TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
mitsu
Příspěvky: 60
Registrován: čtv srp 23, 2012 10:15 pm
Bydliště: neďaleko od Trenčína

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#241 Nový příspěvek od mitsu »

andre.marek píše: stř říj 26, 2022 10:36 am
Vypnul jsem motor, mřížka byla relativně čistá, ale k mému nemilému překvapení motor nešel nastartovat. Choval se, jakoby byla špatná baterka - neprotočil vůbec startér. Zkoušel jsem několikrát a nic. Po cca 5 minutách zchladnutí motoru normálně naskočil na brnknutí, tak jako vždy.
Od té doby jsem ho nezkoušel více zahřívat - nebyla taková práce, ale normálně chytá bez potíží, studený, v těchto teplotách i bez žhavení.
Nevíte čím to může být?
Zdar, skus pozriet starter - rozobrat a aspon vycistit a premazat pripadne aj zrovnat komutator a ak sa bude dat pozriet spinaci kontakt ak nenajdes nic horsie (loziska..kratke uhliky atd).

Taketo sa mi dialo kedysi na aute..ked sa starter prehrial od horuceho motora napr. po dlhsej jazde tak "ani tuk" ...bolo treba bud pockat na vychladnutie alebo niecim buchnut do startera aby 'sa prebral' :typek:

Uživatelský avatar
DanculSK
Příspěvky: 15246
Registrován: čtv pro 29, 2011 4:10 pm
Bydliště: ješková Ves

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#242 Nový příspěvek od DanculSK »

No to sa mi raz stalo,
Ešte na prvej koncepcií traktora,
Keď som vyoral dva 100 metrové riadky zemiakov na zahumenke.
Odstavil som ho, a zrazu ani tuk,
Len pastorok cvakal...
Kua, to bolo mudrovania od tatka...
.....AJ MUŽI MAJÚ SVOJE DNI....

Kratky navod ako sem nahrať fotky
https://youtu.be/I5ymR1-wi70

andre.marek
Příspěvky: 700
Registrován: stř črc 05, 2017 8:24 am
Bydliště: Nový Jičín

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#243 Nový příspěvek od andre.marek »

Díky za tipy, já už měl strach o motor. V zimě to budu muset nechat někoho zkontrolovat, do tohoto se sám asi pouštět nebudu.

bob25a
Příspěvky: 10
Registrován: čtv dub 15, 2021 5:37 pm
Bydliště: uničov

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#244 Nový příspěvek od bob25a »

Mám yanmar fx235,při orbě po 1hodině na motoru klesnou otáčky na volnoběh,plyn nereaguje.Druhý den zas jede normálně, po 1hodině se závada opakuje.V nádrži sitko není,filtr je čistý ,palivový okruh není zavzdušněn,máli někdo tušení co by to mohlo být?Byl bych rád ,za radu děkuji.

Uživatelský avatar
Nestor.Kea
Příspěvky: 242
Registrován: ned kvě 22, 2011 11:49 am
Bydliště: Čadca

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#245 Nový příspěvek od Nestor.Kea »

Chlapci, chcel by som sa spýtat na prevodovku PowerShift. Kedže vyberám nový traktor a skoro každý s tých novšich modelov už má tento poloautomat pôsobí to na mňa ako strašiak. Myslím že u tejto prevodovky veľa záleží ako sa k nej správal povodný majiteľ a to sa nedá zistit. Dá sa to prípadne opravit alebo mal už s tým niekto problém...?? čo potom mám strach že taká oprava by mohla byť po kupe traktora finančne likvidačná..... :shock: :shock: :shock:
Iseki TU 180f

Uživatelský avatar
stanislavsnv
Příspěvky: 1044
Registrován: pon bře 17, 2014 7:47 am
Bydliště: ILIAŠOVCE
Kontaktovat uživatele:

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#246 Nový příspěvek od stanislavsnv »

https://youtu.be/Q9qE0HyffXU
Tu máš video ako pán opravuje powershift
YANMAR AF33 MARK III; MULČOVAČ-RM 150; Pluh obracak dvojak VENTZKI AKD16ZP; Stolový sústruh Bernardo Profi SS550V; ROTAVÁTOR ISEKY-150;

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16786
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#247 Nový příspěvek od oco13 »

Páni , keď ste niekto na japonca dorábali čelák, riešili ste aj nové alebo iné predné gumy? A kua ako to mám vyberať??? :vztek: Original Brigestone nezoženiem alebo skôr nemám na ne a ostatné majú písaný iný obvod :pohlavek: tak teraz čo podla obvodu starej gumy?

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16786
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#248 Nový příspěvek od oco13 »

UP :rohy: :rohy: nikto o mňa nezakopne ??? Nikto nemenil gumy na predku? :friends:

honzauta
Příspěvky: 1265
Registrován: čtv úno 12, 2009 8:31 pm

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#249 Nový příspěvek od honzauta »

Na předek indické BKT, na zadek korejské Triton.

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16786
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#250 Nový příspěvek od oco13 »

Zadok ma asi prežije, len tie plátna mi vrtajú v hlave . 4pr - nosnosť 390kg, 8pr - nosnosť 950kg a rozdiel cien minimalny Tie 8 platnové sú Speedway a ešte som písal aj na Baltyre , tak uvidím aké budú údaje k nim. Neviem sa dopátrať k údajom original Brigestone 7 - 16 - obvod, priemer a statický polomer. tie moje sú už za polovicou a majú popraskané boky

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3692
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#251 Nový příspěvek od ladiki »

Zdar Oco....

potřebuješ pneu o venkovním průměru 740mm, obvod 2225mm. Tomu vyhovují BKT TR144 7-16. viz odkaz...
https://www.e-agropneu.cz/pneumatiky/7- ... gJanvD_BwE
Vyrábí se i v 6plátnové variantě, kde nostnost pneu je 500kg, oproti 375kg u 4 plátnové varianty....

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16786
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#252 Nový příspěvek od oco13 »

Ahoj Ladiki - dnes som fyzicky odmeral metrom parametre tých Brigestoniek čo sú na traktore (asi od výroby) - Priemer 710mm statický polomer 350mm, ale obvod mi aj po troch meraniach vyšiel 2300mm a z toho som taký vykolajený. Ony sú už dosť zodrané a neviem potom kolko mohli mať ako nové .
Dajú sa objednať aj original Brigestonky, ale sú kua drahé a len 4 plátna.
Ja som mal tiež vybraté tie BKT s dezenom TR144 len sa trocha bojím že sa mi to bude hádať pri 4x4 (mám ho trvale, kvoli brzdeniu)

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3692
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#253 Nový příspěvek od ladiki »

ty BKT Ti budou pasovat. Metodika měření "opásání " se měří při nominálním zatížení při doporučeném tlaku. Není to obvod pneu vypočtený z průměru....doporučený tlak je 1,8 Atm...

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16786
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#254 Nový příspěvek od oco13 »

Diky :friends: , ukludnil si ma 8)

other-side II
Příspěvky: 1762
Registrován: sob zář 03, 2022 9:15 pm
Bydliště: Perštejn

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#255 Nový příspěvek od other-side II »

před lety jsem kupoval obutí na Kyklopa, myslím že jsem vybral to co Ladiki doporučil a beztak se to při zatáčení pere, ale mám jen louku/pole, tak to neřeším

podle mě už nejde dosáhnout na 100%, protože každý výrobce si to dělá jinak a nahrazovat staré japonské pneu je prostě horší

jediný kde ty poměry snad ještě fungujou je Subaru a všechny pneu stejný výrobce

takže u japonců bych to nehrotil
Kéž jsou všechny bytosti šťastny.

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“