Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
Moderátor: Lukashil
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
Sice nemam tezkou napravu, ale mohe zkusenost…
Ja mam carraro, ale koupil jsem traktor, kdy na tom byly origo vzadu 30 v predu 11,2.
Pak jsem koupil kola 34a chvili ve predu byly 11,2. Pro sychr jsem si koupil i kolecko do kaplicky, (u carrara to jde vcelku jednoduse prehodit). Nebylo to ale potreba., jezdil jsem tak sice chvilku, ale uz si nepamatuju, ze bych nemohl vyradit nahon.
Pak jsem koupil vsechny gumy nove a dopredu 12,4 a neni problem. Pro vyrazeni nahonu jen vyslapnu spojku, traktor nemusi zastavit jen aby prestal byt v tahu a je vyrazeno.
Pritom jsem mel le mit kolecko misto 22 zubu 23, a nemusel jsem ho pouzit.
Ja mam carraro, ale koupil jsem traktor, kdy na tom byly origo vzadu 30 v predu 11,2.
Pak jsem koupil kola 34a chvili ve predu byly 11,2. Pro sychr jsem si koupil i kolecko do kaplicky, (u carrara to jde vcelku jednoduse prehodit). Nebylo to ale potreba., jezdil jsem tak sice chvilku, ale uz si nepamatuju, ze bych nemohl vyradit nahon.
Pak jsem koupil vsechny gumy nove a dopredu 12,4 a neni problem. Pro vyrazeni nahonu jen vyslapnu spojku, traktor nemusi zastavit jen aby prestal byt v tahu a je vyrazeno.
Pritom jsem mel le mit kolecko misto 22 zubu 23, a nemusel jsem ho pouzit.
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
A proč tam nedáš to co tam má být podle tabulky; předek taky pro 30 km a pneu buď 12.4 nebo 13.6 podle vloženého kola ve skříni vývodu?? Všechno ostatní nebude dělat dobrotu.
My sme měli na traktoře vzadu 16.9-28 a ve předu 11.2-24 a boj s vypínáním náhonu to byl pořád. Jednou sme potkali na bramborách pána co celý život dělal v dílně a ten už z dálky hlásil, že máme špatnou kombinaci gum, že se to časem projeví a bude to drahý. Traktor totiž stál do kopce na první pohled. Problém byl, že v zadu byly zánovní barum radial a ve předu nový asi mitas ale diagonální a ten poměr v tomto případě vůbec neseděl. Oboje pneu by měli být stejný výrobce a typ.
My sme měli na traktoře vzadu 16.9-28 a ve předu 11.2-24 a boj s vypínáním náhonu to byl pořád. Jednou sme potkali na bramborách pána co celý život dělal v dílně a ten už z dálky hlásil, že máme špatnou kombinaci gum, že se to časem projeví a bude to drahý. Traktor totiž stál do kopce na první pohled. Problém byl, že v zadu byly zánovní barum radial a ve předu nový asi mitas ale diagonální a ten poměr v tomto případě vůbec neseděl. Oboje pneu by měli být stejný výrobce a typ.
Zetor 3011 | Zetor 4011 | Zetor 6211 | Zetor 6340
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
No proc tam nedam prevod na 30km? Pro 14,5 tisice
A kdyz uz menit diferak, tak bych prave k zadnim 34kam chtel na predek ty 9,5 - 24
A kdyz uz menit diferak, tak bych prave k zadnim 34kam chtel na predek ty 9,5 - 24
Stydím se za tuto zem
- Michal(zetor)
- Příspěvky: 4250
- Registrován: stř pro 12, 2007 9:19 pm
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
Lukáši já si to furt nedokážu představit S těma uzoučkýma předníma kolečkama to bude vypadat děsně. Nevím no je to jen můj názor Já bych se na to doma nemohl teda koukat
Zetor 6911 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =35&t=6675
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
No a koneckonců.. hlavně že se to bude líbit jemu, nám po tom nemusí bejt nic
Já jen doufám že se konečně dostane ke kýženýmu výsledku páč to zní zajímavě
Já jen doufám že se konečně dostane ke kýženýmu výsledku páč to zní zajímavě
Zetor 7711
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
Pratele krapet se postoupilo v predni naprave.
Aetkal jste se nekdo s timto typem, kdy poloosa neni vevnitr zajistena segrovkouza krizem, ale jen zboku stavecim sroubem?
Zatim jsem zjistil jen zadrena loziska v jednom reduktoru a vydrene hridele do reduktoru.
Kluci, jak jste kuchali reduktor bez toho origo stahovaku? Dekuji
Aetkal jste se nekdo s timto typem, kdy poloosa neni vevnitr zajistena segrovkouza krizem, ale jen zboku stavecim sroubem?
Zatim jsem zjistil jen zadrena loziska v jednom reduktoru a vydrene hridele do reduktoru.
Kluci, jak jste kuchali reduktor bez toho origo stahovaku? Dekuji
Stydím se za tuto zem
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
Ten šroub je na obou stranách? Jestli se nepletu, tohle zajištění má jugoslávská náprava. Tak třeba inspirace... Možností máš mnoho, buď to za střed(trnem místo poloosy) vymlátíš, jen musíš vymyslet jak to podložit, použiješ tři šrouby podle starých pŕíruček, uděláš nějaký připravek na rozlisování, záleží na možnostech... a taky jak moc to bude fest držet. Někdy se rozpadne skoro sám, někdy drží... není to tak dlouho na bazoši někdo okopčený origo připravek nabízel... kroužek pod velkým guferem se dá srazit z druhý strany jsou tam na to 2 díry, většinou plny bordelu, že je přehlídneš. O kroužek patří mezi ložisko a kroužek pod gufero(blbě tam drží, kor pokud to zpátky nelisuješ ale mlátíš palicí, ať tak nebo tak je potřeba sundat to malý víčko a podložit to za ten šroub pod ním, pokud to položíž na to víčko a pujde hůř slisovat zpátky, srazíš si to z ložiska a budeš to znova rozebírat) a ne jak to mmozí cpou mezi těhlici a kroužek pod guferem, tam nemá žádný význam...
Edit: nechci tě strašit ale zadřený ložiska bych netipoval, ty vydrží dost, nikdy jsem je samotný neměnil. To se dřív vysypou válečky ze satelitů, hlavně z toho vrchního a sežere to celou redukci... poloosy jsou vydřený jen drážjy pod guferem nebo i dál v pouzdru? Jestli jen pod guferem, neřešit, o kousek zkrátit pružinku v guferu a jezdit... když to budeš mít rozházený, vypucuj si pořádně kanálek k odvzdušnováku, má dvě vyústění v redukci. Když se to vyústění z čela ucpe bordelem, pak to při ohřátí bleje olej ven přes odvzdušnovák.
Edit: nechci tě strašit ale zadřený ložiska bych netipoval, ty vydrží dost, nikdy jsem je samotný neměnil. To se dřív vysypou válečky ze satelitů, hlavně z toho vrchního a sežere to celou redukci... poloosy jsou vydřený jen drážjy pod guferem nebo i dál v pouzdru? Jestli jen pod guferem, neřešit, o kousek zkrátit pružinku v guferu a jezdit... když to budeš mít rozházený, vypucuj si pořádně kanálek k odvzdušnováku, má dvě vyústění v redukci. Když se to vyústění z čela ucpe bordelem, pak to při ohřátí bleje olej ven přes odvzdušnovák.
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
Hridele jsou vydrene o 2mm....
Od gufera
Reduktor z poloosy sundany, a koleckama v nem jen kousek hnu ale neotocim, ten sroub na zajisteni pouzdra je pro kazdou stranu napravy jen jeden. Na naprave je atitek a na nem prectu jen bystrica zts
Ted se snazim pochopit jak ai dopocitat vsechny ty ruzne hodnoty podlozek, a hlavne kde spravne podlozky sehnat.....
Kdyz ten reduktor budu za ten trn rozzloukat, muze byt rovnou podlozen pod hvezdici, nebo podlozit za diry rejsovych cepu, a az pak rozlisovat stred z hvezdy?
Dekuji
Od gufera
Reduktor z poloosy sundany, a koleckama v nem jen kousek hnu ale neotocim, ten sroub na zajisteni pouzdra je pro kazdou stranu napravy jen jeden. Na naprave je atitek a na nem prectu jen bystrica zts
Ted se snazim pochopit jak ai dopocitat vsechny ty ruzne hodnoty podlozek, a hlavne kde spravne podlozky sehnat.....
Kdyz ten reduktor budu za ten trn rozzloukat, muze byt rovnou podlozen pod hvezdici, nebo podlozit za diry rejsovych cepu, a az pak rozlisovat stred z hvezdy?
Dekuji
Stydím se za tuto zem
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
Pod hvězdicí podložit nemůžeš, tu právě budeš srážet. Musíš podložit za těhlici a trn musí být místo poloosy... starý(původní) držáky satelitů jsou v místě kam dosedne trn obráběný do kuželu, dnešní výroba je obráběná do roviny...
Který podložky? Na svisláky? Buď tam dej co tam bylo nebo se to nechá složit na prasáka bez podložek. Podložky seženeš ve kšeftě s nd, když jich vezmeš víc, můžeš je dávat z venku a zkoušet kolik jich bude třeba než se ti to bude líbit, pak už to složíš s potřebným počtem podložek...
Tu redukci loupni a hned uvidíš kde je problém. Se zpětným kladivem se nechají čepy satelitů vyrazit i když je redukce na traktoru. Jsou jen zajištěný šroubkem. Jinak je vyrazíš až rozlisuješ reduktor a sundáš růžici...
Který podložky? Na svisláky? Buď tam dej co tam bylo nebo se to nechá složit na prasáka bez podložek. Podložky seženeš ve kšeftě s nd, když jich vezmeš víc, můžeš je dávat z venku a zkoušet kolik jich bude třeba než se ti to bude líbit, pak už to složíš s potřebným počtem podložek...
Tu redukci loupni a hned uvidíš kde je problém. Se zpětným kladivem se nechají čepy satelitů vyrazit i když je redukce na traktoru. Jsou jen zajištěný šroubkem. Jinak je vyrazíš až rozlisuješ reduktor a sundáš růžici...
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
Podlozky myslim na hridel pastorku diferaku, pod loziska diferaku a pod cele to ulozeni pastorku.
Cepy satelitu jsem vytahl sroubem, tedy zatim jen na te zdrave strane, ted budu resit tu co chodila na sucho.
Cepy satelitu jsem vytahl sroubem, tedy zatim jen na te zdrave strane, ted budu resit tu co chodila na sucho.
Stydím se za tuto zem
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
Jestli jezdila bez oleje tak je redukce asi kaput. To jsem řešil v létě. Vydřelo válečky a čep v tom hornim satelitu, až se válečky proběhly mezi zubama... +k tomu vydřelo u toho satelitu samotný držák. Takže kromě růžice, víka a malýho víčka, všechno vyměnit. Ani nevim na kolik ta sranda vyšla...
Jestli bys měl v dohledný době cestu ku Jičínu, můžu ti ten origo připravek na rozlisolivání redukce půjčit... ku Kutný Hoře žádnou cestu neplánuju
Jestli bys měl v dohledný době cestu ku Jičínu, můžu ti ten origo připravek na rozlisolivání redukce půjčit... ku Kutný Hoře žádnou cestu neplánuju
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
Jestli ty podložky nejsou nahadry, to slož jak to bylo nebo si sežen tušírovací barvu a vymez to na otisk... ale je to sraní
- Michal(zetor)
- Příspěvky: 4250
- Registrován: stř pro 12, 2007 9:19 pm
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
U crystala mě radil jeden opravář ať to udělám na olovený brok ze vzduchovky a at je to na vůli myslím 0,3mm a že to tak bude cajk. Protože tak jak to maj napsaný v příručce ty ruzný hodnoty z přírub a vzorečky jsem prostě nepochopil
Zetor 6911 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =35&t=6675
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
Prave a z tech vzoreckumi ted jde hlava kolem, protoze to bude porad poskladat - zmerit - dopocitat - rozebrat - poskladat......
Mimochodem diferencial je opravdu na 25km a soukoli vypada krasne, ten v oleji chodil....
Ciste nahodou, neml by nekdo soukoli na 30km (33/13) za rozumnou cenu, nebo vymenou za to me?
Klidne i40km...
Dekuji
Mimochodem diferencial je opravdu na 25km a soukoli vypada krasne, ten v oleji chodil....
Ciste nahodou, neml by nekdo soukoli na 30km (33/13) za rozumnou cenu, nebo vymenou za to me?
Klidne i40km...
Dekuji
Stydím se za tuto zem
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
Prosim Ťa. Tu zubovu vôlu skusaj, hustou farbou, cigaretovym papierom, hajzlovym papierom, LEN NIE OLOVOM !!! Olovene gulicky alebo diabolky sa pouzivaju u motorov Tatra 111, T 138, T148, T912- P-V3S na meranie presahu piesta nad valec a zaroven spravnu medzeru medzi piestom a hlavou motora. Podla toho sa potom podkladaju valce.