![:vztek: :vztek:](./images/smilies/090.gif)
Na jednom ZT jsem viděl namontované dokonce dvě ty žhavky,ale myslím,že to už nemá smysl.
Přívod nafty chci řešit trochu jinak,nechci ho napojovat na přepad od vstřiků,ale někde poblíž přidělat nádobku na brzdovou kapalinu a z ní samospádem hadičkou přivést naftu ke žhavce. Jde o to,že pokud vznikne na žhavce závada a nafta začne samovolně vytékat,tak maximálně vyteče to deci nafty z nádržky a dál se nic neděje,aspoň bude hned viditelné,že se něco stalo. Udělal jsem to tak už na dvou Aviích s maximální spokojeností.
Sem tam se nafta dolije a je klid.
Ještě jsme zkoušeli do té žhavky tlačit naftu motorkem z ostřikovačů, stal se z toho hotový plamenomet
![:D :D](./images/smilies/004.gif)
![8) 8)](./images/smilies/048.gif)
![8) 8)](./images/smilies/048.gif)
![8) 8)](./images/smilies/048.gif)