Nizkotlaky lis Welger 350 prosba
Moderátoři: rezis, Malboro, Leo
Re: Nizkotlaky lis Welger 350 prosba
Na výstupu z lisu ty 2 pera na každé straně, jak máš na první foto.
Lisu tak vytvoříš větší odpor a "balík" bude více utažený, ale pořád je to nízkotlak, lezou z toho spíš takové tatranky.
Váže ti to dobře?
Lisu tak vytvoříš větší odpor a "balík" bude více utažený, ale pořád je to nízkotlak, lezou z toho spíš takové tatranky.
Váže ti to dobře?
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Nizkotlaky lis Welger 350 prosba
Na kombajnu mám taky nízkotlaký lis. Jak píše Sniper, tlak pérama a dýlku balíku řídí to zubatý kolečko uprostřed. Otáčí se jak leze sláma z lisu. Na jeho hřídeli vpravo musí být mechanismus který se dá seřídit aby se to zubatý kolečko otočilo o kousek víc než se spustí vázání. Ale pozor. Když jsme u mýho lisu seřizovali tlak tak lis to dá docela dobře, balík je víc zmáčklý ale když vypadne z lisu tak se hodně často v tom provázku stočil dokulata. A špatně se s tím manipulovalo. Většinou se rozsypal. Chce to s rozumem, prostě tyhle lisy dělají otýpky a ne cihlly jako lezou z vysokotlakých lisů. L
Re: Nizkotlaky lis Welger 350 prosba
Nevím jestli je nějaký velký rozdíl, máme sice Německej lis. Letos jsem to trochu vypozoroval při vázání. Na tuhost, velikost otýpky má vliv více věcí. Samozřejmě ty šrouby vzadu s pérem určují tuhost otýpky. Ale někdy i velikost. Hodně znát je velikost nahrabaného řádku tedy přísun hmoty. A co jezdíme po melouchách tak na to má vliv drhu trávy a taky jak je suchá. Jezdíme k pánovi asi 6 km do vsi. Každej rok. Každej rok to tam fakt blbě váže. On má trávu dlouhou luční. Naschlé jak dráty. Vůbec to do lisu neleze. Každou chvíli se musí zastavit a štycholcem to tam strkat dovnitř. Ty podávací vidle lisu si prolámou v trávě nahrnutý přez sbýrání drážky a ne to tam lézt. Doma uplně v pohodě to dává dozadu.
Vždycky po začátku vyleze tak pět otýpek řidkejch. Ty zrovna beru a rozříznu provázek před lisem a bereme to znova. Než se ucpe komora a zvedne se tam tlak matroše.
Na tom Německým je to zubatý kolečko a je na hřídelce. Na konci hřídelky je taková jako spojka s drážkou. Povolí se šroubek a posune se v té drážce a utáhne. Tím se šteluje velikost, délka otýpky u nás.
Otýpky děláme vždycky tak, abych do ni v pohodě píchnul trojky vidle a zvedl ji pak na půdu. Spíš volnější. Ale když bude hubenej řádek nahrabanej, bude to fakt řidina. A ldyž to bude řádek jal stodola, budou nabouchaný že do nich vidle nepíchneš. Chce si to vysledovat a porychtovat si to.
Vždycky po začátku vyleze tak pět otýpek řidkejch. Ty zrovna beru a rozříznu provázek před lisem a bereme to znova. Než se ucpe komora a zvedne se tam tlak matroše.
Na tom Německým je to zubatý kolečko a je na hřídelce. Na konci hřídelky je taková jako spojka s drážkou. Povolí se šroubek a posune se v té drážce a utáhne. Tím se šteluje velikost, délka otýpky u nás.
Otýpky děláme vždycky tak, abych do ni v pohodě píchnul trojky vidle a zvedl ji pak na půdu. Spíš volnější. Ale když bude hubenej řádek nahrabanej, bude to fakt řidina. A ldyž to bude řádek jal stodola, budou nabouchaný že do nich vidle nepíchneš. Chce si to vysledovat a porychtovat si to.
Re: Nizkotlaky lis Welger 350 prosba
welger 350 to neni a bez drahy vyce natlacenej balik nebude skus se podivat na wlger wsa 450 telefoni cislo ti poslu v sz
Čeština neni moje silna stránka. Raději píšu bez diakritiky.
Re: Nizkotlaky lis Welger 350 prosba
Používat delší origo vynášecí dráhu, tlak předchozích balíků zpomaluje posun, jsou víc napresované i uzly lépe drží.
Re: Nizkotlaky lis Welger 350 prosba
presne to sem psal
Čeština neni moje silna stránka. Raději píšu bez diakritiky.