Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
Moderátor: Lukashil
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
Neměla by být při 40km/h přední náprava brzděná? Ať už vlastníma brzdama, nebo připnutím při brzdění?
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
Správně měla, to už při konstrukční rychlosti nad 25km/h, zrovna tak už by fo mělo mít i dvouhadici, proto to fabrika nikdy nedělala a pro 40km/h byla carraro... jenže zrovna ta dvouhadice se dřív obcházela na vyjímku(u vleků)... pokud tu nápravu přehazíš individuálně, papíry nikdo neřeší...
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
A jsou schopné to ty dva bubny z těch 40km bezpečně ubrzdit? Úplně nechápu smysl takové přestavby. Sám mám traktor 40km/h(proximu) a jezdím stejně tak max do 30km/h. A to opravdu max.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
Cetli jste poradne muj dotaz? Traktor zustane na 30km, cili vic nepojede.....
Jen napravu bych chtel zrychlit, ABY NA NI SLA CO NEJMENSI KOLA
Jen napravu bych chtel zrychlit, ABY NA NI SLA CO NEJMENSI KOLA
Stydím se za tuto zem
- -sheppard-
- Příspěvky: 420
- Registrován: sob úno 20, 2016 5:39 pm
- Bydliště: Opava
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
U uř1 už se ve fabrice montovalo automatické připínaní přední nápravy při brždění? to jsem netušil, nevíte jak to bylo řešeno?
Zetor 7211 Tunis
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
Tak o tom připínání jsem nikdy neslyšel a ani to nikde neviděl a ani bych to nechtěl,to radši udělat kotouč na kardan
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
Nemontovalo ale řešit se to dá velice jednoduše. Zapínání předělat na vzduch a pak ovládat od brzdovek, nějak vhodně odlělit okruhy aby při zanutým předku brzdovky nesvítily...
U uř1 ke kardanu nic nenacpeš, na to tam není místo, buď překáží převodovka nebo motor. Nějaký pidi kotouč nemá význam. Další věc je, jestli by to vůbec vše okolo vydrželo...
U uř1 ke kardanu nic nenacpeš, na to tam není místo, buď překáží převodovka nebo motor. Nějaký pidi kotouč nemá význam. Další věc je, jestli by to vůbec vše okolo vydrželo...
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
Nevydrzelo, loupnout tam predek pri plny rychlosti by dorazilo nejmin skrinku.
Dokazal by mi nekdo prosim spociat ktere ty pneu by vychazely?
Dekuji
Dokazal by mi nekdo prosim spociat ktere ty pneu by vychazely?
Dekuji
Stydím se za tuto zem
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
to spocitas primitivni trojclenkou. Rekni mi obvod pneu a pomer v naprave, kterymu veris, ze funguje a ja ti to prepocitam s pomerem co je v naprave na 40kmh
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
Proč by to mělo něco dorazit? Stejně se to všechno točí, jen na volno... pokud nehrabeš tak předek pustíš úplně normálně jako když bys stál, v tom problém není. Já to myslel na ty síly od brzdy na kardanu, s tím nikdo nepočítal...
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
Pokud se nepletu tak UŘ1 mají mechanický spojky. Pokud by tam nebyly 100% poměry předek:zadek, traktor bude zabírat do “sebe”, takže se budou masakrovat ozubený kola.. tohle možná Luki myslel.
Opravte mě mýlím-li se
Opravte mě mýlím-li se
Zetor 7711
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
Tady mají jednu 7745 s předkem. Když bys nechal zařazenej předek po silnici zjebe to něco. Už se to tu stalo. Dali na traktor brigádníka, on jezdil jen autoškolu s traktorem bez předku. Kvedlal s páčkama a zapnul si předek. Povídal, že mu bylo trochu divné, proč to moc nejede. Ale neřešil to. Co vím, tak se něco zjebalo možná v nápravě. Musel bych se na to optat. Rozebírali to a opravovali.
Jinak co jezdějí kolem mě traktory a vozí třeba hnůj v bedně ten traktor s předkem ( který má vypnutý ) jede vždy o kvalt dolejc. Ten předek i když není zapnutej ubere vykonu. Běžně jede kolem mě na 4 a ten s předkem jede na 3. Náklad stejnej + - nějaké kolecko hnoje víc míň. Druhá věc je menší rejd. Třeba v lese je to poznat. Švagr jezdil taky s 7745 a jeli jsem do lesa dvouma traktorama mi 7711 a kličkovali jsme lesem a otočím se a švagr nikde. Zastavím a jdu spátky a on se nevytočil lesem a musel vycouvat a jet jinudy. Pak sice když jsme naložili vlečku dřevem a spřáhli ty dva traktory za sebe, byl ten předek znát. Ale on měl ten samosvor v předku. Což bylo ještě lepší. Ale to bylo tak 3x za rok v tom lese. Jinak předek se u nás neužije.
Jinak co jezdějí kolem mě traktory a vozí třeba hnůj v bedně ten traktor s předkem ( který má vypnutý ) jede vždy o kvalt dolejc. Ten předek i když není zapnutej ubere vykonu. Běžně jede kolem mě na 4 a ten s předkem jede na 3. Náklad stejnej + - nějaké kolecko hnoje víc míň. Druhá věc je menší rejd. Třeba v lese je to poznat. Švagr jezdil taky s 7745 a jeli jsem do lesa dvouma traktorama mi 7711 a kličkovali jsme lesem a otočím se a švagr nikde. Zastavím a jdu spátky a on se nevytočil lesem a musel vycouvat a jet jinudy. Pak sice když jsme naložili vlečku dřevem a spřáhli ty dva traktory za sebe, byl ten předek znát. Ale on měl ten samosvor v předku. Což bylo ještě lepší. Ale to bylo tak 3x za rok v tom lese. Jinak předek se u nás neužije.
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
Mám takovej pocit že se to tu někde kdysi řešilo a mám takovej dojem že někdo dával kotouč s brzdičem z auta mezi kloub a unašeč kardanu u napravy. Za jízdy při brzdění zapínat předek mi nepřijde rozumný,převodovek poměr je přeci lehce odlisnej,přední náprava je při zapnutí lehce rychlejší
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
Ten kotouc u napravy mam pripravenej vcetne drzaku a serepeticek proste celou sadu. Ale ted neni cas tak to budu montovat az prez zimu stve mi porad pripinat predek kdyz jedu ze svahu s necim tezsim co zadek neubrzdi. Nemyslim vlek ale treba lis nahrnovac a podobne tezke veci co tlaci traktor ale samy neumi brzdit.
Re: Lukashilův ZETOR 7211 TUNIS
Ten drziak s brzdovym segmentom tam chces o co prišrobovat??? Tie 4 srobky M8 ktore drzia viečko s guferom ti tu silu pri brzdeni neudrzia. Racej by som doriesil to brzdenie ako to maju aj "modernesie traktory" zapinanim 4X4 pri brzdeni, ako tu uz vyssie odznelo. Pokial je traktor s origo prevodovanim s vyroby a ma obute pneu. ako tam maju byt, tak by som sa o skrinku, ci prevody nebal. Tam sa nema co hadat. V robote mame napr. CASE 95JXU, tam tiez niesu ziadne predne brzdy, dokonca diferak bez uzavierky klasika. Tam sa tiez predok aktivuje brzdovym pedalom a netrpí tym nic, ani sa nehada. Neviem preco by malo nieco trpiet u UR1. UR1 prevody a celkovo traktor je oproti toho co som s vnutra u CASE videl mastodont. UR1 ma na tu dobu slusne nadimenzovane prevodovanie. Co sa tyka odporu prednej napravy v doprave, tak to je jasna vec, ze ta hnana naprava robi odpor. S tym musi pouzivatel pocitat ked to kupuje. Ono je dokonca dost rozdiel v odpore medzi tazkou napravou Zetor a starou manzetovkov bez reduktorov. Osobna skusenost doma. Ten druhy traktor s manzetovkov co doma mame, je na ceste svižnejsi oproti 6945 s tazkym predkom, aj napriek tomu ze ta 69-tka ma motor v lepšej kondicii.