Jak předělat vari na 4x4
Moderátor: DYK
-
- Příspěvky: 179
- Registrován: pát říj 24, 2008 10:54 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Jak předělat vari na 4x4
přemyšlel už někdo o tom jak předělat obyčejnou frezu vari nebo dakr na 4x4 nějak udělat vývod s převodovky, napojit to na nějakou nápravu na vlečku
Re: Jak předělat vari na 4x4
no neviem si to predstavit,ale rad si pockam na riesenie
-
- Příspěvky: 179
- Registrován: pát říj 24, 2008 10:54 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Jak předělat vari na 4x4
tak některé frezi se dělali s vyvodem ndo zadu a když bylo potřeba připojila se vlečka s hnanou napravou takže z toho vzniklo4x4
Re: Jak předělat vari na 4x4
No ja neviem, ako to myslíte lebo DSK 317 nemá vývodový hriadel. Radšej urobte dvojmontážna Vari alebo pásák
Re: Jak předělat vari na 4x4
Tak to je pěkný,jen to zatáčení půjde asi ztěžka.
Janka Radotín, Trusty Bentley JAP London, Tj-6,5-1,Tj-5, PF-62, ŽtM-107-H-2, Zetor 15, Deutz D25, Traktorbagr Predátor a další...
- šaman
- Příspěvky: 140
- Registrován: úte říj 20, 2009 7:37 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Jak předělat vari na 4x4
joj,jestli je to tvoje prace,tak velice pekne,hod sem detail tech pasu,ty "elka" jsou navarene nacem? retez?vojto píše:No ja neviem, ako to myslíte lebo DSK 317 nemá vývodový hriadel. Radšej urobte dvojmontážna Vari alebo pásák
Re: Jak předělat vari na 4x4
Bohužial toto nie je moj stroj, tá fotka je z webu
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: pát led 01, 2010 2:49 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Jak předělat vari na 4x4
Tady jsem našel taky něco http://fstroj.utc.sk/KKVMZ/oddelenia/oddelenie_dmz.htm
-
- Příspěvky: 179
- Registrován: pát říj 24, 2008 10:54 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Jak předělat vari na 4x4
mě spíče bapadlo vytahnout vývod přímo od kol jak tam jsou ty spojovací tyče mezi převodovkou a kolami tak tam navařit ozubené kola a pohánět s tím uhlovou převodovku abych to pak mohl napojit na vlečku přez kardan
Re: Jak předělat vari na 4x4
To co tebe napadlo má Vari minimálně patnáct let za sebou. Přesně takhle se poháněl čert na vyorávání brambor. Tady máš to řetězový kolo.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
-
- Příspěvky: 179
- Registrován: pát říj 24, 2008 10:54 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Jak předělat vari na 4x4
to jo ale nepohání stím vlečku takže to muže mít ale némá to plně využité já mám doma dakra
Re: Jak předělat vari na 4x4
Je jedno že máš Dakra. Konstrukčně je převodovka stejná. Konstrukci, kterou jsi vymyslel jde technicky i prakticky zrelizovat jak u Vari, tak u Dakra a i u Agzatu. Já se jenom zeptám. Nechcete po tom motoru s odstředivou spojkou trochu moc? Takže až to někdo uvede do provozuschopného stavu zjistí, že to sice má 4x4 ale hovno to uveze protože spotřeba výkonu z části padla na pohon, stroj bude stát na místě s motorem v otáčkách a prokluzující spojkou.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
-
- Příspěvky: 179
- Registrován: pát říj 24, 2008 10:54 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Jak předělat vari na 4x4
já si myslím že to na místě stát nebude, vozil jsme na tom kolem pul tuny a jelo to v pohodě ale do kopečka do nechtělo protože to bylo lehké a skákalo to myslím kopec z trávy, myslím kdyby to pomohlo ještě na zadek tak by to vyjelo
Re: Jak předělat vari na 4x4
Já si zase myslím,že se zde chce po stroji typu Vari,Dakr apod. víc než je schopen přesto,že má výkon na ,,těžkou'' orbu dostačující.Jak správně píše DYK-pro složitost konstrukce je výkon motoru,,na hraně''! Dobře zatížená náprava nebo použití dvojmontáže+přídavné závaží/přední pro orbu/ je pro výkon motoru maximum a pro životnost převodovky taky!