motor 69 vs. 70

Moderátor: Lukashil

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
xlmen
Příspěvky: 1026
Registrován: pon srp 16, 2010 2:03 pm
Bydliště: Ostrava - Klimkovice

motor 69 vs. 70

#1 Nový příspěvek od xlmen »

Zdravím,mám doma bagr a je v něm motor Z5001(3-válec).Při zatížení dost klesají otáčky-je prostě na to slabý.Mám motor Z 7001,ale je nekompletní(chybí hlavy,vodní pumpa a určitě by chtěl alespoň překroužkovat).Přemýšlím zda nekoupit raději motor 6901 nebo mám dát dohromady tu 70?Co vy na to,myslím cenově,výkonově a hlavně spotřeba?Dík :-/

Krcaka1
Příspěvky: 1202
Registrován: sob črc 07, 2007 8:46 pm
Bydliště: Olomouc

Re: motor 69 vs. 70

#2 Nový příspěvek od Krcaka1 »

xlmen píše:Zdravím,mám doma bagr a je v něm motor Z5001(3-válec).Při zatížení dost klesají otáčky-je prostě na to slabý.Mám motor Z 7001,ale je nekompletní(chybí hlavy,vodní pumpa a určitě by chtěl alespoň překroužkovat).Přemýšlím zda nekoupit raději motor 6901 nebo mám dát dohromady tu 70?Co vy na to,myslím cenově,výkonově a hlavně spotřeba?Dík :-/
Spotřeba je shodná u Z6901 tak i u 7001. Jestli pořebuješ kompromis na výkon a spotřebu, tak jdi do Z5501 který má 55koní o proti Z5001, který má 45koní a z7001 má 65k jinak je spotřeba při plném zatížení cca 200g nafty na 1 koně což 1litr nafty váží 0,86kg tak 45 koní x 0,2kg x 0,86 = 7,74litrů za hodinu při max. zátěži u Z5001

Uživatelský avatar
buco
Příspěvky: 546
Registrován: pát srp 14, 2009 9:45 pm
Bydliště: Vranov
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 69 vs. 70

#3 Nový příspěvek od buco »

Z 7001 a 6901 sú v podstate jeden a ten istý motor iba 7001 má centŕlne mazanie vstrek. čerpadla a iné výfukové potrubie a ale to v pohode prerobíš aj 6901 :)
Zetor 7340(7245 T), 2 x 6911, 5011 V prípade otázok môžete písať aj na mail: lukasbratko@gmail.com

Uživatelský avatar
Zetor70-77
Příspěvky: 224
Registrován: čtv srp 19, 2010 8:19 pm

Re: motor 69 vs. 70

#4 Nový příspěvek od Zetor70-77 »

Zdravím viem že to sem nepatrí ale chcem sa spítať že či by pasovala kabína zo 77,7211 alebo 6211 na zetor 7011?
Zetor

Uživatelský avatar
xlmen
Příspěvky: 1026
Registrován: pon srp 16, 2010 2:03 pm
Bydliště: Ostrava - Klimkovice

Re: motor 69 vs. 70

#5 Nový příspěvek od xlmen »

Zetor70-77 píše:Zdravím viem že to sem nepatrí ale chcem sa spítať že či by pasovala kabína zo 77,7211 alebo 6211 na zetor 7011?
Já mám 7745 se slovenskou kabinou a ta má jiné uchycení kabiny k diferáku než česká kabina,ale uchycení se dá odmontovat.Jinak myslím že by to mělo pasovat.

Uživatelský avatar
xlmen
Příspěvky: 1026
Registrován: pon srp 16, 2010 2:03 pm
Bydliště: Ostrava - Klimkovice

Re: motor 69 vs. 70

#6 Nový příspěvek od xlmen »

Po zjištění cen dílů jsem se rozhodl pro Go té 70.Repase kliky,nové vložky i nové hlavy,seřízení čerpadla.Mám jen dotaz co se týče vložek a pístů-co pro mě znamená označení "B",popřípadě "C"?

Uživatelský avatar
buco
Příspěvky: 546
Registrován: pát srp 14, 2009 9:45 pm
Bydliště: Vranov
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 69 vs. 70

#7 Nový příspěvek od buco »

že si vyber vložky valcov s malým difúzorom 4 kružkové s označením A
Zetor 7340(7245 T), 2 x 6911, 5011 V prípade otázok môžete písať aj na mail: lukasbratko@gmail.com

gbelec petr
Příspěvky: 1791
Registrován: stř črc 11, 2007 6:23 pm
Bydliště: zlín

Re: motor 69 vs. 70

#8 Nový příspěvek od gbelec petr »

oroč právě tyto??

Uživatelský avatar
Školník
Příspěvky: 304
Registrován: úte úno 03, 2009 11:43 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: motor 69 vs. 70

#9 Nový příspěvek od Školník »

buco píše:Z 7001 a 6901 sú v podstate jeden a ten istý motor iba 7001 má centŕlne mazanie vstrek. čerpadla a iné výfukové potrubie a ale to v pohode prerobíš aj 6901 :)
Pokud se nepletu, tak 70tka ještě nemá centrál na čerpadle. Až od 72ky na horu.
Příroda je mocná čarodějka. "Co jeden živočišný druh vybuduje, to druhý zlikviduje".

Uživatelský avatar
buco
Příspěvky: 546
Registrován: pát srp 14, 2009 9:45 pm
Bydliště: Vranov
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 69 vs. 70

#10 Nový příspěvek od buco »

70 má tiež centrál ale tie novšie, a aby ste sa nepýtali nieje úplne žiadny problém centrál dorobiť stačí vytočiť skrutku na vačke za alternátorom hodiť tam redukciu a potrubie k čerpadlu a máš centrál 8)
Zetor 7340(7245 T), 2 x 6911, 5011 V prípade otázok môžete písať aj na mail: lukasbratko@gmail.com

kybl
Příspěvky: 211
Registrován: sob dub 09, 2011 8:41 pm
Bydliště: mestecko trnavka

Re: motor 69 vs. 70

#11 Nový příspěvek od kybl »

buco píše:70 má tiež centrál ale tie novšie, a aby ste sa nepýtali nieje úplne žiadny problém centrál dorobiť stačí vytočiť skrutku na vačke za alternátorom hodiť tam redukciu a potrubie k čerpadlu a máš centrál 8)
to mas pravdu ale to musis mit 72 vstrikovaci cerpadlo

Uživatelský avatar
buco
Příspěvky: 546
Registrován: pát srp 14, 2009 9:45 pm
Bydliště: Vranov
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 69 vs. 70

#12 Nový příspěvek od buco »

ani nie aj na klasiku sa dá, ale to už je fušerina
Zetor 7340(7245 T), 2 x 6911, 5011 V prípade otázok môžete písať aj na mail: lukasbratko@gmail.com

Uživatelský avatar
Brendak
Příspěvky: 2790
Registrován: sob říj 06, 2007 12:44 am
Bydliště: okr. Břeclav

Re: motor 69 vs. 70

#13 Nový příspěvek od Brendak »

Nejsu si jistý , ale na klasice by to asi teklo přes přidavač paliva.

Uživatelský avatar
buco
Příspěvky: 546
Registrován: pát srp 14, 2009 9:45 pm
Bydliště: Vranov
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 69 vs. 70

#14 Nový příspěvek od buco »

ale nie rovnako ako z novšieho čerpadla urobíš obyčajné tak zo starého urobíš centrál všetko je to o gufere na čerpadle nič viac akurát u starého si musíš meniť olej v regulátore ale myslím že staré by nikto neprerábal nakoľko často púšťajú naftu do oleja
Zetor 7340(7245 T), 2 x 6911, 5011 V prípade otázok môžete písať aj na mail: lukasbratko@gmail.com

Uživatelský avatar
Brendak
Příspěvky: 2790
Registrován: sob říj 06, 2007 12:44 am
Bydliště: okr. Břeclav

Re: motor 69 vs. 70

#15 Nový příspěvek od Brendak »

Ne že bych to chtěl předělávat , ale ze zvědavosti. To stačí vydělat gufero mezi motorem a čerpadlem? Když se přivede olej , bude se v čerpadle držet hladina? Nepoteče to rovnou zpátky do motoru?

Odpovědět

Zpět na „Motory Zetor“