TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16786
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#271 Nový příspěvek od oco13 »

8) Moc sa mi do toho nechce , lebo mám všetko suché a žiadne úniky, tak aby som si to nepotento. :-/ Ale ak to inak nejde tak čo už :zapomel:

hobr
Příspěvky: 4166
Registrován: pát říj 11, 2013 5:52 pm
Bydliště: jižně od Brna

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#272 Nový příspěvek od hobr »

oco13 píše: sob dub 08, 2023 10:29 pm Každý ti odporučí niečo iné, ale tie hlavné otázky si musíš zodpovedať sám... Horizontalny alebo vertikalny ?...
Používám horizontální - nižší pořizovací cena, menší nárok na výkon traktoru. Úplná spokojenost! :ano:
"Pokud nám vládnou špatní lidé, nemůžeme čekat lepší časy..."

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16786
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#273 Nový příspěvek od oco13 »

Hobr . rozumeli sme sa správne ? :friends: horizontálny alebo vertikálny sa rozumie os otáčania nožov . Ja len preto že vertikálny sa viac podobá kosačke a práve tie sú lacnejšie . :-/ toto čo mám ja je horizontalny Obrázek
teda aspoň podla predajcov.
A toto je vertikalny
Obrázek
tak hovorí ujo gugl.

Kloky97
Příspěvky: 1
Registrován: pon dub 17, 2023 8:42 pm
Bydliště: Prešov

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#274 Nový příspěvek od Kloky97 »

Zdravim.Chcem sa opytat ci sa da kupiť sučiastky na zevesenie trojbodoveho zavesu na Mitsubishi mt155.Nejake navarove platne alebo montažne dosky a pod.Prosim poradte.Mam to vyrabat alebo sa to da kupit?

hobr
Příspěvky: 4166
Registrován: pát říj 11, 2013 5:52 pm
Bydliště: jižně od Brna

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#275 Nový příspěvek od hobr »

Oco - promiň, že jsem neodpověděl. Občas nenajdu ani svoje příspěvky a tak se i stalo. :evil: Tak tedy mám takový mulčovač:
https://www.sbazar.cz/vaculovic.732/det ... za-traktor
"Pokud nám vládnou špatní lidé, nemůžeme čekat lepší časy..."

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16786
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#276 Nový příspěvek od oco13 »

Asi som si narazil čumák . začal som prerábať hydrauliku na čelák a kedže už od kúpy mi netesní hlavný hydraulický valec chcel by som ho pretsniť. Lenže po oddeklovani na mňa vyletela takáto zmeť kablov a trubiek
Obrázek Obrázek Obrázek
Tak som sa zasekol a neviem či pokračovať, mám obavy že to potom nezložím. Neviete niekto o fotkách ako to vyzerá po oddeklovaní alebo nejakom videu na YT. ?? :help:

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16786
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#277 Nový příspěvek od oco13 »

Tak predsa zvíťazil človek nad strojom - Shibaura D265F ale myslím že vela traktorov 20+Hp to bude mať podobné, Stačí dať dole sedačku a plechy okolo a povoliť ventil regulácie rýchlosti ramien, za ním je valec a piest.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Hádam to niekomu v budúcnosti pomôže

hugo3
Příspěvky: 703
Registrován: čtv čer 16, 2016 12:21 pm
Bydliště: 15000

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#278 Nový příspěvek od hugo3 »

Trochu z jiného soudku,
Mitsubishi mt1601d, motor K3C. Při poslední kontrole oleje v motoru je olej nad horní ryskou, takže mi připadá, že je něčím ředěný /pokud tedy skleroza funguje a nepřelil jsem olej při nalévání s tím, že časem trochu ubude/. Voda v chladiči neubývá, olej je stále "čistý" bez bílého zakalení a tak je jediná možnost že by někudy vnikala nafta do oleje. Motor nekouří, normálně chytá na převalení. Přes vstřikovací čerpadlo? Ani olej v převodovce neubývá a ani nevím, kudy by se do motoru přes čerpadlo dostával.
Budu měnit olej v motoru před zimou a tak spíše přemýšlím nad možnou závadou, i když asi žádná není.
Předpovědi expertů jsou většinou jen o něco málo lepší než náhoda

honzaPP
Příspěvky: 844
Registrován: sob bře 13, 2021 11:17 pm
Bydliště: HK nebo Rychnovsko

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#279 Nový příspěvek od honzaPP »

oco13 píše: úte črc 18, 2023 7:45 pm Tak predsa zvíťazil človek nad strojom.
Hádam to niekomu v budúcnosti pomôže
Super fotky Romane, díky 8)
Hinomoto N249

ibanez5
Příspěvky: 1657
Registrován: sob kvě 31, 2014 8:34 am
Bydliště: Kousek od 3nce

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#280 Nový příspěvek od ibanez5 »

Chlapi mám dotaz. Potřebuju si pořešit brzdy na mém Iseki ts 1610. Nikde jsem nenašel stránky,kde bych koupil brzdové obložení. Nechávali jste je dělat?( Popř cena)Mají ty brzdy nějaké samostavy? Nebo se seřizují jen na tahlach? Ono mi to ještě brzdí,ale už se nedají brzdy seřídit na tahlech ( jsou na max). :-/ tak se raději dopředu ptám, než to rozkuchám,co mě čeká... :)
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."

Uživatelský avatar
Peter768
Příspěvky: 4621
Registrován: ned led 04, 2009 9:42 pm
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#281 Nový příspěvek od Peter768 »

Ahoj. A aké tam máš brzdy? Moje Mitsubishi má brzdy v oleji, sú tam lamely...a aj po toľkých rokoch vyzerali ako nové a brzdí to parádne.

ibanez5
Příspěvky: 1657
Registrován: sob kvě 31, 2014 8:34 am
Bydliště: Kousek od 3nce

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#282 Nový příspěvek od ibanez5 »

Ahoj Peter.
Ještě jsem to nerozebíral,ale vypadá to že tam budou brzdy ponořené v oleji, protože jsou kryté a je tam vypouštěcí šroub.... Ty tam máš lamely? To jako tam jsou misto čelisti lamely,nebo jak to je?
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."

Uživatelský avatar
Peter768
Příspěvky: 4621
Registrován: ned led 04, 2009 9:42 pm
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#283 Nový příspěvek od Peter768 »

Ano sú tam plechové lamely ponorené v oleji. Sú tam na striedačku za sebou uložené - jedny sa točia, druhé stoja a ak ich stlačíš k sebe tak to brzdí. Najskôr sa pohraj s tiahlami, možno bude stačiť len prestaviť.... alebo na tisíchrane ak tam je - už si to nepamätám. Ale tí japonci to vymysleli jednoducho.

ibanez5
Příspěvky: 1657
Registrován: sob kvě 31, 2014 8:34 am
Bydliště: Kousek od 3nce

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#284 Nový příspěvek od ibanez5 »

Aha, díky, už to chápu. Rozeberu a uvidím. Díky, ať se daří 8)
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."

Uživatelský avatar
Peter768
Příspěvky: 4621
Registrován: ned led 04, 2009 9:42 pm
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#285 Nový příspěvek od Peter768 »

Zatiaľ nič nerozoberaj. Najskôr pozri či je na tom brzdovom kľúči tisíchran a prestav ho, keď sa nedá už na tiahle nastaviť.

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“