Jak dodělat hydrauliku na ISEKI (návod na TU155)
Moderátor: DYK
Re: Jak dodělat hydrauliku na ISEKI (návod na TU155)
Dovolím si použít selský rozum a laicky odpovědět za Ladikiho - jde o množství oleje, které musí hadicemi protéct, na vstupu pod tlakem bude olej proudit rychleji než na zpátečce, kde nebude tlak. Aby toto množství spolehlivě odteklo zpět do nádrže, potřebuje větší světlost hadic, trubek. Alespoň si to tak myslím.
EX - Iseki TU155 a bazmeky k tomu
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea
... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea
... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
Re: Jak dodělat hydrauliku na ISEKI (návod na TU155)
Díky Tobigu, myslel jsem si to, takže výhledově to ještě předělám.
Jinak díky za tohle vlákno. Držel jsem se toho při zapojení nakladače a přípravě na výstupů na zadku a zdá se,že všechno funguje jak má. Takže opravdu díky moc. Okukoval jsem to, jak to mají poláci když jsem byl pro nakladač a ty oni vůbec T neměli. Stejně jako neměli použitý HPCO na výstupu z nového rozvaděče.....je možné,že tohle bude dlouhodobě fungovat?
Jinak díky za tohle vlákno. Držel jsem se toho při zapojení nakladače a přípravě na výstupů na zadku a zdá se,že všechno funguje jak má. Takže opravdu díky moc. Okukoval jsem to, jak to mají poláci když jsem byl pro nakladač a ty oni vůbec T neměli. Stejně jako neměli použitý HPCO na výstupu z nového rozvaděče.....je možné,že tohle bude dlouhodobě fungovat?
Hinomoto N249
Re: Jak dodělat hydrauliku na ISEKI (návod na TU155)
Chlapi len si dovolím pripomenúť že rozvadzače Badenost od Hydrolider.cz majú rovnaké šroubenie aj na vstupe aj na výstupe a tiež vnútorný priemer HPCO je rovnaký.
Takže darmo dáte väčší priemer hadíc ten prietok bude uškrtený na samotnom rozvádzači. Skúsenosť zo 4roch domadelov a japonca mi hovorí, že všetky hadice mám rovnaké a problém nikdy nebol.
Takže darmo dáte väčší priemer hadíc ten prietok bude uškrtený na samotnom rozvádzači. Skúsenosť zo 4roch domadelov a japonca mi hovorí, že všetky hadice mám rovnaké a problém nikdy nebol.
Re: Jak dodělat hydrauliku na ISEKI (návod na TU155)
Jestli si dobře pamatuju tak vstup i výstup je 1/2" a dával jsem redukci na M16x1,5 ve které je výrazně menší díra než by mohla být v 1/2" šroubení. Takže když dáš větší hadici, bude mít větší šroubení řekněme M18x1,5 a už Ti proteče oleje podstatně víc. Nic to nemění na tom, že vstup do převodovky mám 3/8" a asi budu muset v tom šroubení vyvrtat větší díru podle toho co půjde z rozvaděče, aby všecky průměry seděly.
Hinomoto N249
Re: Jak dodělat hydrauliku na ISEKI (návod na TU155)
Tak 19x1,5 je už fakt malo - všetky nštalacie som vždy riešil m18x1,5 aj preto aby som mohol komponenty prehadzovať podla potreby. U japonca som hadicu jednoducho strčil do prevodovky cez nalievací otvor - takže žiadne šroubenie tam nemám.
Tá s tou červenou izolačkou - predtým tam bol gumový štupel.
Tá s tou červenou izolačkou - predtým tam bol gumový štupel.
Re: Jak dodělat hydrauliku na ISEKI (návod na TU155)
DanculSK ďakujem
Re: Jak dodělat hydrauliku na ISEKI (návod na TU155)
Danko výborné video, doteraz som všetko montoval celkom zle, našťastie mi to drží ja som nasadil krúžok a ťahal na krv , často aj s pol metrovou trubkou.