UNC 060,061
Moderátor: Franta.cz
Re: UNC 060,061
Ahoj!
Udělal jsem opravu a nyní je potřeba doplnit olej do převodovky. Množství je uvedeno jako 9 litrů do převodovky a 2 litry někam do motoru? Kam se ty 2 litry přidávají?
Udělal jsem opravu a nyní je potřeba doplnit olej do převodovky. Množství je uvedeno jako 9 litrů do převodovky a 2 litry někam do motoru? Kam se ty 2 litry přidávají?
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: čtv říj 12, 2023 10:08 pm
- Bydliště: Kladno
Re: UNC 060,061
Ahoj všem mám prosbu, neví někdo z vás co dělat s hydrogeneratorem spv 20. Poridil jsem unc 750 první verze je to hodně podobné jako 060. Bardejov. Motor zetor.
Když jedu směrem dozadu tak to jede krásně jemně a s citem po pouštění kniplu to krásně zastaví a stojí. Když to samé udělám směrem dopředu tak se kola roztočí a po pouštění páky se to ještě pár vteřin dotací a je to takové tupé neohrabane bez citu nic nic a najednou se to rozjede. Nedá se s tím moc manipulovat s citem. Čerpadla jsem měl venku obě. Vlastně celý motor se vším všudy. Všechny hadice jsou nové vyměněné a přetesnené. Brzdy pod motory jsou také nové. Vše co šlo jsem přetesnil a vymenil od hadic až po zmíněná cerpadla spv20. Už před koupí to samo mělo tendenci popojizdet na místě práva strana lehce táhla.
Po výměně těsnění v cerpadle spv 20 je to stejné.
Všiml jsem si že tam jsou dvě pružiny které vyrovnávají čerpadlo aby běželo na neutrální krásně rovně. Vše jsem srovnal a namontovat teď už na neutrální kola stojí. Tak netuším proč to směrem dopředu dobrzduje tak strašně dlouho. Směrem dozadu to zastaví téměř hned.
Setkal se s tím někdo z vás? Nikde nic neboucha zvuk to má pěkný na obě strany. Cerpadla maji nove gumičky a těsnění veškeré Díly nakupiju ze slovenska Stetex mají tam slušný výběr. Oleje jsou také v pořádku a na vakuometru hodnoty také v pořádku. V kniplech Bardejov nové hadice a ty horní špunty také po výměně. Motory mají perfektní sílu hydraulika je také v parádní kondici. Motorové je to po go vrni jak koťátko
Díky moc za radu
Když jedu směrem dozadu tak to jede krásně jemně a s citem po pouštění kniplu to krásně zastaví a stojí. Když to samé udělám směrem dopředu tak se kola roztočí a po pouštění páky se to ještě pár vteřin dotací a je to takové tupé neohrabane bez citu nic nic a najednou se to rozjede. Nedá se s tím moc manipulovat s citem. Čerpadla jsem měl venku obě. Vlastně celý motor se vším všudy. Všechny hadice jsou nové vyměněné a přetesnené. Brzdy pod motory jsou také nové. Vše co šlo jsem přetesnil a vymenil od hadic až po zmíněná cerpadla spv20. Už před koupí to samo mělo tendenci popojizdet na místě práva strana lehce táhla.
Po výměně těsnění v cerpadle spv 20 je to stejné.
Všiml jsem si že tam jsou dvě pružiny které vyrovnávají čerpadlo aby běželo na neutrální krásně rovně. Vše jsem srovnal a namontovat teď už na neutrální kola stojí. Tak netuším proč to směrem dopředu dobrzduje tak strašně dlouho. Směrem dozadu to zastaví téměř hned.
Setkal se s tím někdo z vás? Nikde nic neboucha zvuk to má pěkný na obě strany. Cerpadla maji nove gumičky a těsnění veškeré Díly nakupiju ze slovenska Stetex mají tam slušný výběr. Oleje jsou také v pořádku a na vakuometru hodnoty také v pořádku. V kniplech Bardejov nové hadice a ty horní špunty také po výměně. Motory mají perfektní sílu hydraulika je také v parádní kondici. Motorové je to po go vrni jak koťátko
Díky moc za radu
Re: UNC 060,061
Návod netřeba. Nahoře to nech zajištěné, dolů vyndej ty čepy a kabinu pozvedni. Spíš bude problém vyndat ty čepy.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: UNC 060,061
Nevadí, ale musí se upravit dosedací plochy, aby bylo zaručeno, že olej nepoteče jinudy, než přes filtr.
Znamená to horní trn a těsnění dle díry ve filtru a dolní pružina podložená, aby filtr tlačila na horní trn.
Znamená to horní trn a těsnění dle díry ve filtru a dolní pružina podložená, aby filtr tlačila na horní trn.
Re: UNC 060,061
[youtube]https://youtu.be/qpM9EvI6rmo[/youtube]
Jízda funguje lépe za studena než za tepla. Stejná chyba ve obou jízdních okruzích, mohla by být nějaká špína ve ventilu?
Jízda funguje lépe za studena než za tepla. Stejná chyba ve obou jízdních okruzích, mohla by být nějaká špína ve ventilu?
Re: UNC 060,061
Nazdar vyriešil si to nejak? Ja mam podľa zvuku rovnaký problém ja sa chystám kvôli tomu vymeniť celú pojazdovu sadu čerpadlá + hydromotory.
UKT 7045
___________________________________________
"Aj boh má silu, ale hydraulika je hydraulika"
___________________________________________
"Aj boh má silu, ale hydraulika je hydraulika"
Re: UNC 060,061
...problém může být ve ventilech na hydromotorech SMV SMF ,pojistné ventily na 35MPa , při dlouhodobém přetěžování
ventilů dojde k vyhřátí pružin ventilů . Pro vyzkoušení stačí zaměnit ventily pro jízdu vpřed za ventily pro jízdu vzad .
Často se stávalo , že kombajny s hydropojezdem nemohly vyjet po zahřátí oleje do kopce , tak se zaměnily tlakové ventily
mezi sebou a kombajn pokračoval dále ve sklizni , ale zpátěčka byla byla slabší . Tuto poruch si zapříčiňuje obsluha sama , když stroj při jízdě do kopce snižuje rychlost pojezdu nechávají páku na max. rychlost , v tom okamžiku část oleje unika
přes poj ventil , při průtoku přes ventil se olej ohřívá na teplotu přes 300°c a poškozuje pružinu ventilu . Proto je nutné
při snížení rychlostí stroje stáhnou páku pojezdu , to platí hlavně pro stroje vybavené motory SMV a SMO .
ventilů dojde k vyhřátí pružin ventilů . Pro vyzkoušení stačí zaměnit ventily pro jízdu vpřed za ventily pro jízdu vzad .
Často se stávalo , že kombajny s hydropojezdem nemohly vyjet po zahřátí oleje do kopce , tak se zaměnily tlakové ventily
mezi sebou a kombajn pokračoval dále ve sklizni , ale zpátěčka byla byla slabší . Tuto poruch si zapříčiňuje obsluha sama , když stroj při jízdě do kopce snižuje rychlost pojezdu nechávají páku na max. rychlost , v tom okamžiku část oleje unika
přes poj ventil , při průtoku přes ventil se olej ohřívá na teplotu přes 300°c a poškozuje pružinu ventilu . Proto je nutné
při snížení rychlostí stroje stáhnou páku pojezdu , to platí hlavně pro stroje vybavené motory SMV a SMO .
Re: UNC 060,061
Hlásím se do klubu, ten samý problém s jízdou mám i já na 750 locusu. Vyměnil jsem oba hydromotory a generátory, ale problém nezmizel.