Hinomoto N249
Moderátor: DYK
Re: Hinomoto N249
To sú japonské kilogramy
Musíte použiť prepočítavací koeficient
Musíte použiť prepočítavací koeficient
Re: Hinomoto N249
K takovému přepočtu ovšem potřebuješ "bulharskou" konstantu. Znáš ji?
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: Hinomoto N249
Bulharská konštanta je rovnaká pre čínske KW aj pre japonské KG.
Re: Hinomoto N249
meter krát meter dvacať
Re: Hinomoto N249
No tak už mám konečně desku vylitou, byl to celkem porod,ale hlavně že už to je. Hodím aspoň pár fotek,jak jsem skládal kari sítě.....
Pro Ocu: jedna 53kg, vozil jsem je po 6.
Pro Ocu: jedna 53kg, vozil jsem je po 6.
Hinomoto N249
Re: Hinomoto N249
Já jsem se zatím k orbě nedostal,ale půjčil jsem pluh kamarádovi co má stejný Hinomoto a je z toho nadšenej. On má ten polskej dvoják a hrozně na to nadával,tak jsem mu říkal ať zkusí můj.......a teď s tím zoral po vesnici co šlo
Tak si hned dovezl stejnej. Sice je nataženej a pokroucenej,ale podle mého si ho srovná....
Aspoň mi vyleštil odhrnovačky.... tak doufám,že i já budu mít letos konečně poprvé trošku normálně zoráno.
Tak si hned dovezl stejnej. Sice je nataženej a pokroucenej,ale podle mého si ho srovná....
Aspoň mi vyleštil odhrnovačky.... tak doufám,že i já budu mít letos konečně poprvé trošku normálně zoráno.
Hinomoto N249
Re: Hinomoto N249
Tak konečně jsem se zase mohl pustit do něčeho jiného než šlapání bláta okolo základů.
Zahrada posekaná, sousedovy kravky spokojené a já snad příští víkend zorám.
Zahrada posekaná, sousedovy kravky spokojené a já snad příští víkend zorám.
Hinomoto N249
Re: Hinomoto N249
A taky jsem dneska zase probudil ,,babku,, ať se před zimou ještě projede. Chytla na první zátah
[
[
Hinomoto N249
Re: Hinomoto N249
Potřeboval bych asi poradit. Už od koupě když traktor nastartuju zadýmí bíle. Stejně tak když trošku víc sešlápnu plyn. Chytá pěkně, tah má tak jsem to neřešil. Ale furt mi to tak vrtá hlavou....Voda se neztrácí. Ale teď co jsem s ním hodně lítal kolem baráku, mi přijde že strašně začal žrát. Možná je to tím,že fakt jezdil skoro celej den i s předkem......no a teď jsem kouknul na měrku oleje a vypadá to,že ho dost přibylo. Protože výměnu jsem dělal tak měsíc dozadu a olej byl pěkně mezi ryskama. A teď jsem nad horní..... No a když jsem se nudil začal gůglit....co jsem se dočetl, tak že by to mohlo být špatným vstřikem? Že ukapává? Ale zase by ten traktor neměl sílu ne? Mám vyndat vstřiky? Do žádného dieselu jsem nikdy nelezl....zmáklý mám jen dvoutakty. Za každou radu budu rád. Co myslíte?
Hinomoto N249
Re: Hinomoto N249
...tady bude každá rada drahá a to tak , že velmi ! Přibývání oleje : Pokud jsi si jistý , že tam nejde chladící kapalina , záměrně píšu chladící kapalina , protože některé nevytváří s olejem typickou emulzi , tak to vypadá na naftu . Když vytáhneš vstřiky a zkusíš jak fungují , myslím , že nic nepokazíš . Podle mého to ale dělají opotřebené elementy ve vstřikovacím čerpadle . Třeba u starších ZETORů to poznáš , protože vstřik . čerpadlo má svoji skříň , která není propojená s mazací soustavou motoru a má svoji náplň oleje . Kdežto u Tvého je čerpadlo v bloku motoru a všechno , co prosákne jde do oleje . Vzhledem k tomu , že má traktor za sebou víc jak 31 let provozu tak se není čemu divit . Pokud to bude tato závada a kouřivost nebude nějak nad míru , tak bych to řešil jen častější výměnou oleje .
Re: Hinomoto N249
Vláďo díky, ale už vidím, že jsem pěknej..... No na 100% si tou vodou taky jistý nejsem, protože jsem hledal emulzi, ale olej, víčko, měrka, všechno je pěkně čistý...... Takže jsem asi začal špatně. Dokážu to nějak jednoduše rozpoznat co se mi tam dostává?
Hinomoto N249
Re: Hinomoto N249
Ahoj Honzo. Ak Ti tečie "voda do oleja" tak to skús tak, že odpustíš trocha oleja cez vypúšťací šrób pri studenom (odstátom) motore. Voda sadne dole a pôjde ako prvá von. Stačí povoliť a nechať kvapkať alebo len s citom jemne odtiahnuť šrób od závitu a voda potečie ako prvá.