BCS
Moderátor: DYK
Re: BCS
Nic tajného na tom není, budu postupně dávat fotky, jak půjdou zkoušky a jednotlivé práce
BCS MC 740 PowerSafe
Motor Honda GX 390, 12,2 HP (ruční start)
Kola 5 - 10
3 rychlosti s reverzorem (mechanika) (max. 4,6 km/hod)
Otočná řídítka 180, výškově stav.
Hydraulická, mechanicky ovládaná spojka
Diferenciál s uzávěrkou
Směrové brzdy
Centrální ruční brzda
Aktivní vývod 990/min
Rotavátor 80 cm
Sekačka 1 m s košem 160 l
Sněžná fréza 70 cm
http://www.youtube.com/watch?v=X8sK2wiP ... re=related
BCS MC 740 PowerSafe
Motor Honda GX 390, 12,2 HP (ruční start)
Kola 5 - 10
3 rychlosti s reverzorem (mechanika) (max. 4,6 km/hod)
Otočná řídítka 180, výškově stav.
Hydraulická, mechanicky ovládaná spojka
Diferenciál s uzávěrkou
Směrové brzdy
Centrální ruční brzda
Aktivní vývod 990/min
Rotavátor 80 cm
Sekačka 1 m s košem 160 l
Sněžná fréza 70 cm
http://www.youtube.com/watch?v=X8sK2wiP ... re=related
- adam
- Příspěvky: 1959
- Registrován: pát pro 14, 2007 8:19 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: BCS
My jsme v tom měli ale jinej motor kterej se 2x zadřel a ted tam máme KOHLER. Parkovku, frézu a rotační mulčovač máme taky od BCS vyjde to o hodně levnějc než reform. Od reformu k tomu máme akorát cepák kterej stál 100 000 a totálně se vysral. Utavil se kus hřídele co jsou na ní kudly . Když jsem to kupovali tak jsme nevěděli že nějaká firma BCS je a tak jsme šli do Reformu. BCS by ale bylo o dost levnější.
Zetor 6945, VW vento 1.9 TD, Stihl MS 211,MS 360, FS 450, Reform 741
Re: BCS
Mě by ještě zajímala hodnota těch ostatních rychlostí. Ty, podle mne, otočené gumy není nic proti Kubovi a kdo ví, třeba to tak patří. Prodejce bylo Some? Je to tedy BCS bez pojezdové rychlosti v duchu nové evropské normy EN 709/A4 a mě by zajímalo, zda by někdo nenašel tuto normu ke stažení nebo aspoň k přečtení. Myslím, že by si tam hodně lidí početlo.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: BCS
Zadarmo asi ne, tyhle normy jsou všechny placené. A početlo? To je hezký eufemismus. A že by se hodně lidí nasralo, tomu bych věru věřil.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: BCS
Tady jsou rychlostiDYK píše:Mě by ještě zajímala hodnota těch ostatních rychlostí. Ty, podle mne, otočené gumy není nic proti Kubovi a kdo ví, třeba to tak patří. Prodejce bylo Some? Je to tedy BCS bez pojezdové rychlosti v duchu nové evropské normy EN 709/A4 a mě by zajímalo, zda by někdo nenašel tuto normu ke stažení nebo aspoň k přečtení. Myslím, že by si tam hodně lidí početlo.
Working Speeds (kph):
Forward: I = 1.26 II = 2.92 III = 4.30
Reverse: I = 1.33 II = 3.08 III = 4.53
Co se týká těch gum, tak jsem v základu kupoval nosič, sněžnou frézu a sekačku. Oba adaptéry se používají před strojem, jsou tlačeny a kleče jsou otočeny nad motorem. Z tohoto pohledu jsou pneumatiky logicky nasazeny dobře. Rotavátor jsem přivezl později.
Re: BCS
Kubo, mě by ještě zajímala ta "spojka" mezi převodovkou a rotavátorem. Co trčí ze skříně a co je na toravátoru? Při použití něčeho podobného by se totiž ten rotavátor dal použít i na jiný stroj než BCS, třeba na Goldoni, jen by tam musel být ten správný mezikus. Jinak jsem se díval to má páček na těch řidítkách až hamba.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod