Chose11, Thovt, a další tohle všechno vím. Ta fotka je tu proto, abych Atlanovi ukázal, že jeho tvrzení neodpovídá skutečnosti. Tu baterku jsem včera v práci nabíjel nabíječkou z Lidlu, po nabití byla ještě několik hodin připojená a nabíjecí režim přepnutý na udržování. Pak jsem ji odpojil, nastartoval a odjel 10km. Ráno jsem ji před nastartováním změřil a tady je výsledek:
![Obrázek](https://i.postimg.cc/XZqbvBpK/IMG-20221221-054905.jpg)
To auto s ní normálně startuje, chytlo i při -11°C, v létě není poznat, že je baterka napůl vybitá a že dostává běžným provozem na prdel. Nabíjel jsem ji z kraje podzimu a před cca třemi týdny opět. Jinými slovy, pokud má auto takovýto provoz na krátké vzdálenosti bylo by vhodné mít v autozásuvce zapíchnutý voltmetr, kontrolovat napětí baterky a nabíjet nabíječkou pravidelně. Proto chci nabíječku, která by uměla aspoň trochu takovýhle dodrbaný baterky napravit / udržet dýl při životě.
Kecy o tom, že do baterky u běžného osobáku při 12 V povalí alternátor klidně 100A, pokud je vyrobí, může mít jen někdo, kdo o elektrice slyšel pohádky ovčí babičky a ještě při tom už na půl spal.
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.