Kioti CX 2510
Moderátor: DYK
Re: Kioti CX 2510
všetky doklady musíš mať v cz jazyku uradne preložené...teda preklad podložený razitkom ...
Doklady resp.tlačivá vypisuješ ty...takže čo najviac tam povypisuj,aby ta neposlali preč...
aspoň na Sk to tak je...
"když hlava myslí,ruce se jenom hrají"
Re: Kioti CX 2510
Vyndáš přepínač světel, zespoda odjistíš dvě západky a vystrčíš jej nad palubku.
Musíš v triku bez rukávů, je to mizerně přístupné.
Zespoda přepínače oškrábat cínové spoje, viz fotka. Jsou z části zalité do pryskyřice. Výstupy ke směrovkám jsou ty dva nahoře a kostra černý dole. Opatrně přiletuj předem pocínované dráty, aby se to dlouho neprohřívalo a potom zapoj diody a sirénu. Diody tam musí být, aby oddělily signál od jednotlivých směrovek. Diody jsou běžné jednoampérové, třeba 1N4007, jiné nebyly. Piezosiréna s vlastním generátorem je použita střední velikost, má 80 - 90 dB. Je zamotaná do kabelového svazku a schovaná pod palubkou.
Naposledy upravil(a) amatér dne pát srp 11, 2023 5:40 pm, celkem upraveno 4 x.
Re: Kioti CX 2510
Pískař: Když jsem přihlašoval DK 6010, tak jsem měl od prodejce COC list, velký TP od traktoru, TP a a osvědčení od nakladače.
Vozím s sebou jenom malý TP od traktoru, doklady od nakladače jsem bral jenom na STK, tento týden byla první po čtyřech letech.
Na STK jezdím s odstrojeným traktorem bez nakladače a sundávám i závěs, který vysunu z etáže. Čím méně toho na něm je, tím méně otázek. Jediné, co přikládám k dokladům pro STK je okopírovaná stránka z návodu, kde je jaký štítek a číslo.
Vozím s sebou jenom malý TP od traktoru, doklady od nakladače jsem bral jenom na STK, tento týden byla první po čtyřech letech.
Na STK jezdím s odstrojeným traktorem bez nakladače a sundávám i závěs, který vysunu z etáže. Čím méně toho na něm je, tím méně otázek. Jediné, co přikládám k dokladům pro STK je okopírovaná stránka z návodu, kde je jaký štítek a číslo.
Re: Kioti CX 2510
Trochu doplním, fotka byla ze starého mobilu.
K původním kablíkům od přepínače barevně značeným rudá s bílým proužkem, modrá s bílým a černá jsem naletoval svoje, které jsou zapojeny k diodám a bzučáku.
Vše skryto ve smršťovací bužírce. Diody jsou k plusu bzučáku přiletované koncem s čárkou (katodou), nesmí se přehodit.
Na fotce je bzučák pr. 15 mm a je to skoro málo, pro traktor s kabinou, kde je větší hluk to nestačí, musí být větší. Na kabrio to stačí.
K původním kablíkům od přepínače barevně značeným rudá s bílým proužkem, modrá s bílým a černá jsem naletoval svoje, které jsou zapojeny k diodám a bzučáku.
Vše skryto ve smršťovací bužírce. Diody jsou k plusu bzučáku přiletované koncem s čárkou (katodou), nesmí se přehodit.
Na fotce je bzučák pr. 15 mm a je to skoro málo, pro traktor s kabinou, kde je větší hluk to nestačí, musí být větší. Na kabrio to stačí.
Re: Kioti CX 2510
v patek sem to udelal jen sem to nenapich do prepinace ale v zadu do zasuvky a chodi to dobre dik za radu
Re: Kioti CX 2510
Tak to s tou zásuvkou jsi mne dostal. Je to mohem jednodušší, než se mordovat s přepínačem, protože pod palubkou je strašný přístup.
Ono by vlastně stačilo u kabria dát ke každé žárovce na rámu bzučák. Je to hned vedle hlavy.
Ono by vlastně stačilo u kabria dát ke každé žárovce na rámu bzučák. Je to hned vedle hlavy.
Re: Kioti CX 2510
Zdravím, tak přihlášení proběhlo celkem v pohodě. Dozvěděl jsem se, že od března do konce roku 2023 vydávají na základě COC listu velký tech.průkaz. Od r.2024 bude velký TP zrušen a vše bude už jen v počitačích.
Čelní nakladač zapsali do velkého i malého TP, ale na technickou mám prý vozit i techničáky od nakladače, při jízdě nemusím.
Proběhlo i cca 2 hodinové mulčování se stranovým mulčerem. Je to sice strašnej vopruz kopírovat terén, ale dá se to....jde o zvyk. Horší je, že jak jsem pořád otočenej a sleduji mulčer, tak kolenem asi občas zavadím o joystick a lopata jde dolu a dolu .....až nejedu, protože jsem zapíchlej v terénu ....stalo se mi to dvakrát.
Jak tady řešíte hlasitou signalizaci směrovek .....já bych potřeboval vyřešit signalizaci zatažené ruční brzdy.....taky dvakrát jsem jel kus se zataženou.
Jinak supr práce a traktůrek šlape jak hodinky.
Čelní nakladač zapsali do velkého i malého TP, ale na technickou mám prý vozit i techničáky od nakladače, při jízdě nemusím.
Proběhlo i cca 2 hodinové mulčování se stranovým mulčerem. Je to sice strašnej vopruz kopírovat terén, ale dá se to....jde o zvyk. Horší je, že jak jsem pořád otočenej a sleduji mulčer, tak kolenem asi občas zavadím o joystick a lopata jde dolu a dolu .....až nejedu, protože jsem zapíchlej v terénu ....stalo se mi to dvakrát.
Jak tady řešíte hlasitou signalizaci směrovek .....já bych potřeboval vyřešit signalizaci zatažené ruční brzdy.....taky dvakrát jsem jel kus se zataženou.
Jinak supr práce a traktůrek šlape jak hodinky.
Re: Kioti CX 2510
my to uz mame origo z vyrobi ze piska jinak staci bzucak a spinac brzdovej z motorky delal sem to na starsiho solise tak
Re: Kioti CX 2510
co poradite za kiota 6020 za radlici na snih do zadnih ramen
Re: Kioti CX 2510
Ať to tady Honzovi neplníme příspěvky mimo jeho stroj,
mrkni do vlákna mého DK 6010, je stejný, jako DK 6020, jenom ten Tvůj má vylepšený reverz.
viewtopic.php?f=72&t=108085&p=1802961#p1802961
Mám vepředu radlici 1,7 m od Dabaki a vzadu 2m od Malfarm https://www.malfarm.cz/produkty/komunal ... aps-20-212.
Tu zadní jsme dost upravovali a doplnili hydraulickým naklápěním.
mrkni do vlákna mého DK 6010, je stejný, jako DK 6020, jenom ten Tvůj má vylepšený reverz.
viewtopic.php?f=72&t=108085&p=1802961#p1802961
Mám vepředu radlici 1,7 m od Dabaki a vzadu 2m od Malfarm https://www.malfarm.cz/produkty/komunal ... aps-20-212.
Tu zadní jsme dost upravovali a doplnili hydraulickým naklápěním.
Re: Kioti CX 2510
muzes dat vice info o radlici potrebujem neco koupit
Re: Kioti CX 2510
Zdravím, prosím majitele CX2510....máte někdo horní integrovaný závěs??? Dělají ho prý Němci a je pevně přišroubovaný k převodovce a prý se ručně posouvá výškově na několik pozic, podle výšky přívěsu. Je prý homologován a nejsou s tím žádné problémy. Nemůžu na internetu nic najít. Děkuji z případné informace. Honza.
Re: Kioti CX 2510
Tohle jsem řešil na CK 4010. Dělá to scharmuller https://www.scharmueller.at/en/ladder-h ... 30775.html
Ale když jsem to řešil před pár lety tak ten závěs stál víc než na 150 konoveho fenda. Prý je to proto že se jich prodává málo a vývoj a zkoušky pro homologaci se musí rozpocitat na malou sérii. Kdyžtak napiš Jak jsi dopadl a jaká je dnes cena.
Ale když jsem to řešil před pár lety tak ten závěs stál víc než na 150 konoveho fenda. Prý je to proto že se jich prodává málo a vývoj a zkoušky pro homologaci se musí rozpocitat na malou sérii. Kdyžtak napiš Jak jsi dopadl a jaká je dnes cena.
Re: Kioti CX 2510
Já to kupoval u P-L.
Na CK 30 stál asi 9 tis. Kč a na DK 60 to bylo 19,5 tis. Kč. A to jsou ceny bez montážních desek, které se zasouvají do drážky toho etážového adapteru.
Já si je dělal sám.
Asi by se to dalo koupit levněji.
Do TP jsem to nezapisoval, na STK chodím s odstrojeným traktorem, čím méně věcí na něm je, tím méně otázek.
Na CK 30 stál asi 9 tis. Kč a na DK 60 to bylo 19,5 tis. Kč. A to jsou ceny bez montážních desek, které se zasouvají do drážky toho etážového adapteru.
Já si je dělal sám.
Asi by se to dalo koupit levněji.
Do TP jsem to nezapisoval, na STK chodím s odstrojeným traktorem, čím méně věcí na něm je, tím méně otázek.