Převodovka Praga S5T a V3S
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Prevodovka S5T a V3S
Pokud se jedná o véeskovou spojku - měl bych přítlačák a nějakou lamelu.
Host do domu - čagan do ruky
- Milan
- Příspěvky: 239
- Registrován: stř črc 04, 2007 6:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prevodovka S5T a V3S
ta 2 ti muze taky vyskakovat ze tam nemas kulicku na perku ktera ti tu rychlost tam drzi vlastne kdyz zaradis rychlost tak hejbes s hridelema na kterych souvidlicky ktery ti posouvaj ozubeny kola a ta hejbaci hridel ma na sobe takovy zareny kam zapadava kulicka aby ti ta rychlost nevyskakovala takze to bude asi tim
- Jura 136XXL
- Příspěvky: 818
- Registrován: čtv srp 16, 2007 10:25 pm
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prevodovka S5T a V3S
rychlost vyskakuje pouze pri brzdeni motroem..pri jizde z kopce...v tahu ne..pri razeni naprazdno je citi ze tam skoci normalne...nemel sem to nikdy rozdelane nevim co tam presne je v te prevodovce...celni kola..nebo sikma....nevim...
pro zetkamz ja nevim co bude potreba ale pritlacak urcite tam je problem ten ze je asi zadrene spojkove lozisko...pri seslapnuti spojky jde ze spojka strasny skripot ..velka vule na pedalu je...myslim ze se to dre natvrdo lozisko o pritlacak...nevim co tam je asi packy jeste talirovka..nevim je to ale stejny s V3s..ja su ale od svitav nevim jak to je daleko ktobe...neco nekde blizko bych potreboval..ale dik jura
pro zetkamz ja nevim co bude potreba ale pritlacak urcite tam je problem ten ze je asi zadrene spojkove lozisko...pri seslapnuti spojky jde ze spojka strasny skripot ..velka vule na pedalu je...myslim ze se to dre natvrdo lozisko o pritlacak...nevim co tam je asi packy jeste talirovka..nevim je to ale stejny s V3s..ja su ale od svitav nevim jak to je daleko ktobe...neco nekde blizko bych potreboval..ale dik jura
Re: Převodovka Praga S5T a V3S
Je to už hodně zapadlé téma, ale stejně se zeptám. Pasuje opravdu ta S5T převodovka na přídavnou z V3S?
Re: Převodovka Praga S5T a V3S
Samotna prevodovka S5T je takmer totožna so samotnou prevodovkov V3S. Ale Prevodovka S5T spolu s pridavnou prevodovkou ( polky) s pridavnou prevodovkov V3S dokopy nedas.
Re: Převodovka Praga S5T a V3S
Díky. Toho jsem se bál. Na prcákovi jsem u V3s hlavní převodovky odřezal cca. 8cm a těď toho lituju protože nemám správně centrovanou výstupní hřídel. A kousek o de mě borec prodává S5T. Tak jsem to chtěl prohodit a jako bonus získat boční vývod. Teoreticky by stačilo, kdyby pasoval obal a pajšl bych přehodil. Jen nechci riskovat že oboje rozeberu a až pak zjistím, že to nejde dát dohromady.
Re: Převodovka Praga S5T a V3S
Obal prevodovky S5T ma na prirube vzadu inak zvrtane diery a je aj tvarovo inak riesene usadenie pre prilepenie pridavnej prevodovky s polkami. Pridavna prevodovka S5T ma uplne iny tvar ako V3S. Ono s bocnym vyvodom pre cerpadlo mali aj prevodovky V3S- sklapace.
Re: Převodovka Praga S5T a V3S
Zdravim nebudem zakladat nove vlakno a skusim sa spytat tu ..aky tmel pouzivate pri pretesnovani v3s prevodovky a rozvodovky ... novu sadu tesneni mam .. dakujem
Re: Převodovka Praga S5T a V3S
Na vojně jsme dávali na barvu. Tenkrát ještě tuby s tmelem nebyly. Maximálně Hermetik. Tak se natřelo štětcem hustší barvou, nalíplo těsnění a druhej díl zase štětcem barvou a smontovalo. Nepamatuju se, že by jeden takto utěsněnej spoj tekl.
Ale všechny tyhle věci jedu tmelem v tubě Lukopren jednosložkový silikonový tmel. Pro jistotu používám červené barvy. Mají i šedý. Ale ten občas tak dobře neztuhne (nezgumavatí ) a sem tam proteče. Ale ten červenej uplně cajk. Ten mi drží všude.
Ještě tu mám od Lukoprenu jakési separátor. To je vodička, kterou se potře třeba víko u obráběcího stroje, nebo víko převodovky u traktoru. Ten separátor udělá to, že po čase můžeš v klidu odšroubovat šrouby a víko bez potrhání těsnění sundat. Ten separátor nedovolí uplnému přilepení víka k tmelu a těsní to neměně. Tedy u frézky to tak mám udělané. Víka převodovek mám zatmelený přez ten separátor a zatím asi 10 roků žádný ukap.
Ale všechny tyhle věci jedu tmelem v tubě Lukopren jednosložkový silikonový tmel. Pro jistotu používám červené barvy. Mají i šedý. Ale ten občas tak dobře neztuhne (nezgumavatí ) a sem tam proteče. Ale ten červenej uplně cajk. Ten mi drží všude.
Ještě tu mám od Lukoprenu jakési separátor. To je vodička, kterou se potře třeba víko u obráběcího stroje, nebo víko převodovky u traktoru. Ten separátor udělá to, že po čase můžeš v klidu odšroubovat šrouby a víko bez potrhání těsnění sundat. Ten separátor nedovolí uplnému přilepení víka k tmelu a těsní to neměně. Tedy u frézky to tak mám udělané. Víka převodovek mám zatmelený přez ten separátor a zatím asi 10 roků žádný ukap.