Posím poradiť - VARI
Moderátor: DYK
Re: Posím poradiť - VARI
Pozdravujem po dlhej dobe
Viete my poradiť kto by my spoľahlivo spravil GO starej motorovej jednotky. Pravdepodobne zapieknutý valec.. Motorová jednotka je komlet rozobratá na diely.. v krabicy.. Ďakujem
Viete my poradiť kto by my spoľahlivo spravil GO starej motorovej jednotky. Pravdepodobne zapieknutý valec.. Motorová jednotka je komlet rozobratá na diely.. v krabicy.. Ďakujem
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Posím poradiť - VARI
Motor rozobraty v krabici dvojnasobna cena opravy
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
-
- Příspěvky: 237
- Registrován: pát dub 08, 2016 7:42 am
- Bydliště: Vrchlabí
Re: Posím poradiť - VARI
Když nový motor, pak XP-200. Je za dobrou cenu, na T-20 nemusíš ani nic předělávat. Komfort práce se 4T motorem je opravdu rozdíl. A neboj se, nový motor staré převodovce nic neudělá, sama o sobě převodovka je už z výroby předimenzovaná.
Re: Posím poradiť - VARI
No jestli tam byl dvoutakt tak bych šel zase do dvoutaktu přece jen je to na opravu jednoduchý a spolehlivý motor který vydrží i 30 roků se čtyřtaktem pojede převodovka pomaleji
Re: Posím poradiť - VARI
Vojtěch: Záleží o jaké převodovce je řeč. Máš osobní zkušenost? U nás se provozuje čtyřtakt na dvoutaktní DSK-317 už od roku 1995 a není s tím jediný problém, spíš na tom vidím pozitiva. Sázel nebo vybíral jsi někdy brambory s Vari? Tam je ta pomalejší rychlost velkým plusem. Samozřejmě že u převodovek s aktivním vývodem a nebo s jednou rychlostní je to problém. Ale u DSK-317 a T-20 nevidím nejmenší problém
omlouvám se za OT, tazateli v tomto vlákně jsem nepomohl...
omlouvám se za OT, tazateli v tomto vlákně jsem nepomohl...
Re: Posím poradiť - VARI
Dobry den, mam probelem se sundani stare spojky, ktera byla dvou segmentova a chci ji vymenit za novejsi tri segmentovou. Posilam fotky. Hlavni probem mam se sundanim drzaku co byl u stare spojky, z hridele od klikovky. V literature jsem se docetl, ze ji staci pouze sejmnout, ale bouzel ani hrube nasili nepomha nevite zda v tom jeste neni neco za figl? Jsem novacek a tak se to postupne vsechno ucim a zjistuju. A jeste jeden dotaz, pujde ta nova spojka v pohode nasadit a zajistit matici, nebo se budou muset delat nejake upravy? Dekuji za odpoved a pomoc.
Stara spojka:
Nova spojka:
Stara spojka:
Nova spojka:
Re: Posím poradiť - VARI
Důlek v klice je vidět na první fotce, tam opřu stahovák, packy dvouramenného stahováku zaklesnu užším místě unašeče a musí to jít. Tříčelisťovou spojku s "keramiským" obložením a centrální pružinou bych za dvoutaktní, nebo na dvoutaktu neměnil a to hned z několika důvodů. jeden z nich je "měkký" záběr spojky s obložením, druhý pak možnost seřízení počátku záběru apod.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Posím poradiť - VARI
Poprosím vás o informáciu : rozdiel medzi 2 a 3 rýchlostnou prevodovkou na teraz vari
Re: Posím poradiť - VARI
Vlasto napiš co tě přesně zajímá T20 má jednu zpátečku a dvě rychl.vpred. Když otočiš motor 180 stupňů má dvě zpátečky a jednu vpřed.
Převodovka 316 je ta co má vývod na nářadí a malé kolecka, 317 má tři rychlosti dopředu a zpátečku a ještě se liší tím jestli je pro rychlý dvoutaktní motor ( má jiné převody )nebo pro čtyřtaktní motor a taky jestli je na staré provedení nebo novější model Global s šestihranem.
Převodovka 316 je ta co má vývod na nářadí a malé kolecka, 317 má tři rychlosti dopředu a zpátečku a ještě se liší tím jestli je pro rychlý dvoutaktní motor ( má jiné převody )nebo pro čtyřtaktní motor a taky jestli je na staré provedení nebo novější model Global s šestihranem.
Re: Posím poradiť - VARI
T20 je původní licenční převodovka Gutbrod. Soudruzi koupili licenci k tomu základnímu (a asi nejlevnějšímu), takže pro všechny práce vyžadující větší moment (a nižší rychlost), tedy orba a spol. se motor montoval na převodovku obráceně, otočily se kola a závěs a s takto nastrojenou sestavou se vyrazilo do pole. Nevýhody jsou zřejmé: delší doba přípravy a příliš rychlá zpátečka (protože jde o 1. převodový stupeň). Pak jedna nezřejmá: šnek převodovky nemá spodní kuželíkové ložisko, pouze futro, takže je otázkou času, kdy se prokouše ven. Je třeba to kontrolovat.
Dlouhý text krátce: chceš DSK-317.
Dlouhý text krátce: chceš DSK-317.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”