DMJ 315

Vari, Terra, PF aj.

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
kowoo
Příspěvky: 46
Registrován: ned pro 19, 2010 8:42 pm

DMJ 315

#1 Nový příspěvek od kowoo »

zdravim Vas. viem sa uz o tom mojom probleme co to popisalo , ale stale nemozem najst odpoved, preto zakladam tuto temu ..: pri nastartovani mi kolisu otacky bud to ide na plno , alebo to uplne skape. robi to aj ked je motor odpojeny od prevodovky. vycistil som karburator, odpojil som vzd. filter, vymenil sviecku... stale to robi ...je pravda , ze ten motor uz nieje najmladsi :-)ale, ale mrzelo by ma , keby som ho musel odpisat nadobro..dakujem
Přílohy
Snímka383 (Medium).jpg
Naposledy upravil(a) kowoo dne úte kvě 10, 2011 5:32 pm, celkem upraveno 1 x.

homolka69
Příspěvky: 97
Registrován: úte říj 28, 2008 8:49 pm
Bydliště: Načešice

Re: dmj 315

#2 Nový příspěvek od homolka69 »

Možná je ten motor zralý na GO.Volnoběh drží?

kowoo
Příspěvky: 46
Registrován: ned pro 19, 2010 8:42 pm

Re: dmj 315

#3 Nový příspěvek od kowoo »

kowoo píše:zdravim Vas. viem sa uz o tom mojom probleme co to popisalo , ale stale nemozem najst odpoved, preto zakladam tuto temu ..: pri nastartovani mi kolisu otacky bud to ide na plno , alebo to uplne skape. robi to aj ked je motor odpojeny od prevodovky. vycistil som karburator, odpojil som vzd. filter, vymenil sviecku... stale to robi ...je pravda , ze ten motor uz nieje najmladsi :-)ale, ale mrzelo by ma , keby som ho musel odpisat nadobro..dakujem
takze po opatovnom precisteni karburatora sa to vyrieslo..volnobeh drzi . ale zda sa ze strasne pomaly reaguje na pridatie alebo ubratie plynu ... zajtra sem hodim video. mozno cosi vymyslime .

Uživatelský avatar
sten
Příspěvky: 733
Registrován: čtv říj 23, 2008 9:38 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: dmj 315

#4 Nový příspěvek od sten »

tak to budou asi v hajzlu gufera na klice nebo prošoupana hřidelka na klapku v karburatoru na na omezovani otaček u ventilatoru je plech.klapka na tahlo ke karburatoru.ja měnil celej karburator a makato.

kowoo
Příspěvky: 46
Registrován: ned pro 19, 2010 8:42 pm

Re: dmj 315

#5 Nový příspěvek od kowoo »

ako vlastne vyzera ten obmedzovac otacok? kde ho najdem?
Přílohy
071 (Medium).jpg

chobotek
Příspěvky: 11655
Registrován: ned lis 07, 2010 3:50 pm
Bydliště: Hohenelbe

Re: dmj 315

#6 Nový příspěvek od chobotek »

Plechová klapka co od ní vede táhlo ke karburátoru.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.

kowoo
Příspěvky: 46
Registrován: ned pro 19, 2010 8:42 pm

Re: dmj 315

#7 Nový příspěvek od kowoo »

dakujem , ale dost dobre si neviem predstavit, preco sa to vola obmedzovac otacok. :vztek: :pistol: ako to vlastne funguje?

empík
Příspěvky: 249
Registrován: stř čer 02, 2010 7:58 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: dmj 315

#8 Nový příspěvek od empík »

kowoo píše:dakujem , ale dost dobre si neviem predstavit, preco sa to vola obmedzovac otacok. :vztek: :pistol: ako to vlastne funguje?
Motor má nad sebou chladící vrtuli dalo by se říct. Od ní jde při chodu motoru vítr. Ten fouká do toho pohyblivého plechu (větrné klapky). Jak moc se motor točí, tak moc to fouká a hýbe s regulačním plechem (větrnou klapkou). K čemu je to dobré? Jedeš s motorem po poli a máš nastavenou plynovou páku na nějaké otáčky. Teď s tim naráz najedeš na překážku a motor se víc zatíží, klesnou jeho otáčky, od chladící vrtule půjde méně vítru, to pohne s plechem regulátoru, ten pomocí táhla ke karburátoru samočinně přidá plyn. Jakmile motor překoná zátěž, jeho otáčky se zvýší, přidá se více větru od vrtule, to pohne s plechem regulátoru, ten ubere plyn pomocí táhla ke karburátoru.
Celý systém je navíc vybaven třípolohovým regulačním prvkem, kterým lze měnit rozsah reakce regulační klapky, tím i tři stupně maximálních otáček motoru bez ohledu na polohu maximálního dorazu páky plynu.
Na venek to celé funguje tak, že správně seřízený motor se snaží držet vždy konstantní nastavené otáčky bez ohledu na zátěž motoru.

Až budeš mít motor v chodu, zkus dát motor na plné otáčky a pak zahýbej tím táhlem od větrné klapky a záhy zjistíš proč by se tomu dalo říkat omezovač otáček, ale spíše se tomu říká regulátor.
Větrná klapka s táhlem a soustavou pružin je na straně karburátoru pod nádrží.

kowoo
Příspěvky: 46
Registrován: ned pro 19, 2010 8:42 pm

Re: dmj 315

#9 Nový příspěvek od kowoo »

vysvetlil si mi to dokonale.. dakujem . mozes ist s kludom prednasat na vysoku skolu. 8) :ano:

J@ST3R
Příspěvky: 64
Registrován: ned pro 01, 2013 5:01 pm
Bydliště: nitra

Re: startování na VARI

#10 Nový příspěvek od J@ST3R »

dobrý den

mam taky problemik

likvidovaly sme plechovy sklad a plechy sme braly do zberných surovin plny z kopca a potom po rovnej ceste
prvu furu vari tahal dobre
ked som siel s druhou plny tak vari prestal tahat skoro zhasol potom zvisil otacky a tahal ale miestamy prestal tahat nechcel ist do otacok a ani nesiel tak rychlo ako predtym
odvtedy ked stoji je zaradeny neutral tak mu kolisu otacky trosku sa zvisia a potom sa znizia na volnobeh

pretazeny nebol nalozene som mal 320kg a 294kg

motor DMJ315

za radu dakujem

J@ST3R
Příspěvky: 64
Registrován: ned pro 01, 2013 5:01 pm
Bydliště: nitra

Re: dmj 315

#11 Nový příspěvek od J@ST3R »

zdravím

je tento olej vhodný do motoru DMJ315

http://www.olejrwk.sk/Castrol-Garden-2T-1L-d11358.htm ???

mam k nemu prístup :)

varianta 2

http://www.olejrwk.sk/Castrol-2T-1L-d11339.htm

alebo varianta 3

http://www.olejrwk.sk/STIHL-HP-1-50-1L-d11618.htm

ktorý mam používať ?

stihl som zatiaľ používal len do pili Husqvarna 445
mam to dávať aj do vari ? alebo si vari vystačí aj s castrolom ?

k iný olejom prístup už nemám

((linky sú len na ukážku oleja nerobím reklamu))

Honza8110
Příspěvky: 1
Registrován: sob led 30, 2016 2:57 pm
Bydliště: Bechyně

DMJ 315

#12 Nový příspěvek od Honza8110 »

Dobrý den
potřeboval bych poradit... Mám problém s motorem... Po ohřátí a delší době jízdy mi začne vynechávat, přesněji mi přijde jako by se začal hltit... Co s tím ????? :help: :help: :help: Dal jsem novou svíčku a astále to dělá, čím to může být ?? Poradí mi tady prosím někdo ???
Děkuji Honza8110

psticha
Příspěvky: 1
Registrován: sob kvě 02, 2015 8:43 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: dmj 315

#13 Nový příspěvek od psticha »

Zkus zkontrolovat vzduchový filtr, popř.vyčistit karburátor.

PEST
Příspěvky: 1256
Registrován: čtv kvě 12, 2016 12:28 pm
Bydliště: Litoměřice

Re: Vari System

#14 Nový příspěvek od PEST »

Zdravíčko, používám jako pohonnou jednotku DMJ 315 a podle projevů v poslední době mi začala sát faleš, problémy při startu, pak houpe, po ohřáti zase nejde ubrat plyn...všechno mě zatím vede na těsnění pod válcem, i podle toho jak je v tom místě motor špinavý...ale vzhledem k věku je na čase motoru dopřát pořádnou údržbu. Máte někdo zkušenosti s GO, na co se zaměřit, co všechno udělat, kde shánět díly pokud existuje více variant tak které atd atd. Jestli tu již někde téma je, tak prosím o nasměrování, nenašel jsem. Díky moc :)

Vojtěch
Příspěvky: 34
Registrován: úte črc 26, 2016 8:30 am
Bydliště: Frýdek-Mistek

Re: DMJ 315

#15 Nový příspěvek od Vojtěch »

Na podzim jsem dostal tento motor a byl v dost špatném stavu tak jsem dal plastovou nádrž, hadičky, palivový filtr, a to gumové kolínko :) jinak motor zatím šlape jak má :) . Pro nádrž jsem byl ve Vari kde mi dali ze staršího motoru na výměnu za tu mojí i s plechem pod ni 8) . Jinak bych sundal Karger vyčistil ho a pak hlavu a výfuk, odkarbonoval a dál nové těsnění :)

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - jednoosé frézy“