kW), 2,8i VR6 24V (150 kW)
vznětové řadové čtyřválce 1,9 TDI (66, 81, 85, 96 nebo 110 kW)
Pohon přední kola
Rozměry 4641x1810x1790 mm
Rozvor 2835 mm
Zavazadlový prostor 330 až 2600 l
Palivová nádrž 70 l
Oficiální prodej v ČR ano
PLUSY
+ vnitřní prostornost
+ variabilita
+ až sedmimístné uspořádání
+ jízdní vlastnosti
+ komfort odpružení
+ úsporné a pružné motory 1,9 TDI
+ suverénní šestiválec 2,8 VR6 (od 2000)
+ nízká ztráta hodnoty při následném prodeji
MÍNUSY
- omezená dynamika (1,9 TDI/66 kW, 2,0 MPI)
- vyšší těžiště
- nedostatečná kvalita prvních ročníků výroby
- tradiční výklopné dveře místo posuvných
– velmi slabé topení (TDI do 1997)
JAK ŠEL ČAS.
1995: Představení modelu. Motory 2,3i 16V (107 kW), 2,8i VR6 12V (128 kW), 1,9 TDI (66 kW). Pro Seat a VW nenabízen čtyřválec 2,3i 16V, ale jen 2,0i 8V.
1998: Pro Seat a VW motor 1,8i 20V Turbo (110 kW).
2000: Rozsáhlá modernizace modelu. Motory 1,9 TDI-PD (66 nebo 85 kW). Nový motor 2,8i VR6 24V (150 kW), nová šestistupňová manuální a pětistupňová samočinná převodovka Tiptronic.
2003: Decentní modernizace modelu. Nový motor 1,9 TDI-PD (96 kW) se šestistupňovou převodovkou.
2005: Nový motor 1,9 TDI-PD (110 kW).
ČASTÉ ZÁVADY
· vůle v čepech spojovacích tyčí řízení
· zadření motoru (TDI/66 kW do 1998)
· vadná turbodmychadla (zejména TDI/81 kW do 1999)
· přetržený rozvodový řemen (TDI)
· vadný senzor hmotnosti vzduchu (TDI)
· závady klimatizace (do 1997)
· vůle v řízení
· vadné alternátory
· opotřebené a potrhané silentbloky motorů
· zvlněné brzdové kotouče
DOPORUČENÝ MODEL
1,9 TDI-PD (96 kW)
Přeplňovaný vznětový řadový čtyřválec, osmiventilový rozvod OHC, vysokotlaké přímé vstřikování paliva „pumpa-tryska“.
Důvody: Na trhu je zatím jen dva roky, tím však seznam nedostatků výkonného TDI končí. Systém pumpa-tryska je zatím velice spolehlivý, snad jen hlučnost zde je vyšší, než u špičkové konkurence.
NEBRAT
1,9 TDI (66 kW)
Přeplňovaný vznětový řadový čtyřválec, osmiventilový rozvod OHC, přímé vstřikování paliva rotačním čerpadlem.
Důvody: Devadesát koní je na tak velký vůz prostě málo, navíc základní TDI bylo zezačátku nespolehlivé a zoufale slabě topilo.
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Sharan, Alhambra, Galaxy
Já bych se dost bál tý poruchovosti a navíc - opravdu potřebuješ autobus? Při dnešních cenách paliv bych si něco tak velikýho nekupoval, pokud bych tedy neměl čtyři a více dětí. Auto typu Mondeo udělá s károu podobnou službu s větším řidičským požitkem a hlavně nižší spotřebou - stejně budeš ve velkým autě vozit hlavně vzduch... Ale to je jen můj názor, taky chci pro tříčlenou rodinu Mondeo/Lagunu, ale došel jsem k závěru, že bohatě stačí auto o třídu menší s mnohem nižšími provozními náklady. Ale záleží na vkusu každého soudruha, že.
Jinak jak už bylo řečeno, auta se dělala na stejné lince (jako pidiauta Toyota, Citroen, Peugeot v TPCA) a liší se jen v detailech. Dokonce i ty motory TDCI jsou určite jen přejmenovaný TDI. Takže z té trojice bych bral nejlevnější značku.
Jinak jak už bylo řečeno, auta se dělala na stejné lince (jako pidiauta Toyota, Citroen, Peugeot v TPCA) a liší se jen v detailech. Dokonce i ty motory TDCI jsou určite jen přejmenovaný TDI. Takže z té trojice bych bral nejlevnější značku.
Re: Sharan, Alhambra, Galaxy
Zdravím, v letech 2003-2007 sme měli seat alhambru rok výroby 2000, 81KW TDI, 5kvalt, spotřeba průměr 5-6L na autě najeto téměř 270.000 Km a zlobily více či méně kraviny, krom klasického opotřebení, nic zásadního na technice, spíš jen typ elektrické nastavování světel, chyby na čidle airbagu atd... motor ok, než nejmenovaná osoba z rodiny trefila betonovou skruž závlahy, i když bylo plně opraveno, tak pak se auto začalo docela kazit, tak šlo...
rodiče teď mají pro změnu Seat alhambru, rok výroby 2002, novější model, 85KW, 6kvalt, výkon je znát velmi oproti starší verzi..6kvalt na dálnici super, mimo nic, spíš nevyužitý(když se jede podle předpisů).momentálně najeto 300.000km..pohodlí se myslím, až tak nezměnilo, spotřeba je průměrně 7-8,5 L nafty, (cesta do chorvatska a zpět průměr 6,3L v 6lidech, dvou truhlách a plném nákladu)..celková spokojenost, když člověk potřebuje, vyhodí sedačky a má nákladák, nemusím rozdělávat kola při cestě, pohodlně se vleze...uveze přes půl tuny v kufru, odzkoušeno...
- opakující se problém s brzdovým válečkem pod pedálem, nebrání funkčnosti, jen píská... jinak jen běžné opotřebení...
do auta se nasedá!!!!!!!! nevlézá se, nepropadne se!!! při vysedá člověk jen vytočí nohy a stoupne na rovné nohy, nemusí se drápat z ponorky!!!!
Prarodiče odmítali jezdit (operace kloubů) v autě protože nebyli schopni vysednout.... to se sttímto autem změnilo.. takže cesta do nemocnice, nákupy, doktor...ok..
Otec tvrdí, že i za cenu vyšší spotřeby mu to auto za to stojí....
Na co dát pozor? určitě na závěs... někdo s tím tahá na vozíku auta, jiní koně, byvají pak motoricky v pr....
rodiče teď mají pro změnu Seat alhambru, rok výroby 2002, novější model, 85KW, 6kvalt, výkon je znát velmi oproti starší verzi..6kvalt na dálnici super, mimo nic, spíš nevyužitý(když se jede podle předpisů).momentálně najeto 300.000km..pohodlí se myslím, až tak nezměnilo, spotřeba je průměrně 7-8,5 L nafty, (cesta do chorvatska a zpět průměr 6,3L v 6lidech, dvou truhlách a plném nákladu)..celková spokojenost, když člověk potřebuje, vyhodí sedačky a má nákladák, nemusím rozdělávat kola při cestě, pohodlně se vleze...uveze přes půl tuny v kufru, odzkoušeno...
- opakující se problém s brzdovým válečkem pod pedálem, nebrání funkčnosti, jen píská... jinak jen běžné opotřebení...
do auta se nasedá!!!!!!!! nevlézá se, nepropadne se!!! při vysedá člověk jen vytočí nohy a stoupne na rovné nohy, nemusí se drápat z ponorky!!!!
Prarodiče odmítali jezdit (operace kloubů) v autě protože nebyli schopni vysednout.... to se sttímto autem změnilo.. takže cesta do nemocnice, nákupy, doktor...ok..
Otec tvrdí, že i za cenu vyšší spotřeby mu to auto za to stojí....
Na co dát pozor? určitě na závěs... někdo s tím tahá na vozíku auta, jiní koně, byvají pak motoricky v pr....
- Tata
- Příspěvky: 2946
- Registrován: sob črc 07, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Ostrava Nová Bělá
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sharan, Alhambra, Galaxy
akorád starší senioři maleho vzrustu maji celkem problém
jen jak jsi poznal motor v prdeli, určitě jsi obcházel než jsi pořídil, jak dam vozik tak to jede jak drak a bez mi to příjde takové chciplé asi ve 250tis se namontovala koule
jen jak jsi poznal motor v prdeli, určitě jsi obcházel než jsi pořídil, jak dam vozik tak to jede jak drak a bez mi to příjde takové chciplé asi ve 250tis se namontovala koule
výkopové práce minibagrem 1,6t a JCB 2cx
- Tata
- Příspěvky: 2946
- Registrován: sob črc 07, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Ostrava Nová Bělá
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sharan, Alhambra, Galaxy
Escondido: tady někdo chce mit vysoké naklady na opravu aj posrané PD opraviš v gazaři za parkaček ale TDCI jsi v hajzlu, momentalně tatik od spolužaka fucus čerpadlo v řiti už mesic nejezdí a za ty prachy by už měl druhy motor do TDI a spotřeba když chceš šetřit tak starou poctivou rotačku a budeš jezdit za 5l s octavkou
kdybych jezdil do práce felinou tak bych se takže klidne těch 7l nafty pohodička oproti 8-9 městsky provoz
kdybych jezdil do práce felinou tak bych se takže klidne těch 7l nafty pohodička oproti 8-9 městsky provoz
výkopové práce minibagrem 1,6t a JCB 2cx
Re: Sharan, Alhambra, Galaxy
jestli odešla elektronika na tom čerpadle,tak oprava do 5000,- poštou,známé čerpadlo bosch VP44,kdyžtak více po sz
Zeman není můj prezident. http://www.youtube.com/watch?v=UEHkoHZg50M
Re: Sharan, Alhambra, Galaxy
k těm autům,u první generace byl rozdíl v kvalitě aut,ve prospěch VW,přestože byly vyráběné na stejné lince,ford si u svých vozů prosadil určité změny,bohužel k horšímu,vyvarovat se motorů 2.3 od fordu,stojí za prd a jen žerou,co se týká dieslů jsou tam pouze vw tdi,ford si to pouze označoval po svém,je potřeba taky zmínit že v době uvedení na trh to byla etanol v prostoru a kvalitě,konkurence se měla co učit a třeba eurowagen(807,zeta,ulysse,citron) se ze začátku musel stahovat z výroby a dodělávat deformační zony protože nesplnoval bezpečnostní předpisy,a taky je potřeba si uvědomit že ty auta co se k nám vozí nebo prodávaj jeté nemaj 100t -150t km jak si většina myslí,ale min vo 150t víc,takže že se při 300t km něco vysere je spíš známka kvality než pohoršení,protože žabožrouta s takovým proběhem je problém potkat,
já osobně bych volit malinko větší auto,podle financí budtoT4 2,5tdi75kw nebo T5 1,9tdi 77kw/2,5tdi 96kw ale taky si nedělej iluze že takové auta budou mít něco přes 150tkm,ale 3x tolik,jsou to totiž brutální držáky,je v nich víc místa při stejné ploše a univerzálnost taky super.
já osobně bych volit malinko větší auto,podle financí budtoT4 2,5tdi75kw nebo T5 1,9tdi 77kw/2,5tdi 96kw ale taky si nedělej iluze že takové auta budou mít něco přes 150tkm,ale 3x tolik,jsou to totiž brutální držáky,je v nich víc místa při stejné ploše a univerzálnost taky super.
Zeman není můj prezident. http://www.youtube.com/watch?v=UEHkoHZg50M
Re: Sharan, Alhambra, Galaxy
Escondido: Velké auto potřebuji. Dítě, kočárek, dva labradoři a v Octavii kombíku už pomalu nemáš kam dát věci. Vozík a nebo něco na střechu nerad na nějaké výlety vozím, mám rád všechno zamčené v autě a pod roletou. Navíc to auto bude spíše na dálkové trasy, tak tam zvýšená spotřeba nebude vadit. Na běžné dojíždění do práce mám v současné době Octavii TDi a Subaru Forester na LPG (ale ten by šel z baráku). Mondeo / ani něco co má pindu ve znaku do baráku nechci. Měl jsem možnost jezdit jak v Mondeu, tak v Renaultu a můžu o tom vyprávět povídky, co se do těch aut narvalo peněz za opravy.
Zetor 4011, Zetor 7341, JCB 3C III
Re: Sharan, Alhambra, Galaxy
Galaxy to asi nebude, nějak mi ty Fordy k srdci nepřirostly. Chtěl bych toho VW, ale co jsem zatím vyčetl, tak Seat má lepší výbavu za menší peníze.milstav1 píše:No já bych určitě Forda nebral kor TDCI sou to háklivé a líné motory volil bych seata ale tam je zase takovej utřepanej plast kovářské provedení tak bych rači šel do WW a máš jistotu mi měli na firmě všecho WW A DVA FORDY A NEVIDRŽELI ani polovinu co Wolsvágen
Zetor 4011, Zetor 7341, JCB 3C III
Re: Sharan, Alhambra, Galaxy
mirous: Určitě to bude nafťák. Co se týká T4, tak na tu jsem koukal jako první, ale už jsem chtěl komplet polstrovanou, tak by připadala v úvahu jen Caravella nebo Multivan, ale když jsem se díval na ty ceny, které chtějí za 10 let staré auto, tak jsem od toho upustil.
Naposledy upravil(a) Dvordy dne čtv čer 09, 2011 11:11 am, celkem upraveno 1 x.
Zetor 4011, Zetor 7341, JCB 3C III
Re: Sharan, Alhambra, Galaxy
no tak ja jsem nedavno koupil vw sharan druha generace motor 1,9 PD TDI rozhodoval jsem se mezi alhambrou a galaxi vybral jsem vw a max spokojenost tyto auta kategorie MPV je uplně o něčem jinem než běžna osobni auta typu sedan combi atd.před koupi určitě napojit na VAG (DIAGNOSTIKA)
s těchto aut je vw sharan asi nejlepši co se tyka zpracovani veškerou eletriku a jine se dodělavala v německu ale samozřejmě zaleži na jake auto zrovna naraziš ale počitej z vyžší spotřebou než u běžneho 1,9tdi s timto autem za 6 litru nepojedeš ja jezdim cmrdačky za 10 a dalkovou za 7-8 l na 100kmale pohodli a jizda je o něčem jinem hlavně dalkove trasy když je plne auto lidi každy ma dostatek mista a okvalitě a spolihlivosti se neptej na tomto foru ale zajdi si na forum VOLKSWAGEN a najdi kategorii SHARAN ALHAMRA GALAXI jinak zkratka SAG a tam se vše dozviš rady při koupi na co si dat pozor atd jinak tato společnost vlastniku těchto aut pořada každoročně dva srazy po republice kde se sejde tak kolem 80 až 130 aut je to akce na 3 dny ze super zabavou a jezdim pravidelně tak až budeš mit jedno z těchto aut tak se tam určitě potkame když pojedeš
s těchto aut je vw sharan asi nejlepši co se tyka zpracovani veškerou eletriku a jine se dodělavala v německu ale samozřejmě zaleži na jake auto zrovna naraziš ale počitej z vyžší spotřebou než u běžneho 1,9tdi s timto autem za 6 litru nepojedeš ja jezdim cmrdačky za 10 a dalkovou za 7-8 l na 100kmale pohodli a jizda je o něčem jinem hlavně dalkove trasy když je plne auto lidi každy ma dostatek mista a okvalitě a spolihlivosti se neptej na tomto foru ale zajdi si na forum VOLKSWAGEN a najdi kategorii SHARAN ALHAMRA GALAXI jinak zkratka SAG a tam se vše dozviš rady při koupi na co si dat pozor atd jinak tato společnost vlastniku těchto aut pořada každoročně dva srazy po republice kde se sejde tak kolem 80 až 130 aut je to akce na 3 dny ze super zabavou a jezdim pravidelně tak až budeš mit jedno z těchto aut tak se tam určitě potkame když pojedeš
- Tata
- Příspěvky: 2946
- Registrován: sob črc 07, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Ostrava Nová Bělá
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sharan, Alhambra, Galaxy
že jsem to tu nenapsal dřív ale neva aspon mam o starost minmirous píše:jestli odešla elektronika na tom čerpadle,tak oprava do 5000,- poštou,známé čerpadlo bosch VP44,kdyžtak více po sz
výkopové práce minibagrem 1,6t a JCB 2cx
- Tata
- Příspěvky: 2946
- Registrován: sob črc 07, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Ostrava Nová Bělá
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sharan, Alhambra, Galaxy
DOOM: to máš nějakého žrouta tolik mi to nežere ani s naloženým autem na voziku když jedu do 80 a to mam 225/45R17 akorád co jsem měl první činský gumy sice hlučné ale držely ted mam na naovych nalitano zbidou 4tis a 1,5mm v prdeli ale zato jsou trošku potichu
výkopové práce minibagrem 1,6t a JCB 2cx
- Tata
- Příspěvky: 2946
- Registrován: sob črc 07, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Ostrava Nová Bělá
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sharan, Alhambra, Galaxy
T4 je moc staré ted jsem se dival po nějaké T5 ješte rok počkam a a asi si nějakou pořídím 2,5TDI 128kw ale utoho je člověk smiřený stěma 10l
výkopové práce minibagrem 1,6t a JCB 2cx
Re: Sharan, Alhambra, Galaxy
je to staré,ale zas to všecky přežije,T4 a 2,5 tdi je nesmrtelné auto i motor,ta T5 už je víc háklivá na kvalitu nafty a na olej,nesmí tam bejt sračky jako longlife.
nějaká T4 poslední model v plné palbě není špatná volba
a s tou spotřebou u sag je nějak moc,s T5 long 1,9 tdi jsem jezdil dálkovou za 5l
nějaká T4 poslední model v plné palbě není špatná volba
a s tou spotřebou u sag je nějak moc,s T5 long 1,9 tdi jsem jezdil dálkovou za 5l
Zeman není můj prezident. http://www.youtube.com/watch?v=UEHkoHZg50M