Brendakuv Z 6911 Sad
Moderátor: Lukashil
Re: Brendakuv Z 6911 Sad
Ten píst co byl zepředu je ted´ ze spodu a zatažený má 60 cm od oka k oku a roztažený 100 cm. A bylo to na vyklopení málo. Taky tam vzniká docela velká síla ve směru červené šipky. A pokud by tam byl místo pístu majler , tak zase hrozí , že se bude dotýkat korby. Naznačeno červeně.
Když je píst ze spodu tak není tak těžké oje a lís se vlečka zapřahá.
Re: Brendakuv Z 6911 Sad
Jestli jsem dobře viděl , tak máš píst daný " hore nohama ". Asi bych dal místo pístu majler a dal ho taky obráceně. Ale uchytil bych ho v místě , jak je na obrázku naznačené zeleným křížkem. To by vyřešilo problémy o kterých jsem psal v předchozím příspěvku. Viděl jsem to tak udělané u nákladního auta. Majlery mají uchycení u té kuličky nahoře , takže by to nemusel být problém.
To uchycení (zelený křížek) by mělo být co nejníž. Aby při sklopení nedošlo k dotyku majleru a spodku čela korby.
Re: Brendakuv Z 6911 Sad
Díky za radu
No hele já se ještě pokusim sehnat takovou tu pístnici která se vysouvá jakoby že má 3 díly, on děda řikal že možná o něčem ví a bylo by to nejrychlejší todle bych vyčepoval a načepoval bych tam jinou pístnici
Ale to je zase tak na dlouhý zemní večery
No i když za rok pár fůr písku na tom navozim a hlavně kvůli tomu že je to nízky stim všude jezdim.
A pravdou je že sem už z toho musel sházet ručně dost tun písku takže by bylo načase to vylepšit
No hele já se ještě pokusim sehnat takovou tu pístnici která se vysouvá jakoby že má 3 díly, on děda řikal že možná o něčem ví a bylo by to nejrychlejší todle bych vyčepoval a načepoval bych tam jinou pístnici
Ale to je zase tak na dlouhý zemní večery
No i když za rok pár fůr písku na tom navozim a hlavně kvůli tomu že je to nízky stim všude jezdim.
A pravdou je že sem už z toho musel sházet ručně dost tun písku takže by bylo načase to vylepšit
Re: Brendakuv Z 6911 Sad
Je možné že se ti při vyklápění pořádného nákladu prohne čelo dovnitř jako mě. Ale to se dá dořešit vystužením.
Re: Brendakuv Z 6911 Sad
Díky za upozornění projistu si tam pak taky nějakou výstuhu asi dám
Re: Brendakuv Z 6911 Sad
Dvě fotky z výměny gufera na vývodové hřídely.
A foto měřáku komprese bez budíku.
Za ty šroubky jsem to vytáhl ztahovákem.
A foto měřáku komprese bez budíku.
Re: Brendakuv Z 6911 Sad
prosímtě jakej je rozmě toho gufera ?
Zetor 6911 a Zetor 6945
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
Re: Brendakuv Z 6911 Sad
Večer to napíšu. Až se dostanu k traktoru.
Re: Brendakuv Z 6911 Sad
díky
Zetor 6911 a Zetor 6945
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
Re: Brendakuv Z 6911 Sad
Rozměr gufera je 40-72-12.
Re: Brendakuv Z 6911 Sad
ještě jednou díky
Zetor 6911 a Zetor 6945
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
Re: Brendakuv Z 6911 Sad
Dnes jsem opravoval spodní nádobku čističe vzduchu. Pořád ze spodu byly kapky oleje a kapalo to i na zem. Myslel jsem že je špatné těsnění. Ale byla děravá ta nádobka. Vevnitř je přivařené takové mezikruří. A přes dva bodoné sváry to kapalo ven. Kamoš to zavařil cočkem. Je to polský čistič.
- Blajda
- Příspěvky: 882
- Registrován: čtv led 31, 2008 1:17 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Brendakuv Z 6911 Sad
Prosím o radu, ten náhon vyndáš ze zadu ven? Já mám ty drážky už dost vymletý ale nechce se mi kuchat převodovku nebo tak?
Díky za radu
Díky za radu
Zetor 3011 a 6748
Re: Brendakuv Z 6911 Sad
Převodovka se nemusí rozdělávat. Ale znám to jen u 6911. Do vývodové hřídele se strčí imbus klíč a vyšroubuje se kontra matka (s vnějším závitem). Na obrázku úplně vpravo. Pak se vyšroubuje dlouhý šroub (stejný klíč) a vysune se kones hřídele. Olej nevyteče , protože na převodovce zůstává ten prstenec s guferem co je na fotce vlevo.
- Blajda
- Příspěvky: 882
- Registrován: čtv led 31, 2008 1:17 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Brendakuv Z 6911 Sad
Mám 67 ale to bude asi stejný.díky za radu,omrknu to a rozdělám
Zetor 3011 a 6748