V příloze je foto maznice,kterou jsem navrtal z venku do náboje přední nápravy.Pak jsem do ní tlačil tak dlouho vazelínu,až mi vylezla vnitřkem z náboje,vleze jí tam dost,ale aspoň vím,že tam je. Doporučil bych tam dát takovou tu polotekutou vazelínu,ať má snahu stále vtékat do ložisek a nezůstane vytlačená po krajích.
Jinak,co se týče motoru,tak mi olej nepřibývá a voda neubývá,tedy víceméně v normálu.
Jak se mi motor teď po dlouhé době konečně dobře prohřál na běžnou provozní teplotu, tak se olej vrátil do své původní barvy a konzistence a z odvětrání motoru už zase fouká jen lehce v normálou.
Jsem si téměř jistý,že to byl kondenzát díky studenému provozu,protože jsem skoro dva měsíce popjížděl i v silných mrazech,kdy se mi motor nestihl zahřát, sotva na 40-50 stupňů,resp. vnitřek vlažný a blok motoru studený.Takový provoz něsvědčí žádnému motoru.
Ono nebylo špatné mít před chladičem roletku a motor obalený koženkovým krytem, tak jak se to vždy dělávalo ve velkých mrazech. Asi se k tomu vrátím, pokud budu muset ještě takhle poskakovat.
![8) 8)](./images/smilies/048.gif)