Fortschritt E930/931
Moderátor: DYK
Re: Fortschritt E930/931
ale když ho znějakého vyrobím tak ho budu muset zalejt než bude tahnout vodu ne
-
- Příspěvky: 2163
- Registrován: stř črc 04, 2007 7:00 am
- Bydliště: 1
Re: Fortschritt E930/931
Nezkoušel jsem to, ale myslím, že ani to origo čerpadlo samo nenasaje. Vždycky ho před čerpáním naliju vodou. Mám na něm sací hadici s košem, hodím koš do studny, proliju a pak startuju. Jak sleze sníh tak se pokusím čerpadlo vyfotit. Mám katalog ND ale nevím jestli je tam čerpadlo uvedené.
Nevěř všemu co si myslíš
-
- Příspěvky: 2163
- Registrován: stř črc 04, 2007 7:00 am
- Bydliště: 1
Re: Fortschritt E930/931
Konečně jsem dneska vyfotil čerpadlo. Moc toho asi z těch fotek nepoznáš, když tak se ptej.frézák píše:ma někdo k té fréze to čerpadlo mohl by polslat nějaké fotky ja bych si ho chtěl vyrobit
Nevěř všemu co si myslíš
Re: Fortschritt E930/931
mužu mít tuto frézu Fortschritt E 930 napište někdo kdo ji máte jakej je to pomocník kolik kvalltu atd a cenová relace bude zřejmě jen z valníčkem nic jiného dík za odpovědi
Jezdím tak rychle ,jak můj anděl strážnej lítá
http://www.brdy.org/
http://www.ohrazenice.eu/
http://yanmar.rajce.idnes.cz/
http://www.brdy.org/
http://www.ohrazenice.eu/
http://yanmar.rajce.idnes.cz/
-
- Příspěvky: 2163
- Registrován: stř črc 04, 2007 7:00 am
- Bydliště: 1
Re: Fortschritt E930/931
Mám 3kvalt bez zpátečky. Bohatě stačí, jezdím jen na trojku. Měl jsem i jeden se zpátečkou, zpátečku jsem využíval jen s rotavátorem, ve skleníku jsem mohl vycouvat od stěny. Příslušenství mám lištu, pluh, brány, sněhovou frézu, radlici na sníh a čerpadlo. Frézu s lištou jsem koupil za 5000, ostatní jsem dodělával a dokupoval postupně. Jsem se vším spokojený.
Nevěř všemu co si myslíš
Re: Fortschritt E930/931
tak dík tahle bude asi jenom s vozíkem jaká je tak realná cena
Jezdím tak rychle ,jak můj anděl strážnej lítá
http://www.brdy.org/
http://www.ohrazenice.eu/
http://yanmar.rajce.idnes.cz/
http://www.brdy.org/
http://www.ohrazenice.eu/
http://yanmar.rajce.idnes.cz/
-
- Příspěvky: 2163
- Registrován: stř črc 04, 2007 7:00 am
- Bydliště: 1
Re: Fortschritt E930/931
Já jsem koupil postupně dva a byly oba po 5000. Záleží na tom jaký je ten vozík. Samotná mašinka za 5000 v dobrém stavu by se dala vzít. Ale to je jenom názor lakomce
Nevěř všemu co si myslíš
Re: Fortschritt E930/931
děkuju uvidím jak to bude vypadat
Jezdím tak rychle ,jak můj anděl strážnej lítá
http://www.brdy.org/
http://www.ohrazenice.eu/
http://yanmar.rajce.idnes.cz/
http://www.brdy.org/
http://www.ohrazenice.eu/
http://yanmar.rajce.idnes.cz/
Re: Fortschritt E930/931
Já jsem ho koupil úplně rozebraného v krabicích za 2500 Kč. Byla k tomu kosa a pluh. Pokud je ten co chceš kupovat v solidním stavu, tak bych to viděl s vozíkem podle kondice na nějakých 6500-8000Kč. Já jsem si tam dodělával valníček, rotavátor a 14 tkové pojezdové kola se závažím.
Dále jsem chtěl upozornit, pokud někdo budete mít problém s tím, že vám nepude nastavit volnoběh a všeobecně ferda pojede nanic a nespolehlivě, tak se koukněte na gufera u kliky! Nevěřil jsem tomu, ale jsou to prevíti. Moje se zdáli ještě OK... Teď jsem je vyměnil a zdá se že mám pokoj. Chtěl jsem kupovat nový karbec+zapalování a zdá se že po výměně gufer je to OK...Ale asi mě ta koupě nového karbecu stejně nemine, ten můj 16n3-4 se mi nějak nezdá
Chtěl jsem se ještě zeptat, jak máte vyřešeno vyhrabávání staré trávy nebo hrabání sena na ferdu? Máte nějaké dělané brány nebo něco? Mohly byste hodit foto pls ?
Dále jsem chtěl upozornit, pokud někdo budete mít problém s tím, že vám nepude nastavit volnoběh a všeobecně ferda pojede nanic a nespolehlivě, tak se koukněte na gufera u kliky! Nevěřil jsem tomu, ale jsou to prevíti. Moje se zdáli ještě OK... Teď jsem je vyměnil a zdá se že mám pokoj. Chtěl jsem kupovat nový karbec+zapalování a zdá se že po výměně gufer je to OK...Ale asi mě ta koupě nového karbecu stejně nemine, ten můj 16n3-4 se mi nějak nezdá
Chtěl jsem se ještě zeptat, jak máte vyřešeno vyhrabávání staré trávy nebo hrabání sena na ferdu? Máte nějaké dělané brány nebo něco? Mohly byste hodit foto pls ?
Re: Fortschritt E930/931
díky pokud se to povede a koupím dám sem fotky
Jezdím tak rychle ,jak můj anděl strážnej lítá
http://www.brdy.org/
http://www.ohrazenice.eu/
http://yanmar.rajce.idnes.cz/
http://www.brdy.org/
http://www.ohrazenice.eu/
http://yanmar.rajce.idnes.cz/
Re: Fortschritt E930/931
Zdar lidi,
jak s Forschrichtem na silnice, tak aby policajti nedělali dusno???
Už se to tu několikrát řešilo, ale nějak tomu nerozumím. Co sem tady na "traktorech" pochytil :
1.Je potřeba řidičák, podle DP od Fortchrichtta stačí řidičák na motorku.
2.je nutná pojstka (???)
3.nějaké osvědčení že může Ferda jezdit po silnicích či co...(???)
Jediné čemu rozumím je řidičák... Když budu chtít uzavřít pojistku, jaké informace bude pojišťovna potřebovat? Já jsem si nevšiml jestli má ferda někde nějaké číslo... Ale vím, že motor mám z bouraného simála (čtyřkvalt).
A osvědčení že s tím můžu jezdit po silnici. Já vím že nějaká taková věta je v DP, ale kde to seženu oficiálně...?
Návíc nebude problém s vlekem který jsem si dělal sám doma? I když tam mám dva trjúhekníky a je to osvětlené?
Nemáte s tím prosím někdo zkušenosti?
jak s Forschrichtem na silnice, tak aby policajti nedělali dusno???
Už se to tu několikrát řešilo, ale nějak tomu nerozumím. Co sem tady na "traktorech" pochytil :
1.Je potřeba řidičák, podle DP od Fortchrichtta stačí řidičák na motorku.
2.je nutná pojstka (???)
3.nějaké osvědčení že může Ferda jezdit po silnicích či co...(???)
Jediné čemu rozumím je řidičák... Když budu chtít uzavřít pojistku, jaké informace bude pojišťovna potřebovat? Já jsem si nevšiml jestli má ferda někde nějaké číslo... Ale vím, že motor mám z bouraného simála (čtyřkvalt).
A osvědčení že s tím můžu jezdit po silnici. Já vím že nějaká taková věta je v DP, ale kde to seženu oficiálně...?
Návíc nebude problém s vlekem který jsem si dělal sám doma? I když tam mám dva trjúhekníky a je to osvětlené?
Nemáte s tím prosím někdo zkušenosti?
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: stř bře 31, 2010 11:17 am
Re: Fortschritt E930/931
Čau lidi taky sem se sem přihlásil protože mám taky Fortschritt E931.50 je to ta verze se spátečkou.
Už dlouho my, ale dělá starosti mám ho už tak 30 let a 20 let byl nepoužívaný protože mu tam v tom výlisku jak sou kola praskl řetěz, ale to sme opravily a docela dobře asi rok jezdil jenže pak přestával chtít startovat tak sme to znovu rozebrali a ale jen takovej ten kryt na spojce a zistily sme že válec se točí, ale převodovka ne.
Tak sme nejdřív mysleli že to rozděláme jenže sme se nedostali ani za ten kryt jak je tam ten větrák.
No tak sme se na to vyprdli a skoušeli sme s tim kolem co je na spojce hejbat a pomalu to šlo až to povolilo.
tak sme to skusily nastartovat a chytlo to, ale asi po 10 sekundách to v tom zapraskalo a chcíplo to a zase se to zaseklo.
tak tu spojku znovu oddělal a s fortchrittem se zaklepal do stran a vyndal sem asi deset ulámanejch zubů, kus ňákýho kolečka a takový úlomky.
No a pak to povolilo a hned to chytlo a zase to jelo.
Asi 2x jsme s tím vyjeli a v pohodě a potřetí nám to za boha nechtělo chytnout.
Tak sem koupil svíčku "BRISK NR15C" jako do fichtla, ale nepomohlo to a tak sme to s kámošem dovezli na kopec a na 2 sme to roztlačily a parkrát to ve válci bochlo jak dyby to už chtělo nastartovat, ale nechytlo tak sme to skoušely nastartova ještě vrtačkou (vyšší otačky), ale na to to taky nechytlo a kámoš my říkal že by to mohlo být elektrikou, protože ta svíčka nedávala skoro žádnou jiskru jenom hodně malou a tak to teď stojí ve stodolea čeká na opravu a ještě jsme zjistily že nám nefunguje zpátečka takže ty zuby budou asi z tý spátečky.
Tak kdyby někdo věděl jak pomoct tak napište.
Jarda Marcal
E-mail : jaroslav.marcal@seznam.cz
Už dlouho my, ale dělá starosti mám ho už tak 30 let a 20 let byl nepoužívaný protože mu tam v tom výlisku jak sou kola praskl řetěz, ale to sme opravily a docela dobře asi rok jezdil jenže pak přestával chtít startovat tak sme to znovu rozebrali a ale jen takovej ten kryt na spojce a zistily sme že válec se točí, ale převodovka ne.
Tak sme nejdřív mysleli že to rozděláme jenže sme se nedostali ani za ten kryt jak je tam ten větrák.
No tak sme se na to vyprdli a skoušeli sme s tim kolem co je na spojce hejbat a pomalu to šlo až to povolilo.
tak sme to skusily nastartovat a chytlo to, ale asi po 10 sekundách to v tom zapraskalo a chcíplo to a zase se to zaseklo.
tak tu spojku znovu oddělal a s fortchrittem se zaklepal do stran a vyndal sem asi deset ulámanejch zubů, kus ňákýho kolečka a takový úlomky.
No a pak to povolilo a hned to chytlo a zase to jelo.
Asi 2x jsme s tím vyjeli a v pohodě a potřetí nám to za boha nechtělo chytnout.
Tak sem koupil svíčku "BRISK NR15C" jako do fichtla, ale nepomohlo to a tak sme to s kámošem dovezli na kopec a na 2 sme to roztlačily a parkrát to ve válci bochlo jak dyby to už chtělo nastartovat, ale nechytlo tak sme to skoušely nastartova ještě vrtačkou (vyšší otačky), ale na to to taky nechytlo a kámoš my říkal že by to mohlo být elektrikou, protože ta svíčka nedávala skoro žádnou jiskru jenom hodně malou a tak to teď stojí ve stodolea čeká na opravu a ještě jsme zjistily že nám nefunguje zpátečka takže ty zuby budou asi z tý spátečky.
Tak kdyby někdo věděl jak pomoct tak napište.
Jarda Marcal
E-mail : jaroslav.marcal@seznam.cz
-
- Příspěvky: 2163
- Registrován: stř črc 04, 2007 7:00 am
- Bydliště: 1
Re: Fortschritt E930/931
Zdar, pokus se podívat na simsonová forum. Jinak čumím co se dá všechno na taková jednoduché věci spáchat za zvěrstva. Nechceš mi to torzo raději prodat, než na tom spácháte další násilí?
Nevěř všemu co si myslíš
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: stř bře 31, 2010 11:17 am
Re: Fortschritt E930/931
Čau malotraktore no prodat asi ne protoze máme takovej malej statek a tam je docela dost potřeba !!! A pak jsem ještě skoušel a tak trochu mě to chytlo ale pak to chcíplo tak nevím . No a nevěděl bys jak by se dal oddělat ten kryt jak je tam ten ventilátor protože já sem zatím udělal to že jsem odšrouboval ty dva šrouby od kostry a šroub u toho ventilátoru a to kolo na klínovej řemen. Sice mám doma ještě frézovej traktor PF-61 (agrostroj), ale to je fakt kolos ...
Tak dík Jarda
Tak dík Jarda
Re: Fortschritt E930/931
Pokud si dobře pamatuju, tak ten kryt ze strany ventilátoru drží dva velké dlouhé šrouby které drží ten kryt, samotný motor s tím šasi a ještě 3 šestky šrouby kolem magneta. Vytáhni ty dva velké, povol ty tři a potom celý motor vytáhneš pomalu celý ven. Doporučuju ten kryt s tím řetězem nechat vyset na šasi, poněvadž dávat tam zpět ten řetěz není zrovna příjemné...samozřejmě sem nepopsal další úkony jako povolit lanka od karbecu,odpojit elektriku atd... na to dojdeš sám.Jakmile budeš mít motor venku, tak ho buď rozpul a pokus se ho opravit, nebo za pakatel kup nějaký funkční motor ze simála a máš pokoj, ten tam bezproblémů namontíš zpátky a můžeš jezdit...tuto možnost preferuju já podle toho jak popisuješ co se ti tam stalo. Pokud ale se ti s tím chce rýpat, tak slabou jiskru může dělat vadné zapalování, teď je rozdíl jestli máš bezkontakt nebo s kontaktem, každé z nich má X možností k porouchání jako např. cívka, přerušovací konatkt, nebo magnetiský snímač atd... Možná stačí jen seřídit předstih... Dále může být vadná indukční cívka, nebo tyristor...nebo taky jen prkotina jako fajfka nebo kabel ke svíčce. Pokud to chceš opravdu opravovat tak na to jdi vylučovací metodou...Já bych koupil "nový" motor cca 500-1000Kč, ten bych se snažil vzít s bezkontaktním zapalováním. Pak bych do toho automaticky vrazil nové gufera v celém motoru cca 150 Kč, výbrus cca 600-800 Kč jak kde... A máš jistou, že ty nejkritičtější části máš OK...To je jen můj názor. Dále je ale nutné si uvědomit, že motor ze simála má třeba 3 nebo 4 rychlosti, ale nemá zpátečku...Já jsem ji zatím nepotřeboval (mám čtyřkvalt).