Druhý - Saratov II
Re: Druhý
Ta cistota to je len zdanie, na fotke nevidiet ten bordel po zemi.Zrovna som dnes kukal ze by bolo treba trochu upratat a pozametat.
No a predne gumy zatial ostanu tie co su tam, to su uz druhe, prve nemali vhodny vonkajsi priemer.Su to 16-ky, takze keby som chcel mensie tak by som musel prevarat disky a to sa mi vobec nechce, uvidim co to bude robit v praxi.Skor by som tam chcel nejake origo predne traktorove s poriadnou vodiacou drazkou, ale to je este daleka pesnicka.
No a predne gumy zatial ostanu tie co su tam, to su uz druhe, prve nemali vhodny vonkajsi priemer.Su to 16-ky, takze keby som chcel mensie tak by som musel prevarat disky a to sa mi vobec nechce, uvidim co to bude robit v praxi.Skor by som tam chcel nejake origo predne traktorove s poriadnou vodiacou drazkou, ale to je este daleka pesnicka.
-
- Příspěvky: 1282
- Registrován: úte zář 11, 2007 9:29 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Druhý
Mas to moc pekne udelane
Ale osobne bych tu konstrukci malinko zmenil. Na muj vkus je ten motor moc vysoko, pak musis mit ten kardanek takovy zalomeny. Ja bych tu predni napravu nedaval pod motor, ale pred motor, tim by jis ho mohl dat niz a tim padem by nebyl ten kardanek tak zlomeny. A jestli ti jde o delku, pak by se ten kardanek dal oddelat uplne a prevodovka uchytit primo na dif. Tim by se to pravdepodobne dostalo na stejnou delku jako mas ted.
Ale osobne bych tu konstrukci malinko zmenil. Na muj vkus je ten motor moc vysoko, pak musis mit ten kardanek takovy zalomeny. Ja bych tu predni napravu nedaval pod motor, ale pred motor, tim by jis ho mohl dat niz a tim padem by nebyl ten kardanek tak zlomeny. A jestli ti jde o delku, pak by se ten kardanek dal oddelat uplne a prevodovka uchytit primo na dif. Tim by se to pravdepodobne dostalo na stejnou delku jako mas ted.
Re: Druhý
Mas pravdu ze mi islo o dlzku, nechcem to moc dlhe.Ten kardan by nemusel byt tak zalomeny keby bol motor aj s prevodovku nakloneny sikmo dozadu ale to sa mi nepacilo na oko, nebolo to ono.Nemyslim ze by to bolo moc vysoke, uvidime ako sa to bude spravat pri jazde.Ked to bude nevyhnutne tak to prerobim.A prevodovku natvrdo na dif sa mi moc nepozdavalo.Neskor som tu na fore videl ze niektori to tak maju a bez problemov ale ja uz to menit asi nebudem ak to bude fungovat bez problemov.Jiřin píše:Mas to moc pekne udelane
Ale osobne bych tu konstrukci malinko zmenil. Na muj vkus je ten motor moc vysoko, pak musis mit ten kardanek takovy zalomeny. Ja bych tu predni napravu nedaval pod motor, ale pred motor, tim by jis ho mohl dat niz a tim padem by nebyl ten kardanek tak zlomeny. A jestli ti jde o delku, pak by se ten kardanek dal oddelat uplne a prevodovka uchytit primo na dif. Tim by se to pravdepodobne dostalo na stejnou delku jako mas ted.
- DODOTRAK
- Příspěvky: 1026
- Registrován: ned lis 02, 2008 10:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Druhý
Mne sa nezdá že by to bolo nejak vysoké , musíte brať do úvahy chlapi že samotný motor je dosť vysoký a ja osobne by som tan narval redučku z ventry a tým by sa aj odstranil ten zalomený kardan a nemôžem si pomôcť strašne by tomu sekol hnaný predok bol by to super stroj
Re: Druhý
Ja si tiez myslim ze by to mohlo cosik vydrzat.Ale ak sa to neosvedci bude treba phnut rozumom a zlepsit to.FERO 873 píše:Serus Marian ja to mám na JOHN DEEROVI tieš len cez kardanový kríž už 12 rokov a bez problemu
Re: Druhý
Dodo, ak by som robil predok tak asi iba vetrieskovy ale to uz by bol pdstatne vecsi a tazsi traktor.Aj tak som chcel nieco male a toto mi pripadne uz tak stredne, nie celkom male.DODOTRAK píše:Mne sa nezdá že by to bolo nejak vysoké , musíte brať do úvahy chlapi že samotný motor je dosť vysoký a ja osobne by som tan narval redučku z ventry a tým by sa aj odstranil ten zalomený kardan a nemôžem si pomôcť strašne by tomu sekol hnaný predok bol by to super stroj
-
- Příspěvky: 1282
- Registrován: úte zář 11, 2007 9:29 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Druhý
Taky nemam rad nakloneny motor, vypada to dost divne A kdyby ses rozhodl pro ten predni nahon, nejjednodussi a nejrychlejsi by bylo to udelat tak jak to ma Mikro. Jestli ti jde o delku, pak by bylo dobre dat dif bokem motoru. Asi nejdostupnejsi by byla predni naprava z Ara 240 - to ma v nabojich volnobezky, nevyhoda je, ze by jsi musel dodelat pro ten jeji dif nosnou cast napravy. Nebo sehnat tu co ma Mikro, ale to nevim, jestli se ti podari. Treti moznost by byla pouzit nejakou tuhou napravu s co nejmensim difem a z Ara 240 pouzit tehlice s bubny a volnobezkami. Treba z Lady Nivy - ta ma takovy sympaticky rozmerMarián píše:Mas pravdu ze mi islo o dlzku, nechcem to moc dlhe.Ten kardan by nemusel byt tak zalomeny keby bol motor aj s prevodovku nakloneny sikmo dozadu ale to sa mi nepacilo na oko, nebolo to ono.Nemyslim ze by to bolo moc vysoke, uvidime ako sa to bude spravat pri jazde.Ked to bude nevyhnutne tak to prerobim.A prevodovku natvrdo na dif sa mi moc nepozdavalo.Neskor som tu na fore videl ze niektori to tak maju a bez problemov ale ja uz to menit asi nebudem ak to bude fungovat bez problemov.Jiřin píše:Mas to moc pekne udelane
Ale osobne bych tu konstrukci malinko zmenil. Na muj vkus je ten motor moc vysoko, pak musis mit ten kardanek takovy zalomeny. Ja bych tu predni napravu nedaval pod motor, ale pred motor, tim by jis ho mohl dat niz a tim padem by nebyl ten kardanek tak zlomeny. A jestli ti jde o delku, pak by se ten kardanek dal oddelat uplne a prevodovka uchytit primo na dif. Tim by se to pravdepodobne dostalo na stejnou delku jako mas ted.
Re: Druhý
Mikro to ma urobene velmi pekne a dobre premyslene s tymi volnobezkami, ale ak by som robil predok tak by som asi chcel tuhu napravu a rozvodovku z V3S ale bo nieco podobne, ta rozvodovka by sa vosla miesto kardanu a dal by som to vsetko na tuho alebo len nejaku hardyspojku medzi rozvodovku a dif, ale dnes ma tak boleli klby ze som ani nebol v garazi nieto sa este pustat do vyroby predneho nahonu.Jiřin píše: Taky nemam rad nakloneny motor, vypada to dost divne A kdyby ses rozhodl pro ten predni nahon, nejjednodussi a nejrychlejsi by bylo to udelat tak jak to ma Mikro. Jestli ti jde o delku, pak by bylo dobre dat dif bokem motoru. Asi nejdostupnejsi by byla predni naprava z Ara 240 - to ma v nabojich volnobezky, nevyhoda je, ze by jsi musel dodelat pro ten jeji dif nosnou cast napravy. Nebo sehnat tu co ma Mikro, ale to nevim, jestli se ti podari. Treti moznost by byla pouzit nejakou tuhou napravu s co nejmensim difem a z Ara 240 pouzit tehlice s bubny a volnobezkami. Treba z Lady Nivy - ta ma takovy sympaticky rozmer
- DODOTRAK
- Příspěvky: 1026
- Registrován: ned lis 02, 2008 10:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Druhý
Maria Prečo stále dopredu cpať nápravu z ventry ved nejaku menšiu pevnu dajme tomu UAZ alebo GAZ 69 a to by si nemal ani večšie od toho čo máš podla mňa hoci už máš tu prednú nápravu super urobenú ale oplatilo by sa ti s tým ešte pohrať no a tá rozvodovka z ventry ako píšeš je super riešenie to tam môžeš aj teraz dať určite oceníš pomalu redukciu ktoru tam môžeš zaradiť v tomto prípade