repas vstrekovacieho čerpadla zetor 3011
Moderátor: Mikro
Pravidla fóra
1. platnost inzerátu je 30 dní (stále nabídky nutno aktualizovat)
2. název tématu musí obsahovat Nabídka: / Poptávka: (nebo N:/P:)
3. nabídky služeb jsou pouze pro dlouhodobé uživatele fora
4. nepatří zde dotazy, technické problémy a další jiné diskuze
Špatně pojmenovaná, zařazená, nebo zde nepatřící témata budou bez upozornění mazána.
1. platnost inzerátu je 30 dní (stále nabídky nutno aktualizovat)
2. název tématu musí obsahovat Nabídka: / Poptávka: (nebo N:/P:)
3. nabídky služeb jsou pouze pro dlouhodobé uživatele fora
4. nepatří zde dotazy, technické problémy a další jiné diskuze
Špatně pojmenovaná, zařazená, nebo zde nepatřící témata budou bez upozornění mazána.
Re: repas vstrekovacieho čerpadla zetor 3011
Podla toho popisu ako si to zhasinal, to vydim na rozpadnuty alebo seknuty regulator otaciek. Po roztoceni hned dava plnu davku. Preto nereaguje na pohyb paky.
Re: repas vstrekovacieho čerpadla zetor 3011
Ak sa toho nebojíš skús oddeklovať regulátor, ako píše Pavel bude niečo rozpadnuté.
Nosíme čerpadlá do Žarnovice- Ján Kuka 0903 810 932. Aj keď z práce som nebol veľmi spokojný, Na 8011 sa tiež niečo rozpadlo v regulátore, traktor zdochol a už nešiel naštartovať. Po oprave traktor dlhšie stál, potom na ňom začali jazdiť, keď sa raz počas jazdy motor rozbehol na plný plyn a nešlo ubrať, po naštartovaní bolo všetko v poriadku, dolial sa olej do regulátora a na chvýľu bol pokoj, len mu to asi po týždni spravilo znova. pri jazde mu vyhadzovalo olej pri hriadelke akcelerátora. Tak sme čerpadlo zhodili, smer Žarnovica, inak bolo v poriadku, mali ho výslovne iba pretesniť. Po pár dňoch som čerpadlo vyzdvihol, chlapci ho nahodili, naštartovali, len vodič za mnou prišiel, že všetko je v poriadku až na to, že olej vyhadzuje stále.
Z práce som odchádzal, tak už som nemal energiu riešiť reklamáciu. Ale do budúcna keď budem mať súkromne problém, smer Žarnovica.
Predtým sme chodili na Bzovík, tam bol jeden seriózny pán, za ľudové ceny, ale mal už svoj vek a nemal učňa.
V Šahách je ďalší pán, len si myslí, že sa motorom a čerpadlám rozumie iba on a má prácu na nezaplatenie. Potreboval som vymeniť o-krúžky na elementoch zánovného čerpadla zo 7245, podozrivé bolo že pánko nechcel povedať dopredu čo to bude stáť. Pri prevzatí sa nehanbil vypýtať 60€ bez papiera. To mi spadla sánka, vraj bola vôľa na regulátore, len mi nevedel povedať čo menil.
Nosíme čerpadlá do Žarnovice- Ján Kuka 0903 810 932. Aj keď z práce som nebol veľmi spokojný, Na 8011 sa tiež niečo rozpadlo v regulátore, traktor zdochol a už nešiel naštartovať. Po oprave traktor dlhšie stál, potom na ňom začali jazdiť, keď sa raz počas jazdy motor rozbehol na plný plyn a nešlo ubrať, po naštartovaní bolo všetko v poriadku, dolial sa olej do regulátora a na chvýľu bol pokoj, len mu to asi po týždni spravilo znova. pri jazde mu vyhadzovalo olej pri hriadelke akcelerátora. Tak sme čerpadlo zhodili, smer Žarnovica, inak bolo v poriadku, mali ho výslovne iba pretesniť. Po pár dňoch som čerpadlo vyzdvihol, chlapci ho nahodili, naštartovali, len vodič za mnou prišiel, že všetko je v poriadku až na to, že olej vyhadzuje stále.
Z práce som odchádzal, tak už som nemal energiu riešiť reklamáciu. Ale do budúcna keď budem mať súkromne problém, smer Žarnovica.
Predtým sme chodili na Bzovík, tam bol jeden seriózny pán, za ľudové ceny, ale mal už svoj vek a nemal učňa.
V Šahách je ďalší pán, len si myslí, že sa motorom a čerpadlám rozumie iba on a má prácu na nezaplatenie. Potreboval som vymeniť o-krúžky na elementoch zánovného čerpadla zo 7245, podozrivé bolo že pánko nechcel povedať dopredu čo to bude stáť. Pri prevzatí sa nehanbil vypýtať 60€ bez papiera. To mi spadla sánka, vraj bola vôľa na regulátore, len mi nevedel povedať čo menil.
Re: repas vstrekovacieho čerpadla zetor 3011
Olej pri hriadelke akcelerátora bude tiecť aj s novým O-krúžkom. Tam to býva vyhrkané a nový O-krúžok nevyrieši. Treba vybitú dieru vyvŕtať a dať tam puzdro. Potom bude nový O-krúžok tesniť. Je to piplačka, ale spraviť sa to dá.
Ja som použil samomazné klzné puzdro.... Nový O-krúžok bez nového puzdra vydrží len chvíľku a potom sa vyderie a tečie.
Nie som čerpadlár, ale podľa mňa to nie je zložité. Mal som rozobratý regulátor, lebo som menil guferá a kontroloval vôle. Je to "ježek v kleci" ale spraviť sa to dá.
Ja som použil samomazné klzné puzdro.... Nový O-krúžok bez nového puzdra vydrží len chvíľku a potom sa vyderie a tečie.
Nie som čerpadlár, ale podľa mňa to nie je zložité. Mal som rozobratý regulátor, lebo som menil guferá a kontroloval vôle. Je to "ježek v kleci" ale spraviť sa to dá.
Re: repas vstrekovacieho čerpadla zetor 3011
Mať to doma tak to poriešim sám. Aj tie tečúce elementy som zvažoval, že krúžky vymením doma a zoberiem to len zoradiť, ale ak by mi náhodou len jeden element preskočil o zub, nič by som nevyhral. Majster svetla dielenský v bývalej práci vzhodnotil, že je jednoduchšie vzmeniť o-krúžky ako prehodiť čerpadlo z vraku a tak sa stala Avia dvojvalcom
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: pon lis 24, 2008 5:55 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: repas vstrekovacieho čerpadla zetor 3011
Tak čerpadlo bolo opravené, kompletná go, elementy boli zalepene bio sračkou bolo mi doporučené pridávať hydraulicky olej do nafty táto nafta je des. Naftu co som vypustil z traktora vôbec nebolo naftou cítiť, s to mala 3/4 roka
Re: repas vstrekovacieho čerpadla zetor 3011
Hydraulika zlepší pouze mazací schopnost nafty.
Motorový olej pro 2T motory toho zvládne trochu víc.
Aditivum VIF ovšem umí úplně víc, včetně zabránění usazenin, používám přes 20 let do všeho maximální spokojenost.
Ani nevím co to je čistit skleničku
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: repas vstrekovacieho čerpadla zetor 3011
To ti koľko toho oleja doporučili pridávať? Aby si sa vyhol biozložke, musel by si jazdiť na 100% oleja. Bežne mávam problém s naftou na strojoch, ktoré málo jazdia, ale väčšinou sa zalepí iba dopravné čerpadlo.
Mám dojem že takú GO ako ten čerpadlár si robievam aj doma, musel si mať zalepený jeden element, ktorý bránil regulátoru stiahnuť dávku paliva. Osobná skúsenosť, keď štartujem niečo čo dlhšie stálo, najprv odpojím tiahlo na čerpadle a skúsim, či sa hrebeň hýbe - okrem toho že na ramienko pôsobí pružina regulátora, musí mať aj voľný pohyb, keď sa ramienko hýbe iba proti pružine, je zaseknutý hrebeň a musí sa rozhýbať. To ale nie je všetko, ak sa ramienko voľne pohybuje pretočím motorom aspoň 2 otáčky a znova kontrolujem či sa ramienko voľne hýbe. Až potom sa odvážim na štart, lebo sa mi tiež stalo, že pred štartom sa hrebeň hýbal. Ale pri štarte po pretočení motora zostali zaseknuté dva elementy, ktoré držali hrebeň na plnej dávke, motor sa rozbehol na dva valce rovnako ako tebe na nekontrolovateľné otáčky a tiež som nevedel ako ho rýchlo zhasnúť. Posledne to bolo podobné aj keď som vdychoval život sovietskemu šesťvalcu, ktorý stál minimálne 10 rokov, len bolo horšie že boli hrdzou prilepené aj piesty. Z motora som namiesto 20l oleja vypustil 30l sajrajtu vody a oleja. Prvý krát sa mi uľavilo, keď sa m podarilo pohnúť motorom, druhý keď som ho vedel pretočiť, a tretí až keď naštartoval po rozhýbaní čerpadla.
Mám dojem že takú GO ako ten čerpadlár si robievam aj doma, musel si mať zalepený jeden element, ktorý bránil regulátoru stiahnuť dávku paliva. Osobná skúsenosť, keď štartujem niečo čo dlhšie stálo, najprv odpojím tiahlo na čerpadle a skúsim, či sa hrebeň hýbe - okrem toho že na ramienko pôsobí pružina regulátora, musí mať aj voľný pohyb, keď sa ramienko hýbe iba proti pružine, je zaseknutý hrebeň a musí sa rozhýbať. To ale nie je všetko, ak sa ramienko voľne pohybuje pretočím motorom aspoň 2 otáčky a znova kontrolujem či sa ramienko voľne hýbe. Až potom sa odvážim na štart, lebo sa mi tiež stalo, že pred štartom sa hrebeň hýbal. Ale pri štarte po pretočení motora zostali zaseknuté dva elementy, ktoré držali hrebeň na plnej dávke, motor sa rozbehol na dva valce rovnako ako tebe na nekontrolovateľné otáčky a tiež som nevedel ako ho rýchlo zhasnúť. Posledne to bolo podobné aj keď som vdychoval život sovietskemu šesťvalcu, ktorý stál minimálne 10 rokov, len bolo horšie že boli hrdzou prilepené aj piesty. Z motora som namiesto 20l oleja vypustil 30l sajrajtu vody a oleja. Prvý krát sa mi uľavilo, keď sa m podarilo pohnúť motorom, druhý keď som ho vedel pretočiť, a tretí až keď naštartoval po rozhýbaní čerpadla.
Re: repas vstrekovacieho čerpadla zetor 3011
Určite ten olej v niečom pomôže, ale a tak budeš jazdiť na sajrajt, kde je 5% oleja, 7% mero a zbytok možno nafta. Keby si aspoň jazdil, ale práve keď nejazdíš, mero oxiduje a gravitačne sa ukladá na povrchoch. Jednou z možností je nechávať vo vozidle čo najmenej nafty keď nejazdí, aj keď na druhej strane sa na stenách prázdnej nádrže zráža voda a nádrž koroduje. Kolega v práci riešil problém špinavej nádrže na záložných generátoroch, na jednej prevádzke ešte všetko fungovalo, kde dopĺňali nádrž raz za čas. Tam, kde dotankovávali po každom štarte degradovaná biozložka všetko upchala.
Zlomený piestik elementu by si doma nerozchodil. Ktovie, či zasierajú biozložkou aj ľahký vykurovací olej. Je podobný nafte, možno trocha hustejší, vznetové motory s ním nemajú problém a má špecifickú arómu, pripomenulo mi ju presúvanie trajektom na dovolenke.
Zlomený piestik elementu by si doma nerozchodil. Ktovie, či zasierajú biozložkou aj ľahký vykurovací olej. Je podobný nafte, možno trocha hustejší, vznetové motory s ním nemajú problém a má špecifickú arómu, pripomenulo mi ju presúvanie trajektom na dovolenke.
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: pon lis 24, 2008 5:55 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: repas vstrekovacieho čerpadla zetor 3011
Začal som to riešiť tak, že namiesto štvorkolky sa idem odviesť raz za 2 týždne na majoríku, aspon sa prevetrá
Re: repas vstrekovacieho čerpadla zetor 3011
1 liter oleja na 20 litrov nafty to je moc co stam lil za olej.
To muselo ovlivnovat výkon motoru.
To muselo ovlivnovat výkon motoru.
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: pon lis 24, 2008 5:55 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: repas vstrekovacieho čerpadla zetor 3011
to mi bolo doporučené 1l hydraulického oleja na 20 l nafty
Re: repas vstrekovacieho čerpadla zetor 3011
Dnes máme v motorovej nafte okolo 7% biosračiek, ktoré si nikto nevšíma, len už keď si pýtajú svoju drahú daň. Chceš povedať, že odhalíš v nafte 5% oleja?
Mám známich, jazdili na repkový olej 1:1, kým si to neodnieslo čerpadlo a trisky. Potom prešli na minerálne oleje, ak majú ešte stále zdroj, tak miešajú olej do nafty doteraz.
Mám známich, jazdili na repkový olej 1:1, kým si to neodnieslo čerpadlo a trisky. Potom prešli na minerálne oleje, ak majú ešte stále zdroj, tak miešajú olej do nafty doteraz.
Re: repas vstrekovacieho čerpadla zetor 3011
Jasne přešli na mineralní oleje, mě to povidej podívej se na pánev kde smažíš řízky a bifteky máš tam napečenou hranu. Pro tělo zvýšený cholesterol.
To se děje i na trysce vstřiku má jiný kovový odstín lapovaném povrchu.
Kdyby nebyly výrobci paliv nebyli hovada davali by tam ricinový olej. RC modélaři použivali v detonačních motorech https://aukro.cz/modelarsky-detonacni-m ... gIWjfD_BwE
Už se používalo ve 20.století.
To se děje i na trysce vstřiku má jiný kovový odstín lapovaném povrchu.
Kdyby nebyly výrobci paliv nebyli hovada davali by tam ricinový olej. RC modélaři použivali v detonačních motorech https://aukro.cz/modelarsky-detonacni-m ... gIWjfD_BwE
Už se používalo ve 20.století.