"Weimar" T174-1
Moderátor: Franta.cz
-
- Příspěvky: 71
- Registrován: stř říj 31, 2007 11:00 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Weimar" T174-1
Ahoj
Dosah toho našeho je cca 3,5 - 4 m do předního kola. Když stojíš bokem tak dosáhněš tak o metr dál ale to je stroj zase méně stabilní. Nostnost T174.1 je 2t a T174.2 má 2.5t. Ze skušeností vím že naše T174.1 uzvedne taky ty 2.5t ale pak má problém se stabilitou.
Co se týče ramen (výložníků) tak byli včechny tuším stejné. Pouze když byl stroj vybaven podkopem tak se výložník předělal tak aby pístnice byla nahoře.
Ad: příručky: Mohu ti nabídnout jen scan dílenské příručky k T174.2 nic jiného nemám.
Někjaké další info je tady: http://www.ddr-landmaschinen.de/fahrzeu ... echnik.htm
Dosah toho našeho je cca 3,5 - 4 m do předního kola. Když stojíš bokem tak dosáhněš tak o metr dál ale to je stroj zase méně stabilní. Nostnost T174.1 je 2t a T174.2 má 2.5t. Ze skušeností vím že naše T174.1 uzvedne taky ty 2.5t ale pak má problém se stabilitou.
Co se týče ramen (výložníků) tak byli včechny tuším stejné. Pouze když byl stroj vybaven podkopem tak se výložník předělal tak aby pístnice byla nahoře.
Ad: příručky: Mohu ti nabídnout jen scan dílenské příručky k T174.2 nic jiného nemám.
Někjaké další info je tady: http://www.ddr-landmaschinen.de/fahrzeu ... echnik.htm
-
- Příspěvky: 385
- Registrován: úte říj 21, 2008 1:07 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: "Weimar" T174-1
Mám jedničku i dvojku a ty ramena jsou stejné. Jen to jinak vypadá, když se to různě poskládá. A unesou stejně, jen ta 2 má udávaných 2,5t. dík těm podpěrným nohám. Nějakou příručku od 1 doma mám, tak mrknu co tam je a když tak ofotím nějaké údaje
- Zetor
- Příspěvky: 1448
- Registrován: ned zář 16, 2007 7:53 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: "Weimar" T174-1
Fido600 píše:Ahoj
Dosah toho našeho je cca 3,5 - 4 m do předního kola. Když stojíš bokem tak dosáhněš tak o metr dál ale to je stroj zase méně stabilní. Nostnost T174.1 je 2t a T174.2 má 2.5t. Ze skušeností vím že naše T174.1 uzvedne taky ty 2.5t ale pak má problém se stabilitou.
Co se týče ramen (výložníků) tak byli včechny tuším stejné. Pouze když byl stroj vybaven podkopem tak se výložník předělal tak aby pístnice byla nahoře.
Ad: příručky: Mohu ti nabídnout jen scan dílenské příručky k T174.2 nic jiného nemám.
Někjaké další info je tady: http://www.ddr-landmaschinen.de/fahrzeu ... echnik.htm
Moc díky za odpověď . Dosah je pěkný a ta nosnost je taky moc pěkná, tohle už je pořádný pomocník. Dala by se ta příručka nějak poslat nebo je to moc velký? Předem díky za odpověď
Taky Ti moc děkuju za odpověď a za fotky, pokud bys něco našel, byl bych moc rád .mmilda píše:Mám jedničku i dvojku a ty ramena jsou stejné. Jen to jinak vypadá, když se to různě poskládá. A unesou stejně, jen ta 2 má udávaných 2,5t. dík těm podpěrným nohám. Nějakou příručku od 1 doma mám, tak mrknu co tam je a když tak ofotím nějaké údaje
Když už o tom takhle debatíme, jak jse spokojeni s tímto nakladačem? K čemu ho hlavně používáte? Výhody, nevýhody, skušenosti... Má to jen dvouválcový motor, není na to slabý? Přece jen 7,2 tuny... Předem díky všem za odpovědi
Re: "Weimar" T174-1
U nás tady tenhle bagr mají a je to už asi 15 roků co byl v go. Jednou nám s ním pán skládal z valníku paletu šamotovejch cihel na komín. Ta jedna cihla má 9 kg, vážil jsem je, protože jsem jich 110 kusů potom vezl od kámoše na vozejku za škodovkou. Naložili jsme je u něj a auto moc nechtělo jet. Kámoš povídá, to je divný, kolik má asi ta cihla? No tak 3 kila a proč to nejede do kopce? Tak jsem ji doma vážil. V té paletě co skládal tím bagrem bylo tuším něco okolo 220 možná 250 cihel. Když to bygrem zvedl a jel s tou paletou na zahradu, tak to bylo přesně na hranici únosnosti. Ne že by to nezvedl, ale kola šly občas vzduchem. Když nám s ním bygroval studni, tak dostal do 4,5 metrů do hloubky. Nejdřív bygroval jen co to šlo na rameno. Potom couvnul a podhrábnul si přední kola. Vjel do výkopu a dostal nejmíň ještě o metr hloubš. Potom jsme daly rameno bokem, vyčepovali tu lžíci. Vzali jsme tu tyč na tahání, co má bagr na boku a načepovali ji do ramena a té lžíce ( drapáku ) Potom ještě měl prodlužovací hadice, ty se nasadily bo ryclospojek a jelo se dál. Nakonec ve 4,5 metrch byla už skála jako bejk a nešlo to bygrovat. Museli jsme vzít zbiječku a jet už zbiječkou. Ten pán co s tím bygrem jezdí, to má parádně zmáklí a umí s ním makat. Když jsem jezdil na hnoji s traktorem s RU 5, jezdilo nás na poli pět a stíhal vpohodě nakládat z hnojniště na poli tak, že se nečekala vůbec fronta. Jenom ukázal popojet, nebo dobrý, plná fůra jeď. Jinak tady měli dva bagry, ale jezdilo se spíš jen s jedním, zase tolik práce na dva najednou nebylo. Jak je to s poruchovostí to nevím, nikdy se nic nerozbilo ani neprasklo když jsem s ním přišel do kontaktu. To Zetor, motor je jen dvouválec, u nás do kopce to jede jen tak rychlejším krokem. Potom ale když bagruje, nebo nakládá tak to je cvrkot. Ale co je hlavní, spotřeba. Vím že vždycky ten pán říkal, že to skoro nic nebere. Hodně malá spotřeba.
-
- Příspěvky: 385
- Registrován: úte říj 21, 2008 1:07 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: "Weimar" T174-1
Tak nic, je to v podstatě jen katalog ND v němčině a jinak mám tu příručku od Fida.
Výhodou je, že to krom trošky nafty opravdu nic nechce. Teda občas nějakou hadici je potřeba vyměnit a třeba pístnici přetěsnit. Jinak za ty roky to už má nějaké mouchy, ale na takové to domácí používání to stačí. Nevýhodou je snad jen trochu hlasitý chod motoru.
Výhodou je, že to krom trošky nafty opravdu nic nechce. Teda občas nějakou hadici je potřeba vyměnit a třeba pístnici přetěsnit. Jinak za ty roky to už má nějaké mouchy, ale na takové to domácí používání to stačí. Nevýhodou je snad jen trochu hlasitý chod motoru.
- Zetor
- Příspěvky: 1448
- Registrován: ned zář 16, 2007 7:53 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: "Weimar" T174-1
Ahoj,
Oto a mmildo díky za odpovědi. Ještě mám jeden dotaz. Ten nakladač je trvalé 4x4? Má to uzávěrky v obou difech? Jak je to s poruchovostí a sehnatelností ND , Ota psal že to není nejhorší.
Oto a mmildo díky za odpovědi. Ještě mám jeden dotaz. Ten nakladač je trvalé 4x4? Má to uzávěrky v obou difech? Jak je to s poruchovostí a sehnatelností ND , Ota psal že to není nejhorší.
Nevadí, ale díky za snahu.mmilda píše:Tak nic, je to v podstatě jen katalog ND v němčině a jinak mám tu příručku od Fida.
Výhodou je, že to krom trošky nafty opravdu nic nechce. Teda občas nějakou hadici je potřeba vyměnit a třeba pístnici přetěsnit. Jinak za ty roky to už má nějaké mouchy, ale na takové to domácí používání to stačí. Nevýhodou je snad jen trochu hlasitý chod motoru.
Re: "Weimar" T174-1
Kluci tady ten drapák stojí vedle bytovek když jedete z Mnichovic- Myšlína na Zvánovice. Stojí tam asi pěkně dlouho.Má už rezavou pístnici na rameni. A nevypadá na to že by s tím někdo něco chtěl dělat.To spíš skončí ve šrotě.
Re: "Weimar" T174-1
Ahoj, tady jesou nějaká videa bagrů. Sice je to spíš z ciziny, ale je jich tam dost na koukání. Tam je vidět jak rychle to chodí. Koukni na ně: http://www.youtube.com/watch?v=V6uWjch5ViE&NR=1
Tady je vidět i ten dosah ramena a možnost popojíždět v jaké koli pozici, aniž bys musel mějak složitě manipulovat: http://www.youtube.com/watch?v=YMxOQrWl ... re=related
No a tady jedno Český: http://www.youtube.com/watch?v=kK6kO3hN ... re=related
Tady je vidět i ten dosah ramena a možnost popojíždět v jaké koli pozici, aniž bys musel mějak složitě manipulovat: http://www.youtube.com/watch?v=YMxOQrWl ... re=related
No a tady jedno Český: http://www.youtube.com/watch?v=kK6kO3hN ... re=related
Re: "Weimar" T174-1
174 - Měli jsme ho v práci, už dost dojetého, původní barva modrá. Motor už předělán na zetora 6911 - ale nic moc, jel úplně na doraz a měl toho plný zuby, ten originál dvouválec má díky tomu mohutnému setrvačníku lepší moment. I když na přejezdy byl možná lepší. Zlobily přední poloosy, v plném zatočení a propružení rády praskaly ty palce v dvojitém kloubu, muselo se to hlídat. Rádo teklo to blokovací odpružení přední nápravy a brzdy - ten systém trubiček a gumiček uprostřed sloupu na kterém se to otáčí, ono je to jak na kolotoči, může se točit pořád dokola. A hlídat seřízení lamelových spojek otoče a otočovou brzdu. Rád tekl i rozvaděč, to je těžká litinová potvora co je namontovaná zevnitř mašiny šikmo za ramenem, výměna práce nic moc. A v létě děsnej hic uvnitř, hlídat a ucpávat manžetu kolem šaltrpáky.
Jinak práce s tím výborná, nakládá a nerozjezdí si terén pod sebou, na výkon srovnatelný s dnešníma teleskopama- ty za dvě hodiny práce mají pod sebou takovej marast že se nasazují řetězy a stejně se sotva hejbou. Myslím ve hnoji.
Takže - je li v dobrém stavu - výborný stroj.
Jinak práce s tím výborná, nakládá a nerozjezdí si terén pod sebou, na výkon srovnatelný s dnešníma teleskopama- ty za dvě hodiny práce mají pod sebou takovej marast že se nasazují řetězy a stejně se sotva hejbou. Myslím ve hnoji.
Takže - je li v dobrém stavu - výborný stroj.
4011, 25 A, Zebra, Prcek
-
- Příspěvky: 385
- Registrován: úte říj 21, 2008 1:07 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: "Weimar" T174-1
Nemá to stálý pohon všech kol, můžeš si ho zapnou/vypnout pákou na podvozku. A uzávěrka je tuším jen na zadku.
Jak jsem psal, moc se to nekazí, jako zásadní díly. Hadice a manžety do pístnic seženeš a když náhodou něco podstatnějšího, tak leckde ty nakladeče postávaly ve sběrnách nebo uhelných skladech a daly se tam vyptat z toho díly za pár kaček. Ale jak byla cena železa vysoko, tak už jich hodně sešrotovali...
Na té jedničce mám taky utrženou jednu poloosu a ta stihla rozlomit obal diferáku. Ale i bez jednoho kola se dá jezdit
Jak jsem psal, moc se to nekazí, jako zásadní díly. Hadice a manžety do pístnic seženeš a když náhodou něco podstatnějšího, tak leckde ty nakladeče postávaly ve sběrnách nebo uhelných skladech a daly se tam vyptat z toho díly za pár kaček. Ale jak byla cena železa vysoko, tak už jich hodně sešrotovali...
Na té jedničce mám taky utrženou jednu poloosu a ta stihla rozlomit obal diferáku. Ale i bez jednoho kola se dá jezdit
- Zetor
- Příspěvky: 1448
- Registrován: ned zář 16, 2007 7:53 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: "Weimar" T174-1
Ahoj, díky za odkazy, už jsem se trochu díval. Pěkné je třeba tady - http://www.myvideo.de/watch/4647345/T17 ... der_Arbeit . Ony jsou vlastně pěkny všechny viz. http://video.google.cz/videosearch?q=t+ ... =f&start=0 .ota píše:Ahoj, tady jesou nějaká videa bagrů. Sice je to spíš z ciziny, ale je jich tam dost na koukání. Tam je vidět jak rychle to chodí. Koukni na ně: http://www.youtube.com/watch?v=V6uWjch5ViE&NR=1
Tady je vidět i ten dosah ramena a možnost popojíždět v jaké koli pozici, aniž bys musel mějak složitě manipulovat: http://www.youtube.com/watch?v=YMxOQrWl ... re=related
No a tady jedno Český: http://www.youtube.com/watch?v=kK6kO3hN ... re=related
Moc díky za odpověd , zase nějaké info.filip píše:174 - Měli jsme ho v práci, už dost dojetého, původní barva modrá. Motor už předělán na zetora 6911 - ale nic moc, jel úplně na doraz a měl toho plný zuby, ten originál dvouválec má díky tomu mohutnému setrvačníku lepší moment. I když na přejezdy byl možná lepší. Zlobily přední poloosy, v plném zatočení a propružení rády praskaly ty palce v dvojitém kloubu, muselo se to hlídat. Rádo teklo to blokovací odpružení přední nápravy a brzdy - ten systém trubiček a gumiček uprostřed sloupu na kterém se to otáčí, ono je to jak na kolotoči, může se točit pořád dokola. A hlídat seřízení lamelových spojek otoče a otočovou brzdu. Rád tekl i rozvaděč, to je těžká litinová potvora co je namontovaná zevnitř mašiny šikmo za ramenem, výměna práce nic moc. A v létě děsnej hic uvnitř, hlídat a ucpávat manžetu kolem šaltrpáky.
Jinak práce s tím výborná, nakládá a nerozjezdí si terén pod sebou, na výkon srovnatelný s dnešníma teleskopama- ty za dvě hodiny práce mají pod sebou takovej marast že se nasazují řetězy a stejně se sotva hejbou. Myslím ve hnoji.
Takže - je li v dobrém stavu - výborný stroj.
Díky za odpověď .mmilda píše:Nemá to stálý pohon všech kol, můžeš si ho zapnou/vypnout pákou na podvozku. A uzávěrka je tuším jen na zadku.
Jak jsem psal, moc se to nekazí, jako zásadní díly. Hadice a manžety do pístnic seženeš a když náhodou něco podstatnějšího, tak leckde ty nakladeče postávaly ve sběrnách nebo uhelných skladech a daly se tam vyptat z toho díly za pár kaček. Ale jak byla cena železa vysoko, tak už jich hodně sešrotovali...
Na té jedničce mám taky utrženou jednu poloosu a ta stihla rozlomit obal diferáku. Ale i bez jednoho kola se dá jezdit
- Zetor
- Příspěvky: 1448
- Registrován: ned zář 16, 2007 7:53 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: "Weimar" T174-1
Tady je jeden na prodej - http://www.autobazar.eu/cz/fortschritt- ... 08250.html . Myslíte že je to dobrá cena? Nechci kupovat, jen se ptám.
-
- Příspěvky: 385
- Registrován: úte říj 21, 2008 1:07 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: "Weimar" T174-1
No za ty peníze by mohla být dvojková řada. I když zas tuten má předělaný motor z crystala...
- Zetor
- Příspěvky: 1448
- Registrován: ned zář 16, 2007 7:53 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: "Weimar" T174-1
Díky za odpověď, myslel jsem, že se to cenově pohybuje trochu výš...mmilda píše:No za ty peníze by mohla být dvojková řada. I když zas tuten má předělaný motor z crystala...
-
- Příspěvky: 71
- Registrován: stř říj 31, 2007 11:00 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Weimar" T174-1
http://stroje.bazos.cz/inzerat/5134082/ ... c-T174.php
Tak ten T174-2 by za 35.000 a už je pryč a ten T174-1 je tuším za 25.000 a minulý týdejn ho ještě měli - volal jsem tak kvůli ND.
Tak ten T174-2 by za 35.000 a už je pryč a ten T174-1 je tuším za 25.000 a minulý týdejn ho ještě měli - volal jsem tak kvůli ND.