Jaro 25 a jeho Zetor
Jaro 25 a jeho Zetor
Tak som sa konečne stal majiteľom vysnívaného Zetora 25 A. Dnes som ho po strastiplnej ceste cez záveje, ľad a hrozný vietor doviezol domov. Zajtra ho budem vykladať, tak dám ďalšie foto.
Mám rád traktory, ale môj najobľúbenejší je ZLÍN 37 ČMELÁK
Re: Jaro 25 a jeho Zetor
S hydraulikou, na značkácha v cekom slušnom stave, na čo ťa višiel ten dedko?
Starý, dobrý je to stroj, som rád že mám traktor môj.
Re: Jaro 25 a jeho Zetor
Nebol náhodou tento traktor v inzeráte na Bazoši? Sa mi zdá, že som ho tam videl.
Re: Jaro 25 a jeho Zetor
Na Bazoši neviem, ja som ho našiel na autobazar.eu. Dal som 1400E, sú k tomu aj nejaké súčiastky. Dva bloky motora, dvojkolka vlečka, trojradličný pluh, brány, prevodovka, predná náprava, kabína, to ale ešte nemám doma, včera sa po tých cestách fakt nedalo. Naozaj ten stroj vyzerá skušne, motor má pekný zvuk, prevodovka má obduvuhodne presné nerozvakľané radenie.
Inak tíe brány a pluh by som aj predal, ja to nepotrebujem, ale predával to ako celok.
Inak tíe brány a pluh by som aj predal, ja to nepotrebujem, ale predával to ako celok.
Mám rád traktory, ale môj najobľúbenejší je ZLÍN 37 ČMELÁK
Re: Jaro 25 a jeho Zetor
Pár fotiek z vykladania
Mám rád traktory, ale môj najobľúbenejší je ZLÍN 37 ČMELÁK
Re: Jaro 25 a jeho Zetor
Krásnej Zetůrek, taky bych potřeboval takovej sehnat
Jonsered 2159,H 560xp 2x,H562xp, H 372Xp
Re: Jaro 25 a jeho Zetor
Chlapi, čo máte 25-ky na papieroch, akú hmotnosť prívesu máte zapísanú v TP? Ja som ten môj teraz prihlásil, vymenili mi starý techničák (knižku) za to nové Osvedčenie o evidencii. V starom bolo napísané "Tažná síla 1300 kg" a mne do nového zapísali nebrzdený príves 750 kg, brzdený 1300 kg. To mi pripadá ako na osobák. Ja som pojem ťažná sila chápal skutočne ako silu vo vodorovnom smere, nie ako váhu prívesu. Nehovoriac o tom, že mi tam napísali výkon 26 kW (čo by som celkom prijal) a že to má bezpečnostnú kabínu, pri tom v starom techničáku bola kolónka "karoséria" vyškrtnutá, lebo je to "kabrio". Určite budem musieť to osvedčenie vymeniť, už len kvôli tej kabíne, aby ju v budúcnosti na STK nehľadali.
Mám rád traktory, ale môj najobľúbenejší je ZLÍN 37 ČMELÁK
Re: Jaro 25 a jeho Zetor
To co si měl původně těch 1300 tak to je tažná síla na háku to se tam asi spletli ,ale podle mě muže každej traktor táhnout 2,5krát víc než sám váží a 25tka z hydraulikou bez kabiny,z plnou nádrží a olejem váží něco přes 2000Kg takže to by si mohl táhnou cca 5tun to dpovída tak na 3,5tunku-3,5tuna váží zaleží jakej je to typ ale od 1400Kg do 1600Kg+3,5T nákladu to je dejme tomu z váhou valníku a náklladem na něm okolo 5tun takže 3,5 tunovej vlek by si měl moc v pohodě táhnou když to přece byly i originál vleky.
Ale to je jenom můj názor,jinak já 25tku na papírech nemam takže nemůžu soudit.
Ale to je jenom můj názor,jinak já 25tku na papírech nemam takže nemůžu soudit.
Re: Jaro 25 a jeho Zetor
No presne to si myslím aj ja, lebo traktor, ktorý môže ťahať 1300 kg je v podstate nanič.
Mám rád traktory, ale môj najobľúbenejší je ZLÍN 37 ČMELÁK
Re: Jaro 25 a jeho Zetor
Ty blbci to tam spletli protože 1300Kg je tažná síla na háku ted sem se kvůli tomu koukal i v knížce takže 100% ti napasli co neměli
Re: Jaro 25 a jeho Zetor
To tu nikto nemá 25-ku na značkách?
Mám rád traktory, ale môj najobľúbenejší je ZLÍN 37 ČMELÁK
Re: Jaro 25 a jeho Zetor
Čau Jaro. Aj mne policajti pohnojili TP. V časti Karoséria napíslai: Bezpečnostná kabína (asi to tam majú nejako prednastavené)kabínu mám ale bez rámu a dali tam výrobné číslo také ako je na bloku prevodovky, v časti Brzdy dali parkovacia brzda NIE, zadné pneu dali 6x36 (malo by tam byť 9,00-36, ale aj tak tam mám 12,4-36), v časti Spájacie zariadenie nenapísali nič, v starom TP bolo HÁK. Ťažnú silu mi tam ani nenapísali.
Ohľadom tvojho TP: 26kW je správne, A-čko má 26kW pri 1800ot/min, K-čko 24kW pri 1600ot/min (a ten výkon by mal byť v koňoch a nie v kW alebo sa mýlim?Neviem.) Čo sa týka max. prípojného vozidla som našiel toto: Zapojenie vozidla a prevádzka súpravy s najvyššou konštrukčnou rýchlosťou neprevyšujúcou 30 km/h je dovolená, len ak okamžitá hmotnosť prívesu alebo návesu, alebo dvoch prívesov alebo návesu s prívesom neprevyšuje 2,5-násobok okamžitej hmotnosti ťažného vozidla; celková hmotnosť jednonápravového prívesu môže byť najviac trojnásobok celkovej hmotnosti ťažného vozidla.
Potom daj vedieť ako si dopadol so zmenou v TP, čaká to aj mňa
Ohľadom tvojho TP: 26kW je správne, A-čko má 26kW pri 1800ot/min, K-čko 24kW pri 1600ot/min (a ten výkon by mal byť v koňoch a nie v kW alebo sa mýlim?Neviem.) Čo sa týka max. prípojného vozidla som našiel toto: Zapojenie vozidla a prevádzka súpravy s najvyššou konštrukčnou rýchlosťou neprevyšujúcou 30 km/h je dovolená, len ak okamžitá hmotnosť prívesu alebo návesu, alebo dvoch prívesov alebo návesu s prívesom neprevyšuje 2,5-násobok okamžitej hmotnosti ťažného vozidla; celková hmotnosť jednonápravového prívesu môže byť najviac trojnásobok celkovej hmotnosti ťažného vozidla.
Potom daj vedieť ako si dopadol so zmenou v TP, čaká to aj mňa
Re: Jaro 25 a jeho Zetor
jak sem prohlížel i moje papíry a v kolonce -Výrobní číslo ( nástavby,kabiny) není nic napsaného.takže to znamená že mám cabrio?? sice to není 25ka ale 4011 zetor
Re: Jaro 25 a jeho Zetor
Vyzerá to, že si tam píšu, čo ich napadne a asi na to nie je nejaký jednoznačný pokyn. Ten výkon čo píšeš je v koňoch, A-26 PS a K- 24 PS. To čo ti napísali k prívesu je vlastne citácia z predpisov, teda by to bolo správne. Spájacie zariadenie mne napísali tejaký typ s 50 mm čapom, čo by bolo OK. Zjtra začnem zisťovať, aký je mechanizmus zmeny Osvedčenia, podľa možnosti, aby som tam zasa nevystál rad. Dúfam že to nebude problém, aj keď starý TP mi zobrali a asi skartovali. Mám ho ale oscanovaný, teda viem dokladovať čo tam bolo. Potom dám vedeiť, ako to dopadlo.
Mám rád traktory, ale môj najobľúbenejší je ZLÍN 37 ČMELÁK
Re: Jaro 25 a jeho Zetor
Aj ja mám oskenovaný starý TP, ten bol OK až na rozmer pneumatík.