Blek píše:Zdar díky za ten odkaz na manuály, hledal jsem ho bez přihlášení a myslím, že se mi nezobrazí všechny položky jako když jsem přihlášen. Jinak jsem měl ten prasklý blok na opravě a zavařit to nejde, protože už to nějákej matlák zkoušel na koleni a víc tomu ublížil, jak pomohl, takže kdo ví o nějákym bloku, tak dejte vědět, díky.
moc bych se divil, že nejde, hlavně když to máš rozebrané. Kolem Krumlovska byl někde maník, co vařil hlavy, měli jsme někde na offroad-frontera.com i thread s fotkama, co pamatuji, co odfrézoval s prasklinou to celé dovařil a vyfrézoval do původního tvaru.
Takže asi bude oprava a oprava, hele. Ty fotky z toho co dělal byly někdy masakrální.
Jo a zítra ruším Bělákovi zimní spánek. Už se to tu kupí, samé cmrndačky,ale je třeba to už udělat
Kopu jinak za cca 450Kč. Jak se mi chce, pokud někdo něco chce. . Opravy nejdou počítat, to je prostě riziko podnikání. Ale já to mám hlavně pro sebe, u mne se mi už dávno vrátil.
Kalkulace je cca náísledující : cena pořízení -55tis, odhadovaná minimální životnost a doba , kdy je reálné aby se vrátil.... 1000mth, tj 55Kč na mth, plus to samé celkové náklady na průměrné opravy za oněch 1000mth (oleje, gumičky, gumy atd.) cca řekněme až 30000Kč tj 30 Kč na mth, plus spotřeba, to je relativní (namítnete že ne, že normovaná na Mth, ale to tak neprožívám) řekněme 6-8 l na hodinu x 34, tj 7x34=238, plat obsluhy 120 Kč/hod a tedy celkem potřebuji min. 446 Kč/hod. Je to kalkulace bez vlivu DPH. Tak nějak...z ruky do ruky.
O co to lze ponížit? o náklady na stroj? ne, jinak to dotujete z platu obsluhy. Za palivo? neumím vyrobit podomácku a na pumpě chtějí peníze

a zadarmo to dělat je humorné

Tak asi tak. Jo a 3CX a podobné už tady dělají za 700 a více. Pokud jde o pouhý výkop, tak Bělorus je dost silný pracant a dovolím si říct, že směle konkuruje. Není tak obratný,ale hodně dělá mezikus

A při skoro poloviční ceně....
