Zetor 7245 SOFT TURBO
Moderátor: Lukashil
Zetor 7245 SOFT TURBO
No chcel som Vám trošku obohatiť fôrum svojím experimentom a dúfam že Vás to zaujme
- Přílohy
-
- Tlakovanie sania som jednoducho prepojil od turba až po sacie potrubie. Plánujem tam vložiť aj intercooler, ale zatiaľ som ešte vhodný nezohnal. Poznámka : sanie kompresora ostalo na pôvodnom mieste z dôvodu aby sa motor pri max. otáčkach nepretlakovával zbytočne a vzduch môže pretlačiť cez kompresor von
Naposledy upravil(a) buco dne pon lis 23, 2009 6:33 pm, celkem upraveno 2 x.
Zetor 7340(7245 T), 2 x 6911, 5011 V prípade otázok môžete písať aj na mail: lukasbratko@gmail.com
- 7711
- Příspěvky: 348
- Registrován: čtv lis 01, 2007 9:57 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zetor 7245 SOFT TURBO
paráda pozerám že si z rovnakého okresu.
Chuck Norris sa vie tak rýchlo zobudiť, že sa pristihne ešte ako spí.
Re: Zetor 7245 SOFT TURBO
na kolik to vyšlo celkem (turbo ,písty ojnice ,ventily........) ,přestavba 77 vychází kolem min 30 000tak jestli to stojí za to.
Re: Zetor 7245 SOFT TURBO
Ja som nič neprerábal ani piesty nič, preto je tam SOFT TURBO lebo ja som nepotreboval extrémy iba pomoc a nižšiu spotrebu,zámerne som ho umiestnil von ďalej od valcov aby netlačilo toľko vzduchu. Najdrahši bol plnoprietokový filter s výmenikom a tesnenia pod hlavy valcov to ma stál 130 eur, potom nejake blbosti ako tesnenia k turbu, par metrov hadíc, výroba kolena na výfuk (kúrenárske trubky ) a prírub na koleno na turbo asi za 15 eur, nerezová rúra 15 eur, hadice a kolená všetko som našiel doma, motorový olej TIRMAN TURBO od kámoša, a turbo vraj netlačí vzduch ale v skutočnosti uvoľnena sacia vrtuľka a už bolo moje
spolu to stálo cca 165 eur ale vracia sa mi to na spotrebe, a aby sa tu zbytočne nepolemizovalo ja jazdim s ohľadom na traktor
spolu to stálo cca 165 eur ale vracia sa mi to na spotrebe, a aby sa tu zbytočne nepolemizovalo ja jazdim s ohľadom na traktor
Zetor 7340(7245 T), 2 x 6911, 5011 V prípade otázok môžete písať aj na mail: lukasbratko@gmail.com
Re: Zetor 7245 SOFT TURBO
No čo bučák kedy nám dodáš nejake videa so zvukom toho tvojho stroja? nech vidíme čo to dokáže ten tunning..
Re: Zetor 7245 SOFT TURBO
Dík za novú prezívku Mám pár natočených, ale ich kvalita je slabšia, no pokúsim sa dať jedno na youtube a dám sem odkaz
Zetor 7340(7245 T), 2 x 6911, 5011 V prípade otázok môžete písať aj na mail: lukasbratko@gmail.com
Re: Zetor 7245 SOFT TURBO
DObre teším sa a som zvedavý na to.buco píše: Dík za novú prezívku Mám pár natočených, ale ich kvalita je slabšia, no pokúsim sa dať jedno na youtube a dám sem odkaz
Re: Zetor 7245 SOFT TURBO
Sľúbené videa Nové asi skoro nebudú lebo traktor mám už odstavený na zimu
http://www.youtube.com/watch?v=VgW7MN5J0fo
http://www.youtube.com/watch?v=q55sut90o14
http://www.youtube.com/watch?v=VgW7MN5J0fo
http://www.youtube.com/watch?v=q55sut90o14
Zetor 7340(7245 T), 2 x 6911, 5011 V prípade otázok môžete písať aj na mail: lukasbratko@gmail.com
Re: Zetor 7245 SOFT TURBO
No kukol som škoda že su tak nekvalitné ale ochota sa cení.dik
Re: Zetor 7245 SOFT TURBO
Budú kavalitnejšie a zaujimavejšie len čo spravím hlavy a akonáhle s ním budem niečo robiť
Zetor 7340(7245 T), 2 x 6911, 5011 V prípade otázok môžete písať aj na mail: lukasbratko@gmail.com
Re: Zetor 7245 SOFT TURBO
počuj a je to poznať to turbo? uved priklad rozdielu pri nejakej praci alebo v doprave s vlekom na akom kvalte si šiel bez turba a na akom terazs turbom? Ako počuť tam nejaký zvukový rozdiel len či to neni len zvukový a skutek utek.
Re: Zetor 7245 SOFT TURBO
můžu se zeptat jak teď kontroluješ hladinu oleje v motoru a ještě nevíš přesně jaký tlak to turbo dává ?
Re: Zetor 7245 SOFT TURBO
Môžem uviesť príklad.... Keď výjdem z dvora na cestu mám hneď také stúpanie cca asi na 200 metroch 15 metrov prevýšenie miestami prudšie...pred turbom som išiel takto: z nulovej rýchlosti som sa rozbiehal a celkom to išlo no musel som to rozťahovať aj 5-ku som hodil no nie na dlho v polovici kopca som to dal do 4-ky a už sompotom išiel....Po namontovaní turba som to skúsil znova....výsledok bol taký že som ani nepridával plný plyn a preraďoval som s takou oveľa ľahšou odozvou....keď som pridal plyn tak od nižžšich otáčok pri rozjazde na 4 -ke trošku najprv nič a keď zabralo turbo tak bolo cítiť odrazu taký ťah akoby traktor nabral život....tak som zistil že ten môj kopec od domu už nerobí žiaden problem s polovicou plynu na 5-ke bez dymu až celkom hore v oboh prípadoch bez vleku.
skúšal som aj s vlekom 5 tonovým, ale prázdnym na poľnej ceste na trati dlhej cca 100 metrov z prevíšenim cca 20 metrov prudké stúpanie ktoré som zdolával bez turba na 2-ke a bolo cítiť že má záťaž za sebou a 3 nezvládal vôbec....neskôr s turbom na 3-ke bez dymu a s ľahkosťou ešťe som v najprudšom mieste ubral plyn a naspäť pridal a so životom sa krásne rozbehol takže ja som nadmieru spokojný a ešťe keď vám cítelne klesne spotreba tak nieje čo dodať
stalo sa mi aj to že som išiel z lesa, ťahal som 5-tonovú vlečku s drevom naloženú na prasknutie no a na jednom úseku bolá taká mláka v ktorej boli vyjazdené koľaje ale spodok bol celkom pevný no vlečka už išla na doraz na nápravy, vody bahna a vody tam bolo hojne a tak som sa už vopred pripravil na boj.... bez uzávierky som do tej mláky vliezol pomalšie kôli skoku a na jednotke som pridal plyn a išiel som do tej vody ktorá mi stúpla až po podlahu, vlečka sadla na nápravy a mňa to začalo brzdiť a ja sa v takej chvíli nedám a v zlomku sekundy ako automat som prehodil do dvojky a plný kotol...a čo sa stalo odrazu len spíšťalo akoby mi guma sfučala a stratil traktor o čosi ťah až som sa zľakol že som prerezal gumu no podarilo sa mi výjsť akosi z tej vody hneď som zastavil a išiel skontrolovať čo sa stalo....kolesa boli OK skontroloval som motor a potom pod kapotou a nakoniec to bola hadica hore na saní, turbo spravilo taký tlak že mi ju hodilo dole, lebo som tam nemal kvalitnú sťahovacie pásku....Ale už som toho s naším zetorkom najazdil viacej od augusta a zodpovedne môžem povedať, že je tá moja úprava pre mňa prospešná a určite to nemám kôli paráde, chcel som vyšši výkon nie extrém, ale lepšiu výkonovú krivku aby som nemusel toľko vytáčať motor...Uvydím ako sa bude spŕavať ďalej .....
Ps: Olej meriam tak, že odmontujem tú odpadovú trubku z turba vytočím nátrubok z bloku a olej zmeriam klasickou mierkou, ale nerobím to často zetory nemajú vo zvyku papať olej, a ten môj zatiaľ tiež nepapá...turbo je suché atak som spokojný
skúšal som aj s vlekom 5 tonovým, ale prázdnym na poľnej ceste na trati dlhej cca 100 metrov z prevíšenim cca 20 metrov prudké stúpanie ktoré som zdolával bez turba na 2-ke a bolo cítiť že má záťaž za sebou a 3 nezvládal vôbec....neskôr s turbom na 3-ke bez dymu a s ľahkosťou ešťe som v najprudšom mieste ubral plyn a naspäť pridal a so životom sa krásne rozbehol takže ja som nadmieru spokojný a ešťe keď vám cítelne klesne spotreba tak nieje čo dodať
stalo sa mi aj to že som išiel z lesa, ťahal som 5-tonovú vlečku s drevom naloženú na prasknutie no a na jednom úseku bolá taká mláka v ktorej boli vyjazdené koľaje ale spodok bol celkom pevný no vlečka už išla na doraz na nápravy, vody bahna a vody tam bolo hojne a tak som sa už vopred pripravil na boj.... bez uzávierky som do tej mláky vliezol pomalšie kôli skoku a na jednotke som pridal plyn a išiel som do tej vody ktorá mi stúpla až po podlahu, vlečka sadla na nápravy a mňa to začalo brzdiť a ja sa v takej chvíli nedám a v zlomku sekundy ako automat som prehodil do dvojky a plný kotol...a čo sa stalo odrazu len spíšťalo akoby mi guma sfučala a stratil traktor o čosi ťah až som sa zľakol že som prerezal gumu no podarilo sa mi výjsť akosi z tej vody hneď som zastavil a išiel skontrolovať čo sa stalo....kolesa boli OK skontroloval som motor a potom pod kapotou a nakoniec to bola hadica hore na saní, turbo spravilo taký tlak že mi ju hodilo dole, lebo som tam nemal kvalitnú sťahovacie pásku....Ale už som toho s naším zetorkom najazdil viacej od augusta a zodpovedne môžem povedať, že je tá moja úprava pre mňa prospešná a určite to nemám kôli paráde, chcel som vyšši výkon nie extrém, ale lepšiu výkonovú krivku aby som nemusel toľko vytáčať motor...Uvydím ako sa bude spŕavať ďalej .....
Ps: Olej meriam tak, že odmontujem tú odpadovú trubku z turba vytočím nátrubok z bloku a olej zmeriam klasickou mierkou, ale nerobím to často zetory nemajú vo zvyku papať olej, a ten môj zatiaľ tiež nepapá...turbo je suché atak som spokojný
Zetor 7340(7245 T), 2 x 6911, 5011 V prípade otázok môžete písať aj na mail: lukasbratko@gmail.com
Re: Zetor 7245 SOFT TURBO
Znát to určitě je. Pro mě hlavně v tom, že tam kde jsem musel podřadit a už se to pak nerozjelo, už řadit nemusim. Snažím se to moc nemordovat. Mimo jiné mi začala klouzat spojka (jak náhonová tak i pojezdová). Možná náhoda... Tlačí to podle zátěže max. 3/4 bar.
.
Netlačí ti to víc olej z oddychu? Mě trošku jo, hlavně když je zapnutej kompresor. Ale možná je to tím, že jsem to dřív tak nesledoval. Řešil jsi nějak vzduchovej filtr?
.
Netlačí ti to víc olej z oddychu? Mě trošku jo, hlavně když je zapnutej kompresor. Ale možná je to tím, že jsem to dřív tak nesledoval. Řešil jsi nějak vzduchovej filtr?
Re: Zetor 7245 SOFT TURBO
ja musim ešte prerobiť ten kompresor, lebo mi ho teraz tlakuje turbo a tlači mi na niektorých miestach olej z motora von, a preto musim prerobiť to nasavanie kompresora pred turbo, chcel som to urobiť už skôr ale namám teraz čas a tiež počasie je na prd stále len prši tak nemôžem nič robiť.....mne spojka nerobi problem - je komplet cely novy zotrvačnik keď som menil motor pred 2 rokmi lebo som tam mal pretým 6701....z oddychu mi olej netlači, iba jemne dýcha,olej mi tlačí okolo kompresora na tú páčku, ináč nič všetko v norme.... to skôr na mojej 5211 mi kvapka olej keď dlhšie robí na vyšši výkon....je tam motor zo zváračky a ide super aj v zime štart krásny akurát ten olej tam robi problem
Zetor 7340(7245 T), 2 x 6911, 5011 V prípade otázok môžete písať aj na mail: lukasbratko@gmail.com