DMJ 315
Moderátor: DYK
DMJ 315
zdravim Vas. viem sa uz o tom mojom probleme co to popisalo , ale stale nemozem najst odpoved, preto zakladam tuto temu ..: pri nastartovani mi kolisu otacky bud to ide na plno , alebo to uplne skape. robi to aj ked je motor odpojeny od prevodovky. vycistil som karburator, odpojil som vzd. filter, vymenil sviecku... stale to robi ...je pravda , ze ten motor uz nieje najmladsi :-)ale, ale mrzelo by ma , keby som ho musel odpisat nadobro..dakujem
Naposledy upravil(a) kowoo dne úte kvě 10, 2011 5:32 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: dmj 315
Možná je ten motor zralý na GO.Volnoběh drží?
Re: dmj 315
takze po opatovnom precisteni karburatora sa to vyrieslo..volnobeh drzi . ale zda sa ze strasne pomaly reaguje na pridatie alebo ubratie plynu ... zajtra sem hodim video. mozno cosi vymyslime .kowoo píše:zdravim Vas. viem sa uz o tom mojom probleme co to popisalo , ale stale nemozem najst odpoved, preto zakladam tuto temu ..: pri nastartovani mi kolisu otacky bud to ide na plno , alebo to uplne skape. robi to aj ked je motor odpojeny od prevodovky. vycistil som karburator, odpojil som vzd. filter, vymenil sviecku... stale to robi ...je pravda , ze ten motor uz nieje najmladsi :-)ale, ale mrzelo by ma , keby som ho musel odpisat nadobro..dakujem
Re: dmj 315
tak to budou asi v hajzlu gufera na klice nebo prošoupana hřidelka na klapku v karburatoru na na omezovani otaček u ventilatoru je plech.klapka na tahlo ke karburatoru.ja měnil celej karburator a makato.
Re: dmj 315
Plechová klapka co od ní vede táhlo ke karburátoru.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: dmj 315
dakujem , ale dost dobre si neviem predstavit, preco sa to vola obmedzovac otacok. ako to vlastne funguje?
-
- Příspěvky: 249
- Registrován: stř čer 02, 2010 7:58 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: dmj 315
Motor má nad sebou chladící vrtuli dalo by se říct. Od ní jde při chodu motoru vítr. Ten fouká do toho pohyblivého plechu (větrné klapky). Jak moc se motor točí, tak moc to fouká a hýbe s regulačním plechem (větrnou klapkou). K čemu je to dobré? Jedeš s motorem po poli a máš nastavenou plynovou páku na nějaké otáčky. Teď s tim naráz najedeš na překážku a motor se víc zatíží, klesnou jeho otáčky, od chladící vrtule půjde méně vítru, to pohne s plechem regulátoru, ten pomocí táhla ke karburátoru samočinně přidá plyn. Jakmile motor překoná zátěž, jeho otáčky se zvýší, přidá se více větru od vrtule, to pohne s plechem regulátoru, ten ubere plyn pomocí táhla ke karburátoru.kowoo píše:dakujem , ale dost dobre si neviem predstavit, preco sa to vola obmedzovac otacok. ako to vlastne funguje?
Celý systém je navíc vybaven třípolohovým regulačním prvkem, kterým lze měnit rozsah reakce regulační klapky, tím i tři stupně maximálních otáček motoru bez ohledu na polohu maximálního dorazu páky plynu.
Na venek to celé funguje tak, že správně seřízený motor se snaží držet vždy konstantní nastavené otáčky bez ohledu na zátěž motoru.
Až budeš mít motor v chodu, zkus dát motor na plné otáčky a pak zahýbej tím táhlem od větrné klapky a záhy zjistíš proč by se tomu dalo říkat omezovač otáček, ale spíše se tomu říká regulátor.
Větrná klapka s táhlem a soustavou pružin je na straně karburátoru pod nádrží.
Re: dmj 315
vysvetlil si mi to dokonale.. dakujem . mozes ist s kludom prednasat na vysoku skolu.
Re: startování na VARI
dobrý den
mam taky problemik
likvidovaly sme plechovy sklad a plechy sme braly do zberných surovin plny z kopca a potom po rovnej ceste
prvu furu vari tahal dobre
ked som siel s druhou plny tak vari prestal tahat skoro zhasol potom zvisil otacky a tahal ale miestamy prestal tahat nechcel ist do otacok a ani nesiel tak rychlo ako predtym
odvtedy ked stoji je zaradeny neutral tak mu kolisu otacky trosku sa zvisia a potom sa znizia na volnobeh
pretazeny nebol nalozene som mal 320kg a 294kg
motor DMJ315
za radu dakujem
mam taky problemik
likvidovaly sme plechovy sklad a plechy sme braly do zberných surovin plny z kopca a potom po rovnej ceste
prvu furu vari tahal dobre
ked som siel s druhou plny tak vari prestal tahat skoro zhasol potom zvisil otacky a tahal ale miestamy prestal tahat nechcel ist do otacok a ani nesiel tak rychlo ako predtym
odvtedy ked stoji je zaradeny neutral tak mu kolisu otacky trosku sa zvisia a potom sa znizia na volnobeh
pretazeny nebol nalozene som mal 320kg a 294kg
motor DMJ315
za radu dakujem
Re: dmj 315
zdravím
je tento olej vhodný do motoru DMJ315
http://www.olejrwk.sk/Castrol-Garden-2T-1L-d11358.htm ???
mam k nemu prístup
varianta 2
http://www.olejrwk.sk/Castrol-2T-1L-d11339.htm
alebo varianta 3
http://www.olejrwk.sk/STIHL-HP-1-50-1L-d11618.htm
ktorý mam používať ?
stihl som zatiaľ používal len do pili Husqvarna 445
mam to dávať aj do vari ? alebo si vari vystačí aj s castrolom ?
k iný olejom prístup už nemám
((linky sú len na ukážku oleja nerobím reklamu))
je tento olej vhodný do motoru DMJ315
http://www.olejrwk.sk/Castrol-Garden-2T-1L-d11358.htm ???
mam k nemu prístup
varianta 2
http://www.olejrwk.sk/Castrol-2T-1L-d11339.htm
alebo varianta 3
http://www.olejrwk.sk/STIHL-HP-1-50-1L-d11618.htm
ktorý mam používať ?
stihl som zatiaľ používal len do pili Husqvarna 445
mam to dávať aj do vari ? alebo si vari vystačí aj s castrolom ?
k iný olejom prístup už nemám
((linky sú len na ukážku oleja nerobím reklamu))
DMJ 315
Dobrý den
potřeboval bych poradit... Mám problém s motorem... Po ohřátí a delší době jízdy mi začne vynechávat, přesněji mi přijde jako by se začal hltit... Co s tím ????? Dal jsem novou svíčku a astále to dělá, čím to může být ?? Poradí mi tady prosím někdo ???
Děkuji Honza8110
potřeboval bych poradit... Mám problém s motorem... Po ohřátí a delší době jízdy mi začne vynechávat, přesněji mi přijde jako by se začal hltit... Co s tím ????? Dal jsem novou svíčku a astále to dělá, čím to může být ?? Poradí mi tady prosím někdo ???
Děkuji Honza8110
Re: dmj 315
Zkus zkontrolovat vzduchový filtr, popř.vyčistit karburátor.
Re: Vari System
Zdravíčko, používám jako pohonnou jednotku DMJ 315 a podle projevů v poslední době mi začala sát faleš, problémy při startu, pak houpe, po ohřáti zase nejde ubrat plyn...všechno mě zatím vede na těsnění pod válcem, i podle toho jak je v tom místě motor špinavý...ale vzhledem k věku je na čase motoru dopřát pořádnou údržbu. Máte někdo zkušenosti s GO, na co se zaměřit, co všechno udělat, kde shánět díly pokud existuje více variant tak které atd atd. Jestli tu již někde téma je, tak prosím o nasměrování, nenašel jsem. Díky moc
Re: DMJ 315
Na podzim jsem dostal tento motor a byl v dost špatném stavu tak jsem dal plastovou nádrž, hadičky, palivový filtr, a to gumové kolínko jinak motor zatím šlape jak má . Pro nádrž jsem byl ve Vari kde mi dali ze staršího motoru na výměnu za tu mojí i s plechem pod ni . Jinak bych sundal Karger vyčistil ho a pak hlavu a výfuk, odkarbonoval a dál nové těsnění