Obecna diskuse
Re: Obecna diskuse
Ahojte .
Vedeli ste že 1. 25ky mali na prednej náprave na uchytenie kolies na p.strane pravý závit a na Ľ.strane ľavý závit?
Matky sú mosadzné , rok vyroby traktora 1947.
Túto informáciu vložím hlavne do sekcie o tech.informáciach zetor 25.
Vedeli ste že 1. 25ky mali na prednej náprave na uchytenie kolies na p.strane pravý závit a na Ľ.strane ľavý závit?
Matky sú mosadzné , rok vyroby traktora 1947.
Túto informáciu vložím hlavne do sekcie o tech.informáciach zetor 25.
Mihi
Re: Obecna diskuse
Zdravím. Aká je dĺžka mierky oleja min. a max. Nalial som 6l oleja a som na maxime. Podľa príručky ide 8,5l ak sa nemýlim. Filtre toľko nevezmú. A to aj tak mám plno prietokový filter. Ako to máte vy ?
Re: Obecna diskuse
Nie Peťo, to sme nevedeli....
Aj keď u starších nákladných áut sa používali diskové šróby s pravým aj ľavým závitom.
S tými mosadzními matkami som sa stretol u Š-1202 (sú to tie isté matky na 19-ku kľúč) ale či boli originál alebo ich niekto vyrobil
Aj keď u starších nákladných áut sa používali diskové šróby s pravým aj ľavým závitom.
S tými mosadzními matkami som sa stretol u Š-1202 (sú to tie isté matky na 19-ku kľúč) ale či boli originál alebo ich niekto vyrobil
"Mám skutočnú túžbu dokončiť všetko, čo som začal. Táto skutočnosť ma často privádza k problémom." (N. Tesla)
Re: Obecna diskuse
Dobry den, vedeli by ste prosim poradit, kde na Z25A ma byt vyrobny stitok a ake udaje nanom maju byt ? Sused chce dat svoju 25 na F znacky, ale nevedel ze treba stitok a nevie kde na traktore ma byt, lebo ho nema.
Je niekde vyrazene aj cislo motora a podvozku ?
Vdaka.
Je niekde vyrazene aj cislo motora a podvozku ?
Vdaka.
Re: Obecna diskuse
Záleží, jestli má kabinu, nebo ne.
Standardně byl umístěny na krytu přístrojové desky uprostřed, býval tam i po montáži kabiny, která ovšem také měla svůj vlastní štítek, i když menší v pravém předním rohu.
Ovšem výrobní štítek není až tak důležitý, ale číslo motoru a číslo šasi ano a ty jsou na jiných místech.
Číslo motoru je na levé straně bloku, na kulatém nálitku a začíná 125 pro Typ A a 225 pro modely K, číslo šasi je na horní straně příruby mezi převodovkou a spojkovým košem, při pohledu od řadící páky vpravo na straně převodovky.
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Obecna diskuse
zeptám se, neměl by někdo z Vás na výměnu jedno víčko ložiska zadní poloosy dle foto? je jedno které, potřeboval bych je spárovat.
předem děkuji za odezvu
předem děkuji za odezvu
[*] jestli-že něco chceš, tak musíš [*]
Re: Obecna diskuse
Sniper píše: ↑ned kvě 26, 2024 1:48 pmZáleží, jestli má kabinu, nebo ne.
Standardně byl umístěny na krytu přístrojové desky uprostřed, býval tam i po montáži kabiny, která ovšem také měla svůj vlastní štítek, i když menší v pravém předním rohu.
Ovšem výrobní štítek není až tak důležitý, ale číslo motoru a číslo šasi ano a ty jsou na jiných místech.
Číslo motoru je na levé straně bloku, na kulatém nálitku a začíná 125 pro Typ A a 225 pro modely K, číslo šasi je na horní straně příruby mezi převodovkou a spojkovým košem, při pohledu od řadící páky vpravo na straně převodovky.
Vdaka za odpoved. Vedeli by ste prosim niekto odfotit kde presne je to cislo sasi ? Pan ma na traktore niekolko vrstiev farby, nepodarilo sa najst to cislo ani naliatok.
Cislo motora sme nasli, je tam vyrazny naliatok na bloku motora.
Re: Obecna diskuse
Nová hlava na Z25 skladem za krásných 31000kč
https://www.atpmotor.cz/cs/e-shop/12078 ... gIbHPD_BwE
https://www.atpmotor.cz/cs/e-shop/12078 ... gIbHPD_BwE
Re: Obecna diskuse
Má pan Havelka nějaké stránky, kde hlavu inzeruje?
Re: Obecna diskuse
Na Zetor25 sk je taky levnější https://www.zetor25.sk/motor/
Re: Obecna diskuse
Ahojte ,malý oznam..
Zháňam jeden budík do palubovky na Z 25,napadlo mi že napíšem Robovi, či mu náhodou ešte nezostali...
Odpísal mi ze ešte má a bude robiť prerábku, ale asi až v septembri...
Budík tlaku 50eur
Budík teplomer chladiacej kvapaliny cca 80eur
Budik ampérmeter 20eur .
Takže myslím že dobrá správa, písal že najskôr dá prednosť fóru a čo sa nepredá pôjde na FB.
Takže šetriť na september.
Dik Robo
Zháňam jeden budík do palubovky na Z 25,napadlo mi že napíšem Robovi, či mu náhodou ešte nezostali...
Odpísal mi ze ešte má a bude robiť prerábku, ale asi až v septembri...
Budík tlaku 50eur
Budík teplomer chladiacej kvapaliny cca 80eur
Budik ampérmeter 20eur .
Takže myslím že dobrá správa, písal že najskôr dá prednosť fóru a čo sa nepredá pôjde na FB.
Takže šetriť na september.
Dik Robo
Mihi
Re: Obecna diskuse
Mihi
Re: Obecna diskuse
Klucí zkušení. Mám dotaz.
Dovezl jsem motor po kompletní generálce. Koukal jsem do toho zvonu, co je spojka. Tam je hodně marastu. Asi nejdřív na hrubo špachtlí očistím. Poté to vezmu odmašťovaslem a vyčistím co to půjde. A teď dotaz. Když vyndám spolkové ložisko je za ním gufero, asi půjde vyndat směrem od motoru ven. Zatím jsem se na to pořádně nedíval. Lze to gufero vyměnit že strany od motoru? Mám si dávat pozor, aby mi něco třeba uvnitř převodovky nevypadlo? Jak je tam třeba uložené ložisko na té hřídely od spojky? Když by šlo vyndat bez lezení do převodovky, vyměnil bych ho taky.
Jde mi o to, že se v tom zvonu ten marast musel zamíchat s olejem. Ale asi část od motoru a část z převodovky. Řekl bych, že víc z převodovky. Protože spojka byla vcelku čistá a nesmekala se.
Nemám vůbec zkušenost s tím, proto se ptám. Na to ložisko spojky se musím podívat. Abych tam nedal nové a ono nebylo horší než to staré původní kvality.
Děkuji za případné rady.
Dovezl jsem motor po kompletní generálce. Koukal jsem do toho zvonu, co je spojka. Tam je hodně marastu. Asi nejdřív na hrubo špachtlí očistím. Poté to vezmu odmašťovaslem a vyčistím co to půjde. A teď dotaz. Když vyndám spolkové ložisko je za ním gufero, asi půjde vyndat směrem od motoru ven. Zatím jsem se na to pořádně nedíval. Lze to gufero vyměnit že strany od motoru? Mám si dávat pozor, aby mi něco třeba uvnitř převodovky nevypadlo? Jak je tam třeba uložené ložisko na té hřídely od spojky? Když by šlo vyndat bez lezení do převodovky, vyměnil bych ho taky.
Jde mi o to, že se v tom zvonu ten marast musel zamíchat s olejem. Ale asi část od motoru a část z převodovky. Řekl bych, že víc z převodovky. Protože spojka byla vcelku čistá a nesmekala se.
Nemám vůbec zkušenost s tím, proto se ptám. Na to ložisko spojky se musím podívat. Abych tam nedal nové a ono nebylo horší než to staré původní kvality.
Děkuji za případné rady.