informace o motoru GX390

elektroinstalace, okruhy, světla, startéry, baterie, dobíjení, atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Prckolet
Příspěvky: 410
Registrován: ned dub 26, 2020 10:13 pm
Bydliště: zlin

informace o motoru GX390

#1 Nový příspěvek od Prckolet »

Zdravim resim na motoru GX390 pridani dalsi magneticke civky pro nabijeni chci se zeptat ma s tim nekdo zkusenosti? volna pozice tam pro pridani dalsi civky je.
https://www.enhlava.cz/Civka-dobijeni-H ... E-d455.htm
u tohoto systemu je potreba dopojit i usmernovaci diodu protoze s tim dobijim baterii a pouzivam elektrocerpadlo.
ale chci vedet co za zarizeni je tato vec nevite nekdo?diky za rady
https://www.enhlava.cz/Kondenzator-d90.htm

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9587
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: informace o motoru GX390

#2 Nový příspěvek od Atlan »

Bude to chciet nejaky regulator, 2 cievky uz mozu byt vela.

Riadi to predstih res umoznuje nastartovat bez toho byt ti vytrhlo starter z ruky a rozbiloho. Tak ze ked to blbo startuje alebo vynechava, a vsetko si uz skontroloval vymen to.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

Prckolet
Příspěvky: 410
Registrován: ned dub 26, 2020 10:13 pm
Bydliště: zlin

Re: informace o motoru GX390

#3 Nový příspěvek od Prckolet »

Startuje to elektrickym starterem a startuje to v poradku.
Jako ze to spozduje prvni zapal nebo jak to funguje?
No mam tam 20ah baterku pohledam nejaky modul na hlidani napeti baterie

other-side II
Příspěvky: 1795
Registrován: sob zář 03, 2022 9:15 pm
Bydliště: Perštejn

Re: informace o motoru GX390

#4 Nový příspěvek od other-side II »

už jsme to tu řešili u benzínových jednoválců

cívka se tam vejde, záleží kolik magnetů má na sobě setrvačník

regulátor kdejakej ze skutru, stokoruny, 4pin nebo 5 pin,

easy job
Kéž jsou všechny bytosti šťastny.

Prckolet
Příspěvky: 410
Registrován: ned dub 26, 2020 10:13 pm
Bydliště: zlin

Re: informace o motoru GX390

#5 Nový příspěvek od Prckolet »

no stale se branim te montazi toho alternatoru chci prvne vyzkouset tedy tuto cestu!
prosim te other-side II poslel mi odkaz na nejaky ten regos co by jsi doporucil?

other-side II
Příspěvky: 1795
Registrován: sob zář 03, 2022 9:15 pm
Bydliště: Perštejn

Re: informace o motoru GX390

#6 Nový příspěvek od other-side II »

chceš to úplně navrhnout, co

musím se rozpomenout

origo lifan elektro má jednu cívku a jeden magnet na setrvačníku, regulátor formou 1N4007

já měl na traktorku regulátor 5pin, -12V/+12V/jedna cívka/druhá cívka/zem cívek (neukostřená!!!!!)

na lifana jsem dal zbylé cívky z Hondy, tj dvě = 3 dráty , protože ten 5ti pin potřebuje mít solo zem z cívek, nesmí být ukostřená

teď plácnu, jedna cívka 2A a dvě cívky 4A dobíjení (někde jsem to psal, měřil jsem to)

takže záleží co tam vrazíš za cívky, jestli ty čínské, co jsou na jednom konci ukostřený, nebo máš něco jiného

podle toho setrvačník se dvěma magnetama, ale 4 jsou lepší

a podle cívek regulátor, "musím" pohledat, nějaký 4 pin by mohl fungovat, jako 2 piny pro cívky a dva piny výstup +/- 12V
Kéž jsou všechny bytosti šťastny.

other-side II
Příspěvky: 1795
Registrován: sob zář 03, 2022 9:15 pm
Bydliště: Perštejn

Re: informace o motoru GX390

#7 Nový příspěvek od other-side II »

Kéž jsou všechny bytosti šťastny.

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9587
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: informace o motoru GX390

#8 Nový příspěvek od Atlan »

Nemas foto zotrvacnika? S 2 a z 4 magnetmi?
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

Prckolet
Příspěvky: 410
Registrován: ned dub 26, 2020 10:13 pm
Bydliště: zlin

Re: informace o motoru GX390

#9 Nový příspěvek od Prckolet »

no tak hned jak napadne snih se nato vrhnu a zkusim neco zbastlit. dneska jsem venku stahoval hlinu z do roviny a pri svetlech a hydraulice mela baterka po hodine dost

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9587
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: informace o motoru GX390

#10 Nový příspěvek od Atlan »

Jeden cas som uvazoval ci by neslo namontovat z dizlaka do benzinaka, vyziadalo by si to nejake úpravy Just found this amazing item on AliExpress. Check it out!
€50.83 | Air-cooled diesel engine Flywheel generator Charging coil 170F 173F 178F 186F 186FA 188F 190F 192F Power coil
https://a.aliexpress.com/_Ev4Tgk9
Ale ja ma elektrohydrauliku a ta berie aj 200A tak som to vtedy zavrhol.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

jean
Příspěvky: 3871
Registrován: stř zář 22, 2021 8:15 pm
Bydliště: Europa

Re: informace o motoru GX390

#11 Nový příspěvek od jean »

To ti stačí pripojiť najslabšiu autobaterku na štartovanie a tá ti tie prúdové špičky vykryje.

other-side II
Příspěvky: 1795
Registrován: sob zář 03, 2022 9:15 pm
Bydliště: Perštejn

Re: informace o motoru GX390

#12 Nový příspěvek od other-side II »

setrvačník - google: honda GX 390 flywheel

nekontroloval jsem zuby (budou sedět) a nekontroloval jsem klínek (nejspíš bude sedět)
Kéž jsou všechny bytosti šťastny.

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9587
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: informace o motoru GX390

#13 Nový příspěvek od Atlan »

Lenze standartne su prave 2magnetove zotrvacniky. Vsetko ostatne je nejaky tuning.
Inaknjednicievkova ma 15W, 2cievkova je 35W
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

other-side II
Příspěvky: 1795
Registrován: sob zář 03, 2022 9:15 pm
Bydliště: Perštejn

Re: informace o motoru GX390

#14 Nový příspěvek od other-side II »

tak jasně, pač čína, úspory, a to stačí pane, to dobrý, funguje

35W - nabíjení start baterie, provoz elektroniky, světla, přídavné elektrické zařízení

a 35W zmizí jako nic
Kéž jsou všechny bytosti šťastny.

Odpovědět

Zpět na „Elektrika“