Pepova 5245
Moderátor: Lukashil
- brigadnik
- Příspěvky: 1071
- Registrován: stř říj 17, 2007 10:20 am
- Bydliště: Žatecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pepova 5245
no hele to je těžko radit jestli koupit něco jinýho s předkem nebo dát předek na tu 72. Pokud ji máš v dobrým stavu tak se asi vyplatí dát nějakých pár desítek tisíc (chudejfarmar by asi vedel kolik presne) a dát na ní carraro. Pokud je v průměrným stavu tak se za ty samý peníze dá asi koupit 7045 což je sice starší kus, ale ta kabina už je tam přec jen trochu lepší než na 69. Starší stroje jako 6945,6748 atd. to už je na úkor pohodlí a docela dost. Já se v těch cenách moc neorientuju, ale napadá mě, co koupit 5245 za nějakých plus mínus 200 000,- zkusit co v tom je a popř.když nebude vyhovovat se dá kdykoliv koupit nějakej motor 6901, 7201,7701 nebo cokoliv podobnýho. OBčas je to vidět v inzerátech do 30 000. Nevim jak by to bylo potom s papírama ale ta přestavba by byla během jednoho víkendu hotová a motor 5201 prodat zase dál. To by nemuselo bejt špatný řešení:) A ten traktor by pak lítal úplně jinak, ty motory dneska nejsou drahý
akorát je nevýhoda v tom (a to teď asi Wintrej nebude souhlasit, ale z vlastní zkušenosti to vim a nikdo mi to nevymluví, protože na tý farmě, kde jsem byl tak shodou okolností měli jednu 5245 v který byl motor 6901), že jak se to prodlouží o jeden válec, tak při zachování stávajícího řízení a pouhým prodloužením řícící tyče to má hrozně mizernej rejd. Asi se tam musí dát delší táhla, nevim jestli 52 má jiný nebo co, ale prostě tam vyměnili motor, prodloužili řídící tyč (to co jde vedle motoru) a ten traktor neni schopnej se otočit na chmelnici ani ob dva řádky.
akorát je nevýhoda v tom (a to teď asi Wintrej nebude souhlasit, ale z vlastní zkušenosti to vim a nikdo mi to nevymluví, protože na tý farmě, kde jsem byl tak shodou okolností měli jednu 5245 v který byl motor 6901), že jak se to prodlouží o jeden válec, tak při zachování stávajícího řízení a pouhým prodloužením řícící tyče to má hrozně mizernej rejd. Asi se tam musí dát delší táhla, nevim jestli 52 má jiný nebo co, ale prostě tam vyměnili motor, prodloužili řídící tyč (to co jde vedle motoru) a ten traktor neni schopnej se otočit na chmelnici ani ob dva řádky.
Naposledy upravil(a) brigadnik dne stř pro 09, 2009 10:23 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Pepova 5245
S tou napravou je to moc prace a otazka 100 tis. ja bych radšej henten predal a kupil rovno traktor s predkom.Ale pokial sa ti chce zhanať napravu byt dlho na dielni rozoberať prevodovku menit kolečka tak da sa aj domontovať.jednoduchšie je kupiť hotovy traktor.slavo63 píše:Dakujem za radu Wintrej tych 14 rokov jazdenia na5245 je urcite dost tak musis mat dost skusenosti inak by si nemenil motor za 4 valec pridrzim sa tvojej radi a mozno radsej kupim napravu na moju 7211 co ty nato?
- slavo63
- Příspěvky: 225
- Registrován: pon srp 03, 2009 3:52 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Pepova 5245
Aj toto je dobra rada
- pirat
- Příspěvky: 1569
- Registrován: stř led 02, 2008 8:41 pm
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pepova 5245
brigadnik píše:no hele to je těžko radit jestli koupit něco jinýho s předkem nebo dát předek na tu 72. Pokud ji máš v dobrým stavu tak se asi vyplatí dát nějakých pár desítek tisíc (chudejfarmar by asi vedel kolik presne) a dát na ní carraro. Pokud je v průměrným stavu tak se za ty samý peníze dá asi koupit 7045 což je sice starší kus, ale ta kabina už je tam přec jen trochu lepší než na 69. Starší stroje jako 6945,6748 atd. to už je na úkor pohodlí a docela dost. Já se v těch cenách moc neorientuju, ale napadá mě, co koupit 5245 za nějakých plus mínus 200 000,- zkusit co v tom je a popř.když nebude vyhovovat se dá kdykoliv koupit nějakej motor 6901, 7201,7701 nebo cokoliv podobnýho. OBčas je to vidět v inzerátech do 30 000. Nevim jak by to bylo potom s papírama ale ta přestavba by byla během jednoho víkendu hotová a motor 5201 prodat zase dál. To by nemuselo bejt špatný řešení:) A ten traktor by pak lítal úplně jinak, ty motory dneska nejsou drahý
akorát je nevýhoda v tom (a to teď asi Wintrej nebude souhlasit, ale z vlastní zkušenosti to vim a nikdo mi to nevymluví, protože na tý farmě, kde jsem byl tak shodou okolností měli jednu 5245 v který byl motor 6901), že jak se to prodlouží o jeden válec, tak při zachování stávajícího řízení a pouhým prodloužením řícící tyče to má hrozně mizernej rejd. Asi se tam musí dát delší táhla, nevim jestli 52 má jiný nebo co, ale prostě tam vyměnili motor, prodloužili řídící tyč (to co jde vedle motoru) a ten traktor neni schopnej se otočit na chmelnici ani ob dva řádky.
ten rejd je tam takovy i kdyz je tam ten trivalec
Re: Pepova 5245
Ty ceny tu jsou někde uvedený, Carraro do těch 30km/h + vše k tomu vychází cca 110tkč. Spíš bych volil cestu poohlídnou se po nějaký těžký nápravě na netu, pár jsem jich viděl vč. kardanu, skřínky, někdy i s pneu za 50-60tkč. Horší ta převodovka sundat boudu a celý to překopat, ale na kolik by vyšlo to předělání převodovky, to netuším. Ono koupit něco jinýho by bylo sice snažší, ale jistota, že se ti to finančně vyplatí není žádná.
Z4011 + Z6945
- pirat
- Příspěvky: 1569
- Registrován: stř led 02, 2008 8:41 pm
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pepova 5245
jaka je tvoje cenova predstava kdyby si jej teda chtel prodat ??? ono 7245 sezenes uz od 180-190 tisic v horsim stavu a od 200 tisic v prumernym stavu takze se zetorem 5245 srovnatelne cenyslavo63 píše:Aj toto je dobra rada
- brigadnik
- Příspěvky: 1071
- Registrován: stř říj 17, 2007 10:20 am
- Bydliště: Žatecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pepova 5245
no rejd jo, ale manevrovatelnsot je jiná, protože je to delšípirat píše:brigadnik píše:no hele to je těžko radit jestli koupit něco jinýho s předkem nebo dát předek na tu 72. Pokud ji máš v dobrým stavu tak se asi vyplatí dát nějakých pár desítek tisíc (chudejfarmar by asi vedel kolik presne) a dát na ní carraro. Pokud je v průměrným stavu tak se za ty samý peníze dá asi koupit 7045 což je sice starší kus, ale ta kabina už je tam přec jen trochu lepší než na 69. Starší stroje jako 6945,6748 atd. to už je na úkor pohodlí a docela dost. Já se v těch cenách moc neorientuju, ale napadá mě, co koupit 5245 za nějakých plus mínus 200 000,- zkusit co v tom je a popř.když nebude vyhovovat se dá kdykoliv koupit nějakej motor 6901, 7201,7701 nebo cokoliv podobnýho. OBčas je to vidět v inzerátech do 30 000. Nevim jak by to bylo potom s papírama ale ta přestavba by byla během jednoho víkendu hotová a motor 5201 prodat zase dál. To by nemuselo bejt špatný řešení:) A ten traktor by pak lítal úplně jinak, ty motory dneska nejsou drahý
akorát je nevýhoda v tom (a to teď asi Wintrej nebude souhlasit, ale z vlastní zkušenosti to vim a nikdo mi to nevymluví, protože na tý farmě, kde jsem byl tak shodou okolností měli jednu 5245 v který byl motor 6901), že jak se to prodlouží o jeden válec, tak při zachování stávajícího řízení a pouhým prodloužením řícící tyče to má hrozně mizernej rejd. Asi se tam musí dát delší táhla, nevim jestli 52 má jiný nebo co, ale prostě tam vyměnili motor, prodloužili řídící tyč (to co jde vedle motoru) a ten traktor neni schopnej se otočit na chmelnici ani ob dva řádky.
ten rejd je tam takovy i kdyz je tam ten trivalec
- pirat
- Příspěvky: 1569
- Registrován: stř led 02, 2008 8:41 pm
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pepova 5245
jj tak to je jasnybrigadnik píše:no rejd jo, ale manevrovatelnsot je jiná, protože je to delšípirat píše:brigadnik píše:no hele to je těžko radit jestli koupit něco jinýho s předkem nebo dát předek na tu 72. Pokud ji máš v dobrým stavu tak se asi vyplatí dát nějakých pár desítek tisíc (chudejfarmar by asi vedel kolik presne) a dát na ní carraro. Pokud je v průměrným stavu tak se za ty samý peníze dá asi koupit 7045 což je sice starší kus, ale ta kabina už je tam přec jen trochu lepší než na 69. Starší stroje jako 6945,6748 atd. to už je na úkor pohodlí a docela dost. Já se v těch cenách moc neorientuju, ale napadá mě, co koupit 5245 za nějakých plus mínus 200 000,- zkusit co v tom je a popř.když nebude vyhovovat se dá kdykoliv koupit nějakej motor 6901, 7201,7701 nebo cokoliv podobnýho. OBčas je to vidět v inzerátech do 30 000. Nevim jak by to bylo potom s papírama ale ta přestavba by byla během jednoho víkendu hotová a motor 5201 prodat zase dál. To by nemuselo bejt špatný řešení:) A ten traktor by pak lítal úplně jinak, ty motory dneska nejsou drahý
akorát je nevýhoda v tom (a to teď asi Wintrej nebude souhlasit, ale z vlastní zkušenosti to vim a nikdo mi to nevymluví, protože na tý farmě, kde jsem byl tak shodou okolností měli jednu 5245 v který byl motor 6901), že jak se to prodlouží o jeden válec, tak při zachování stávajícího řízení a pouhým prodloužením řícící tyče to má hrozně mizernej rejd. Asi se tam musí dát delší táhla, nevim jestli 52 má jiný nebo co, ale prostě tam vyměnili motor, prodloužili řídící tyč (to co jde vedle motoru) a ten traktor neni schopnej se otočit na chmelnici ani ob dva řádky.
ten rejd je tam takovy i kdyz je tam ten trivalec
Re: Pepova 5245
jj za 200.t jsem koukal, že z Tábora jeden chlápek dováží i 7745, pak tam má jednu pěknou 6245 za 180t. a taky jsem na bazosu ještě viděl 7245 za 110t., ale ta má shořelej vrch kabiny. Kdyby to nebylo až někde u Prahy, jel bych se nani kouknout, pokud by šlo jen o výměnu kabiny a zbytek by byl nezasaženej, to by byl dobrej kup.
Z4011 + Z6945
Re: Pepova 5245
akorát je nevýhoda v tom (a to teď asi Wintrej nebude souhlasit, ale z vlastní zkušenosti to vim a nikdo mi to nevymluví, protože na tý farmě, kde jsem byl tak shodou okolností měli jednu 5245 v který byl motor 6901), že jak se to prodlouží o jeden válec, tak při zachování stávajícího řízení a pouhým prodloužením řícící tyče to má hrozně mizernej rejd. Asi se tam musí dát delší táhla, nevim jestli 52 má jiný nebo co, ale prostě tam vyměnili motor, prodloužili řídící tyč (to co jde vedle motoru) a ten traktor neni schopnej se otočit na chmelnici ani ob dva řádky.[/quote]
Ja ked som menil motor som menil dve tiahla na posilovači za dlhšie a tyč riadenia na 4 valec a zatača to rovnako ako klasicka 7245 žeby sa mi vyšil polomer otačania som nikdy nepostrehol akurat sa zmenil vzhladom na to je je traktor o 13cm dlhši a tým padom sa neotoči na takom polomere ako 5245.proste to otočenie je rovnake ako na bežnom štvorvalci.ked tak to možem zmerať ale važne nikdy som s tým problém nemal.Neviem čo si mal toto na mysli?
ked tak možem poslať foto o ake tiahla sa jedna.
Ja ked som menil motor som menil dve tiahla na posilovači za dlhšie a tyč riadenia na 4 valec a zatača to rovnako ako klasicka 7245 žeby sa mi vyšil polomer otačania som nikdy nepostrehol akurat sa zmenil vzhladom na to je je traktor o 13cm dlhši a tým padom sa neotoči na takom polomere ako 5245.proste to otočenie je rovnake ako na bežnom štvorvalci.ked tak to možem zmerať ale važne nikdy som s tým problém nemal.Neviem čo si mal toto na mysli?
ked tak možem poslať foto o ake tiahla sa jedna.
Naposledy upravil(a) wintrej dne čtv pro 10, 2009 8:09 am, celkem upraveno 1 x.
Re: Pepova 5245
*Slavo odkial si?slavo63 píše:Aj toto je dobra rada
- slavo63
- Příspěvky: 225
- Registrován: pon srp 03, 2009 3:52 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Pepova 5245
Som z vychodu okres Humenne a ty?
- brigadnik
- Příspěvky: 1071
- Registrován: stř říj 17, 2007 10:20 am
- Bydliště: Žatecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pepova 5245
No neco takovyho jsem predpokladal, psal jsem tam, ze se asi musi neco vymenit. U nas to neudelali a ten traktor se fakt nikde nevytoci.wintrej píše:
Ja ked som menil motor som menil dve tiahla na posilovači za dlhšie a tyč riadenia na 4 valec a zatača to rovnako ako klasicka 7245 žeby sa mi vyšil polomer otačania som nikdy nepostrehol akurat sa zmenil vzhladom na to je je traktor o 13cm dlhši a tým padom sa neotoči na takom polomere ako 5245.proste to otočenie je rovnake ako na bežnom štvorvalci.ked tak to možem zmerať ale važne nikdy som s tým problém nemal.Neviem čo si mal toto na mysli?
ked tak možem poslať foto o ake tiahla sa jedna.
Jinak co se tyče tý výměny, pokud chceš tu 5245 tak ji můžeš zkusit koupit a do budoucna, když nebude vyhovovat, se dá překopat ten motor. V podstatě výměna snad za jakejkoliv čtyřválec bude znát na výkonu.
Re: Pepova 5245
ja Trenčinslavo63 píše:Som z vychodu okres Humenne a ty?
Re: Pepova 5245
No neco takovyho jsem predpokladal, psal jsem tam, ze se asi musi neco vymenit. U nas to neudelali a ten traktor se fakt nikde nevytoci.
Jinak co se tyče tý výměny, pokud chceš tu 5245 tak ji můžeš zkusit koupit a do budoucna, když nebude vyhovovat, se dá překopat ten motor. V podstatě výměna snad za jakejkoliv čtyřválec bude znát na výkonu.[/quote]
Ja tu dam foto tých tiahel čo treba vymeniť. Máš pravdu že da sa prerobiť ale to vyjde na 50 tis ta vymena motora.takže moj nazor je že by som rovno kupil aspon 7245.ušetri peniaze bude mať silnejšiu hydrauliku a 30 kola.Pretože 5245 ma 9,5-24 a 14,9-28 a to su galusky na pripadný motor 7201. a zase nove pneu su dalšich 30 tis.
Jinak co se tyče tý výměny, pokud chceš tu 5245 tak ji můžeš zkusit koupit a do budoucna, když nebude vyhovovat, se dá překopat ten motor. V podstatě výměna snad za jakejkoliv čtyřválec bude znát na výkonu.[/quote]
Ja tu dam foto tých tiahel čo treba vymeniť. Máš pravdu že da sa prerobiť ale to vyjde na 50 tis ta vymena motora.takže moj nazor je že by som rovno kupil aspon 7245.ušetri peniaze bude mať silnejšiu hydrauliku a 30 kola.Pretože 5245 ma 9,5-24 a 14,9-28 a to su galusky na pripadný motor 7201. a zase nove pneu su dalšich 30 tis.