TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Moderátor: DYK
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Moc sa mi do toho nechce , lebo mám všetko suché a žiadne úniky, tak aby som si to nepotento. Ale ak to inak nejde tak čo už
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Používám horizontální - nižší pořizovací cena, menší nárok na výkon traktoru. Úplná spokojenost!
"Pokud nám vládnou špatní lidé, nemůžeme čekat lepší časy..."
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Zdravim.Chcem sa opytat ci sa da kupiť sučiastky na zevesenie trojbodoveho zavesu na Mitsubishi mt155.Nejake navarove platne alebo montažne dosky a pod.Prosim poradte.Mam to vyrabat alebo sa to da kupit?
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Oco - promiň, že jsem neodpověděl. Občas nenajdu ani svoje příspěvky a tak se i stalo. Tak tedy mám takový mulčovač:
https://www.sbazar.cz/vaculovic.732/det ... za-traktor
https://www.sbazar.cz/vaculovic.732/det ... za-traktor
"Pokud nám vládnou špatní lidé, nemůžeme čekat lepší časy..."
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Asi som si narazil čumák . začal som prerábať hydrauliku na čelák a kedže už od kúpy mi netesní hlavný hydraulický valec chcel by som ho pretsniť. Lenže po oddeklovani na mňa vyletela takáto zmeť kablov a trubiek
Tak som sa zasekol a neviem či pokračovať, mám obavy že to potom nezložím. Neviete niekto o fotkách ako to vyzerá po oddeklovaní alebo nejakom videu na YT. ??
Tak som sa zasekol a neviem či pokračovať, mám obavy že to potom nezložím. Neviete niekto o fotkách ako to vyzerá po oddeklovaní alebo nejakom videu na YT. ??
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Trochu z jiného soudku,
Mitsubishi mt1601d, motor K3C. Při poslední kontrole oleje v motoru je olej nad horní ryskou, takže mi připadá, že je něčím ředěný /pokud tedy skleroza funguje a nepřelil jsem olej při nalévání s tím, že časem trochu ubude/. Voda v chladiči neubývá, olej je stále "čistý" bez bílého zakalení a tak je jediná možnost že by někudy vnikala nafta do oleje. Motor nekouří, normálně chytá na převalení. Přes vstřikovací čerpadlo? Ani olej v převodovce neubývá a ani nevím, kudy by se do motoru přes čerpadlo dostával.
Budu měnit olej v motoru před zimou a tak spíše přemýšlím nad možnou závadou, i když asi žádná není.
Mitsubishi mt1601d, motor K3C. Při poslední kontrole oleje v motoru je olej nad horní ryskou, takže mi připadá, že je něčím ředěný /pokud tedy skleroza funguje a nepřelil jsem olej při nalévání s tím, že časem trochu ubude/. Voda v chladiči neubývá, olej je stále "čistý" bez bílého zakalení a tak je jediná možnost že by někudy vnikala nafta do oleje. Motor nekouří, normálně chytá na převalení. Přes vstřikovací čerpadlo? Ani olej v převodovce neubývá a ani nevím, kudy by se do motoru přes čerpadlo dostával.
Budu měnit olej v motoru před zimou a tak spíše přemýšlím nad možnou závadou, i když asi žádná není.
Předpovědi expertů jsou většinou jen o něco málo lepší než náhoda
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Chlapi mám dotaz. Potřebuju si pořešit brzdy na mém Iseki ts 1610. Nikde jsem nenašel stránky,kde bych koupil brzdové obložení. Nechávali jste je dělat?( Popř cena)Mají ty brzdy nějaké samostavy? Nebo se seřizují jen na tahlach? Ono mi to ještě brzdí,ale už se nedají brzdy seřídit na tahlech ( jsou na max). tak se raději dopředu ptám, než to rozkuchám,co mě čeká...
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Ahoj. A aké tam máš brzdy? Moje Mitsubishi má brzdy v oleji, sú tam lamely...a aj po toľkých rokoch vyzerali ako nové a brzdí to parádne.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Ahoj Peter.
Ještě jsem to nerozebíral,ale vypadá to že tam budou brzdy ponořené v oleji, protože jsou kryté a je tam vypouštěcí šroub.... Ty tam máš lamely? To jako tam jsou misto čelisti lamely,nebo jak to je?
Ještě jsem to nerozebíral,ale vypadá to že tam budou brzdy ponořené v oleji, protože jsou kryté a je tam vypouštěcí šroub.... Ty tam máš lamely? To jako tam jsou misto čelisti lamely,nebo jak to je?
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Ano sú tam plechové lamely ponorené v oleji. Sú tam na striedačku za sebou uložené - jedny sa točia, druhé stoja a ak ich stlačíš k sebe tak to brzdí. Najskôr sa pohraj s tiahlami, možno bude stačiť len prestaviť.... alebo na tisíchrane ak tam je - už si to nepamätám. Ale tí japonci to vymysleli jednoducho.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Aha, díky, už to chápu. Rozeberu a uvidím. Díky, ať se daří
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Zatiaľ nič nerozoberaj. Najskôr pozri či je na tom brzdovom kľúči tisíchran a prestav ho, keď sa nedá už na tiahle nastaviť.