Malotraktor GUTBROD
Moderátor: DYK
- SERDA
- Příspěvky: 805
- Registrován: sob lis 29, 2008 6:16 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Malotraktor GUTBROD
Nastal okamžik pravdy, kolega motorář vydal ortel nad mim origo motorem - nutná komplet GO.
Tak jsem to rozsek a když se kolega nabídnul, že to veme přes dcerku v německu a motor doručí cca 50km od baráku čímž ušetřim ještě 1000,-kč, tak jsem to vzal. Celkem 6600,-kč je myslim velmi dobrá cena. Je to se starterem a alternátorem, tak už jen doladim čerpadlo.
Tak jsem to rozsek a když se kolega nabídnul, že to veme přes dcerku v německu a motor doručí cca 50km od baráku čímž ušetřim ještě 1000,-kč, tak jsem to vzal. Celkem 6600,-kč je myslim velmi dobrá cena. Je to se starterem a alternátorem, tak už jen doladim čerpadlo.
Serda
Re: Malotraktor GUTBROD
Takže nakonec bude motor nový. Jasně, je to traktor na práci, ne veterán, tak proč ne. Celkem dost lidí ty Wiltecy teď kupuje, tak jsem jen zvědav, jak bude probíhat servis těchto motorů, když Wiltec nemá v ČR servisní síťSERDA píše:Nastal okamžik pravdy, kolega motorář vydal ortel nad mim origo motorem - nutná komplet GO.
Tak jsem to rozsek a když se kolega nabídnul, že to veme přes dcerku v německu a motor doručí cca 50km od baráku čímž ušetřim ještě 1000,-kč, tak jsem to vzal. Celkem 6600,-kč je myslim velmi dobrá cena. Je to se starterem a alternátorem, tak už jen doladim čerpadlo.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
- SERDA
- Příspěvky: 805
- Registrován: sob lis 29, 2008 6:16 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Malotraktor GUTBROD
Tak já doufám, že to nějaký pátek vydrží. Jinak mám 2 možnosti a/ kámoš je dělá b/ odvézt to těch 50km do němec
Dělá motorky a čtyřkolky a říkal, že ty motory celkem umí a z 99 procent jsou závady jiné. Můj brácha koupil čtyřkol. čínu a je fakt, že vše už je na GO krom toho motoru.
Dělá motorky a čtyřkolky a říkal, že ty motory celkem umí a z 99 procent jsou závady jiné. Můj brácha koupil čtyřkol. čínu a je fakt, že vše už je na GO krom toho motoru.
Serda
Re: Malotraktor GUTBROD
Jsou ty motory podobné (okopírované) nějakému "značkovému" motoru? Briggs, Honda, Kohler,... Nebo to je jejich vlastní vývoj?SERDA píše:Tak já doufám, že to nějaký pátek vydrží. Jinak mám 2 možnosti a/ kámoš je dělá b/ odvézt to těch 50km do němec
Dělá motorky a čtyřkolky a říkal, že ty motory celkem umí a z 99 procent jsou závady jiné. Můj brácha koupil čtyřkol. čínu a je fakt, že vše už je na GO krom toho motoru.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
- SERDA
- Příspěvky: 805
- Registrován: sob lis 29, 2008 6:16 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Malotraktor GUTBROD
říkal okopčené a prý celkem uspěšně.Když brácha přivez tu čtyřkolku tak jsem to študoval a nechtěl jsem věřit , že ten motor je čína fakt pěkně zpracovany oproti třeba rámu, tam to byla síla už na oko.
Serda
- olin
- Příspěvky: 991
- Registrován: ned črc 08, 2007 11:17 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Malotraktor GUTBROD
Číňani motory jen kopírujou. Třeba všechny pit bike a skútry z číny mají motory stejné, jakoTom píše:Jsou ty motory podobné (okopírované) nějakému "značkovému" motoru? Briggs, Honda, Kohler,... Nebo to je jejich vlastní vývoj?SERDA píše:Tak já doufám, že to nějaký pátek vydrží. Jinak mám 2 možnosti a/ kámoš je dělá b/ odvézt to těch 50km do němec
Dělá motorky a čtyřkolky a říkal, že ty motory celkem umí a z 99 procent jsou závady jiné. Můj brácha koupil čtyřkol. čínu a je fakt, že vše už je na GO krom toho motoru.
Honda Monkey ze sedmdesátých let. Jen se mění kubatura.
Dejte mi na to pár lidí a já to udělám.....
PRSKAVEC
PRSKAVEC
- SERDA
- Příspěvky: 805
- Registrován: sob lis 29, 2008 6:16 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Malotraktor GUTBROD
koukám jak blázen, dále píšou, že už k tomu děláj i své (okopčené ) motory
7. prosince 2010
Čína kopíruje, co může.
Mobilními telefony počínaje, vojenskými letadly konče.
Právě čínské stíhačky dnes ohrožují export ruských vojenských letadel.
ČU-CHAJ Trumfem v rukou Číňanů je v poslední době vojenská technika. Naučili se ji dokonale kopírovat. Čínské klony ruského stíhacího letadla Suchoj Su-27, které je určeno k boji proti vzdušným cílům, a mnohá další vojenské techniky začínají v poslední době vytlačovat ruské zbrojní exportéry z jejich tradičních destinací,
7. prosince 2010
Čína kopíruje, co může.
Mobilními telefony počínaje, vojenskými letadly konče.
Právě čínské stíhačky dnes ohrožují export ruských vojenských letadel.
ČU-CHAJ Trumfem v rukou Číňanů je v poslední době vojenská technika. Naučili se ji dokonale kopírovat. Čínské klony ruského stíhacího letadla Suchoj Su-27, které je určeno k boji proti vzdušným cílům, a mnohá další vojenské techniky začínají v poslední době vytlačovat ruské zbrojní exportéry z jejich tradičních destinací,
Serda
- Dusnan
- Příspěvky: 48
- Registrován: sob pro 27, 2008 2:54 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Malotraktor GUTBROD
Jako štastný provozovatel jednoho čínského Wiltecu ( 6,5 k s ručním startem) si taky přidám reakci
Nechci se tady něčeho moc zastávat, nedělám si iluze o kvalitě všech čínských kopií ale při uvahách o náhradě origo motoru v UNI jsem hledal nějakou náhradu od malucha po diesel Hatz dost zvažoval všechna pro a proti.
Jestli čína něco umí tak kopírovat, občas si myslí že guma je lisovaná tma a že šroubky jsou papírové ale jak již tady psal Olin japonské motory kopírují víc jak 40 let a to už vcelku vychytali a ty motory opravdu vydrží víc než zbytek motorky. Honda DAX (případně Monkey ) dala základ motoru pro většinu současných čínských motorek, PitBiků a čtyřkolek a stabilní motory Honda zase mému Wiltecu.
Mám ho tam 2 roky a zatím slouží k plné spokojenosti, parádní starty, rozdílný průběh výkonu 4T oproti origo je hodně znát a nečuchám spálený olej . Samozřejmě to není slavia kterou mám taky (1T90 verze 12 k ) ale myslím že zpracování je vcelku slušné. Jinak samozřejmě můžu mluvit za rok ale zatím soudím jen z toho co vím . Životnost asi nebude jako origo japonec ale taky jsem ten motor nedal do vibračního válce co jede 8 měsíců v roce na 2 směny na stavbě a živí mě, použití je třeba zvážit samořejmě dopředu.
Za sebe myslím že Serda s nasazením do Gudbrota chybu neudělá, předpokládám že víckrát vyveze panímámu na výlet po okolí a víckrát nastartuje nám z fóra pro radost a na zahrádce občas převést ty kameně co donesla máma "v teplých" nebo 15 krát za zimu odrhnout sníh? To vydrží ještě děckám.
Jen je třeba dávat bacha na náklon kvůli oleji a nejezdit moc válcem z kopce ( motor je konstrukčně stabilák a je náchylný na stečený olej při velkém náklonu a náklony na válec zase nemá rád kvůli tomu že olej teče do pístu) ale to nesouvisí s čínou ale se samotnou konstrukcí motoru.
Stejně mu to bude škoda a Gutbrot zůstane v "kuchyni" a pořídí si něco jiného aby se měl v čem hrabat.. to znám..
R
P.S. dobře že se vyhnul převodovce se spojkou, na ty jsem slyšel že se sypou tak ať víte a pak nenadáváte...
Nechci se tady něčeho moc zastávat, nedělám si iluze o kvalitě všech čínských kopií ale při uvahách o náhradě origo motoru v UNI jsem hledal nějakou náhradu od malucha po diesel Hatz dost zvažoval všechna pro a proti.
Jestli čína něco umí tak kopírovat, občas si myslí že guma je lisovaná tma a že šroubky jsou papírové ale jak již tady psal Olin japonské motory kopírují víc jak 40 let a to už vcelku vychytali a ty motory opravdu vydrží víc než zbytek motorky. Honda DAX (případně Monkey ) dala základ motoru pro většinu současných čínských motorek, PitBiků a čtyřkolek a stabilní motory Honda zase mému Wiltecu.
Mám ho tam 2 roky a zatím slouží k plné spokojenosti, parádní starty, rozdílný průběh výkonu 4T oproti origo je hodně znát a nečuchám spálený olej . Samozřejmě to není slavia kterou mám taky (1T90 verze 12 k ) ale myslím že zpracování je vcelku slušné. Jinak samozřejmě můžu mluvit za rok ale zatím soudím jen z toho co vím . Životnost asi nebude jako origo japonec ale taky jsem ten motor nedal do vibračního válce co jede 8 měsíců v roce na 2 směny na stavbě a živí mě, použití je třeba zvážit samořejmě dopředu.
Za sebe myslím že Serda s nasazením do Gudbrota chybu neudělá, předpokládám že víckrát vyveze panímámu na výlet po okolí a víckrát nastartuje nám z fóra pro radost a na zahrádce občas převést ty kameně co donesla máma "v teplých" nebo 15 krát za zimu odrhnout sníh? To vydrží ještě děckám.
Jen je třeba dávat bacha na náklon kvůli oleji a nejezdit moc válcem z kopce ( motor je konstrukčně stabilák a je náchylný na stečený olej při velkém náklonu a náklony na válec zase nemá rád kvůli tomu že olej teče do pístu) ale to nesouvisí s čínou ale se samotnou konstrukcí motoru.
Stejně mu to bude škoda a Gutbrot zůstane v "kuchyni" a pořídí si něco jiného aby se měl v čem hrabat.. to znám..
R
P.S. dobře že se vyhnul převodovce se spojkou, na ty jsem slyšel že se sypou tak ať víte a pak nenadáváte...
- SERDA
- Příspěvky: 805
- Registrován: sob lis 29, 2008 6:16 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Malotraktor GUTBROD
Dusnam - Ok myslím , že jsi to odhadnul dobře - ty výkony. To si říkám taky, páč fakt už mám udernický leta za sebou.
Ten náklon mě trochu odrazoval, ač koncepci motoru znám jen okrajově, tak jsem si myslel,že pro muj kopec nic moc. Ale klidně budu jezdit tak abych ho neutopil, páč fakt už jsem se na tomhle baráku nadřel dost. A jsem si jist, že za to usnadnění práce to stojí a budu ho milovat až do smrti.
Ten náklon mě trochu odrazoval, ač koncepci motoru znám jen okrajově, tak jsem si myslel,že pro muj kopec nic moc. Ale klidně budu jezdit tak abych ho neutopil, páč fakt už jsem se na tomhle baráku nadřel dost. A jsem si jist, že za to usnadnění práce to stojí a budu ho milovat až do smrti.
Serda
- Dusnan
- Příspěvky: 48
- Registrován: sob pro 27, 2008 2:54 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Malotraktor GUTBROD
K náklonu: Nejsem si už zcela jistý jestli byly údaje o maximálním náklonu součástí dokumentace ( přepokládám že ano) a nebo jsem to vyčetl někde při ybírání informací o motoru jako takovém ale došel jsem k závěru že s UNI nikde tuto hranici dlouhodobě nepřekonám ( krátké náklony jako např nějaký výmol nebo hlubokou orbu při rotavátorování to zkousne) Po zimě jsem nasadil orebná kola a skákalo to jak koza z jedné strany na druhou ale jelo.
Jen se vyhýbám dlohodobé práci v náklonu válcem dolů, možná jse moc opatrný ale tady na valašsku máme hold políčka v kopcích. Buď jedu napříč z kopce a dokopce a nebo přejíždím. Prostě jak se dá. :-)
Loni jsem koupil domaděl 4x4 (pokrácené ARO a dieslová slavie se spotřebou 4 litry za rok :-) ) a na větší práci je teď ten. Zatím jsem ho jen zprovoznil, přetěsnil hydrauliku a provedl funkční zkoušku při dovozu nějakého dřeva z lesa, na jaře dodělám ruční brzdu a brzdy na káře a pak ho poleju barvou.
Kdyby se mi povedlo nějak napojit hnaný rotavátor tak Uni půjde do světa. Přece jen sedět při práci je lepší než běhat za splašenou frézou co má 300 kg.
Jen se vyhýbám dlohodobé práci v náklonu válcem dolů, možná jse moc opatrný ale tady na valašsku máme hold políčka v kopcích. Buď jedu napříč z kopce a dokopce a nebo přejíždím. Prostě jak se dá. :-)
Loni jsem koupil domaděl 4x4 (pokrácené ARO a dieslová slavie se spotřebou 4 litry za rok :-) ) a na větší práci je teď ten. Zatím jsem ho jen zprovoznil, přetěsnil hydrauliku a provedl funkční zkoušku při dovozu nějakého dřeva z lesa, na jaře dodělám ruční brzdu a brzdy na káře a pak ho poleju barvou.
Kdyby se mi povedlo nějak napojit hnaný rotavátor tak Uni půjde do světa. Přece jen sedět při práci je lepší než běhat za splašenou frézou co má 300 kg.
- Dusnan
- Příspěvky: 48
- Registrován: sob pro 27, 2008 2:54 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Malotraktor GUTBROD
to je přesně to co jsem myslel...
- SERDA
- Příspěvky: 805
- Registrován: sob lis 29, 2008 6:16 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Malotraktor GUTBROD
...stále čekám na motor tak ladím řízení. Je to ve stadiu pasování a zatím jsem spokojený. Potřebuji to jen zkrátit na vedení, páč sem si tam nechal fora a začistit díru v rámu po odvrtání no a pak povařit.
Serda
Re: Malotraktor GUTBROD
Nádherná čistá práce. Kdybych něco takového chtěl, tak si to můžu tak maximálně představit
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz