Díky moc pane za popis a detailní foto.ota píše:Ahoj, mám normálka diferák a ty nohavice jsou odříznutý a zarovnaný aby byly pěkně kolmo k difu. Potom jsem tam udělal takoví kroužky ze železa a osadil je do těch trubek toho difu a zavařil k sobě. Uvnitř kroužku jsem před přivařením udělal díru na ložisko pro poloosu. A ještě je tam zápich na segrovku a kousek díry na simering. Na tom je navařenej držák toho kloubu na zatáčení kola. Potom je vyrobená poloosa z kusu Žigul a navařená kus Trabant. Ta je strčená dovnitř, do drážkování diferáku, prodhází ložiskem v tom kroužku přivařeným na trubku difu. Potom je normálně kloub z Trabanta a už náboj s ložiskama a kolo. Není tam u difu už kloub. Je tam jen ten jeden ten co se to v něm zatáčí. Funguje to bez problémů. Je to dobrý a funguje to nad moje očekávání bezproblémově.
No anad tomu porozumíš a pár fotek.
Otův čeveňák
Re: Otův čeveňák
Re: Otův čeveňák
Ahoj, stačí to zítra? Skočil bych do garáže, ale není tam moc vidět od baterky. Zátra bych to poměřil až bude světlo. Myslíš rozměr toho tělesa nápravnice? Prostě tu nejširší míru jo?
Re: Otův čeveňák
Tak jsem to tak nějak poměřil. Je to špatně přístupný. Ale tak asi 250 mm je ten průměr největší. I s tou nápravnicí.
Re: Otův čeveňák
Ahoj mohl by jsi mi prosím napsat rozměr předních pneu a popřípadě změřit jejich průměr a změřit výšku předního diferenciálu od země. Právě se chystám udělat přední nápravu podobně jako ty.
Dík za odpověď
Dík za odpověď
Re: Otův čeveňák
Ahoj, až vyjedu z garáže, tak oměřím. Kola jsou 14" ale změřím Ti je a opíšu co je tam na nich napsáno. Chtěl jsem původně 13" aby šly na disky z trabanta ale nesehnal jsem je nikde. Proto jsem musel dát 14" a disky ze škodovky a přehodit bubny místo z trabanta, jsem napasoval na ty trabantí konce tu škodovku.
Re: Otův čeveňák
Úplně stejně jsem na tom i já taky jsem sháněl třináctky na disky z trabanta, které tam teď jsou a prostě je nikdo nevyrábí.ota píše:Ahoj, až vyjedu z garáže, tak oměřím. Kola jsou 14" ale změřím Ti je a opíšu co je tam na nich napsáno. Chtěl jsem původně 13" aby šly na disky z trabanta ale nesehnal jsem je nikde. Proto jsem musel dát 14" a disky ze škodovky a přehodit bubny místo z trabanta, jsem napasoval na ty trabantí konce tu škodovku.
Jak jsi spokojený s tím řízením z trabanta a s těma nábojema. Spodní zavěšení máš udělané origo kulovým čepem a na hoře místo tlumiče máš taky kulový čep a nebo nějaké ložisko? Já mám na traktorku čelní nakladač s nosností cca 400 Kg a tak to budu muset udělat asi nějak masivněji.
Re: Otův čeveňák
Ahoj, na mojí tonáž je řízení dostačující. Sice když stojím na místě, jde dost ztuha. Chtělo by to asi něco jiného, z většího auta. Mám doma ještě z nějakého Peugeota, ale musel bych to přehodit. No zatím to nechám, jak se rozjedu, tak to chodí dobře. Ale jestli máš čelňák, chce to něco většího, trabi řízení bude asi slabé. Sice když dám na předek 150 kg závaží, žádnou změnu nepociťuju.
Jinak náboje a rejd zatím vpohodě. Není problém. Akorát to navařování poloos, tam mi to jednou prasklo. Ale to jsem za to hodně vzal. Couval jsem proti kopci s velým a těžkým nákladem. Tak prasklo za svárem.
Koukni na obrázky, použil jsem uchycení z trabanta i ty kuláky. Akorát jsem k tomu přivařil držáky co dům dal a aby to bylo dost silný. To se taky nehlo. Dám obrázky co tu mám, snad to bude dobře vidět.
Ty rozměry jsem ještě nezměřil, celej den jsem kramařil na té půdě a uklízel a rovnal věci. Před chvílí jsem slezl a jen zavřel vrata a pokračování zítra.
Jinak náboje a rejd zatím vpohodě. Není problém. Akorát to navařování poloos, tam mi to jednou prasklo. Ale to jsem za to hodně vzal. Couval jsem proti kopci s velým a těžkým nákladem. Tak prasklo za svárem.
Koukni na obrázky, použil jsem uchycení z trabanta i ty kuláky. Akorát jsem k tomu přivařil držáky co dům dal a aby to bylo dost silný. To se taky nehlo. Dám obrázky co tu mám, snad to bude dobře vidět.
Ty rozměry jsem ještě nezměřil, celej den jsem kramařil na té půdě a uklízel a rovnal věci. Před chvílí jsem slezl a jen zavřel vrata a pokračování zítra.
Re: Otův čeveňák
A ten horní čep je taky trabant? Tam kde by měl být v originále tlumič. Přední nápravu z trabanta jsem snad ještě na vlastní oči neviděl.
Re: Otův čeveňák
Ne u toho není tlumič. Ten je uchycenej jinde. Ten čep je originál, nad ním nahoře je takovej třmen ve tvaru U a v něm je čep a ten čep drží listové péro. Potom nad tím je ten tlumič. Mám tu jednu fotku, ale není to na ní vidět. Jestli chceš, můžu Ti tu nápravu blejsknout, mám ji za kadibudkou položenou! Mám doma asi tři tyhle nápravy. Ty tlumiče jsou na fotce vidět, jeden vlevo je stříbrnej hliníkovej a druhej na pravo je černej. Koukni na to. A hele na té nápravce je řízení a spojovačka. To jsem ani nevěděl co za budkou mám!
Hergot, nejde mi vložit obrázek, má jen 141 kB a píše to pořád, že bylo dosaženo max velikosti.
Koukni sem, http://postimage.org/image/kczl0wg4/d75cd079/
Tam by to mělo být.
Hergot, nejde mi vložit obrázek, má jen 141 kB a píše to pořád, že bylo dosaženo max velikosti.
Koukni sem, http://postimage.org/image/kczl0wg4/d75cd079/
Tam by to mělo být.
Re: Otův čeveňák
No to je dobrá správa pořád jsem chtěl náboje z favorita a tam jsem narazil na problém jak to bytelně spasovat.Tady by to nemělo být žádný problém a a pokud to pořádně vystužím tak by to ty čepy měly i s čelákem chvíli vydržet.ota píše:Ne u toho není tlumič. Ten je uchycenej jinde. Ten čep je originál, nad ním nahoře je takovej třmen ve tvaru U a v něm je čep a ten čep drží listové péro. Potom nad tím je ten tlumič. Mám tu jednu fotku, ale není to na ní vidět. Jestli chceš, můžu Ti tu nápravu blejsknout, mám ji za kadibudkou položenou! Mám doma asi tři tyhle nápravy. Ty tlumiče jsou na fotce vidět, jeden vlevo je stříbrnej hliníkovej a druhej na pravo je černej. Koukni na to. A hele na té nápravce je řízení a spojovačka. To jsem ani nevěděl co za budkou mám!
Hergot, nejde mi vložit obrázek, má jen 141 kB a píše to pořád, že bylo dosaženo max velikosti.
Koukni sem, http://postimage.org/image/kczl0wg4/d75cd079/
Tam by to mělo být.
Re: Otův čeveňák
Ahoj, náhodou sis nevzpomněl oměřit ty kola?ota píše:Ahoj, až vyjedu z garáže, tak oměřím. Kola jsou 14" ale změřím Ti je a opíšu co je tam na nich napsáno. Chtěl jsem původně 13" aby šly na disky z trabanta ale nesehnal jsem je nikde. Proto jsem musel dát 14" a disky ze škodovky a přehodit bubny místo z trabanta, jsem napasoval na ty trabantí konce tu škodovku.
Re: Otův čeveňák
Ahoj, mám to docela teď malinko nabitý. Nestíhám, teď jsem dorazil domů. Už je tma a v garáži co mám traktůrek nemám světlo. Včera jsem byl v práci taky dlouho. Pokusím se oměřit zítra, mám jet do Kolína tak snad se dostanu domů dřív, za světla. Tak zatím vydrž, pokusím se to oměřit co nejdřív. Ota.
Re: Otův čeveňák
Tak už jsem tady, skočil jsem tam s baterkou hned, abych náhodou zítra stíhal.
Tako kola jsou Mitas TS-02 6,5 / 75 - 14 průměr kola něco kolem 60 cm. Vypadalo to skoro přesně 60 cm. Šířka pláště nejširším místě 15 cm.
Nejniřší bod té bambule diferenciálu od země je 18 - 19 cm. Mám rochu nerovnou podlahu, tak proto ten malej rozdíl.
Tak snad to bude k něčemu ty míry. Kdyžtak napiš, zase skočím oměřit.
Tako kola jsou Mitas TS-02 6,5 / 75 - 14 průměr kola něco kolem 60 cm. Vypadalo to skoro přesně 60 cm. Šířka pláště nejširším místě 15 cm.
Nejniřší bod té bambule diferenciálu od země je 18 - 19 cm. Mám rochu nerovnou podlahu, tak proto ten malej rozdíl.
Tak snad to bude k něčemu ty míry. Kdyžtak napiš, zase skočím oměřit.
- josip
- Příspěvky: 1959
- Registrován: čtv črc 05, 2007 12:07 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Otův čeveňák
cau ota to hidraulicke cerpadlo mas s coho ja chcem pouzit zo serva s vw pasat b4 na ramena a vyklapanie co myslis zvladne to ?a mas ho vypinatelne to cerpadlo